Jaaaahas. Piti sitten olla 3 ultra pe 13. pvä vaikken ihan taikauskoinen olekaan.. No, ensin jouduttiin odottamaan aikaamme yli tunnin, sitten laitteet jotenkin sekoilivat eikä meinanneet laskea vauvan painoa ollenkaan, ja kun vihdoin sai laskettua se olikin alakäyrällä. 1004g painoarvio rv 28 + 6. [&o] Joko meidän vauva on hirmu pienikokoinen, tai sitten noi laitteet valehtelee. Tosin minun sekä mieheni suvussa tosi pienikokoisia kaikki, minä olen ainut "hujooppi", joten onko nyt niin ihme että on pieni vauva? Luulen myös että alussa on laskettu väärin, ja että tämä pirpana syntyy vasta kesäkuun alussa eikä toukokuun lopulla kuten nykyinen LA väittää. No, laittoivat nyt sitten vielä NELJÄNNEN ultran pienikokoisuuden takia. En tiedä, kyllä tuommoinen vähän stressaa vaikkei pitäisi. Sanoi ennen lähtemistämme vielä että "mut sillä on pitkät jalat ainakin". Hahah, eli meidän vauva onkin sammakko. Nojoo. Ei, pidän kyllä siitä kiinni että meidän vauva on just täydellinen, väittäkööt muut sitten mitä huvittaa.[8D]
Äitini kanssa kun keskustelin, hän kertoi että työkaveri oli juuri saanut vauvan jonka painoarvio oli käyrän keskellä =normaali, mutta synnytyksestä tuli kamalan vaikea -vauva painoikin 5700g!!!! Että noin hyvin he tietävät...
Niin tuo selällään nukkuminen.. Minulle ei ole mitään sanottu ettei saisi, nukahdan parhaiten kyljelläni, mutta aina kun herään olen selälläni. Se itse asiassa tuntuukin jo vähän pahalta vatsalle, silti olen niin pässi että käännyn selälleni yöllä [>:]. Mietin jo että pitäisikö ommella yöpaidan selkään tennispallo että herää kun meinaa kääntyä (tuolla tavallahan on yritetty parantaa mm kuorsaamista ennenvanhaan[:D]).