Henniv
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tää on ihan onnessaan täällä [:)][:)][:)] Saadaan huomenna mun äiskä ja sen mies yllätysvierailulle etelästä,matkaa 600 km meille ja mikä tärkeintä([;)]) pinnasänky niitten matkassa vihdoin tänne[:)][:)]Pääsee tääkin mamma vähän sommittelemaan sitä tonne meitin makkariin[:D][:D]
Ei tullutkaan ihan niin tylsä vkl kun mitä ajattelin että tulee[:)][:)]kivaa!
[:-][:-]minäkin kyllä suuresti ihmettelen etteikö anihanilta oo tosiaan sf-mittaa otettu?! tooosi outoa..
Ja tosiaan kiva kun mohomahallakin parempi mieli tänään![:)][:)] Eiköhän se siitä!
Jos alkais tekemään voileipäkakkua viikonlopulle [:D][:D] :PPP namnamnam!! Se on kyllä ihan ylivoimanen herkku minusta ;P
Ei tullutkaan ihan niin tylsä vkl kun mitä ajattelin että tulee[:)][:)]kivaa!
[:-][:-]minäkin kyllä suuresti ihmettelen etteikö anihanilta oo tosiaan sf-mittaa otettu?! tooosi outoa..
Ja tosiaan kiva kun mohomahallakin parempi mieli tänään![:)][:)] Eiköhän se siitä!
Jos alkais tekemään voileipäkakkua viikonlopulle [:D][:D] :PPP namnamnam!! Se on kyllä ihan ylivoimanen herkku minusta ;P
Sanoin jo silloin kun kun vika näyttö oli ohi, etten pidä mitään juhlia, mutta olivat sopineet salaa mieheni kanssa että tulevat tänään kuitenkin tänne. Alunperin piti kuulemma jo heti mun kesäloman alussa tulla koko meidän tiivis perhe, mutta sitten tuli mun sairaalakeikka, äiti oli 2 viikkoa kuntoutuksessa, sisko sai tyttönsä ja vasta nyt sitten, äitini tämänpäiväisen suonikohjuleikkauksen jälkeen tuli semmonen hetki, että pääsivät käymään.