Kiitos kaikille tuesta ja asiallisista kommenteista! katsotaan nyt et kui mummon kans pitää tehdä! Tuntuu (ja kuulostaa) et muksut ei niin välitä vaikka häntä ei meidän elämäs näykään! Tunkee aina iholle kiinni kun näkee lapsia, ja se tuntuu ahdistavan lapsia aikalailla [:@]. Ja vaikka ei meillä mikään iso suku ole, niin nekin vähät sukulaiset jotka meidän elämäämme kiinteästi kuuluvat ovat todella tärkeitä ja rakkaita lapsille, ja toisinpäin! Eli senkään takia ei tartteis tuollaista ylimääräistä ahdistus-mummoa mukana kuljettaa, vaikka hän kuin olisi "kuitenkin lasten mummo"!
Lisäksi nykyisen mieheni suku otti lapseni todella ihanasti vastaan ja omakseen! Pelkäsin silloin aikanaan ihan hirveästi että millaisen reaktion se heissä synnyttää, että mulla oli jo kaksi lasta! Kyyneleet on virranneet monta kertaa onnesta, kun lapseni saivat uuden mummon ja ukin, sekä tätejä ym., jotka eivät todellakaan erottele lapsia biologisen sukulaisuuden mukaan! Kaikki ovat yhtä tärkeitä!! ah, nää raskaushormoonit saa taas tunteilemaan [&:]...
Viimeeksi eilen taas kerroin miehelleni, että en voi ymmärtää, kuinka minä olen hänenlaisensa miehen itselleni löytänyt ja saanut!!! [:)] Toivon ettei onneamme mikään tai kukaan koskaan särkisi!!
Jep,jep..ihana kun voi johonkin itseään purkaa!!
Mulle on kanssa makee maistunut, vaikkakin vähemmässä määrin kuin ennen raskautta! Ennen söin joka päivä jotakin karkkia, mutta nyt pärjää paljon vähemmällä. muutenkin ruokaa menee vähemmän. Nälkä ois mut mitään ei tee mieli syödä..outoa! (suursyömäri kun olen luonteeltani)
Onko muilla ilmennyt ,nyt viimosil viikoil mentäes, pahoinvointia? Mul tuli samanlainen pahoinvointi takas mistä kärsin alkuraskauden, pikkasen vaan voimakkaampana nyt! Ei kiva!! Varsinkin makuulla ollessa tulee helposti paha olo. Ja kauppareissuilla bongailen ahkerasti roskiksia tmv. joihin tähdätä jos yli tulee! Vain kerran oon oksentamaan joutunu, mut läheltä-piti-tilanteita on lähes päivittäin! ahdistus![:'(]