Mulla ainakin maha tuntuu niin painavalta aamuisin (ja öisin), että kun nousen ylös, hivuttaudun varovasti sängyn laidalle, ja nostan ylävartalon jotenkin sivuttain pystyyn. Tuntuu siltä että jos nousisin rivakasti, vatsa halkeaisi! Tai ainakin vauva muljahtaisi ikävästi. Yöllä kun käännän kylkeä, tunnen kun pikkuinen valuu vähän alaspäin toiselle puolelle, ja yleensä seuraa muutama protestipotku patjaa vasten. Aluksi tuli aina mieleen, että onkohan siitä epämukavaa kääntyä aina välillä ylösalaisin (minusta olisi!), mutta ei sitä taida haitata se miten päin se on [;)].
Varsinkin jos sillä sattuu olemaan hikka, tuntuu hassulta kun hikka siirtyy vähäsen toiselle puolelle mahaa! [;)]
Onnittelut tilanteen tasaantumisesta, äitipuoli! Käsittääkseni olennaista on se että vauva kasvaa, eikä se kuinka iso se kulloinkin on, onhan meitä niin erikokoisia muutenkin. Miten sinulla selvisi se, että vauva oli liian pieni? Pelkästään ultralla? Olen itse miettinyt sitä ettei mun paino ole nyt jo yli kuukauteen juuri noussut, vaikka sf-mitta näyttää kyllä normaalia kasvua. En ole missään vaiheessa saanut edes mitään kokoarviota vauvasta. Hmmm... Aina riittää pohdittavaa.