Terve taas kaikille!
Täällä aletaan pikkuhiljaa heräämään arkeen keuhkokuumeen jälkeen. Oon nyt muutaman päivän töissä vaan pari tuntia kerrallaan "harjoittelemassa" taas jalkojen päällä olemista ja voi kuinka se onkin raskasta. Mun mielestä mun maha ei oo kans sen kummemmin kasvanut viime viikkoina mutta kyllä se on vaan niin että ei sitä ite huomaa kun joka päivä sitä kattoo ja kantaa, koska eilen töissä eivät saaneet katsetta irti mun mahasta alkuun kun olin kuulemma kolminkertaistunut parin viikon sairasloman aikana! Ja kyllä se itse asiassa tosiian jaloissa siltä tuntuukin, nyt tosiaan kun en oo kahteen viikkoon juuri liikkunut. Mutta toivottavasti pääsen tästä vielä kunnolla jaloilleni että pystyis olemaan töissä vielä sen reilut pari kuukautta.
Minä ostin huutonetistä sunnuntaina vaunut! Vajaan vuoden vanhat, mun mielestä lähes uutta vastaavat! Takuutakin on jäljellä rungolla vielä reilut kaks vuotta. Ja pidän kyllä päinvastaisin palopuheen emmaljungille kun mitä täällä aiemmin on pidetty! On varmasti niin käyttäjästä kyllä kiinni että mikä malli ja merkki kenellekkin käy, mutta minä totesin noita liikkeitä kiertäessäni että emmaljungan city crossit on meille parhaat. En myöskään ole kovin pitkä, joten mataluus/korkeus on mulle niissä tosi hyvä. Isompien kärryjen kanssa mulle tuli sellanen olo, etten nää mihin oon menossa ja varmaan ajelen kaikkien päälle.. Halusin myös että ovat kevyet ja jaksan niitä hyvin nostella. Pikakiinitykset kopassa ja ratasosassa oli iso, iso + koska meillä ei ole farmaria ja joudun kuljettamaan kopan takapenkillä ja rungon takaluukussa. En myöskään halunnut ilmakumirenkaita joita voi joutua pumppailemaan vähän väliä, mutta halusin kuitenkin suht kookkaat pyörät jotta maastossakin kulkee hyvin. Itse tingin viimeiseksi siitä heittoaisasta, vaikka olin sitä pitänyt ensin välttämättömänä. Ajattelin että pikakiinityksillä kopan ja ratasosan saa käännettyä niin helposti jos sellainen tarve tulee sään puolesta. Toisin kun täällä on kerrottu, emmaljungalta kyllä löytyy myös heittoaisallisia malleja, pienehköt ja matalat ceroxit ja isommat, mun mielestä jättiläisen kokoiset Edge Sportit. Mun mielestä vaan noi city crossit oli nätimmät kuin ne ceroxit ja toiseksi ceroxit saa vaan pehmeällä kopalla ja city crossit kovalla kopalla, joka oli meillä miehelle tärkeä asia, vauva on hänen mielestään niin paljon paremmassa turvassa kovassa kopassa. Voin koittaa laittaa kuvaa niistä jos osaan jossain vaiheessa [:)]
Närästys vaivaa muakin ja olen kanssa todennut ton maidon ihan parhaaksi läkkeeksi siihen! Mulla oli kans käsitys että vaan rennietä saisi syödä?! Ja painosta, tuntuu että sitä on tullut ihan älyttömästi nyt viimisten viikkojen aikana.. Eivät kyllä ole mullekkaan neuvolassa huomautelleet siitä vielä ja verenpaineet on pysyny tosi hyvinä eikä ole sitä sokeriakaan ollut, joten ei kait sitten haittaa. Kaikkiaan on tullut nyt kun lasken niin lähtöpainosta ennen raskautta 6 kg. Mutta kun viisari lähestyy uutta kymmenlukua, niin hiukset nousee kyllä itellä pystyyn!
Meillä on myös isä tuntenut vauvan potkut varmuudella noin viikko sitten ensimmäisen kerran mahan päältä ja kyllä oli hieno hetki!
Mutta nyt lähden sinne töihin taas hieman harjoittelemaan pariksi tunniksi ihmisten ilmoilla olemista [:D]