kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heti testin jälkeen kyllä heilui mutta nyt on vähän jäänyt... miehellä kyllä olisi haluja mutta itse en oikein pysty rentoutumaan niin että haluttaisi... ehkä se ajan kanssa. Nyt olen sängyssä keskittynyt vain nukkumiseen [:D] tänäänkin luulin nukkuvani pitkään ja sitten selvisikin että olemme talviajassa ja kello ei olekkaan vasta kuin 11. Sanoinkin miehelle että taidankin mennä vielä tunniksi nukkumaan, hän katsoi minua että ootko tosissas 11 tunnin unien jälkeen [:D]
 
Olen tosi pahoillani puolestas Tatjuska! Paljon voimia ja jaksamista sinne.<3

Itellä vihloo nivusista välillä niin kovasti ettei mitää.. menkkamaiset kivut hellittäny mut jos vaikka ponnistaa ni vihlasee tosi kovasti nivusista..tai siis nivusista ja alavatsan väliltä jostain..sivulta :D vaikeeta selittää... alkanu miettii et mistäköhä se johtuu et onko kans siitä ku kohtu kasvaa jne.. muilla tällästä?
 
Olen pari kertaa saanu mieheni suostuteltuu seksiin plussan jälkeen, mutta meillä ongelmana myös että mies pelkää jotenkin satuttavansa pientä. Aluksi luulin että se oli vitsi joten en osannut ottaa edes vakavasti, mutta selvisikin että mies on vakavissaan.
Koska meillä muutenkin minä olen aina ollut se joka haluaa enemmän, niin kävi mielessä jopa että tämä on yksi tekosyy olla harrastamatta seksiä, kunnes juttelin kaverini kanssa joka juuri sai vauvan ja heillä myös mies pelkäsi satuttavansa pienokaista masussa. Ystäväni oli sitten selittänyt asian kuvan kera, miten se ei ole edes fyysisesti mahdollista, ja viimein mies oli ymmärtänyt asian.
En ole vielä ehtinyt kokeilla kuvan kanssa selittämistä [:D], mutta toivottavasti auttaa.
 
Tyttö Koo,[font="times new roman"] kyllä me mieheni kanssa ollaan rakasteltu. Tosin vähän varovaisemmin, koska mua sattuu nyt aika herkästi ja limakalvot on herkemmät. Sen vaan olen huomannut, että kun itse saa orgasmin heti sen jälkeen sattuu hetken vatsanpohjasta - johtunee kait siitä kun sisällä supistelee. Mut se kestää tosi lyhyen ajan, siis se kipu. eikä muuta haittaa ole ollut.

Tänään on muuten ollut vähän 'öklötys-päivä', mikään ruoka ei oikein maistu. Ja vatsassa tuntuu paineen tunnetta.
No, niin se kait pitääkin. Väsyttää vaan kovasti [&o]
 
Meillä kans peitto heilahdellu ihan normaaliin tahtiin plussan jälkeen..melkein useemminkin :) jotenkin alkanu tuntuun paremmalta nyt tiedä sit mistä johtuu :P Ukko ei pelkää satuttavansa pikkusta..ainakaan vielä..varmaan sit ku masu kasvaa ni tulee sekin eteen.[:D]
 
Heippa kanssasisaret!
 
Minäkin olen Tatjuska todella pahoillani tapahtuneesta. Tällaisessa tilanteessa on yleensä hyvin vaikeeta keksiä mitään järkevää sanottavaa. Ymmärrän tilanteesi kuitenkin täysin sillä olen itse kokenut saman kahdesti. Lähetän paljon voimia sinulle ja ison halauksen [:)]
 
Mites teidän muiden viikonloput ovat menneet? ... Itse olen vain maannut sängyssä pahoinvoivana. Ja mulla on nälkä IHAN KOKO AJAN. Ei auta vaikka laittaiskin jotain suuhun, vaan nälkä heti samantien takaisin [:@] ..nälästä sitten tulee koko ajan pahoinvointi, joka ei myöskään hellitä EDES HETKEKSI [:'(] ...Olen erittäin onnellinen että olen raskaana ja aivan innoissani esikoisestamme joka syntyy ensi kesänä, mutta kun pahoinvointi iskee niin silloin olo on sanoinkuvaamaton. Noh, pahoinvointi menee ohi piakkoin (toivon mukaan) ja raskaudesta pääsen nauttimaan täysin voimin vasta silloin kun vatsakumpu alkaa näkymään ja pikkuiseni liikkeet ultran näytöllä [:D] ... Rakas mieheni juuri teki riisiä ja kanaa, sitä yritän syödä oksentamatta kaikkea ulos [:)]  Ah, helpotti taas kun pääsin avautumaan tänne [:)][;)]
 
Tähän asti ollut huono olo vain kun on vähänkin nälkä, mutta vklopun aikana kääntynyt vähän toisinpäin. Sen lisäksi että on huono olo jos on nälkä, niin tulee huono olo sen jälkeen kun on syönyt (ihan kunnon ruuan, ei pikku naposteluista) ja pelkkä huoneessa leijaileva ruuan haju käy ällöttämään. Eilen illalla leivoin kakun kun teki vähän mieli, mutta sen jälkeen kakku maistui koko loppu illan suussa ja nukahtaminenkin oli vaikeaa kun oli ällö olo kakusta. Kakun tuoksu vaan pahensi asiaa. Tuntuu että ruuan jälkeen pitäisi tuulettaa koko kämppä että haju lähtee häiritsemästä.
Ja jo aiemmin huomasin että joinain iltoina ihan ajattelematta maistoi suussaan sen päivän syömiset... Aika jännä juttu.

Helmipöllö sama juttu orgasmien kanssa, sen jälkeen tuntuu alavatsassa hetken siltä kuin olisi menkat, jännä "ontto kipu". Sen paremmin osaa selittää..
 
Tarvinnee siis selittää miehelle kuvien kera, ettei hän vauvaa voi vahingoittaa jos heiluttelemme peittoa. Uutta, "syvempää" läheisyyyttä on kyllä tullut suhteeseen, mies jaksaa huolehtia mun voinnista ja on nyt ottanut talossa emännän roolin, kun olen tämänkin päivän maannut sohvalla yökkien.
Eilen illalla mies paljasti, että häntä pelottaa tuleva isyys kamalasti...osaako hän hoitaa vauvaa ja kohteleeko omaansa samoin kuin mun poikia jne. Jotenkin oli tosi suloista ja ihanaa, että hän mulle avautui peloistaan. Onneksi tässä on aikaa sopeutua, itse en kyllä yhtään epäile mieheni isän roolia. 
 
mä otin tän aiheen meillä esiin ja mieheni mietti hetken hiljaa ja sanoi sitten ettei siinä pelättävää ole mutta ehkä ei tunnu miellyttävältä työntyä liian syvälle...

Joku kyseli nimijutuista aikaisemmin; meillä on etunimet valmiina tytölle ja pojalle mutta ei toisia. Tai tyttö todennäköisemmin saa yhdysviiva nimen koska kyseistä nimeä ei olisi olemassa kellään [:)] vaikka molemmat nimet kyllä vanhoja suomalaisia, kukaan ei vaan ole yhdistänyt niitä. Mutta jos lapsi ei näytäkkään nimeltään niin se menee vaihtoon [8D] siis nimi, ei lapsi [:D]
 
Moi,
 
menen tänään ultraan vielä varmuuden vuoksi tsekkaamaan että tämä oli varmasti keskenmeno. HCG kun oli perjantaina ollut vielä 1200 vaikka vuotoa alkoi jo tiistaina. En elättele turhia toiveita elävästä sikiöstä mutta on kiva saada asialle varmistus.
 
odotettu eka ultra siellä se pieni haave oli mutta on mennyt pois sydän ei syki tuskaa!!
ei onnistanut vieläkään!
 
Hei,
tiineenä ensimmäistä kertaa, la 3.6.2010, pikku hiljaa sitä alkaa sopeutua ajatukseen vaikka mies on ollu raskaustestistä asti aivan innoissaan... Olen 24v. ja mies 27v.
 
Koiratar kylmäsi lukea, olen todella pahoillani menetyksestä. Toivottavasti jaksatte vielä kerran yrittää uudelleen kun olette toipuneet. Jaksamista todella paljon, kyllä se pieni varmasti vielä tulee. Iso halaus. 
 
Tännekin tiedoksi...
 
Tämä oli sitten tuulimunaraskaus. Vielä sen viime viikon ultran jälkeen sinne on kehittynyt munapussi, mutta se oli tyhjä. Ihan kökköä kun se nyt ei oo sitten edes tullut ulos vielä vaan tää odottelu jatkuu ja odotettavissa on vielä kovempaa vuotoa. Mulla jätettiin se ultra-aikakin odottamaan ensi viikkoa kun jos sittenkään ei oo kaikki lähteny tuleen ulos niin joudun kaavintaan tai ottaan ne pillerit. Että kyllä tää nyt vähän pitkäpiimäseltä hommalta tuntuu :(

Lääkäri kyllä kehui meitä hyvin hedelmällisiksi ja uskoi vahvasti siihen että meitä vielä onni suosii, kummallakin kuitenkin kaksi lasta ja mulla täysin säännölliset kuukautiset hormonikierukan jälkeenkin heti ollut ja tääkin tärppäs jo yk3. Mitään varuaikaakaan ei tartte pitää eli kun tää keskenmeno tästä nyt hoituu loppuunsa niin saa yrittää vaikka heti uudelleen.

Sain sairaslomaa ensi keskiviikkoon asti. Helpottavaa kun ei tarvi töissä pelätä sitä vuotamista ja muutenkin saa kotona koota ajatuksiaan.
 
Poistun kesäkuun odottajista ja toivotan teille kaikille sydämestäni kaikkea hyvää odotusaikananne :)
 
Koiratar, olen todella pahoillani. Oma menetys tuntuu nyt aika pieneltä kun katsoin tuota teidän historiaanne. Voimahalaus.
 
Hei,

Ilmoittaudun myös kesäkuun vauvamahoihin [:D]  Tätä on odotettukin jo jonkin aikaa. Vuoden yrittämisen jälkeen selvisi väestöklinikalla, että mulla oli kilpirauhasen vajaatoiminta, joka aiheuttaa lapsettomuutta. Onneksi sain lääkityksen ja kun kilpirauhasarvot oli kunnossa tärppäsi heti toisesta kierrosta. Nyt 7+6 täynnä ja la 8.6. Ei maltettu odottaa 12vk ultraan vaan käytiin perjantaina varhaisultrassa. Sielä se pikkuinen oli ja sydänkin löi jo huimasti. Ei yhtään harmittanu, että maksettiin tuosta kokemuksesta 100 €. Taitaa jäädä ikuisesti mieleen. Oli myös hauska tietää, että mittauksen perusteella alkio oli 7+3 mikä täsmää täysin mitatun ovulaation kanssa. Pituutta oli 13.1 mm ja syke oli 146.
 
no hei vaan kaikille. tässä sitä nyt ollaan 6 viikkoa ja 1 päivä raskaana. jännittää ihan sikana.Olin jo viime kierrolla raskaana mutta se meni kesken 6 raskausviikolla. mä odotan tosi kovin ensimmäistä neuvolaa ja mitä siellä tapahtuu?
mulla ei oo minkäänlaista aamupahoinvointia. Vaan väsymys on kova ja vatsaa nipistelee.
tässä nyt sitten eletään päivä kerrallaan ja odotetaan että pahin 12 viikkoo menee ohi.
 
Moi,
 
tiinatomera, ONNEA raskaudesta ja toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :) Pakko kysyä kun mulla on just tänään todettu tuulimunaraskaus ja keskenmeno viikolla 5+5 että raskauduitko uudelleen heti seuraavasta kierrosta ja miten keskenmenosi toteutui ja miten toivuit siitä fyysisesti (minkä pituinen vuoto yms)? Pahoittelen jo etukäteen jos tulee pahoja muistoja ja kaivelen ikäviä asioita mutta minua kiinnostaa millaiset mahdollisuudet tässä on jatkossa. Ei ole pakko kertoa, jos et halua muistella menneitä.
 
Tän syksyn lentsukierre alko.. Kauhee nuha ja kurkkukipu. Tk:ssa kävin tänään niin miettivät jopa ottaisivatko sikaflunssa näytteet,mutta jäi sekin kun ei korkeaa kuumetta ole,pientä lämpöä vain ,loppuviikko sairaslomalla..
Vieläkään ei oo kuulunu pahaa oloo,kummaa,vaikka se ei kaikille tuukaan,mutta silti..vielä kaksi kokonaista viikkoa ensimmäiseen neuvolaan,aika kuluu niin hitaasti,varsinkin nyt kun sairaslomalla on..Haluais kyllä jo jotain todisteita siitä että tuolla masussa on oikeesti joku,eikä vaan oo mun kuvitelmaa.:)
 
Hei,

Varovaisesti aloittelen tällä palstalla. Olen nyt hurjat 5+1 raskaana =D. Viimeksi meni mönkään, toivottavasti nyt masuasukki pysyy mukana!

Eve
 
ja meikä ilmottautuu mukaan.. [:D]

Laskettuaika olis 7.6, eli ihan alussa mennään.. jännittää!! Ite olen 28v ja tuo miehisempi versio 25v. Aikaisemmasta liitosta itellä jo kaksi lasta, tämä olisi nyt ensimmäinen yhteinen, mikäli kaikki sujuu hyvin.

Raskaaks tulin heti samantien, ekalla yrittämällä, mikä oli kyllä melko järkytys. Olin valmistautunut yrittämään vähän pidempää, mutta eipä näköjään tarvinnut. No toisaalta, edellinen raskaus alkoi toisella yrittämällä ja sitä edellinen pillereiden kanssa, että hedelmällinen taidan sitten olla. Sekin sinänsä jännä, koska en todellakaan ole luotu olemaan raskaana, saatika synnyttämään. Molemmat aikaisemmat raskaudet päättynyt sektioon, samoin on tämän laita. Lantio on auttamattomasti liian kapea, ei sieltä ikinä mitään ulos tule

Ensimmäinen ultra olis 27.11, että on tässä vielä odoteltavaa vaikka kuinka pitkälle. Töistä joudun jäämään pois ihan näillä näppäimillä, kun en pysty töitä tekemään. Ensin meinasin tätä erityisäitiysvapaata, mut taitaa olla talouden kannalta parempi, jäädä lomautetuks, kun se nykyään on mahdollista. Työpaikalta näyttivät jo molempiin vihreetä valoa. Tänään olis työterveyslääkärille aika, saa nähdä mitä se sitten sanoo. On tää vaikeeta.. Ja sitten kun pitäs vielä päättää mitä ihmettä sen rokotuksenkin kanssa tekis [:@]
 
Takaisin
Top