Huomenta!
Saa nähdä tuleeko vauvaa tänään. Koko yön supisteli niin etten saanut nukuttua, ja nyt ekaa kertaa ne tuntui vähän samoilta kuin menkkakivut. Viideltä nousin ylös ja tasaiset supistukset vaan jatkuivat 5-10 minuutin välein puoli kymmeneen saakka, ja ne muuttuivat myös selvästi kivuliaammiksi. Mutta nyt: ei mitään!! Pahus vieköön, yöunet meni, ja nyt alkaa taas kämppä lämmetä sen verran ettei päivällä enää saa nukuttua.
Epäilen kyllä vähän että myös lapsivettä on alkanut tulla pikkuhiljaa. Mitä muutakaan se voisi olla?? Huomasin sen neljältä yöllä, mutta nyt kun olen laittanut kunnon siteen, niin sitä tulee niin vähän että on vaikea sanoa tuleeko sitä enää vai olenko vain hikinen... Aagh, ota tästä nyt sitten selvää. Mieskin perui kaikki työtapaamisensa - joista yksi oli yhden meidän kaverin kanssa, joten taatusti moni jo odottaa uutisia. Mä en kestä jos tämä olikin vain hämäysliike ja joudun odottamaan vielä 2,5 viikkoa!
No, soitin kuitenkin jo sairaalaan muutama tunti sitten, ja käydään siellä nyt kääntymässä puolen päivän aikaan, niin ainakin sitten tiedän vähän paremmin missä mennään.
Kuulin muuten yhden lisävinkin synnytyksen käynnistämiseen kaverin "hörhö"tädiltä. Jotkut luonnonkansat (?) kuulemma istuvat kyykyssä, kaiketi puoli tuntia, ja sen pitäisi auttaa. En vielä ole itse ehtinyt kokeilla, mutta ehkäpä kyykin lopun aamupäivää telkkarin edessä... [:)]