kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja tämäkin kävi neuvolassa [:)].

RV32+6
paino: +200g/vko, yhteensä +8,4kg
RR: 110/69
Pissa: puhdas
SF: 29
tarjonta: RT
Syke: 145+
liikkeet: ++
 
Memuli; Tuttu tunne ! Ja mä en myöskään tykkää siitä, että mun mahaa tullaan kopeloimaan. Vaikkakin suloinen ele, mutta mä en vain tykkää siitä, että tulee ei niin tututkin ihmiset hiplailemaan.[&:] Tutut ja ystävät on eriasia. [:)]
Joo välillä tuntuu, että on vain MAHA JA TULEVA ÄITI kyllä mun kanssa voi puhua ihan niin kuin muidenkin EI odottavien naisten kanssa. JA tehdä samoja juttuja.


Joo täälä kans yöt on tuskaa.[:@]
Parhaimmillaan nukuttu 2 tunnin pätkiä, sitten vessaan tai närästää tai mahaan sattuu TAI vihloo tuonne lalapäähä.[:'(] Vauva jo kiusaa öisin, vaikka masussa vielä onkin.[;)] Vauvan ehdoilla jo mennään[;)][;)][;)]

Täälä kans ollut tänään neuvola ja en taaskaan tykännyt yhtään uudesta neuvola tädistäni.[:@] Ensinnäkään häneltä ei voi mitään kysyä ja sitten kun mullakin on aina niin paljon kysyttävää, niin en saa vastauksia, vain pelkkää muminaa; tuntuu, että niin epäpätevä alalle kun olla ja voi ! Pitäisikin soittaa neuvolaan ja kysyä josko sais vaihtaa.[:'(]
Mutta neuvola kuulumisia;
Rv: 31+1
Paino; 0,070g/viikko
RR; 118/73
Hb;120
sf; 30cm
Tarjonta; RT
Sydämensyke;130-140; liikkui poika taas niin lujaa pois alta.
Liikkeet; ++

Kaikki ok[:)][:)]

Synnytyksestä kyselin th:lta. ja en niihinkäään oikein vastauksia saanut. Kyselin, että koska meillä alkaisi synnytysvalmennus ja koska synnärille tutustumaan yms. niin vastauksesi sain, että netistä luetaan nykkyään synnytysvalmennus, koska sairaalassa edelleen REMONTTI [:@][:@][:@] Ja ei siis ole edes tutustumis käyntiä synnärille. Kyselin sitte, että josko he voisivat edes kertoa mistä ovesta menee kun aika tulee, niin vastaukseksi sain, että "no, menkää vähä ajelulle ja kattelemaan"[&:]
Tuli taas tyhmä olo kun edes vaivauduin kysymään! VOiko noin epäpätevä ihminen olla töissä herkkien uusien tulevien äitien kanssa ![:-]
 
Mä saan jatkuvasti kuulla, että mulla on tosi pieni maha. Ja sen jälkeen suureen ääneen ihmetellään, miten raskaus voi olla jo niin pitkällä ja mihin se vauva oikein mahtuu.. Suloista, mutta kun päivittäin kuulee samat asiat ja vitsailut moneen kertaan.. Mur!
 
Nukkuminen sujuu pikku erissä. Pissalla pitää käydä vähintään 2 kertaa yössä. Ja munkin miehen herätyskello soi viideltä ja sen jälkeen alkaa kissojen ulos-sisään-ulos-sisään-rumba. Mutta yritän olla tekemättä asiasta sen suurempaa. Kuolema kuittaa univelat, vai mitä? :)
 
Tänään oon iltavuorossa, sitten ke ja to päivävuorossa ja sitten työt loppuu!!! Äippäloma alkaa!!! :D
 
Edellä olevista avautumisista huolimatta, tämä tyttö on erittäin onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä!
 
 
Täällä kanssa yöunet on todella katkonaisia... viime yönä taas heräsin kolmelta enkä sen jälkeen nukkunut silmäystäkään. Ja heti aamulla tulikin sitten siskoni kylään ja lähti vasta äsken [:@] en olis tänään jaksanut yhtään...

Ja mahaa on kommentoitu tälläkin kertaa samaan tyyliin "kuinka se voi olla noin iso..." joka raskaudessa se on ollut tämmönen ja juu,tiedän kyllä varsin hyvin itsekin, ettei tää ihan pienimmästä päästä ole, ei jaksais aina kuunnella noita samoja jorinoita ja aina samoilta ihmisiltä. No, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Tänään ollut taas vähän paskempi päivä, mutta jos ens yönä unta riittäis enemmän kuin sinne kolmeen niin saattais olla toinen ääni kellossa. Tuntuu, että vauvakin on ollut jotenkin laiskemmalla tuulella koko päivän, nyt kyllä taas riehuu oikein olan takaa... Lennu_G, toivotaan tosiaan että viimeistään se kuolema korjaa univelat! [:D] Nyt suihkun ja iltapalan kautta sänkyyn telkkaria tuijottamaan. Mies lupas hoitaa poikien iltajutut [:)] Hyvät yöt ja yrittäkää saada nukuttua!!!
 
Neuvolareissu heitetty. Oli tosi kiva jutella sen terkkarin kans kaikesta, naurettiin ihan hullusti kaikille hormonimyrskyille! [:D]
Kyllä joutuu mies välillä koville, kun varmaan miettii onko nyt oikeesti joku vinossa vai onko parin minuutin vuolaan itkemisen jäleen kaikki taas niin super ihanasti!! Juu, hattua mä saan tulevalle iskälle nostaa. Sillä on niin pitkä pinna ja se vaan jaksaa mua rakastaa!

Tosta vatsanseudusta vielä et on kyllä päivästä toiseen jo rasittavaa kuunnella noita taivasteluja. "Montaks tuolla on??".
Vaikka ei se tosiaan varmasti ole kivaa niilläkään, joilla maha on ns. "liian pieni"...
Ne vatsat nyt vaan voi olla niin kovin erilaisia ja varmasti kaikki ihan yhtä oikeanlaisia.

Ihanaa, mä pääsen viikon päästä sinne ultraan! Jänskättää! [:)]
 
Mun täytyy kyllä sanoo, että mulla ei oo mitää hormonimyrskyjä ollu. Oon ollu aika tasapaksu [:D] Ainoo mille mies on naurahdellu, on se kun se kysyy otanko kaks vai kolme leipää ja mä vastaan kolme, eikun kaks, tai kolme, no kaks otan. Sit se vielä kysyy kysymyksen uudelleen [:D] Jotain tälläsiä vaan..
 
No niin NYT SE SITTEN ALKOI nimitttäin ÄITIYSLOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tänään on ensimmäinen virallinen äitiyslomapäivä!!!!!
 
Ei ole enään pitkä matka H-hetkeen!!!!!!!!!!!
 
Täällä on tänään viimeinen työpäivä, tai paremminkin ilta[:)] Pidän tosin viikon kesälomaa ja virallisesti äippäloma alkaa vasta 6.5. mutta outoa jotenkin jäädä töistä pois ja kun tietää ettei hetkeen oo menossa takaisin[:D]
 
Niin on! Toukokuisia menee toinen toisensa perään kauheeseen tahtiin [8D] Mä aloin tänää pesee pikkusen vaatteita ja voi herranjumala mikä määrä niitä on! Ollaan saatu mieheni ja hänen sisaruksien vanhoja vaatteita, sitä aitoa -80 lukua ja sit joulukuussa synty miehen kaverille tyttö, niin sen pieneks jääneitä kuteita. Ja näistäkin ollaan sentään ite valikoitu niitä parhaimpia päältä [:D] Onneks ollaan ostettu vaan niitä isompia, ihan muutama pieni vaate ite. Ja onneks on pesukone joka vetää 6kg kerralla [:)]
Tänään on sänkykin saapunut matkahuoltoon [8D]
Täällä siis valmiita lähtölaskentaan [:D][:D]
 
Voi tytöt...[:D] täällä niiiiiiiiiiiin jännät paikat... siskoni tuli tänne tänään (laskettuna päivänä!) klo 6 supistusten kanssa, kummityttöä tuomaan ja lähtivät reilu tunti sitten Kätilöopistolle kun kärvisteli ensin melkein 9 tuntia täällä meillä. Just tuli siskon mieheltä viesti, että 7cm auki ja spinaali laitettu. MUSTA TULEE IHAN JUST TAAS TÄTI!!!!! Tarkka tyttö siis tulossa kun lasketuna päivänä syntyy! *ihan fiiliksissä, herkistyneenä...*

EDIT: No niin ja sitten vielä edittinä muutakin asiaa, kun sain rauhoituttua... Huomasin että siskon supistusten tahdissa itsekin jännitin kroppaani ja unohdin hengittää kunnolla ja nyt on sitten (olemattomat) vatsalihakset ihan kipeet... Ja just soitti taas siskon mies että tyttö syntyy just!!! Ei tästä kirjottamisesta nyt tulekaan yhtään mitään, joten palaan asiaan tänään myöhemmin, kun homma on rauhottunut... Anteeks tää hirvittävä sekoilu!!!...mut ehkä se mulle nyt tässä tilanteessa suodaan? [:D]
 
Neuvola kuulumisia :)
RV 32+4
Painoa tullu 1,270 ;)
RR 125/83
Pissa Puhdas
SF-mitta 29
syke 135
Liikkeet +


Äiti se lihoo ja pojat pysyy pikkuisina nyyteröinä :D Ja perätilassa oli vieläkin. Jos vielä ehtisi tehdä äidille synttäri lahjat ja kääntyä oikein päin. Mut ei voi mittää jos ei näin tapahdu :) Ja vauva tavara lisääntyy 8) (kauppa reissu takana)
 
Kuulumisia taas pitkästä aikaa...Nyt on aikaa kirjotella, kun mammaloma vihdoin alkoi perjantaina. Super outo olo kun saa miettiä vain omaa napaa [:D]

Tänään oli neuvola, sf-mitta (29.5 cm) ei ollu muuttunu viime kerrasta, mikä kuulemma kielii siitä, että kaveri on laskeutumassa. Pääkin oli hienosti alhaalla. Painoakaan ei tosin ollu tullu. Nyt raskauden alusta +11.4 kg, joten siinä mielessä normimitoissa mennään.

Oon tänään laittanu lastenhuonetta kuntoon ja pessy pikku pikku vaatteita. Eilen kävin ostamassa kaikkea pikkusälää, kuten liivinsuojuksia, tuttipulloja, tutteja, pesuliinoja jne... kun havahduin, että ei me taideta pärjätä pelkillä rattailla ja kehdolla [;)]
 
Kiitoksia paljon! Sain äsken tuoreen pikkusiskonkin unten maille, isi tulee huomenna hakemaan ja katsomaan uutta tulokasta.
Eli vauva syntyi 18.20 mitoin 51cm ja 4300g... [:D] aikamoinen matami siis tuli maailmaan!!! Jännä kuulla huomenna siskoni tunnelmat kun tyttö oli niin hurjan iso... Nyt hyvää yötä, onpa ollut aika rankka päivä kun on elänyt niin mukana tuota synnytystä ja ollut ne ekat 9 tuntia siinä läsnä.
 
Onnea tädille!! [:)]
Sullakin väsynyt mutta onnellinen fiilis, niinku synnyttäjät aina sanoo.. [:D]


Muoks* Kyllä on oikein hyvän kokoinen nuori nainen syntynyt, jaiks!
 
Takaisin
Top