Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osanottoja Mymms ja Junibea En tiedä mitä sanoa, kovin on raskasta aikaa teillä nyt. Toivottavasti meistä kukaan ei joudu enää kertaakaan samaa kokemaan.
Mymms, kuulostaa että kannattaa vielä tarkkailla tilannetta, että lääke on tehonnut ja tyhjennys varmasti onnistuu. Hyytymää ja jotain muutakin isompaa ehkä kuuluisi myös tulla oman kokemuksen perusteella.
Junibea, en voi käsittää kuinka paljon kohdallesi on sattunut Onko asiaa tutkittu mistä johtuu, vai laittavatko vain sattuman piikkiin? Ei kai nyt enää sattumaa voi olla. Kovasti voimaa ja jaksamista
Mamiliksi ihan sattumaa ja huonoa tuuria Meillä on 6 lasta joten onnistuneita raskauksiakin on monta
Eilen söin noitapillejä ja liitulakuja.
Ylihuomenna osastolle tyhjennykseen.
Joo, pienet on ilonaiheet, mutta pitää silti yrittää niistäkin nauttia.Me kun saatiin ultrassa tuomio kkm, ni autossa kotimatkalla porasin, että syön ainakin pussin salmiakkia - ja niin mies kaupasta mulle pussin haki
Mulla ei tainnut olla pahoinvointia ollenkaan. Kipuilua sen sijaan noin viikon ajan.Kuinka pitkään teillä on jatkunut pahoinvointi keskenmenon jälkeen?
Itsellä todettiin viikko sitten maanantaina keskeytynyt keskenmeno, sikiö vasta 8+4 koko ja keskeytys tehtiin lääkkeellisesti perjantaina osastolla. Huono olo edelleen, toki lieventynyt mutta ei hävinnyt kokonaan.
Mulla ainakaan eivät vielä ole alkaneet. Kp25 tänään. En usko, että alkavat vielä tuossa kp28 kohdalla. Viime keskenmenossa kierto venyi 9 päivää sen yli. Nähtäväksi jää miten tällä kertaa.
Flo ennustaa ylihuomiselle vasta ovulaatiota.
Sellainenkin tässä eilen kävi, että saattoi siemenestettä kulkeutua sormien mukana sisään.:angelic: Meillähän ei nyt ole vauvan yritystä päällä. Aika kaukaa haettua varmaan, että siitä raskaaksi heti tulisi?:angelic: Kyselee tietämätön kuudesti raskaaksi tullut neljän äiti.