Uutta viikkoa täältäkin suunnalta! LA oli ja meni eilen, joten kummasti on puhelin huutanut että joko, joko... Tähän saakka olen ollut itse aika huoleton ja ajatellut, että vauva tulee kun on tullakseen, mutta nyt totesin, että loppuaikana ei enää viitsi jäädä mökille tai muiden nurkkiin yöksi joten jotenkin tämä elämän suunnittelemattomuus tulee paljon konkreettisemmaksi ja samoin itse ODOTUS. Huomenna menen neuvolaan, joten toivottavasti sieltä saisi merkkejä synnytyksen lähestymisestä. Öisin on välillä ollut sellaista menkkakipumaista juilimista ja samoin välillä muuten vaan viiltävää kipua nivusissa + häpyluussa. Pääasiassa kuitenkin aika kivutonta menoa edelleen. Yönkin saattaa selvitä vielä yhdellä vessakäynnillä, joten vauva on tuskin kovin alas vielä pudottautunut.
Aika myöhään lähettävät sinut Minnis sinne tarjonnan arviointiin! Kyllä täällä Helsingissäkin kutsuvat kirjeellä tai soitolla mutta ainakin minulle soittivat heti neuvolaa seuraavana päivänä ja lähettivät sitten vielä varmuudeksi kirjeenkin peräään (aika turhaa!). Jos itse tunnet potkuja enemmän ylhäällä, niin eiköhän tuo ole aika selvä tapaus sitten. Ehkä lääkäri oli tällä kertaa joku hieman kokemattomampi tapaus. Lisäksi sanovat niin, että jos vauva näillä viikoilla kääntyy, niin sen sitten kyllä tuntee ja erottaa muusta liikehdinnästä.
Aurinkoa ja sopivaa lämpöä luvassa loppu viikolle. Tsemppiä kaikille edelleen!
Aika myöhään lähettävät sinut Minnis sinne tarjonnan arviointiin! Kyllä täällä Helsingissäkin kutsuvat kirjeellä tai soitolla mutta ainakin minulle soittivat heti neuvolaa seuraavana päivänä ja lähettivät sitten vielä varmuudeksi kirjeenkin peräään (aika turhaa!). Jos itse tunnet potkuja enemmän ylhäällä, niin eiköhän tuo ole aika selvä tapaus sitten. Ehkä lääkäri oli tällä kertaa joku hieman kokemattomampi tapaus. Lisäksi sanovat niin, että jos vauva näillä viikoilla kääntyy, niin sen sitten kyllä tuntee ja erottaa muusta liikehdinnästä.
Aurinkoa ja sopivaa lämpöä luvassa loppu viikolle. Tsemppiä kaikille edelleen!