kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta, Rähjä-Reetta on taas täällä! [:@]

Voi vittu että meni viime yönä hermot ihan kokonaan... Naapuritalon mies oli pihalla "vähän" viettämässä iltaa. Olin ihan sairaan väsynyt jo alkuillasta ja kun noi yöt menee muutenkin lähinnä valvoessa niin ajattelin mennä ajoissa nukkumaan. Mutta eipä siitä sit tullutkaan mitään kun pihalla oli bileet. Mitä enemmän naapuri sai kaljaa, sitä kovempaa puhui ja kolmen aikaan yöllä hiljeni vihdoin. Olin niin väsynyt ja vittuuntunut että itkua vaan väänsin.. Arvatkaapa tuliko uni sitten enää? No ei tullut ja vasta viideltä oon nukahtanut. Kello soi klo 8 kun piti lähteä siskolleni laittamaan heidän terassiaan kuntoon. Mies lähti mutta mä jäin nukkumaan ja nyt just sain itseni ylös.

Kauhulla odotan tulevaa kesää... meidän oma piha/terassi on tuossa talon sisäpihalla ja varsinainen piha siis heti makkarin ikkunan alla. Viime kesänä just toi naapurin äijä piti lähestulkoon joka ikinen ilta kamalaa mekkalaa aamuyöhön asti. Kyllä siinä pihalla muutkin viihtyy mutta kaikki muut osaavat olla HILJAA ja käyttäytyä...  Meillä on aivan ihan pihayhteisö tässä, jokainen auttaa toistaan, vahditaan välillä lapsia, järjestetään kaikkea kivaa lapsille ja perheille ym. mutta tää yks tollo pilaa kyllä kaiken. Olin jo ehtinyt unohtaa viime kesän menon, mutta hyvin palas mieleen yöllä... Toivottavasti ens yö sujuis rauhallisemmin, vois tulla vaikka nollakeli niin äijä pysyis sisätiloissa...tai jotain...

Mutta muuten sitten olo ok, eilen tehtiin miehen kanssa aika pitkä koiralenkki ja vähän supisteli, mutta rauhottui kun pääsin kotisohvalle karkkipussin ääreen [:)] Miehellä onkin vaan enää ens viikko töitä, sitten seuraavana ma ja ti pitää pari keälomapäivää pois ja ke sitten... aamu seiskaks hospitaaliin saamaan uutta perheenjäsentä!  vähiin käy päivät täällä....

Jenni90: PALJON ONNEA 2KYMPPISELLE!!!!! Ja onnittelut myös äitiysloman aloitukselle!

Meillä on täällä semmonen tapa, että ei tarvitse erikseen perua neuvola-aikaa jos äiti on lähtenyt synnyttämään. Oma th aina on sanonut että jos mua ei näy niin hän tietää missä olen [:)] ja olenkin hänelle aina soittanut heti kotiin päästyäni tuota kotikäyntiaikaa. Nyt tässä tapauksessa sovitaan sillon 1.6. se kotikäynti jo ennakkoon.

Nyt tuli mies kotiin, kauppareissulle pitäis lähteä. Täällä on ainakin tosi ihana ilma, +24 on nyt ja aurinko paistaa... piti vissiin jo viilentyä? Kesä siis jatkukoon vielä hetken!
 
Tyttö Koo, etteks te voi valittaa siitä naapurista minnekkää, tai vaikka sanoo sille ittelleen että ois hiljempaa yöaikaan? Ärsyttää kyllä tollaset[:@] Mua on ruennu ärsyttää kun nyt on ilmestyny kamalasti mopopoikia tänne asuinalueelle ja ne päristelee ja keulii kokoajan tuossa ikkunan alla ja tuolla tiellä mikä on tossa vieressä[:@] Muuten kun tää on ollu mukavan rauhallista omakotitalo-rivariseutua vähän kauempaa keskustasta että nytkö ne kaikki nulikat on sitte hemmetti sen mopokortin menny saamaan[:@][:@][:D]. Mä nimittäin kanssa jos herään yöllä niin en saa unta tuntiin pariin sen jälkeen uudestaan kun masuki herää jne[:D] 
 
Onnittelut Jenni90 [:)] Itelläkin aika pyöreistä (pois) koittaa pian enkä nyt tarkota tätä valtavaa mahaani pelkästään [:D][:D]
Kiitos Just_Pam kommentista, rupeen vaan tosta navan päältä nahka ratkeen ja repeen tosissaan kun maha vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa... Anoppikin kyseli, että kuinkahan paljon vauva meinaa vielä kasvaa ennenku tulee. Sanottiin miehen kanssa, että ei kai sen vauvan kasvu huoleta niin, mutta ENTÄS MINÄ [:D] Meikäläinen tosissaa kasvaa hurjaa vauhtia vieläkin... Pitänee ottaa uutta kuvaa, varmaan maanantaina sitten kun 37 tulee täyteen ja neuvolakin on. Oon tuolla irc-galleriassa pitäny blogia joka neuvola- ja sairaalakäynnistä ja lisännyt aina kuvan juttuun mukaan. Ois kiva tulostaa ne sieltä ja liittää lapselle sen vauva-kirjaan. Itellä on vaan paska tulostin. Niin ja Just_Pamille pahoittelut salapoliisileikeistä

Meikäläinen paistaa vohveleita tässä samalla ja käytän kännykän sekuntikellon kierrosaikaa apuna [:D] Tietää millon mennä vaihtaa...
Ne keille on tehty se sisätutkimus tässä, niin vuositteko verta ja jos niin kauanko? Mulle se tehtiin torstaina ja vuosin vähän, eilen tuli pientä tuhruverta ja niin myös tänään...?! vaan sen verran, että sotkee alushousut...

Niin nuori äiti: tuolla toukokuisissa on lapsivedestä aihe, siellä sanottiin että sitä kuitenkin uusiutuu koko ajan että jos vähän lirahtaiskin niin ei siitä haittaa pitäis olla. Sama tuolla heinäkuisten synnytyskertomuksissa, siellähän oli lapsivedet tullu kerralla, mutta silti sikiö on vieläkin mahassa kasvamassa vaikka siitä on todella kauan kun ne tuli!
 
mä oon kanssa ollut aina kerrostalossa asuessa tosi herkkä naapurista kuuluvalle metelille. siksi oonkin nauttinut täysin rinnoin täällä maalla asumisesta. mutta tuo TYTTÖ KOON tapaus on kyllä tosi raivostuttavaa!!!![:@][:@] pitäis naapurit ottaa huomioon vaikka kuin ois oma piha.. ja huomioida että on lapsiperheitä ja muita jotka ei halua kuunnella sitä rymyä pitkälle yöhön. itte on ainakin jotenkin aina ollut tosi tarkka kun asu kerrostalossa että vaikka kuin ois ollut meillä pileitä niiin jengi on ajettu ulos viimeistään puolilta öin jatkoille ravinteliin tai muualle ja jos jotain erikoisjuttuja on ollut niin naapureille on mennyt infoo jo hyvissä ajoin mahdollisesta metelistä. meillä viime asunnossa kerrostalossa oli suht rauhallista mutta viereisessä omakotitalossa (juuri siinä meidän ikkunoiden alla) oli vanhemmat koko kesän mökillä ja nuoriso juhli yötäpäivää koko kesän.ja musiikki huus täysillä. yritä siinä sitten nousta neljältä aamulla ylös kun pileet on vieläkin käynnissä ja pitäis töihin jaksaa lähtee unettoman yön jälkeen.. taas kerran. se oli tosi raivostuttavaa. ja kun tuut kotiin niin bileet jälleen käynnissä...... mä olin niin väsynyt koko kesän että huhhuh. sitten kun luuli että se helpottaa kun vanhemmat tuli kotiin niin meidän alakerrassa oli pariskunnalla sotatanner monta viikkoa ja siellä se ukko riehu minkä kerkes ja mä soittelin sille polliisia kun hakkasi joka lauantai/sunnuntai aamu ulkoovee kun muijansa ei päästäny sisään ja lopuksi rikkoi aina oven ja huusi käytävässä ihan raivona... onneksi sieltä päästiin pois. alko meno olee niin kauheeta. [:'(]

täällä on tullut ihan kauhee turvotus niveliin. mä oon ihan helisemässä kun ei nilkat enään meinaa taipua mihkään ja polvetkin on ihan jumissa... kauheeta.[&:][&:] ja painoo tulee kohisten vaikka syöminen jäänyt kyllä aika vähiin tän kuumuuden takia. tietysti toi mitä syä niin ei oo ihan sieltä terveellisimmästä päästä.. prkleen grillikausi. [;)] piffii ja sallaattii tulee syötyä melkein joka päivä. mutta siihenpä se syöminen jääkin sitten. mitänyt ananasta tulee vedettyy ihan kauheesti... se vaan on niin hyvää. [:)]
 
Yksi tuore mammalomalainen lisää ilmoittautuu! Tänään se sit alko! Loman kunniaks väänsin aamulla vadelma-rahkahyytelö-kakun, kyllä tulikin hyvää!!

Muuten on kyl päivä ollu sieltä huonommasta päästä! Lapset on kiukkusii, ja ite ei oo saanu nukutuks ahdistukseltaan! Ja kaiken huipuks viime yönä heräsin rapinaan keittiössä...ei muuta kun isäntä hereille ja tarkistamaan mikä siel on! Lattian alta ilmeisesti joku hiiri tmv. pyrki keittiöön!! Perkele [:@]! Enhän mä uskalla mennä kohta yöllä vessaankaan, kun ei tiedä mihin törmää matkalla! Likinäköinen kun vielä olen, niin ei voi silmiinkään luottaa!!! Noh, pari hiiribaarii pystytettiin nyt sit kellariin..jos niistä ois apua!

Ei sillä että  pientä hiirtä pelkäisin, mut kuitenkin...[&:]
 
Tyttö Koo - ei muuta kuin polliisille soitto, jos jatkaa metakointia. Ne kyllä käypi valistamassa miten pitää elää, jos se junttipulla ei itse tajua sitä. Ei kenenkään tarvitse yhden idiootin takia yöuniansa menettää... [:)]
 
Jenni90 Meillä oli kanssa eilen eläinlääkärikeikka vielä illalla yheksän aikaan, kun tuo meidän adhd-koiruus oli juossu metsässä johonki terävään ja saanu jalkaansa haavan, joka ei kyllä sen menoa hidastanu mitenkään... ja meilläkin 10 päivän antibiootit nyt sitten. 31.5. sillä on edessään leikkauskin, joten on varmaan antibiooteilla sitten seuraavat kolme viikkoa... onneks ainakin noi tabletit se syö ihan kädestä[:)] Mut eurojahan siinä taas paloi, päivystysaikaan kun käytiin... onneksi on vakuutus.

Ihanan lämmin vai pitäsköhän sanoa että kuuma päivä ollu tänäänkin. Nyt tosin alkaa kasaantumaan tollasta ukkospilveä, joten saa nähä miten tänään vielä jytisee. Tietenkin just sillon kun mut jätetään tänne yksin kotiin... no, ehkä mä selviin[8|]

Ihana kyllä kun ei tarvitse töihin enää mennä, tulevat viikot on sitä ns. omaa aikaa. Ensi viikolla itselläni on kampaaja ja kasvohoito, kaikki kerralla kuntoon[:)] Ja vinkiksi että kannattaa ottaa kestoväri ripsiin niin ei tarvitse siitä meikistä huolehtia sairaalassakaan[;)] Itse teen niin. Kuukauden verran se väri yleensä kestää, ainakin omissa ripsissäni.
 
Jennille hurjan paljon Onnea,niin synttäreistä kun mammalomastakin[:)]

Tosi tympee tapaus tuo naapurisi TyttöKoo [:@] Kannattaa siitä jo valittaa jonnekin..ensin naapurille itelleen,ja jos ei mee perille niin poliisi vois toimia..

Katjuskainen;ite kans mietin tota kestoväriä ripsiin..Vois olla ihan kiva vaihtoehto,muutenkin kesälle..

Meille sanottiin synnytysvalmennuksessa tuosta kotikäynnistä näin; Ei toki oo pakollinen,mutta suurin osa tykkää ettei täydy heti kotiin vauvan kanssa tullessa miettiä lähtöä neuvolaan kun tulevat sieltä käymään. Ja heidän takiaan EI TODELLAKAAN tarvii siivoilla tai mitään.He tulevat katsomaan ennen kaikkea vauvaa,ei niinkään tutkimaan onko pölyä lattialla tai hyllyn reunuksilla[;)][;)][:D]
Just_pam,kiva kuulla sinunkin kuulumisia![:)][:)]
Mohomaha; Hih,vai on meillä täällä salainen agentti[:D][:D]Ihana!!
Ylpeä mamma; Hyi,hiiriä[&:][&:]Minen uskaltais nukkuakaan edes jos tietäisin että miellä vilistäis hiiriä[:D][:D]niin ja hyvää mammalomaa[:)]

Ja sit omaa napaa..;
ouh,käytiin aamulla kiertämässä sellanen suurkirppis..voi elämä kun olis ollu tytöille iihania vaatteita,mekkoja ja muuta mukavaa..En vaan kehtais ostaa kaappeja täyteen vaaleenpunasta ja mekkoja kun ei tosiaan tiietä kumpi tulee..[8|]..Mieskin tokas että olis hankinnat helpompia kun tiiettäis kumpi tulee[:D][:D]Jospa me kestettäis nyt tää loppuaikakin tietämättä,ompahan sit jotain jännättävää synnärillä[:D][:D]
Sit Käytiin Lindexillä ja KappAhlilla etsimässä imetysliivejä[>:] Oli niiiin turha reissu että..suurimmat koot 85D[:-] mulla kun nyt jo tuon kokoset liivit,niin eiköhän sitä kannattais kuitenkin kokoo isommat ostaa,kun maito nousee,nii ei ne tissit ainakaan pienene tästä[8|][8|] huoh..nyt sit iski "huoli" että mistä kummasta ostan nyt sit liivit..ärsyttää kun ei täältä pikkukylästä löyä ikinä yhtikäs mitään mitä tarviis..[:@]murr..
Sit kävin ruokakaupassa äskettäin,niin eiköhän pukkaa hirveitä supistuksia kesken ostosten..rupee siellä ny sitte puhiseen kaikkien eessä..[:D]
 
Kiitos onnitteluista ! Ja onnea muille mammalomansa aloittaneille ! [:)][:)]

Joo ainahan se eläinlääkärillä käynti maksaa, mutta sama juttu, onneksi meilläkin vakuutus[:)]
 
heti ensimmäisenä: Mutsi mittas tänään meikän ympärysmitan.. 121cm.. ihan tajutonta [:D][:D]

Jennille onnittelut, täältäkin, molempien johdosta [:)]

Mun on kyllä meikit otettava sairaalaan mukaan. Ihan oman fiiliksen takia. Tottunut aina kulkemaan pakkelit päällä niin kyllä sitä täytyy siel sairaalassakin. Ja muutes.. ex-käly kun synnytti normisti alakautta muksunsa, sen naama oli niin laikukkaan punanen kaikkien niiden katkenneiden verisuonten takia, että sääliks kävi. Manas vaan koko ajan sitä, kun oli meikit jäänyt himaan. No se olikin puskenut yläpäällään sitä lasta pihalle, eikä alapäällään [:D][:D]
 
Mä en ees uskalla mitata ympärysmittaani[:D][:D] Tänään epätoivosesti yritin ettiä vaatekaapista jotain päälle pantavaa kun ärsyttää jo kulkea samoissa parissa rytkyissä kokoajan, mammavaatteitahan en oo ostellu, käytelly vaan pidempiä toppeja ja väljiä vaatteita. Tosin en kaikkia vaatteita haluis venytellä kun sit ne on rumia myöhemmin[8|] Mutta, tuli siis mieleen että hetkonen, mullahan on kaapissa muutama kietasuhame vuodelta kivi ja kanto, eli eikun tönkämään vaatekaappia[:D] Löytyihän ne lopulta mutta ei niistäkään oikein iloa ollut, sitä narua oli riittämiin että ois mahtunu mahan ympärille mut sitä kangasta ei [:D][:D] Repeilin ittekseni kun katoin miten ois tarvinnu varmaan ainaki sen 50senttiä lisää sitä kangasta niihin[:D][:D]
 
[:)] mä oon kulukenu hellemekossa ja ihimisten ilmoilla tollasissa mustissa pohkeisiin asti olevissa reisitaskuhousuissa (jotka sen malliset vaan että roikkuu lanteilla muutoinkin) ja ukkelin mustissa pääkallo/tripaali/"viikatemies"/prätkäpaidoissa.[:D][:D]omani ei mee enää päälle[8|] pari oikein tyttömäistä helletoppia ostin vähän isompaa ja ne on menneet vielä myös.mutta mammafarkut voin jo hyvästellä. niiden masutuupi on liian pieni.... [&:] muutoinkin alkaa muiden housujen kaa olee ongelmia. [&:]onneksi vielä parit reisitaskuhousut menee...kiitos niiden "kuminauhajutskien".. ja kotona nää mun kotihousut menee vaikka lihoisin kuinka jos vaan persaus pysyy kuosissa.... [:D]

mittasin katusutariinan "innoittamana" ympäryksen ja se oli 107. :) ja maha on ihan pinkee.... mies kauhistelee mun mahaa ku se pelkää että se repee..... [;)] ei kuulema tajua kuinka se voi olla niin tiukka ja pinkee...... ittestä kyllä tuntuu ihan muulta ku pinkeeltä.[8|][8|] lähinnä valaalta tai hylkeeltä-.

täällä oli aivan mahtava rytinä ja pauke. kunnon ukonilma. onneksi vedin piuhat tietokoneesta irti. iski nimittäin salama niin lähelle että sähkörasioissa vaan napsahteli ja kissat säntäsi huoneesta karvat pystyssä piiloon. televisio sammu olohuoneessa ja pesukone piti pikkutauon alakerrassa.... voin vaikka vannoa että tuolta pistorasiasta välähti se salama.......... olihan mahtavaa jytinää. ikkunat tärisi vaan... [:)]

nyt sain ohjeita ravintoterapeutiltani tähän turvotukseen. kummasti ohjeiden noudattaminen siirty huomiseen... [8|] vähän sama kun dietin alottaminen... joo huomenna. mutta oikeesti täytyy kokeilla onko ohjeista apua.... olo alkaa olee aika tuskanen ku nilkat ei meinaa taipua...
 
Mulla on noita äitiysvaatteita vino pino, kun oon niitä kirpparilta haalinut.. Ongelmana on, että toi maha ei enää mahdu mihinkään äitiys housuihinkaan!! [:D][:D]
 
Mulla kans sama juttu noiden äitiyshousujen kanssa. No toi tuubi osa menis kyllä, kun se on toiselta puolelta ratkennut, mutta näiden farkkujen nappi ja lantiokaistale on alkanut painaa jo aikapäiviä sitten. Reisien kohdalle tulee myös saumoista kivat painaumat, varsinkin jos on pesun jälkeen ekan kerran päällä...
Mitähän tää meitin pikkuapina oikein tuolla masussa tuunailee.. Koko päivän riehunut ja liikkeet on tuntunu mun pehvassa! Ja kyllä, ne on ollut ihan liikkeitä, eikä mitään ilmakuplia[:D] Tuntuu siltä kun joku tökkis pehvaa tai jotain sinnepäin. Kerran tänään istuessani tuntu siltä myös, että se olis tulossa tota ihan normi reittiä ulos, vihlasi sen venytellessä tuolta, eikä ihan hiljaa. Onneksi meni hetkessä ohi, mutta mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen[:D] Tiedä sitten, olisko tää kaveri jonkun verran laskeutunut vai mitä ihmettä.
 
Mä kuljen ihan omissa XS kokoa olevissa legginsseissä ja normi paidoissa.[:)] Oon todennu, että ne on mukavvimat mun päälläni[:)]
 
Sateista huomenta!

Ihanaa kun sataa, siis ihan vaan noiden siitepölyjen kannalta niin mulla ainakin olo vähän helpottuu. Ja ehkä turvotuskin laskee kun helteet loppuu.

Mittasinpa sit minäkin tuon masun ympäryksen... 123cm... "no ohhoh!" sanoi mies [:)]

Tänään mulla onkin taas treffit Tulitikun kanssa puolilta päivin, nähdään nyt vikaa kertaa ennen kun poika syntyy ja hän lupas tulla sairaalaan meitä moikkaamaan. Taisin tuolla aiemmin joskus kertoa että meistä on tullut tosi hyvät kaverit. Tuntuu että synkkaa aina vaan paremmin.

Äitiysvaatteista... mammafarkut oon myös joutunut laittamaan kaappiin kun tuubi on aivan liian pieni ja napit painaa julmetusti. Pidän nyt näitä 6,5v sitten ostamiani mustia Kappahlin mammahousuja, joista saa kuminauhaa löysättyä vyötäröltä. Mietin tuossa että mitkäköhän housut otan sairaalaan mukaani kotiintuloa varten kun tavalliset farkut ei varmasti mene ihan heti. On mulla kyllä yhdet strechfarkut, ehkä ne sit menee... Nuorimman synnytyksen jälkeen mulla sujahti omat farkut jalkaan ihan tosta vaan, mutta nyt ei ole kyllä toivoakaan...

Enää 10 päivää niin saan pikkusen syliin!!!!! [:D]
 
Mä oon ostanu yhdet äippähousut ja ne menee vielä jalkaan, vaan sen tuubi osan joutuu taittelemaan tohon mahan alle,kun ahistaa muuten niin pirusti[:D]Normi paidoissa täälläkin mennään,muutaman pidemmän topin ja t-paidan oon ostanu ja niillä mennään[:)]

Täällä vihloo ikävästä alapäähän aina välillä..närästystä viimeks ollu yli viikko sitten ja tuntuu muutenkin että toi masun "yläosa" olis tyhjillään..Liekö kaveri laskeutunu jo sit niin kivasti[:D]Huomennapa sekin sit selviää..lääkäri aika heti puol 9[:)]

Hei, imetysliiveistä piti kysäistä,että onko kukaan ostanu netistä niitä? [8|][8|]
 
Mulla kahdet housut ja pari äitiystoppia. Niillä mennään hyvin pitkälti... Kotosalla oon useimmiten ilman housuja ja paitakin on nostettuna niin että maha on näkyvillä [:D] Mahan on helpompi olla, kun ei oo mikään siinä puristamassa. Ja täytyy sanoo, että noi ensimmäiset äippähousut oli kyllä ihan huippuostos! Niissä on levee pitkä resori, joka piti housut ylhäällä jo joulukuusta asti vaikkei sitä mahaa paljoo ollutkaan. Nyt ne on ilmeisesti löystyny sen verran, että valahtaa alaspäin kun yritän tätä jättiläismahaani niihin tunkee. Mutta ne nousee sen verran ylöskin, että niiden kanssa voi käyttää jotain ´entisajan pitempää` paitaani, mitkä on kyllä jo jääny liian lyhyeks kun tätä mahaa yrittää... Kaikki äitiysvaatteeni on h&m:stä. Imetysliivejä oon sitten ostanu lindexiltä ja yhdet sieltä lidl:stä kun joku täällä kehui niitä. Oon ostanu ihan omaa kuppikokoani, kun mun rinnat ei oo kasvanu [>:] On ne erilaiset kupit, kun eivät istu vielä, että tavallaan on sitten sitä kasvuvaraakin niissä vaikka omaa kokoani onkin. Yhdet tiukemman malliset ja kahdet löysät kupit.

Ja se mikä mua ärsyttää, on se että täällä Riihimäellä ei oo yhtä ainoota vaatekauppaa mikä myis äitiysvaatteita!!!!!!! [:@][:@][:@]
 
MOHOMAHA mua ärsyttää se että täällä riksussa ei yleensäkkään oo yhtään mitään jos haluaa vähänkään erikoista. saa lähtee vantaalle tai hesaan asti tai sitten oulun reissuilla hankitaa mitä tarvitaan. varsinki prätkiin. netistä mä oonkin tilannut melkein kaikki nykyään. en ees halua täällä juoksennella kaupoissa kun en löydä kuitenkaan mitään mieleistä. lahti on nyt noussut kanssa hankintapaikaksi.. sieltä löytyy kans kivasti vähän erikoisempaa.

tää oottelee mahdollista prätkän ostajaa. päätin myydä omani pois kun ohan täsä taloudessa jo kaksi muutakin prätkää niin että toi on ihan turhana tuolla tallissa. vähän meinaa kyynel silmään nousta kun ajattelee että mun eka prätkä saksasta hankittu ja pidetty ku kukkaa kämmenellä vaihtaakin omistajaa..... [&:][:(][:o][&o] mutta silmissä siintää jo jenkeistä uus oma jenkkivani kuhan saan ton mun autonikin myytyä. se vähän lohduttaa.........[8|]
[&:]oli tympiä yö.. ipana mylläsi niin kauheesti koko yön että mä en voinut olla mitenkään päin. eli valvoessa meni sitten ja aamulla sai katella viideltä mahtavaa auringonnousua... tosin sitten alkoikin satamaan parin tunnin päästä. mutta oli luonto niin kaunis kun aurinko värjäsi kaiken mahtavan väriseksi ja sadepisarat ja kosteus välkkyi puissa ja kasveissa. [:)]
mukavaa sunnuntaipäivää mammoille.. :) taas ollaan päivä lähempänä h-hetkee.... [8|]
 
Takaisin
Top