Huomenta!
Täällä työn "raskaan" raataja, olen jo puoli tuntia palloillu kuten tavallista tähän mennessä (klo6:40). Unta piisais edelleen, mutta pakko mikä pakko.[&:]
Täälä on alkanu paino nousemaan, ensimmäinen raskauskilo kerätty ja huomenna 18vkoa täynnä. Mittasin huvikseen vattanympärystän ja 10cm on tullu siihen lisää, että jotain tapahtuu. Mies kyllä tuumas että samaltahan tuo näyttää ku ennenki, kun kyselin etteikö se huomaa mitään. Minusta ku se on ihan erinäkönen mitä nyt osaan peilistä ja suihkussa kattoa.
Vauvan liikkeet tuntuu edelleen harvakseltaan, mutta välillä se mellakoi niin että ei voi todellakaan olla huomaamatta. [:D]
Aamupahoinvointia esiintyy edelleen [:@], mutta onneksi ei ole joka päivästä niinku tuossa yhteen väliin. Kaikkea sitä ihminen laitetaan kestämään.. [8D]
Onnea muuten kaikille tyttöjen ja poikien odottajille (siis meille kaikille, mutta osa tietää jo kumpi tulossa[;)])! Me tosiaan aijotaan jättää arvotukseksi, ja sitten synnärillä on jotain odotettavaa.. Vaikka veikkaan että sitä odotusta tulee jo siinä ku haluais saaha vauvan syliinsä, mutta jännitystä täytyy olla muutakin. Onko muita jotka ei halua tietää sukupuolta millään muotoa ennen syntymää?
Tänään on eka päivä kun töissä olen vaatteissa jotka paljastaa tuon masuasukin olemassa olon, loputki saa siis tietää onnellisesta tilastani. Siis jäin viime tiistaina "kiini" ja suurin osa jo tietää odotuksestani. Työporukan reaktiot olleet hauskat, osa väittää katteleensa jo siihen suuntaan että jotain vilunkia mulla meneillään, mutteivät oo kehannee tulla kyselemään. Tänään sitten päätin laittaa kunnon vaatteet kun ollaan miehen kanssa menossa töitten jälkeen suoraan ihmisten ilmoille syömään ja elokuviin, niin täytyy "tälläytyä". Muuten kun olen kuin jokin variksenpelätin päivästä toiseen, en meikkaa juuri koskaan ja muutenkaan en osaa panostaa ulkonäkööni sen kummemmin, ei oo koskaan oikeen ollu tarvetta moiseen.
Jep, mukavaa päivää kaikille. Toivottavasti tulee kaunis ilma niin piristyy. [:)]