Heippa pitkästä aikaa!
Täällä on neuvola ja kontrollikäynti takana, saikkua ei jatkettu, joten kesälomat alkaa pyörimään... No pääasia että saa olla vapaalla! [:)]
Listaanpas vähän arvoja
RV 31+5
paino +100g/vko
turvotus + (sormet meinaa vähän turvottaa, ei paljon kuiten vielä)
RR 138/83
U-prot. / -gluk. -
Hb 115 (nousussa)
kohdunpohjan korkeus 28,5cm
syke 135-140
liikkeet ++
RV 31+6 (tänään)
U-prot. / -gluk. -
kohdunpohjan korkeus 29cm
painoarvio 1,8kg
tarjonta RT
Kaveria on nyt ultrattu muutamaan otteeseen [:)], ja vielä 2vkon päästä mennään kontrolliin kun painoarviot heittää vajaasta 3kg:sta 3,6kg:n, joten haluavat tarkastaa vielä kasvun. Minä kyllä tuumasin että mulle ei ole väliä minkä kokonen kaveri syntyessään on, mutta tahtovat silti tietää noin suunnilleen ilmeisesti että mikä on suunta. Iso se kuitenkaan ei tule kuulemma olemaan. Pääasia että on terve ja yleensä ottaen kasvaa edes jonninverran vielä.
Täällä kanssa viime yö oli yhtä tuskaa, uni oli pätkittäistä, vessassa sai juosta ja kaveri mätki patjaa minkä kerkes. Väitän että oli taas jotenki vinottain ku tarpeeksi kun patjaa mätki, niin toisellakin puolella vattaa tuntu liikkeitä. Ei ollu yhtään kivaa ku mies vaan veti sikeitä ja minä taistelen asennon kanssa. Vielä pitäs 8vkoa jaksaa nyt ainaki. Kai se on alettava napsiin särkylääkettä kun selkäkin on niin pirun kipeä, ja sekin osaltaan vaikeuttaa nukkumista. [&:]
Aivan ihanat ilmat olleet, nytki tuo aurinko helottaa ihan täysillä, häätynee mennä parvekkeelle istuskelemaan ja lueskelemaan. [8D] Vielä jostain jotain kylmää naposteltavaa ja raikasta juotavaa niin mikäs tuola ollessa. Kävelylle en uskalla lähtä kun meinaa supistella jo vähemmästäkin liikkumisesta, ja eilinen lenkki oli melkonen suoritus..
Huomenna sitten lähemmä käymään päivän mukin Tallinnassa, saa nähä mitä siitä tulee kun koko päivän jaloillaan pitää/saa olla ja tallustella. Mutta toivottavasti on kaunis ilma, niin ei harmita vaikka selkään ja mahaan ja joka paikkaan vähän kolottaiski. Olen mieheltä tilannu jalkahieronnan päivän päätteeksi, ja se on jopa minulle luvattu. [:D]
Eilen kävin synnytysvalmennuksessa, eipä sielä juuri tullu mitään uutta sinänsä, mitä jo en ois tienny. Vaikka en mitään ole mistään lukenukkaan enkä mitään. Nyt mietiskelen tässä että viitinkö raahata itteeni imetys- ja lapsenhoitokerroille, kun tuskin sieläkään mitään mullistavaa ja uutta tulee.. Joku jo jossain täälä tuumaski ettei niistä nyt mitään oikeen irti saanu jos vähänkään asioista tietää. Pitää nyt sitten miettiä.
Mutta nyt menen partsille, ihanaa kesäpäivää kaikille! [:)]