Mä olen onneksi säästynyt kyllä monelta, siis lähinnä, että iho on hyvässä kunnossa, mitä nyt vähän kuiva, joka mulle ihan normaalia, hiukset on kiiltävät, tai kuinka kiiltävät luonnonkiharat nyt voi olla.. Ja hiustenlähtö on kyllä vähentynyt roimasti. Raskausarviltakin olen välttynyt TOISTAISEKSI vaikka painoakin on kertynyt jo ihan liikaa, ja vasta 26.viikolla mennään..
Himoja ei liiemmälti ole, muuta kuin juuri tuo Sonja09 "ongelma" eli kun alussa mulla ei pysynyt mikään oikein sisällä, niin ranskalaiset sitten senkin edestä. Onneksi ne on voinut jättää pois. Yökötyksen aiheita sitten onkin riittämiin: kaikki leikkeeleet leivän päälle, lohi (syö tässä nyt sit kalaa ;) ) työpaikan salaatti (muu kyllä uppoaa?!), tietyt hajut: esim. yksi työtovereistani haisee niin pahalle (ei siis dödö, vaan ihan ominaishaju) että eilen meinasi tulla lounas ylös, kun hän oli hieman aikaa samassa huoneessa. Huisia..
Sitä tässä ihan lähdin kyselemään, että onko muilla ollut jalkojen kanssa ongelmia? Siis vaikka istumatyötä suurimmaksi osaksi tekevät: Puutuuko teillä jalat, loppuuko veri, turpoaako? Mulla ei turvotusta ole missään muualla, kuin juuri jaloissa, ja vain työpäivän jälkeen. Lenkillä ja salilla on PAKKO käydä, että saa jalat taas toimimaan. Mulla maha on niin alhaalla ilmeisesti, että painaa suuret suonet ja hermot tukkoon.. pääsen lääkäriin asiasta onneksi jo tänään.. Vaiva on kyllä ollut jo useamman viikon, mutta nyt se on tuonut mukanaan unettomat yöt, pahan olon, ja vauvan liikkeiden vähenemisen. Ei kiva. Viikonloput sujuvat kuin unelma, koska pystyn edelleen kävelemään koirieni kanssa pitkiä lenkkejä, vaikka vauhti onkin ehkä hieman hidastunut, selkäni on VIELÄ moitteettomassa kunnossa sun muuta. Kai jokaisella vaan joku paikka alkaa ns. präkäämään jossain vaiheessa..