kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollut AinoL. ylimääräisiä lääkäri käyntejä suppareiden takia, Ja joka kerta ultrataan,niin on sitten samalla lääkäri mitannut tuon painon ja muut[:)] Että ei oo ns.normikäynneillä näitä arviointeja tehty..
 
Ihanaa ja aurinkoista kevätpäivää kaikille!!![:)]
 
Jospa minäkin muutaman rivin naputtelisin... Neuvolakäynti takana, kaikki ok, mutta sairasloma jatkuu äippäloman alkuun asti, kun ei sitä kykene enää töihin!
 
Rv 31+0
paino 66 kg, +360 g/vko
turvotus -
RR 112/75
pissa muuten puhdas, mutta leukosyytit 3+
sf-mitta 27 cm
raivotarjonta
syke +, 150-160
liikkeet ++
 
Hirvee into ois touhuta kaikenlaista, mutta kauaa ei jaksa, kun alkaa supistamaan ja selkä kippeytyy. Olis ikkunan pesua, sauna ja pesuhuone pitäs kuurata kunnolla, auto pitäs siivota, ja voishan nuo matotkin viedä pihalle tuulettumaan, että sais lattiat pyyhittyä kunnolla...Noo, joka päivä jonkun pienen homman tekee, nii kohtahan ne on sitte tehty.
 
Vauvan tavarat alkaa olla paikoillaan, tai ovat olleet jo jonkin aikaa! Pieni nyytti vaatetta vielä pestävänä, kun satuin kirpparilta löytämään, mutta niitä saattaa vielä tulla lisää... Että tarvittas enää se vauva!!!
 
Äitiys- ja vanhempainpäivärahapäätöskin tuli viime viikolla postissa. Ihan hyvä summa tulossa! [:)] Isäntä ihmetteli, että niin paljon. Ja veronpalautuksiakin tulee, pääsee sitten jouluostoksille!
 
Joo, tämä lähtee tuonne auringonpaisteeseen ulkoilemaan! Jospa sitä kärsisi pienen lenkin tehdä!!!
 
Heippa täältäkin.

Meikäläisellä oli myös neuvola tänään:

RV31+0
Paino: +230g/vko
RR 110/72
U-Prot. -
U-Glug. -
B-Hb: 141
SF: 28cm (aivan keskikäyrällä siis mennään)
Tarjonta: RT
Syke +, 153
Liikkeet ++

Hani: Voi kateus [;)]. Olimme viime vuonna mieheni kanssa Barcelonassa ja ihastuin täysin (lupasin reissulla "tehdä" miehelleni kaksospojat [8D], yksi nyt kuitenkin vain tulossa [:D])! Toivottavasti sä pääset reissuun. Me lähdetään sitten vuoden päästä koko perheen voimin.

Nyt lähden koirien kanssa reilun tunnin lenkille. Kyllä tuo auringonpaiste houkuttelee ulos!
 
" Sotaleskeksi " jäin tänä aamuna... [&:] Viikon on mies kertausharjotuksissa. Lomalla oon vielä tämän viikon ja touhuumista riittää mutta ei oo kiva olla yksin illat ja yöt. Käyn siskon tänne viikonlopuksi [:)] ( Teiniviikonloppu tiedossa ) [:D]
Meidän koira sai pentuja toissa yönä [:)] 8 karvatassua tuli. Yö vahti soitteli puol 3, että taitaa olla aika. Kolmelta oltiin koiran luona ja puol 4 eka pentu syntyi [:D] Olin koko päivän hereillä ja ei illalla kauheesti nukuttanu, outoa...
Nyt taidan ruveta ompelmaan kastemekkoa [:D]
 
Huomenta ja Onnea RTP koiravauvoista!

Eilen oli jotenkin tosi ahdistunut ja itkuinen olo, koko päivän olin pahalla mielellä ja allapäin, pojat kävivät tavallista enemmän hermoon, rähisin miehelle ihan turhaan... saattaa johtua siitä kun täällä kotona nyt joutuu olemaan, eikä pääse ulkoilemaan. Oon levännyt, lukenut, katsonut leffoja, kirjoittanut varmaan sata sivua päiväkirjaa... *valivalivali*  anteeks... [:o]
Sitten mua jännittää/pelottaa jo nyt aivan järkyttävästi sektion mahdollisuus, tää poika kun on perätilassa vieläkin. Tiedän kyllä että voi vielä kääntyä, mutta silti ajatus sektiosta pelottaa tosi paljon [&o] synnyttäisin mieluummin alateitse, ihan niinkuin aiemminkin... Onko täällä muilla vauva perätilassa vielä?

Sisko ja kummityttö tulevat pariks tunniks tänne mun seuraksi tänään, josko se piristäis mua... Huh, paras lopettaa nyt tää valitusvirsi... kiitos ja anteeks! Hyvää ja aurinkoista päivää muille kesämammoille!
 
[:)] TYTTÖ KOO turhaan siellä anteeksi pyytelet.. [:)] varmasti meillä jokaisella on välillä vähän huonoja päiviä, ne kuuluu "taudinkuvaan" [;)] tiijän kuinka turhauttavaa ja tympiää on kun ei voi tehä mitään ja vaan olla möllöttää niinku mulla meni melkein se 19viikkoa sängyn pohjalla jatkuvan oksetuksen takia. [:'(] seinät meinasi kaatua päälle kunnolla kun mihkään ei voinut lähtee/tehä, autossakin kauppareissua varten oli oksupussi... ja ämpäri sängyn ja sohvan vieressä...
mietin tossa ystävälleni että melkein alkaa jo olemaan työnnettynä pois ne 19viikon tuntemukset (esim. en ikinä ryhdy uudestaan tähän jos tää on samaa kärsimystä seuraavallakin kerralle.. ja miksi ihmeessä just mulla tää ottaa niin koville ja en ois ikinä ryhtyny tähän jos oisin tiennyt 19 viikkoa viettäväni 4seinän sisällä sängyn pohjalla oksentaen... jne) eikä enään ole niin tuoreessa muistissa se kauhee olotila joten eihän sitä tiijä vaikka haluaakin kokea tän kaiken uusiksi..[8|] ainakin nyt tuntuu tää raskaus niin ihanalta että tekisi mieli vaan hihkua onnesta kaikille...[:)][:D] ja haikeena ajattelee että kesäkuussa joutuu luopumaan tästä ihanasta olotilasta... (tilalle saa ihanan nyytin tosin... mutta silti.. [:)]) vihjaillut jo miehellekkin että eikös se olisi helppoa heti perään saada toinen pikkuipana.. ja ekalta olisi kaikkee jo valmiina jne jne.. mies tosin kattoo mua että nyt se on seonnut polonen kokonaan..[:D]
harmittaa tosi paljon kun ei pystynyt nauttimaan alkuraskaushuumasta sen kaiken kärsimyksen keskellä vaikka pikkuipana oli niin toivottu ja haluttu ja tottakai siitä oli onnellinen että vihdoin meille suotiin lapsi..mutta se pahaolo oli niin kauheeta että nauttiminen jäi kyllä kokonaan pois. nyt oon tippasilmässä lukenut noiden vasta plussanneiden juttuja ja elänyt vähän niinku uusiksi sitä omaa alkuraskautta..

RTP voi ihqu.. onnittelut pikkuhauvoista.. [:)]

taas on aivan mahtava kevät päivä.. aurinko paistaa ja me vaan kissojen kaa köllötellään sisällä.. täytyy lähtee noiden kaa pihalle kuuntelemaan lintujen laulua ja nauttimaan olosta.. [:)]

ainiin kerroin miehelleni eilen että voi olla että se saa pikkunyytin vähän niinku meidän 5v tapaamispäivän kunniaksi.. oli poika aika liikuttunut.. [:)] sekin tietää että se tapaaminen muuutti meidän kummankin elämän totaalisesti ja sai aikaan niin paljon hyvää ettei kumpikaan meistä meinannut tajuata onneamme ensin.. oli täysin jonkun suunnittelemaa että mies prätkä reissullaan kohti norjaa oulusta ohimennessään (pysähty yhden yön visiitille ja tuli syömään) tapaa elämänsä naisen ja minä satun törmäämään RUOKAravintolassa elämäni mieheen... josta heti alkoi rakkaustarina. miehen visiitti oulussa venyi piikkasen aijottua pidemmäksi.....[;)] [:)] noin pariksi vuodeksi... eikä norjaankaan sillä reisulla päässyt...[:)] (ja sitten muutettiin mieheni kotimaisemiin) huah... sitähän on tullut ihan nyyhkyksi näin raskaana ollessa.... [;)][;)][;)]
 
Voi herttinen että kuulostaa niiiiiiin romanttiselta. Kyllä kuule meinas tän paatuneenkin akan silmään kyynel vierähtää. Perkeleen raskaushormoonit [:D]

Ilma on kyllä todella ihana. Mekin saatiin vihdoin ja viimein parvekkeenovi auki, niin ettei siellä parvekkeella tarvi koko ajan olla noita katteja kyttäämässä. Naapuriparvekkeella majailee semmonen pikkunen puudeli (no joku ihme terrieri se on, mä mitään koirista ymmärrä [:D]) ja noi kissat yrittänyt sinne tietysti heti mennä. No nyt on eilen väsätty sellaset esteet, että kissojen pitäs ensin oppia lentämään, mikäli tonne mielivät. Asutaan kyllä ensimmäisessä kerroksessa, joten noita lentoharjotuksia tulee aivan varmasti olemaan muutama [:D][:D][:D]. Kotiin tulevat sellasta vanerista tehtyä "siltaa" pitkin, jossa puolat. Kaikki on siis otettu huomioon. [;)] Ja mehän asutaan tälläsessä pikkukylässä, jossa kerrostaloja taitaa olla yhteensä peräti 6 kpl. "Melko" maalla siis.

Muuten kaikki ihan normisti, huomenna olis taas neuvola .. ja mä tahdon hiustenleikkuun!! Alkaa ahistaaa tää jatkuvassa jenkkihuivissa oleilu.
 
Mä en osaa nyt tällä hetkellä yhtään hahmottaa, että kuinka päin meidän herra tuola on[:D]Edellisessä neuvolassa oli jo raivotarjonnassa, mutta lääkärineuvolassa olikin sitten poikittain.[:D] Toki meidän herra on niin mahottoman vilkas, että kääntyilee ja vääntyilee vielä vaikka kuinka päin.[:D] Vielä kun on tilaa.


Voi että, nyt on ollu niin ihania päiviä jo heti aamusta asti, että tekee mieli vain olla pihalla ja touhuta sielä kaikenlaista[:)]
 
Tyttö Koo: Meillä on poika perätilassa vieläkin ja tulee ehkä jäämäänkin tuohon tilaan. Ja ei kyl haittaa vaik sektioon taas joutuisin [:)] Itse vähän odotan sektiota jos vain taas saisin. Oli niin helppoa ja nopeaa toimintaa se synnytys.
 
Oli hanilla kyllä ihana rakkaustarina!! [:)] Silmäkulma meinasi kostua täälläkin..

RTPlle onnea hauvavauvoista!

Tyttö Koo: Mua jännittää kun meidän Laila-Annikki on ollut raivotarjonnassa niin pitkään kun sen on pystynyt tuntemaan. Entäs jos se hoksaakin et sen piti kääntyä, ja joku päivä se sit onkin sit peppu edellä tulossa!! [:D] Mulle muuten sanottiin eilen neuvolassa (31+5) et vasta 36 viikolla niitä alkaa vasta oikeesti kiinnostamaan miten päin vauva on. Eli jos teidän poika vielä kääntyisi oma-alotteisesti tai pienellä avituksella.

Mä odottelen kans kauhulla tietoja veronpalautuksista tai mätkyistä.. [8D]

Ja kyllä on pinnaa kiristänyt täälläkin kun ollut niin paljon yksin! Mies tekee pitkää päivää töissä.
Kävely tuntuu nivusissa ja selässä välillä tosi inhottavalta ja suppareita tulee pienestäkin rasituksesta. Ei sit vaan tule niin helposti lähdettyä minnekään. Ainakaan yksin.
Onneks mun äiti ja muutama ihana ystävä käy silloin tällöin ilahduttamassa mua! Ja kyllä nää aurinkoiset päivät saa kaivautumaan täältä kotikolosta kuitenkin vaikka omaan pihaan odottamaan kesää!
Anteeks munkin puolesta tää vali vali.. [:D]
 
Mulla oli tänään neuvola ja nyt joudun sitten lähtee lääkärin luo sinne uudestaan kun sanoin etten jaksa töissä enään, niin se lääkäri ilmeisesti kirjottaa sitten saikkua loppuajaks (kaheks viikoks)... Uutta neuvola-aikaa kun mietittiin niin th totesi, että ihan sama millon tuut kun oot saikulla kuitenkin [:D] Kova luottamus siis siihen että sen saikun vielä saan.
Neuvolan täti laittoi mulle kysymysmerkillä RT kun ei ollut varma onko se varmasti pää mitä se tarjoo. Ja mahasta sanoi että on tosi tiivis pakkaus. Mutta kirjottelen neuvola ja extralääkärikuulumiset sitten kun kotiudun uudestaan!

Eilen tunsin ensimmäinen harjotussupistuksen [:)] Se oli jännä kokemus, alko ihan hymyilyttää kun tajus että synnytys on oikeesti jo niin lähellä!
 
Tyttö Koo: Mullakin on vauva perätilassa. Viime viikolla neuvolassa (rv 31+2) todettiin, että tässä vaiheessa ei kannata asiaa vielä miettiä eikä murehtia sen kummemmin... (Tottakai se silti vähän pyörii mielessä).
Vasta rv 36 sitten ryhdytään miettimään, kuinka edetään, mikäli pikkuneiti ei olisi siihen mennessä kääntynyt. Mulla on istukka etupuolella, mikä käsittääkseni saattaa hankaloittaa kääntöyritystä, jos sellaiseen ryhdyttäisiin. Mutta kuulemma toistaiseksi pikkuisella on vielä hyvää tilaa kääntyillä itsekseen. No, eilen illalla hän aloitti aiempaa pontevammat jumppatreenit, jospa se siitä sitten...
 
Elä suotta TyttöKoo anteeksi pyytele[:)]Onhan tuota yhdellä sun toisella huonoja päiviä välillä,ja eiköhän niistä täällä saa ihan vapaasti kertoa!![:)]

Oi, onneksi olkoon pennuista RTP. On varmasti suloisia pikku pakkauksia!

Ja jee,veronpalautuksia tulossa[:)][:)]kivaa,ja varmasti lisääntyy kun ilmoitan matkat[:)]joulu rahoihin extraa[:D]

täälläkin tuntuu välillä että seinät kaatuu päälle,kun ei oo päässy missään oikeen käymään tai tekemään,"kun on pitänyt lepäillä ja olla rauhassa",ja tulee välillä miehellekin töksäyteltyä ja sanottua pahasti,vaikkei se sen vika ole,että joudun kotosalla möllöttään..Onneksi tuo jaksaa ymmärtää <3
No,lääkärin mukaan jos jaksais sinne 35-36 viikoille ottaa rauhallisesti,niin sen jälkeen vois alkaa elää normaalimmin ja liikkua enemmän yms[:)]kun sen jälkeen ei oo kuulema sinänsä enää esteitä vaavin syntymiselle,kun on jo kehittynyt niin hyvin ja kasvanu..
jos sitä tänään kuitenkin uskaltais lähtee pienen pienelle kävely"lenkille" miehen kanssa kun on niiiin ihana ilmakin.aargh,olis jo kesäkuu että pääsis liikkumaan kunnolla ulkona ja vaunuilemaan,voi vitsi,se on varmasti ihanaa <3
Piimäkakku on uunissa, ja jos sitä kohta pääsis maistelemaan :P Eikös se piimä auttanu närästykseenkin[;)][:D][:D][:D] heh,no ei ihan varmaan tollasessa kakun muodossa[:D]
 
Kiva kuulla, että muillakin samoja valituksia kun täälä ! [:D][:D]

Se, että seinät kaatuu päälle on tuttua, kun kotona on kaiket päivät. Mies tekee tosi pitkiä päiviä, eilenkin oli 12 tuntia työreissulla. Aina tuntikin menee per suunta.

Pihalla huvittais mennä lenkille noiden koirien kanssa, mutta sitte alkaa sattua alapäähän ja nivusiin ja sitte oikea jalka kramppailee [:-]
Sitä on tapahtunut ihan muutaman kerran lenkillä. Ja se ei tule kun lenkillä. Onneksi.!
SItte jos ajattelee, no menempäs autolla johonkin, niin ei huvita koska mua supistelee autossa ihan koko ajan ja välillä pojan kantapää ja peppu tulee ulos mahasta[:D][:D]

Autossa supistukset johtuu varmaan siitä, kun jännitän koko ajan[:D] Jännitän varsinkin auton kyydis olemista ja samallalailla oikeestaan kun ite ajan. :D Kai mä luulen, ettei muut oikeen osaa ajaa[:D][:D] Hienoa luottamusta ![:D]

Sanoinkin eilen jo miehelleni, että mä en edes enään jaksaisi olla raskaana. Haluaisin mennä synnyttämään. Loppuis nämä "vaivatki" ja sais jo sen pienen syliinsä <3

Yöllä kun en saa enää nukuttua. Mua rupeaa sattumaan joka paikkaan ja mikä inhottavinta niin se NÄRÄSTYS ! Jumankekka, että se sattuu[:D] Meillä se vauva pitää jo nyt mua öisin hereillä.
Nytkin heräsin parin tunnin päikkäreiltä juuri [:)][:)] Valitusta myös..... :D
 
Rv 31+2
Paino 69,2 (+667/vko) yhteensä tähän mennessä +11kg
Turvotus -
RR 111/79
U-Prot. -
U-Gluk. -
B-Hb 111
Sf 30
Tarjonta RT?
Sydämen syke 149
Liikkeet ++

[/align]Veren määrä on lisääntyny siinä määrin mun kehossa, että hemoglobiini näyttää reilusti laimeempaa viime kertaseen... Terveydenhoitaja oli vähän huolissaan että väsyttääkö mua sen takia kauheesti. Ei kai, en oo ainakaa ite huomannu mitää hirveetä väsymystä. Mutta eipä tarvii enää töissä olla, viimeset kaks viikkoo siis sairaslomalla.
Ja sf-käyrillä hyvää normaalia kasvua. Nyt ei ollu th 100% varma oliko se pää jota vauva itestään ensimmäisenä tarjoo, joten laitto kysymysmerkin perään. Eipä sillä vielä tässä vaiheessa väliä olekkaan mikä osa sieltä olis ulos tulossa ekana.
Hyvin tässä kuitenkin voidaan :) 2kk laskettuun aikaan!



 
KATUSUTARIINA.. siis teidän kylässähän on enempi kerrostaloja ku täällä meillä.. [;)]
mä oon yrittänyt opettaa noita kissoja pysymään aidatulla pihalla mutta tiedäthän kissat.. se on ihan sama mitä niille sanoo,ne tekee kyllä just niinku ovat päättäneet... varsinkin toi meidän karvakasa... toivon vaan sillä ois sen verran järkee päässä että pelkäis noita naapurien koiria.... sekä noita vitipää nuorisoa joka kaahaa mennen tullen ja palatessa tossa kylillä....[:@][&:]
joo siis mun ja mieheni tarina ei oo ihan niitä tavallisimpia.. se oli menossa kesäreissulle norjaan mutta kai sitten mun tarjooma mahtava ateria silloisessa lounasravintolassani sään pieksimälle ja yönsä huonosti kylmissään leirintäalueella nukkuneelle prätkäjätkälle pehmitti prätkäjätkän sydämen niin kokonaan että jäi ouluun pariksi päiväksi hotelliin ja kattelee oulun maisemia prätkällä mun kaa... ja palasi riksuun rakastuneena.. muutamia viikkoja se ravasi oulussa ja minä täällä kunnes se muutti mun luo ouluun..... [:)] <3

mieheni pändille heitettiin euroopankiertue "tarjous" ens syksylle.. olisivat kuukauden reissussa. sanoin heti että tietenkin vastaat myöntävästi. kyllä mä pärjään ipanan kaa.. tiesin että näitä tulee ja on tullut ja sen valinnan tein jo silloin kun tutustuttiin että mieheni bändihommat on sille tosi tärkeet ja en ala sitä "kahlitsemaan" kotio.. en vaikka ipana tulee. saa nähä miten muut bändin tyypit sitten ottaa keikkatarjouksen vastaan. töistä ei aina oo niiin helppoo ottaa kuukautta vapaata että moi, mä lähen vähän soittelee... [;)]

MOHOMAHA eikö sulla oo mitään tuntemuksia että hemot ois alhaalla?? jännää.. mulla laski siitä mun normista 150-160 sataan ja pyörtyilin ja meinasin pyörtyä jatkuvasti ja olo oli ihan karsee.. nyt sain nousee 134:n ja olo vieläkin välillä kehno mutta siis kuitenkin paaaaljon parempi ja virtaa riittää tosi paljon. päikkäreitäkään en oo tarvinnut vaikka herään kolmesti yöllä valvomaan ja ihmettelemään.. mahassa kramppaa lihakset välillä johon sitten herään.. tai pissattaa tai ipana myllää... tai ukko kuorsaa.. tai kissa pesee mun hiuksia ja tunkee samalla tyynylle.. tai tyynyt on huonosti mahan alla ja jaloissa... onneksi päivisin ei oo niin vaikeeta..[;)]
 
Huomenta arvon ladyt!

Aurinko paistaa ja mielikin on jo parempi [:)] Mies tuli just päivätauolle ja toi tullessaan postista pojille huoneeseen uuden telkkarin, joka tilattiin. Pitäis kai keksiä ruuat tälle ja huomisellekin päivälle, huomenna kun on se vuorokauden Pamilaisten lakko... ihan en ole perillä että onko kaupat kiinni vai ei, mutta pikkukaupat saattaa pitää ovensa auki. Eli kauppareissua tiedossa, juhuu, päivän ehdoton kohokohta!!! [:D]

Tuli verolaputkin ja saan peräti 100€ palautuksia, jee! No aina se on kotiinpäin jos ei mätkyjä tule...

Tuosta perätilahommasta vielä... oon itse sitä pohtinut nyt tosi paljon ja alan kallistua sille kannalle, etten haluais antaa yrittää kääntää pientä jos se on pylly edellä sieltä tulossa. Puhuttiin asiasta jo edellisellä neuvolakerralla ja sitten Kättärillä, ettei ketään pakoteta käännökseen eikä myöskään perätilasynnytykseen alateitse, vaan sitten suosituksena on se sektio. Mutta niinkun sanottu, ukkelilla on vielä aikaa kääntyä "oikeinpäin", joten turha kai sitä on murehtia (mutta mielessä se on silti)...

Jees, nyt vähän pyykkejä laittamaan ja sitten sinne kauppaan [:)] ja sitten taas kutsuu sohva ja leffat...
 
Aamulla oli neuvolalääkäri ja siellä kaikki kunnossa. Tuli kyllä niin helpottunut olo kun olin jo ehtinyt kuvitella että vauva olisi perätilassa ja ties mitä kaikenlaista ongelmaa [:)] Vauva oli kuitenkin kääntynyt pää alaspäin ja nyt toivotaan ettei lähde enää kääntymään, sektioon joutuminen kun on nyt ollut se suurin pelko mikä mulla on synnytystä koskien ollut tämän raskauden aikana.
 
RV: 29+5
Paino: +239
RR: 109/70
U-Prot. : -
U-Glug. : -
SF: 27
Tarjonta: RT1
Syke: +145
Liikkeet: ++
Kohdunsuu kiinteä ja kiinni, pituus 3cm.
 
Olin ihan yllättynyt että neuvolalääkärillä oli ultra käytössään. Ei sitä tosin nyt käyttänyt kun mitään syytä sille ei ollut mutta kuulemma viimeisellä lääkärikäynnillä katsotaan vauvan asentoa ja kokoa ultran kanssa. Ei siellä neuvolassa jossa esikoisen kanssa kävin tuollaisia hienouksia ollut. Ihan mukava yllätys kylläkin ja lääkäri lupasi vielä sukupuolenkin sitten tarkistaa [:D]
 
Tuosta vauvan koosta sanoi että hänen käsiinsä tuntuu ihan normaalikokoiselta, eli ei ole enää niin pieni mutta ei kuitenkaan liian isokaan, ja luultavasti tulee syntyessään olemaan samaa kokoluokkaa kuin isoveljensä eli vähän reilu 3kg. Isoveikka painoi syntyessään 3165g.
 
Ulkona on kyllä taas niin mahtava ilma että taidan tästä lähteä vähän tuonne takapihalle riehumaan, on kukkapenkit vähän rempallaan näin talven jäljiltä, jos vaikka saisi vähäsen paikkoja siistittyä [:)]
 
 
 
 
 
Hani: Ei, en oo tuntenut. Joskus kun kävelee "suoraan" niin tuntuu että jalat vie väkisin vinoon eikä itteensä pysty pakottaa kävelee just siinä kohti missä haluaa. Mutta tääkin on aika harvoin... Eikä kestä kun hetken. Mutta ei heikota tai oo mitään väsymystä sen koommin.

Ens viikolla täällä on sirkus finlandia johon me mennään [:D] Pääsee fiilisteleen vie sitä omaa lapsuutta kun omat vanhemmat vei joskus sirkusta kattomaan. Onkos muilla mitään suunnitelmia mihin meette kesällä käymään lapsen kanssa? Me halutaan mennä korkeesaareen, vaikkei se lapsi siitä mitää tajuakkaan. Siellähän on varmaan mukava käppäillä vaunujen kanssa [:)]
 
Jippijee! Ei ollut proteiinia pissassa! Turhaan murehdin.
Ja enää 8 työpäivää jäljellä [:D]
Vetäydynkin tästä nauttimaan auringonpaisteesta!
 
Takaisin
Top