Pullantuoksuista huomenta kaikille!
Huh huh! Takana niin kiireinen viikko, että jälkeenpäin alkaa oikee huippaamaan.[:)] Tänään siis täynnä 30rv, joten päätin sen kunniaksi leipoa aamutuimaan hieman pullaa ja tietty samalla pitää mahdollisimman paljon meteliä että bilettämässä ollut iskä ei vaan nukkuisi liian myöhään... [:D] Siis enää 10 viikkoa jäljellä, ihan törkeen vähän....alkaa tulee kohta paniikki! No onneksi remontti on loppusuoralla, makkarista puuttuu enää listat ja vaatekaappi ja sitten pääsis sitä siivoomaan ja laittamaan kuntoon.
Mä olen 31v ja normaalipainonen, mutta kävin keskiviikkona sokerirasituksessa. Meillä neuvolassa kehotettiin menemään sinne, koska isälläni on sokeritauti. Tämän vuoden alusta tuli voimaan täällä käytäntö että kaikki yli 25 vuotiaat uudet odottajat menevät sokerirasituskokeeseen, riippumatta painosta tai sairaustaustoista. Piikkikammoiselle uutinen kokeeseen joutumisesta oli alkuun sokki, mutta näin jälkeenpäin ole kuitenkin tosi tyytyväinen että menin sinne, sainpahan ainakin mielenrauhan että kaikki arvot kohdallani ok. Torstaina olikin sitten neuvola ja lääkäri, ohhoh, painoa olikin tullut 1,7kg lisää reilu kolmessa viikossa, enkä mä ole huomannu mitään. No onneks se on kertynyt tuohon normaalin kohtaan eli masuun eikä peffaan...[;)] Eikä lääkärikään siitä mitään huomauttanu kun kaiken kaikkiaan painoo tullu tähän mennessä 6,5kg, eikä turvota eikä muutenkaan ole mitää vaivoja. Ainoastaan häntäluun vasemmalta puolelta vetää välillä ihan pirukseen, johtuukohan lantion löystymisestä??? Hemoglobiini oli noussu 128:sta 132:een, verenpaine 107/68, sf-mitta 28 eli käyrien ylälaidasta laskettu lähelle keskiviivaa, kohtu normaalin kokoinen ja vauva raivotarjonnassa, liikkuu paljon (pönkää peppua ylöspäin, lähestyy uhkaavasti tissivakoa... [:D] ) ja sydämensyke 140. Kohdunsuu oli kiinni ja kiinteä, pituutta 3,0cm eli hyvin pyyhkii sielläkin. Reseptillä pyysin perusvoidetta (Ceralan) isoja pulloja kuivaan ihoon, raskausarpia vain muutama vaalea lantiolla, ei muualla.
No johan tuli tilitettyä, nyt oikasen itseni hetkeksi sohvalle ja sitten lähden roudaamaan paperia paperinkeraykseen, jotta saa nurkkia hieman tyhjemmäksi. Eli eipä tässä muuta kun rauhallista viikonloppua kumpulaisille!!!