Lällylle iso halaus ja pahoittelut Kuullosti niin tutulta toi sun kirjoitus. Samalla tavalla kävi mullekin muuten, mut lääkkeillä tyhjeni. Tsemppiä isosti ja tosiaan, täällä saa purkaa pahaa oloa ja oloa muutenkin.
Mulle pahinta aikaa oli odotella tyhjennykseen aikaa ja sit aika tyhjennyksestä menkkoihin. Nyt kuitenkin jo katse kohti tulevaa vaikkakin pelko siitä ettei enää raskaudu tai saan uuden km:n on jatkuvasti takaraivossa.
Mäkin varmaan huokaisen siinä kohtaa pahimmat surut kun menkat alkaa, ja voi edes alkaa haaveilemaan uudesta yrityksestä. Tää keskenmeno tuntuu niin pitkältä prosessilta, kun ei luonto hoida tehtäväänsä, vaan pitää kaikilla epäluonnoillisilla tavoilla yrittää saada raskausmateriaali ulos. Tänäänkään ei ole tullut mitään isoja hyytymiä vaan säälittävää ruskeaa vuotoa. Kipuja ei ole ollenkaan. Mielummin vuotais kerta rytinällä kunnolla ja vaikka sitten niiden kipujen kera.
Mä oon tänään kans just miettinyt, että voiko sitä enää ikinä ottaa raskautta rennosti ja nauttia. Pelko on varmaan koko ajan läsnä.