kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon antanu itselleni oikeuden valittaa näistä helteistä, kun en pakkasista jaksanut valittaa[:D] Oli kiva vaan kun oli pitkästä aikaa kunnolla lunta, vaikken siitä tai pakkasesta kyllä yhtään välitäkkään. Meillä mittari näytti tossa eessä +34, eikä mitään kesäsempää vaatetta löytynyt tietenkään kaapista [:@] Onneks löyty tuuletin, mikä huutaa tossa vieressä edelleen, tää kämppä on ihan sairaan kuuma...
Olo on joo kuin jollain sirkus apinalla, kun tuolla kaupungilla tallailee :/ En tajua, miks pitää raskaana olevia tuijottaa, kun ei esim. kääpiöitä tai tummaihoisiakaan sais[:D] Tai mitään muutakaan mikä on olevinaan erilaista tai erikoista. No, ehkä vauvakuumeisena tuli itsekin katseltua viime kesänä vauvamasuja vähän pitempään, mut tein sen kyllä omasta mielestä suht salaa[;)]
Näköjään Heinäkuissa eletään aika jännittäviä aikoja
 
Alkaa pikku paniikki iskeä näitten tekemättömien asioitten kans... Mä oikeesti kuvittelin et äitiyslomal on aikaa vaikka kuinka paljo ja ehin tehä kaiken. [:(] Mä todella toivon et se muksu menee yli vähintää sen viikon..

Joo huomas kyl et helteet tuli, mun oikee jalka ei oo vielkä selvinny eilisest turvotuksest. Vissii seison jotenki toispuoleisest ku ei vasen turvonnu läheskä yhtä paljo. Touhusin eilen veljen kans koira-aitaa ja koht lähen maalailee sen, ihanaa olla ulkona hyvän syyn kanssa :) Tänää aattelin mennä testailee kuinka ärsyttävää on ihmisten tuijottamiin mist useempi tääl valittanu, tekee niin kovast mieli terassille [:D]

Pitää mennä katsastaa se veromoda jos kerta löytyy imetyspaitoi sun muuta, kiitos vinkistä. Ei vaa tekis hirveest mieli mennä pyörii kaupoille, en normaalistikaa hirveemmin nauti siitä. Mut pakko saada joku hame joka mahtuu päälle ja jossa oikeesti kehtaa mennäki johkuu [:D]

Ihanan aurinkoista päivää kaikille!!
 
On kyllä lämmin, ei saisi valittaa kun tätähän on odotettu mutta mulla meinaa iskeä hirveä päänsärky tästä kuumasta eikä meillä tietenkään ole yhtään särkylääkkeitä [:o] Pitää varmaan apteekissa käydä pyörähtään..
 
Eilen oltiin melkein koko päivä ulkona, siitä sitten palkaksi onnistuin käräyttämään nahkaani. Aurinkorasvaa kyllä oli mutta ei nähtävästi kuitenkaan tarpeeksi [:)] Uimarannallakin käytiin ja siellä oli jo ihmisiä uimassa vaikka vesi oli vielä ihan liian kylmää [&:] Eilisestä ulkona kävelystä sainkin sitten illaksi ensimmäiset kunnolliset ja kipeät supistukset, pahimmillaan tuli 3 min välein ja kesti yli minuutin. Tunnin verran niitä tuli ja sitten alkoivat hiljalleen helpottaa kunnes loppuivat kokonaan. Tänään on tullut muutama mutta ei enää yhtä kipeinä. Pikkuisen tuli sellainen olo että voi apua kohta tää on oikeasti edessä [:D] Hyvin olinkin jo ehtinyt unohtaa miltä kipeät supistukset oikeasti tuntuu.
 
Poika on takapihalla puuhailemassa, pakko mennä tarkistamaan onko mun kukkapenkissä enää yhtään tulppaania [:D]
 
 
 
Täällä kans kärsitään kuumuudesta[:'(][:@] Tuntuu että tää asunto on kun sauna tälläsillä keleillä, hiki virtaa kokoajan ja ulkona sama homma. Eilen käytiin miehen kanssa heti aamusta pienellä lenkillä kun ajattelin että parempi aamusta käydä kun päivemmällä on vielä kuumempi, noh silti se hiki valui kasvoja pitkin ja selkäki oli märkänä, kyllä siinä siwan tätiki pitkään katto ja hymyili kun sitä kautta poikettiin takaisin[:D] Eikä mulla ole mitään kesävaatteita mitkä mahtus[:(][:(][:(] En oo ikinä tykänny oikein topissa kävellä yleisillä paikoilla kun oon tuntenu itteni ns. pulleaks nii entäs nyt sitte, eieiei[:D] Ja noi viime kesäset t-paidat, senkun survasis päälle niin varmaan loppus jo tissien alapuolelle koko paita kun sen verran tota mahaa kumminkin on tullu[:D] Pakko kai se ois ostoksilla käytävä, mutta kun ei millään jaksais. Ja jotenkin tuntuu tyhmälle ostaa vaatteita näin loppuvaiheessa kun jotenkin sitä ajattelee että ei muka tarviis enää sitten kun vauva tulee masusta pois, vaikka eiköhän ne isommat paidat tarpeeseen tule senkin jälkeen [:D]

Ja turvotus on täällä ihan kamala, mieskin eilen etti mun polvia, sitten sano että tossa on toi arpi, että siinä sen on ollu oltava[:D][:D][:D] ärsyttävää.
 
Täällä on jalat ihan kauheet [:(] Turvotusta on TODELLA PALJON, ihan jo särkee jalkoja...

Väsäsin jotain kolme tuntia Pirkka-lehdessä ollutta marenki-vadelma kakkua ja miehen piti kermaakin lähtee hakee lisää kun oli eilen ostamat menny ihan paakuiks... Nyt se on pakastimessa ja toivon että kun sen joskus sieltä otan esille, niin se on tooosi hyvää.
Täällä on nyt siideri juotu, oli ihanan virkistävä kylmä tutun makuinen, joskin laimeahko juoma. Mutta suosittelen muillekkin kopparbergin päärynää alkoholittomana. Se on ehdottomasti parhain alkoholiton mitä oon maistanu!
 
mohomaha join tänään juurikin samanlaisen, kun krillasimme.[:)] Oikein kruunasi tämän kesä fiiliksen ! Ai, että oli ihanaaa[:)][:)] Tänään myös ollut ai´va[:)]n ihana sää. En kyllä valita[:D]
 
Yön unisaldo hurjat 4 tuntia... ja nekin vähän väliä kelloa katsoen... Huokaus...
Pitkä kuukausi tulossa jos yöt jatkuu tällaisena.
 
huh..oikeessa jalassa oli illalla ihan kaamee turvotus,ja vieläkin särkee vähäsen..oli kyllä kun jonkun toisen jalka kun vertas vasempaan kinttuun..Kyllä varmaaan nää lämpimät ilmatkin aiheuttaa tota turvotusta,kun kuitenkin juono tosi paljon vettä..
Täytysköhän kokeilla tuota alkoholitonta versioo jos oli kerta hyvää..Oon vähän aina epäilly noita,mut eihän sitä tiiä miltä ne maistuu jos ei kokeile..Joistakin merkeistä oon vaan kuullu että on ollut ihan kamalia,nii en oo uskaltanu ostella[:D]
Eilen illalla tuli kaveripariskunta kyläilemään ja grillailemaan,oli kyllä kivaa vaihtelua näihin iltoihin kun ollaan kahestaan miehen kanssa kotona..[:D]..
Ens viikolla jos rakentelis kissasuojan pinniksen päälle ja kävis muutenkin ostamassa puuttuvat kamppeet..Kun nyt jo tuntuu välillä ahistavalta istua autossa,niin mitä sitten muutaman viikon päästä[8|] Kun meiltä kuiteskii tollanen puolen tunnin ajomatka tonne "isommille" kaupoille[:D][:D] Ja sit kun pitääää vielä kerralla kiertää kaikki maholliset liikkeet ja kirppikset,kun ei viitti joka päivä ajella[;)][:D][:D]

Juu,jos sitä lähtis nooitten kissojen kans pihalle loikoilemaan[:)][:)]Ihanaa Sunnutaita!! Ainiin,tällä alko MAMMALOMA tänään :)))!!
 
Henniv onnea mammalomasta! Niin ja kannattaa maistaa sitä alkoholitonta ![8D]

Mulla olis vielä 6 päivää mammaloman alkuun[:D]


Öistä; Meidän poika on rauhoittunu yli paljon ! Tai sitten tila on jäänyt niin pieneksi, ettei enään samallalailla poysty möyrimään!
Se on vain ihanaa. Nyt yötkin saan nukuttua tosi hyvin ja viime yönäkin heräsin vain kerran vessaan ja muuten nukuin kuin tukki !
Oon jo varmaan reilun viikon saanu nukuttua tosi hyvin.[:)][:)]


Onko muille tulli raskauden aikan jonkin sortin himoja johonkin ?
Mä oon huomannu nyt, että nyt on tullu mullekki[:D] Mulla on kauhee himo peusiaineisiin ja puhtauteen ja puhtauden tuoksuun[:D][:D][:D][:D] Mä voisin koko ajan olla vaan siivoamassa hyvän tuoksuisilla pesuaineilla tai pesemässä pyykkiä kun on niiin hyvän tuoksuisia huuhteluaineita ja suihkussa imppaan kaikkki shampoot läpi ja kaupassa se vasta oliskin ihanaa ![:D][:D][:D][:D][:D] Ihan pimeetä.

Mulla ei ole ollu edes alkuaikana mitään himoa mihinkään esim ruokaan tms. Se on tullut vasta nyt.[:D][:D][:D] Joku puhtaus vimma iskeny päälle oikeen kunnolla. Voitte vain uskoa kuinka meillä paikat kiiltää[:D][:D][:D]
 
Tuu Jenni meillekin siivoamaan [;)] Mua ei yhtään kiinnostaisi kun on niin hienot ilmat ja olisi muutakin tekemistä :) Ja onnea tosiaan Henniv:lle äippäloman alkamisesta.
Ja kuka se olikaan, jonka siskolla käynnisteltiin synnytystä viikolla 34? Miten kävi? Mien vauva & äiti voi?
 
 
Gibsoni: Voi sentään.. Täällä aivan sama juttu. Tosin heräilin jatkuvaan wessahätään ja kuumuuteen.  Hiki virtasi päässä vaikka oli ollut pimennys verhot ja sälekaihtimet koko päivän kiinni. Ja ikkuna oli auki...Yritin jatkaa nukkumista lattialla ja sohvalla mutta pakko oli palata takaisin sänkyyn. Peitto ainakin lensi lattialle useamman kerran [:D]
 
Virginia... Meillä on ollut sitten samat touhut... Mä kävin kans kokeilemassa ensin sohvalla ja sit vedin vielä sohvatyynyt lattialle ja kokeilin siinäkin. Palasin kuitenkin sänkyyn.. [:D] Chatti ohjelmaakin yritin kattoa ja aattelin et jos ei tän kattomisella tuu uni niin sit ei mitenkaan... Joopa joo... silmät ammollaan vaan sitäkin tuijotin eikä mikään asento tuntunut hyvältä.

Teillä on ilmeisesti kans asunnossa aika lämmin. Meillä ainakin on... Hiki virtaa ihan sikana. Mies vain tuumasi kun vähän valitin siitä, että joo tiedän, meillä on termostaateissa vikaa... Olin että niin.. Voisko asialle tehdä jotain? Toinen kohautti vain olkia. Arg. Saamattomuus on ihmisessä piirre mikä mua ärsyttää yli kaiken. Myös silloin kun olen itse saamattomalla päällä [:@]
 
Yhdyn Gibsoni täysin sun kommenttiin; siis siihen että saamattomuus on ihminen raivostuttavin piirre ! Täälä siitä ollaan tapeltu aamu ja veikkaampa, että jatkuu, kun mies joskus malttaa nousta sängystään !!!![:@]


Piti muuten tuosta turvotuksesta; täälä ei ole ilmaantanut minkäänlaitsa turvotusta mihinkään. Olen kyllä siitä onnellinen, toki tässä on vielä aikaa turvotusta tulla.[&:]
 
Joo,se on kyllä sellanen piirre jota en kans jaksa..Välillä tuntuu että kaikki saa tehdä itte,jos haluaa että ne tulee joku päivä tehtyä[8|]
Eikä varmaan helpota yhtään tää mun luonne,kun haluan että asiat tehdään ajallaan ja kunnolla,eikä vetkutella..[:D]
 
Turvotusta täälläkin ja kuten mohomahalla jalkoja särkee myös [:@]. Ei yhtään kivaa!

Heräsin aamusta viiden aikoihin outoon kipuun mahassa, joka kylläkin alkuun tuntui vain epämiellyttävältä tunteelta. Asentoa vaihtamalla ei olo parantunut, joten nousin ylös. Hetken päästä painelin takaisin sänkyyn. Tunnin päästä heräsin, taas sama, mut vaan kovempi kipu, joka sekin ajoi mut sängystä ylös. Ja sitten alkoi jo särkeä selkääkin... Samaa jatkui 30 - 60 min välein aamu ysiin. Ja joka kerta maha oli aivan kova ja nuo kestivät viitisen minuuttia kerrallaan. Olikohan nää jotain ennakoivia supistuksia? Tosin vajaaseen kahteen tuntiin ei oo ollu mitään kipuja...
 
Jippii, mammaloma alkoi eilen
Kuuma on asunto meilläkin ja viime yönä älysin sentään nukkua pelkällä pussilakanalla niin ei ollut ihan niin tuskaista nukkua, kuin edeltävänä yönä.
mohomaha tehtiin kans sitä samaa kakkua, hyvää oli ja ihana tuommosta herkkua kuumalla kelillä syödä. Laiteltiin vielä koristeeksi marianne-ja valkosuklaaraitoja:)-
 
Mun veli toi eilen viron reissultaan meille avokkinsa lapsien vanhan kylpyammeen jaloilla, pitäis se koota tänään jos osataan [:D] Äiti oli myös reissussa mukana ja toi mulle laivatuliaisina dumle-karkkeja [8D] Ja myös mun eno perheineen oli reissussa mukana [:D] ja me mentiin keskellä yötä treffaan niitä tonne Riihimäen ABC:n pihalle, että saatiin tuliaiset ja se amme, sitten se mun enon vaimoke tunnusteli mun mahan läpikotasin ja veikkas että mulla on vaan runsaasti lapsivettä kun oon näin iso ja pinkee. Ja sano ettei taida olla hetkeen tulossa sieltä vielä pihalle kun on maha noin ylhäällä. Homer Simpsonia lainaten: Do´h [:@]
Voi näitä turvonneita jalkoja.. Onneks on noi talvicrocksit olemassa josta sain isommat kengät kun otin ne karvavuoret pois. Tulee ihan vanha mummo -fiilis kun kattoo noita pullataikina jalkoja...

Täälä tuntuu myös siltä, että koko peitto on turha vekotin. Se on vaan tiellä sängyssä!

Henniv: kyllä se ihan hyvää oli, täytyy vaan juoda tosi kylmänä ja melko nopeesti ennenku lämpenee ja maistuu laimeemmalta kun sitä alkoholia ei siinä ole...Ja onnea ä-loman alusta [:)]
 
AinoL. : Kirjoteltiin vissii samaa aikaa, maistu se tosi hyvältä kun laitto kakkuviipaleiden päälle melko jäisiä/kohmeita mustikoita niin oli tosi raikasta ja virkistävää herkkua [8D]
 
Takaisin
Top