Moikka,
ja kiitos sf-mitta ja painokommenteista, ehkäpä osaan sitten itsekin olla miettimättä liikaa asiaa! Ehkä täytyy kuitenkin muistaa syödä vähän paremmin, koska mulla on nyt sellainen jatkuva nälkä kadonnut tyystin. Se voi tietysti johtua siitä että töiden ja liikkeelläolon sijaan päivät sujuu helposti sohvalla istuessa ja lukiessa... Ja suklaata napsiessa, hmmm.
Typylityy, mulla on myös olo nyt parempi kuin muutama viikko sitten. Olen päässyt taas nauttimaan aamukahvista ja monena iltana olen jättänyt aiemmin välttämättömän Rennienkin väliin, kun ei närästä enää. Turvotus on nyt myös poissa, varsinkin vatsaturvotus, mikä parantaa oloa huomattavasti! Viileistä säistäkin on tietysti ollut apua.
Mulla on sellainen lentokonesuojus, jonka vetäisen silmille aamuviiden vessakäynnin jälkeen, jotta saisin unta valosta huolimatta. Varusteisiin kuuluu myös korvatulpat, jos miehen aamutoimet häiritsee liikaa.. [:)]
Mutta alkaa kyllä jo tylsistyttää tämä odottaminen, vaikka olen yrittänyt kehittää joka päivälle jotain ohjelmaa. Toisaalta on tylsää istua kotona, mutta toisaalta väsyttää tehdäkään mitään (tosin odottelen vielä uuden rautakuurin vaikutusta). Ja kaikki tapahtuu niin paljon hitaammin kuin normaalisti! Huohh. Ja vielä kolme viikkoa laskettuun aikaan.
Minä silitin vaatteet, kun tuntui hyvältä tehdä jotain ikäänkuin asian edistämiseksi, mutta tuskin jaksan niitä silittää enää jatkossa. Mä linkoan vaatteet, ja ne on musta sen jälkeen ihan riittävän pehmeät. Lakanat kyllä tuumasin silittää jatkossakin.
Mini, mustakin tuo sun ratkaisu kuulostaa oikein hyvältä. Kyllähän perätilasynnytyksiä tehdään koko ajan (tuntuu kuin kavereistakin iso osa on tullut peppu edellä), eikä kai ne ole sen kummoisempia kuin pää edellä synnytyksetkään, jos kerran vauva mahtuu hyvin tulemaan. Ja jos sairaalassa synnytät, niin kyllähän ne luotsaa sitten samantien leikkaussaliin jos jotain kummallista synnytyksessä ilmenisi?
On kyllä hämmästyttävää kuinka paljon mielipiteitä ihmisiltä - varsinkin sukulaisilta - tuntuu löytyvän, vaikkei asia heille mitenkään kuulu. Huomasin saman taannoin omia häitä järjestellessä: jokainen osasi sanoa miten asioiden "pitäisi olla", vaikka ainoa minkä pitäisi merkitä on se miltä meistä itsestä tuntuu! Ja vaikka kuinka yrittäisi olla kuuntelematta "neuvoja", niin kyllä ne häiritsevät silti.