Keskenmeno

Osanottoja Mymms ja Junibea :Heartred:sad001 En tiedä mitä sanoa, kovin on raskasta aikaa teillä nyt. Toivottavasti meistä kukaan ei joudu enää kertaakaan samaa kokemaan.

Mymms, kuulostaa että kannattaa vielä tarkkailla tilannetta, että lääke on tehonnut ja tyhjennys varmasti onnistuu. Hyytymää ja jotain muutakin isompaa ehkä kuuluisi myös tulla oman kokemuksen perusteella.

Junibea, en voi käsittää kuinka paljon kohdallesi on sattunut :sad001 Onko asiaa tutkittu mistä johtuu, vai laittavatko vain sattuman piikkiin? Ei kai nyt enää sattumaa voi olla. Kovasti voimaa ja jaksamista :Heartred:Heartred

En kauheasti ole tarkkaillut tuleeko sitä, en vaan pysty.. naistentautien polilta tuli kyllä puhelu, kysyivät miten asiat menneet, vuodon laadun ja sitä rataa. Kuulosti heidän mielestä aivan normaalilta eivätkä olleet huolissaan.
 
Mamiliksi ihan sattumaa ja huonoa tuuria :sad001 Meillä on 6 lasta joten onnistuneita raskauksiakin on monta :Heartred

Mutta jotenkin vaan niin uskomatonta miten huonoa tuuria voi olla. En voi ymmärtää :sad001:Heartred Tuntuu, että jotain tuossa täytyy olla muutakin. Kurja juttu. Oot rohkea, kun et ole lannistunut! Vielä se elämä varmasti hymyilee :Heartred
 
Tänään tuli raskausmateriaali ulos. Keskiviikkona käytin siis lääkkeet.. oli vissiin jumissa jotenkin..
 
Mullakin täällä tyhjennys meneillään. 8+2 kokoinen alkio ilman sykettä kohdussa.:oops: Eilen sain Mifegynen ja siitä tuli pahoinvointia. Oli hetken ihan humalainen olo, kun pyörrytti. Yhtään verta ei ole vielä tässä raskaudessa tullut.
Nyt kun katson peiliin, niin se hillitön turvotus on lähtenyt.:think005 Maha ei ole enää niin raskausmahan näköinen, nyt tuollainen ihan perusläskivararengas.:wacky:
Eilen söin noitapillejä ja liitulakuja.:smiley-bounce012
Ylihuomenna osastolle tyhjennykseen.
 
Täällä keskeytys ohi. Tehtiin siis osastolla, hilkulle meno että oisivat pitäneet yön yli kun vuoto ei meinannut rauhottua. 9 aamulla menin osastolle ja 20.00 päästivät kotiin. Eilen luulin että oon ihan fine asian kanssa mutta tänään on ollut mieli herkillä ja itkukin tullut pariin otteeseen.
 
Mulla henkinen puoli ihmeen hyvällä mallilla. Välillä silti tulee itku. Pelkään, että jossain vaiheessa tulisi vielä romahdus. Toisaalta tähän on osannut suhtautua paljon paremmin nyt toisella kerralla. Että oli siitä ensimmäisestä keskenmenosta pari vuotta sitten jotain hyötyä sentään näköjään.:hungover:
Mahakin turvottaa taas. Miten se heti kun ton edellisen viestin kirjoitin.:bag:
 
Eilen söin noitapillejä ja liitulakuja.:smiley-bounce012
Ylihuomenna osastolle tyhjennykseen.

Me kun saatiin ultrassa tuomio kkm, ni autossa kotimatkalla porasin, että syön ainakin pussin salmiakkia - ja niin mies kaupasta mulle pussin haki
 
Me kun saatiin ultrassa tuomio kkm, ni autossa kotimatkalla porasin, että syön ainakin pussin salmiakkia - ja niin mies kaupasta mulle pussin haki
Joo, pienet on ilonaiheet, mutta pitää silti yrittää niistäkin nauttia.:wacky::hilarious:
 
Täällä alkoi aamulla tulla verta. Ensin pari tuntia hillitymmin ja sitten tunnin reilusti. Sitten vuoto melkein kokonaan loppui yhtäkkiä kuin oli alkanutkin. Ohjeistuksen mukaan menin sitten osastolle ja yllätyin, että raskausmateriaali oli jo poistunut. Olin sitten osastolla parit cytotec satsit ”lopputyhjennyksessä”. Vieläkin vuotaa, kunpa loppuisi. Kipuja ei ole koko päivänä ollut.
 
Kuinka pitkään teillä on jatkunut pahoinvointi keskenmenon jälkeen?

Itsellä todettiin viikko sitten maanantaina keskeytynyt keskenmeno, sikiö vasta 8+4 koko ja keskeytys tehtiin lääkkeellisesti perjantaina osastolla. Huono olo edelleen, toki lieventynyt mutta ei hävinnyt kokonaan.
 
Kuinka pitkään teillä on jatkunut pahoinvointi keskenmenon jälkeen?

Itsellä todettiin viikko sitten maanantaina keskeytynyt keskenmeno, sikiö vasta 8+4 koko ja keskeytys tehtiin lääkkeellisesti perjantaina osastolla. Huono olo edelleen, toki lieventynyt mutta ei hävinnyt kokonaan.
Mulla ei tainnut olla pahoinvointia ollenkaan. Kipuilua sen sijaan noin viikon ajan.
 
Tänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno.

Minulla tuli n. Viikon verran menkkamaista vuotoa. Ei kipuja, klönttejä ja runsasta vuotoa.
 
Onko teillä, jotka syyskuussa olette pienokaisenne menettäneet niin kuukautisia vielä tullut?
Itsellä siis todettu kkm 8.9 ja otettu sillon mifegyne. 9.9 cytotec ja vuotokin oli runsasta mutta kesti vain 6 päivää. On jo siis 4 viikkoa mennyt, nyt ollut 6 päivää kipua että kuukautiset alkaisi mutta ei ala..
 
Mulla ainakaan eivät vielä ole alkaneet. Kp25 tänään. En usko, että alkavat vielä tuossa kp28 kohdalla. Viime keskenmenossa kierto venyi 9 päivää sen yli. Nähtäväksi jää miten tällä kertaa.
Flo ennustaa ylihuomiselle vasta ovulaatiota.

Sellainenkin tässä eilen kävi, että saattoi siemenestettä kulkeutua sormien mukana sisään.:angelic: Meillähän ei nyt ole vauvan yritystä päällä. Aika kaukaa haettua varmaan, että siitä raskaaksi heti tulisi?:angelic: Kyselee tietämätön kuudesti raskaaksi tullut neljän äiti.:hilarious:
 
Mulla ainakaan eivät vielä ole alkaneet. Kp25 tänään. En usko, että alkavat vielä tuossa kp28 kohdalla. Viime keskenmenossa kierto venyi 9 päivää sen yli. Nähtäväksi jää miten tällä kertaa.
Flo ennustaa ylihuomiselle vasta ovulaatiota.

Sellainenkin tässä eilen kävi, että saattoi siemenestettä kulkeutua sormien mukana sisään.:angelic: Meillähän ei nyt ole vauvan yritystä päällä. Aika kaukaa haettua varmaan, että siitä raskaaksi heti tulisi?:angelic: Kyselee tietämätön kuudesti raskaaksi tullut neljän äiti.:hilarious:

Miulla kp 30, laskettuna lääkkeellisen tyhjennyksen vuodon alusta.. normaalikierto 27-28 pv ... ja tiistaina olisi raskaustestin teko kun tyhjennyksen aloituksesta kulunut 5 viikkoa.
 
Kp29, neljä viikkoa tyhjennyksestä. Tein aamulla Pc:n ja vieläkin on hento hailura näkyvissä. Pitää ostaa vielä uusi testipaketti ja viikon päästä taas testata, että joko olisi nega.
 

Liitteet

  • 47EB2CC4-FE3B-45B1-BC8A-AF739C5EB8BB.png
    47EB2CC4-FE3B-45B1-BC8A-AF739C5EB8BB.png
    233.8 KB · Katsottu: 197
Onkohan täällä ketään linjoilla..

Itse olen tullut siihen lopputulokseen että syyskuisen kkm jälkeen on keho siirtynyt johonkin ihmeelliseen lepotilaan. Kierrot tyhjennysvuodosta kuukautisiin 37 päivää ja kuukautisista kuukautisiin taas 37 päivää. Sain naistentautien polilta Terolut kuurin, aloitettavaksi vasta kp 35 (!!) jos kierto ei itsestään käynnisty siihen mennessä.. kuulostaa jotenkin oudolta omaan korvaan, ja kysyinkin heti uudelleen että tarvitsen kierron säännöllistämistä, en käynnistämistä niin sain myös ohjeet että halutessani voin aloittaa myös syömään siitä kp 15 lähtien..

onko muita kanssa sisaria kierron hankaluuden kanssa?

Ovulaatiota en ole onnistunut juurikaan bongaamaan KUNNES sitten kp 12 tein kuin teinkin liuskasta oletettavasti positiivisen ovistestin, mutta digi näytti vain vilkkuvaa hymynaamaa.. ja viivat haalistuu haalistumistaan... Itsellä myös nyt käytössä donaferty valmiste kun taustalla pco epäilyä ja lueskelinkin monelle siitä apua olevan.. Kannattaisiko aloittaa Terolut nyt kp 15 joka on siis huomenna että saisin kiertoa tasaisemmaksi vai annanko luonnon hoitaa taas vuodot reilun kahden viikon päähän..
 
Pitäneepä minunkin liittyä tänne puolelle. Meille piti tulla toukokuinen mut eipä nyt sit tulekkaan. Eilen vahvistettu 2 x ultraamalla, et sikiö on menehtynyt kohtuun arviolta rv 14. Nyt 15+6.
Eilen sain 1tbl Cytotecin sairaalassa. Ei mitään oireita vielä. Huomenna aamulla klo 7 pitää ottaa 2 lisää ja klo 9 osastolle synnyttämään.

Alkujärkytyksestä selvittyäni, jotenkin järkeilin, että parempi nyt näin alussa kuin sitten lopussa. Miehen kans jo keskusteltiin, et kyllä tässä aiotaan yrittää uudestaan, kunhan keho on toipunut.

Jännittää kyllä tuo huominen koitos aivan älyttömästi!
 
Takaisin
Top