Jos mukaan mahtuu niin mä siirryn myös tuolta helmikuisten ryhmästä tänne.. Eilen nt-ultrassa todettu, keskeytynyt keskenmeno. Sydän ei sykkinyt ja kasvu pysähtynyt viikolle 9. Ennen kuin kätilö kerkesi mulle tilanteen toteamaan, näin itse ruudusta, että kaikki ei ole kunnossa. Ruudussa olis pitänyt erottua selvästi jo pää ja muu vartalo, mutta näin vain epämääräisen möykyn. En unohda sitä tunnetta ikinä.. Ensimmäinen keskenmeno ja olen aina kuvitellut, että näin "myöhäiset" keskenmenot ovat harvinaisia. Mietin, että mitä olen tehnyt väärin ja miksi alkio ei ole tullut itsestään ulos
Juuri ennen plussaa olin juonut viiniä ja polttanut myös tupakkaa, ja tästä on itseään nyt hyvä soimata.
Sain sairaalasta mukaan 4x cytotecit, jotka olen laittanut puolitoista vuorokautta sitten. Eilen tuli aivan säälittävän verran tuhrua ja soitin aamulla päivystykseen lisäohjeita. Eivät tee mitään ennen kuin kolme päivää kulunut ja, koska lääkkeitä en suostu enää kokeilemaan, kun tiedän etteivät mulla mitään auta, niin kaavinta mahdollinen vasta ensi viikolla, kun eivät tee niitä viikonloppuna kuin hätätapauksessa.
Mä olen huutoitkenyt eilisestä asti meidän menetettyä vauvaa, jota kuumeiltu vuoden verran ja puolen vuoden yrityksestä tärpännyt ja sit päälle tämä tuska siitä, ettei se halua tulla edes pakotettuna ulos. En mä pysty aloittamaan surutyötä ennen kuin kuollut alkio on saatu ulos. Kauheeta kuinka sitä kiintyi kahdessa kuukaudessa siihen pieneen solumöykkyyn näin paljon. Mä en tiedä miten tästä oikeesti selviää.. Ympärillä kaikki on raskaana ja pahimmalta tuntuu, että sukuun oli syntymässä serkukset samalla laskettulla ajalla, ja nyt vain toinen selvisi. Yritän olla katkeroitumatta, koska se ei mitään auta, mutta en mä voi täysin iloitakaan toisten puolesta.
Anteeksi sekavasta tekstistä.. Kahden vuorokauden verran valvottu. Ensin ultraa jännittäen ja sitten viime yö itkiessä. Niin ja mulla ei ikinä ollut varmaa tunnetta tästä raskaudesta, vaikka ar-ultrassa elävä alkio todettiinkin. Miten voi vaisto osua näin pirun oikeeseen