Heipsun!
Täälä kanssa lomailu jatkuu, ja musukin on kasvusuunnassa. Kuvittelen että noi kaverilta saadut vaatteet käy loppuun asti koska ne on kaksosmasulla venytetty ja vanutettu, mutta saa nähä millanen emäntä sitä itestään tulee. [:D]
Onko mitään tietoa siitä että voiko oman äidin raskauskilot "siirtyä" myös itelle? Ku totuushan on että vanhemmiten aletaan näyttää ja olla kuin vanhempamme niin miten sitten tämä raskaus asia..? Kattelin eilen tossa mammani äippärikortteja niin semmoset 20kg keränny lisäkiloja oottaessaan ja melkeen se kaikki lisäys oli tullu viimesen 4kk:n aikana noin suunnilleen, eli mulla ois vajaa kk "armon" aikaa jos ne kilot voi mullekki samallalailla tulla. *kääk*
Vakuutusasiaa. Käytiin tekemässä varaus Tapiolassa, tai siis sehän menee käsittelyyn eka ja sitten tulee päätös saako sen vai ei. Meitä palvellut "täti" oli sitä mieltä ettei näyttäs olevan estettä, mutten tiiä miten se paino tosiaan.. Kun kuitenki pyöreähkö on, niin missään ei mainittu että mikä se painoindeksi saa olla että sen vakuutuksen vielä saa masuasukille.. Ja en hoksannu sitä siinä hässäkässä kyselläkkään sitten. Onko siis havaintoa? Toisaalta ei se niin vakavaa ole jos ei saakkaan sitä vakuutusta masuun, otetaan sitten ku toinen on syntyny jos hänekseen tulee, mutta ei vara venettä kaada. [:)]
Lunta satelee vaikka kevättä tässä jo kaipailee. Sais lähtä ulkoilemaan ilman että tarttee olla varuillaan liukastumisien kanssa. Täälä kun tuppaa nuot pihat olemaan peilijäässä. Tosin voi olla että sitä kaipaa siksi että viikon auringossa kupeksi niin ei osaa ollenkaan tottua taas tähän talveen..
Aivan järkyttävä syyhytys alkanu, siis ihan jokapaikka kutiaa enempi ja vähempi, ja viime yö oli ensimmäinen ku piti nousta syömään kesken unien. Vkoa 17 eletään, kellään samanmoisia otveita havaittavissa? Aluksi epäilin että jos närästäs, ku en minä sitä tunnista [8|], ja ei auttanu Rennie. Piti siis yöpalaa kehitellä, mutta ei masu rauhottunu silläkään. Pitäänee alkaa kehittään ylimäärästä peitettä jalkojen väliin että kohentas nukkuma-asentoa tai jotain. Kyljellään kun ei osaa nukkua, selällään tuntuu välistä että painaa ja mahallaan olo on mahdotonta.. Vinkkejä?
Nyt on sitten mullekki tullu se "vauvakamaa mulle ja heti"-vimma, olen shoppaillu patjaa ja lakanaa, tyynyä ja peittoa. Tosin mies ei ole antanu millekkään niistä lupaa (tämä 38neliötä rajottaa kummasti), joten on jääny haaveiluksi. Nyt äippä lupas ommella mulle lakanoita niin ei tarttee ostaa, kuulemma pitsiä ja semmosta pitää käyä ku tahtoo tehä jotain koristelua. [:D] Ja ne vaatteet, tahtoo ostaa vaikka ja mitä! "Onneksi" ei ole tuota rahaa niin paljoa että vois ostella mahottomia ja ukko takoo järkeä päähän. Yritetään olla kierrättäjiä ja siis kaikkien kavereitten ja sukulaisten lapsien jo pieneksi jääneet vaatteet otetaan vastaan, kunhan niin pitkälle päästään.
No, eiköhän tuota "asiaa" taas tullu ihan tarpeeksi. Ilosta kevään odotusta, ei se enään niin pitkällä ole tuo nyytin saaminen syliin (posetiivari 23vkoa ja rapiat jälellä..) [;)]