Hei!
Täällä kanssa on työmotivaatio pohjalukemissa. Ei vaan innosta niin yhtään! Mutta olen viekannu kyllä että osittain motskut on kateissa senkin takia että meillä on lomautus/irtisanomisuhka päällä kaiken aikaa. [&:]
Kaikkea muuta ois kiva touhuta, kuten notkun täällä sivustoilla vähän väliä tutkiskelemassa että josko ois lisää luettavaa ilmestyny. [:)]
Että vaatekoot suurenee, ite olen alottanu homman koosta 42 jo lähtiissä, ja kun kaverilta sain vaatteet lainaksi niin en ole tullu etes kattoneeksi että mitä kokoa nämä mahtaa edustaa.. Mutta väitän kovin että mahun koko raskauden ajan näihin samoihin pukineisiin, kuitenki kaksosmasulla venytetyt, niin yritän olla paisumatta ihan niin isoksi. Saa sitten nähä, aika vähänhän noita vaatteita kyllä on, mutta sitten ei vaan liikuta ulkona jos on kaikki vaatteet likasena, häätynee koittaa pestä useammin ettei jää vaatteitta. Onnekseni vielä osa omista vaatteista istuu päälle ihan nätisti niin on vielä vaihtovaraa jonnin vertaa, kaikessa muussa paitti housuissa. Ja miehen vaatteet on varalla! [:D]
Hengästymistä on täälläkin ollut havaittavissa jo pitemmän aikaa. Eilen sitten mies tuumas että olenko kuinka huonokuntonen ku koko ajan tunnun "puuskuttavan". Ajatelkaa, hampaita pestessä tuntuu että henki loppuu ja siis saan ähistä kuin höyryveturi josta on polttoaine loppu.. [8|] Kuiten kasvatin kuntoani tuossa ennen raskautta koko syksyn ajan juoksemalla puolen tunnin lenkkejä päivittäin, niin ei voi nyt ihan rapakuntoon olla menny. Yritin väittää miehelle että johtuu tästä siunatusta tilasta että puuskutan mennä, niin tuumas ettei se nyt kaikki voi siitäkään johtua. Piru ku en löytäny painettua sanaa mistään. *murh* [;)] Ei ne nuot miehet vaan aina ymmärrä, tämä taitaa tosin olla ainuita asioita joita tuo minun ukkoni ei tunnu ymmärtävän, raskaus kun ei ole sairaus..
No jo, mariseminen sikseen. Toinen on vaan huolestunu jaksamisesta ja semmosta. Senhän pitäs olla mukava asia!
Pitää kai alkaa taas esittämään että muka jotain töitä teen..
Perjantaina neuvola, ootan että pääsen sydänäänet taas kuulemaan. Hauskaa ku pikkunen menee tuhatta ja sataa. [:)]