Heips kaikki uudet ja vanhat massun kasvattajat!
Olen ajatellut myös kysellä muilta noista eläimistä. Eli meillä on paljon eläimiä. Sisällä on 3 kissaa, 2 koiraa ja 3 käärmettä. Tallissa asustaa 2 hevosta, 2 kania sekä kesyhiiriä ja kesyrottia. Noi hiiret ja rotat on lähinnä käärmeen ruoaksi. Mistään eläimestä ei ole tarkoitus luopua, jos ei vauva ole allerginen. Pieniä muutoksia teemme jo ennen vauvan syntymää, mutta vain pieniä. Tästä voi sit päätellä että asumme maalaistalossa ja tilaa on aikas lailla. Neliö määrää en muista, mutta siivottavaa on liikaakin. Nyt päästään aloittamaan kunnolla vauvanhuoneen remonttia, kun käärmeet saatiin omaan lukolliseen huoneeseen.
Mulla on enää ens viikolla 3 päivää töitä ja sit loppuu työt, toivon ettei mua hätyytetäkään enää mihinkään. Vaan saisi rauhassa ommella verhoja ja maalailla seiniä. Ja sit pääsisi koirien kans lenkille, kun en ole työpäivän jälkeen jaksanu enää lenkkeillä.
Ummetuksesta.. Mulla on ollut melkein koko ajan ummetusta. Aluksi söin vauvojen luumusosetta, mutta kyllästyin siihen ja nyt olen syönyt päivittäin Aktivia-jogurttia ja siitä on ollut kyllä apua. Sit laitan vielä päivittäin viilin päälle leseitä ja muutenkin yritän syödä kuitupitoista ruokaa. Olen sellainen, että kokeilen ensin kaikkea muuta, ettei tarvisi apteekin tuotteisiin turvautua. Eikä vielä ainakaan ole tarvinnut mitään hakea apteekista ummetukseen.
Sit vielä oli puhetta hoitopöydästä. Me hommataan hoitopöytä. Aluksi sanoin että pärjätään kyllä noilla pöydillä mitä meillä on. Mutta yllätyin kun mieheni sanoi että hän haluaa ehdottomasti hoitopöydän. Enpä sit laittanut vastaan, vaan heti menin netistä kattelemaan hoitopöytää. Ajateltiin sellaista josta saa sen tason sit pois kun ei hoitopöytää enää tarvi ja sit jäljelle jää vain sellainen laatikosto.
Janika tässä osoitteessa on tietoa raskausajan ravitsemuksesta
http://www.terve.com/hyvinvointi/ruokavalio/raskausajanravitsemus
Tulipas taas tekstiä, kun ei ole hetkeen tullut kirjoitettua[:)]