Keskenmeno

Keskustelun 'Enkeleiden vanhemmat' aloitti Riskiraskautuja, 3 loka 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Junibea Rakastunut foorumiin Elomammat 2017

Mamiliksi ihan sattumaa ja huonoa tuuria :sad001 Meillä on 6 lasta joten onnistuneita raskauksiakin on monta :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Mymms Aloittelija

En kauheasti ole tarkkaillut tuleeko sitä, en vaan pysty.. naistentautien polilta tuli kyllä puhelu, kysyivät miten asiat menneet, vuodon laadun ja sitä rataa. Kuulosti heidän mielestä aivan normaalilta eivätkä olleet huolissaan.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  3. Mamiliksi Ihastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Mutta jotenkin vaan niin uskomatonta miten huonoa tuuria voi olla. En voi ymmärtää :sad001:Heartred Tuntuu, että jotain tuossa täytyy olla muutakin. Kurja juttu. Oot rohkea, kun et ole lannistunut! Vielä se elämä varmasti hymyilee :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Mymms Aloittelija

Tänään tuli raskausmateriaali ulos. Keskiviikkona käytin siis lääkkeet.. oli vissiin jumissa jotenkin..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  5. Kosmoskukka Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Mullakin täällä tyhjennys meneillään. 8+2 kokoinen alkio ilman sykettä kohdussa.:oops: Eilen sain Mifegynen ja siitä tuli pahoinvointia. Oli hetken ihan humalainen olo, kun pyörrytti. Yhtään verta ei ole vielä tässä raskaudessa tullut.
    Nyt kun katson peiliin, niin se hillitön turvotus on lähtenyt.:think005 Maha ei ole enää niin raskausmahan näköinen, nyt tuollainen ihan perusläskivararengas.:wacky:
    Eilen söin noitapillejä ja liitulakuja.:smiley-bounce012
    Ylihuomenna osastolle tyhjennykseen.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  6. Junibea Rakastunut foorumiin Elomammat 2017

Täällä keskeytys ohi. Tehtiin siis osastolla, hilkulle meno että oisivat pitäneet yön yli kun vuoto ei meinannut rauhottua. 9 aamulla menin osastolle ja 20.00 päästivät kotiin. Eilen luulin että oon ihan fine asian kanssa mutta tänään on ollut mieli herkillä ja itkukin tullut pariin otteeseen.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 8
  7. Kosmoskukka Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Mulla henkinen puoli ihmeen hyvällä mallilla. Välillä silti tulee itku. Pelkään, että jossain vaiheessa tulisi vielä romahdus. Toisaalta tähän on osannut suhtautua paljon paremmin nyt toisella kerralla. Että oli siitä ensimmäisestä keskenmenosta pari vuotta sitten jotain hyötyä sentään näköjään.:hungover:
    Mahakin turvottaa taas. Miten se heti kun ton edellisen viestin kirjoitin.:bag:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  8. PK Aloittelija Helmikuiset 2021

Me kun saatiin ultrassa tuomio kkm, ni autossa kotimatkalla porasin, että syön ainakin pussin salmiakkia - ja niin mies kaupasta mulle pussin haki
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  9. Kosmoskukka Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Joo, pienet on ilonaiheet, mutta pitää silti yrittää niistäkin nauttia.:wacky::hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Kosmoskukka Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Täällä alkoi aamulla tulla verta. Ensin pari tuntia hillitymmin ja sitten tunnin reilusti. Sitten vuoto melkein kokonaan loppui yhtäkkiä kuin oli alkanutkin. Ohjeistuksen mukaan menin sitten osastolle ja yllätyin, että raskausmateriaali oli jo poistunut. Olin sitten osastolla parit cytotec satsit ”lopputyhjennyksessä”. Vieläkin vuotaa, kunpa loppuisi. Kipuja ei ole koko päivänä ollut.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  11. Junibea Rakastunut foorumiin Elomammat 2017

Kuinka pitkään teillä on jatkunut pahoinvointi keskenmenon jälkeen?

Itsellä todettiin viikko sitten maanantaina keskeytynyt keskenmeno, sikiö vasta 8+4 koko ja keskeytys tehtiin lääkkeellisesti perjantaina osastolla. Huono olo edelleen, toki lieventynyt mutta ei hävinnyt kokonaan.
  12. jelisa Peruskäyttäjä Helmikuiset 2021

Mulla ei tainnut olla pahoinvointia ollenkaan. Kipuilua sen sijaan noin viikon ajan.
  13. Kyfi2299540 Tuttu foorumilla

Tänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno.

Minulla tuli n. Viikon verran menkkamaista vuotoa. Ei kipuja, klönttejä ja runsasta vuotoa.

Jaa tämä sivu