Voi, oon niin pahoillani kaikkien puolesta
Haluan tänne kanssa kirjoitella, kun oon huomannut, että vertaistuki on tärkeää ja asiasta puhuminen hieman helpottaa.
Mulla olisi nyt viikot 9+3, jos kaikki olisi mennyt kuten oltaisi toivottu. Vähän alle kaksi viikkoa sitten kävin (onneksi!) varhaisultrassa, joten oon osannut asennoitua asiaan. Ultrassa heräsi suuri epäilys tuulimunaraskaudesta, mutta lääkäri antoi vielä hippusen toivoa, vaikka laskelmiemme perusteella oltiin jo aikalailla varmoja tuomiosta. Paikan päällä olin ihmeen ok, romahdus tuli kun soitin miehelle.
Tämän viikon torstaina oli taas uusi lääkäri, joka ultrasi, epäilys vahvistui, lääkäri laittoi vielä lähetteen eteenpäin, sitä aikaa siis edelleen odotellessa..
Eilen alkoi niukka vuoto, tänään vahvistui samanlaiseksi, kun menkoissa. Menkkajomotuksia alaselässä & mahassa.
Haluan ja odotan kovasti, että pääsen tästä tilanteesta pian eteenpäin ja asian loppuunkäsiteltyä (fyysisesti).
Tää olo on jännä siitä, että välillä kaikki on hyvin ja välillä iskee odottamaton tyhjän olon tunne.
Pahinta oli ensimmäiset päivät varhaisultran jälkeen ja oikeastaan jo odotin ja halusin tätä, että tyhjennys käynnistyisi itsestään. Odottelu on raastavaa.
Vaikka mulla "vain" todennäköisesti tuulimuna, niin pahalta se silti tuntuu, kun on jo kerennyt hieman varovaisesti iloita tulevasta raskaudesta ja vauvasta.
Tuo on totta, että mahdollisessa seuraavassa raskaudessa huoli on varmasti eri luokkaa, kun ennen tätä tapahtumaa.
Ja tämän jälkeen jos tärppää, niin aion varmasti mennä taas varhaisultraan. Nimittäin tämä verenvuoto olisi ollut melkoinen shokki, jos en siellä olisi käynyt, vaan odottanut ensimmäistä kunnallista ultraa. Toki senkin jälkeen voi käydä ikävästi, mutta kuitenkin..