Huomenta-päivää kaikille!
En taaskaan selvinnyt viikonloppuna koneelle, ja sillä välin tekstiä olikin kertynyt kauheasti. Pitäisi vissiin aktivoitua myös viikonloppuisin, kun meillä kummiskin kotona on tietsikka. Minnis, hyvä että hoksasitkin itse jo neuleohjeen, ja sait muualtakin vielä varmistusta. Mulla peittokudin ihan loppusuoralla, vihdoinkin. Sitten pääsenkin vauvanvaatteiden kimppuun =)
Mulla ei maha oireile oikeestaan mihinkään. Imuroin yläkerran ja siivosin muutenkin, kannoin takkapuita ym. eikä maha ollut moksiskaan. Ei edes sängyssä kylkeä kääntäessä tunnu mitään vihlaisuja. Jos ei vauva potkisi tasaisin väliajoin, niin miettisin kyllä jo, että onko siellä edes ketään. Ja nyt siis rv 26 käynnissä. Tosin mun maha on edelleen mun mielestä pienehkö (vaikkakin selkeä raskausmaha) eli ehkä siinä syy.
Mulle tuli kyllä Kelasta se päätös tosi nopeesti. Varmaan viikon sisällä siitä, kun hakemuksen lähetin. Ja nyt siis odottelen äitiyspakettia.
Meillä myös anoppi olisi innokkaasti tuomassa kaikenmaailman tavaroita. Myös siis sellaisia, joita miehelläni on ollut ex-vaimonsa kanssa heidän yhteisessä kodissaan. Yllättäen en kovin halukkaasti ota niitä vastaan. Ja mun maku on todella modernin selkeä, anopin (ja myös tuon ex-vaimon) maku puolestaan krumeluurimpi. Joistain tavaroista olen laittanut mieheni sanomaan, että emme halua niitä meille. Omalle äidilleni voin sanoa ihan suoraan mitä ajattelen, mutta anopin kanssa on oltava kohteliaampi. Mutta tulemme siis oiekin hyvin toimeen anoppinin kanssa. Anoppi on myös pikku hiljaa huomannut, että mulla on tosi tarkka maku ja on ehkä vähentänyt tavaroiden tuputtamista.
Ihanaa, mulla on talvilomaan enää kaksi (vajaata) työviikkoa!!! Olen pääsiäisen jälkeisen viikon lomilla, vihdoinkin. Tosin mies onkin reissussa melkein koko tuon ajan, mutta saanpahan olla "rauhassa" ja vaikka fixailla vauvan tavaroita.