Heippa!
Perjantaina käytiin neuvolassa ihmettelemässä, olin palannut painossa takasin lähtöpisteeseen alun laskun jälkeen. Eli semmonen 0,5kg oli tullu, ja neuvola täti oli tyytyväinen. [:)] Hemoglobiini oli myös alkutekijöissään, yläpaine jäi vähän matalaksi ja käski syyä HIEMAN salmiakkia tai lakua (mulle heti äkkiä!), lakua tekeekin kokoaika mieli niin nyt saan syyä sitä ihan rauhassa. [;)] Mies saattaa kyllä älähtää jos kovin alan sitä mussuttaan koska kroppani tuntien, kaikki jää vyötärö/peppu seudulle.
Oikea ikiliikkuja taitaa olla tosiaan tulossa, meni vartti ennen ku saatiin sydänäänet kiinni, koko aika oli kaveri menossa johki suuntaan ja hävis "tutkasta". [:D] Minua nauratti kamalasti. Liikkeet tuntuu koko aika vaan vahvempina, ja tuntuu että niitä tulee koko aika vaan enempi, alkaa varmaan yksiö käymään ahtaan puoleiseksi vaikka matkaa on jälellä vielä puolet..
Lauantaina mies halus kokeilla kuuluuko vattapeitteitten läpi mitään ääniä, mutta kuulemma pelkkää pulputusta.. Tiiä mitä se sitten ootti, ja tuntenukkaan ei tietenkään vielä mitään, vaikka tyyppi otti ja pisti pari kipakkaa potkua suoraan korvan kohalle. [:D] Sanoin miehelle että se potkii sinua niin hihku masuun ettei isää saa potkia. *virn* Ja taas mulla oli hauskaa.
Alottelin tekemään äitipuolen antamilta sivuilta löytynyttä neulosta, mutta en ole päässyt puusta pitkään, olen vähän ruosteessa ohjeen luvussa niin tänään meinaan työkaveria kuulustella että mitä tämä nyt sitten meinaa ja miten tuo tehään. Vaikka tiiän tasan miltä lopputuloksen TULISI näyttää niin en saa sitä semmoseksi, kolmasti olen saanu homman purkaa alkutekijöihin. [:@] Ehkä se tästä kun viisas tulee ja auttaa tyhmeliiniä..[:)]
Mukavaa päivää kaikille massun kasvattelijoille!