kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyttö Koo : Hieno juttu, että kaikki hyvin sekä sinulla että pienokaisella ![:)][:)]

Aina vain enemmän voiton puolella viikko viikkolta ja päivä päivältä[:)]
 
Suoraan sanottuna, helvetin hienoa Tyttö Koo. Mä täällä jo tolle miehellekin sanoin et täällä keskustelupalstalla yhdellä ei taida mennä ihan hyvin. Sekin oikeen huolestu.. no siis tietysti lähinnä niin, et voishan kuulemma mullekin niin käydä.

Tuo geeni-jutti voi pitää kyllä paikkansa, mitä se lekurikin sanoi. Itellä kanssa nuo aikasemmat ollut vähän erilaisia kuin tää nykyinen, vai onkohan se sitten se, että on tota ikääkin tullut tässä muutamana vuotena, kun ei oo tarvinnut raskaana olla. Mene ja tiedä.
'
Mielessäni oon pohtinut, että miten mä osaan edes hoitaa tätä uutta tulokasta. Vanhemmat muksut saaneet isänsä vaaleat, kihartuvat hiukset ja tää uus isä ehdokas onkin ihan toista maata. Mulla syntyessä ollut täysin mustat hiukset ja samoin tällä lapsen isällä. Että sieltähän vois mahdollisesti tulla tummahiuksinen tyttö... jännä!! [:)]

Isyyslomasta. Mulla tulossa sektio kaikella todennäköisyydellä 1.-2. päivä ja siellä mä makaan osastolla koko sen viikon. Meillä mies pitää heti 2. viikosta lähtien sen 3 vko putkeen. Isäkuukausi on tarkoitus pitää sitten vanhempainloman päätteeksi.
 
Haleja Tyttö K! Ihanaa, että vauva vielä suostui pysymään masussa.
 
Mulla on parin viimeisen päivän aikana tullut aika kovasti turvotuksia. Kilo lisäpainoa kahden päivän aikana, eikä aamuisin meinaa saada käsiä nyrkkiin.. Pitänee tänään töissä tehdä pissakoe. On siinä etuja, että on sairaalassa töissä :) Toivottavasti ei nyt sitten raskausmyrkytys iske. Olisi vielä niin paljon tekemistä ja virtaa!!! Enää 3 viikkoa ja 1 päivä töitä jäljellä ennen äippälomaa!!! En malta odottaa!!!!!!!!
 
Isyysvapaista. Mies pitää todennäköisesti puolet vapaista heti vauvan syntymän jälkeen ja loput sitten syksyllä kun heillä työpaikalla loppuu kesälomakausi. Kun on töissä yrityksessä, jossa on itsensä lisäksi vain kaksi muuta työntekijää, niin ei oikein voi olla päällekkäin poissa. Onneksi sillä alkaa juhannuksen jälkeen kesäloma. Sitten on ainakin varmasti koko kuukauden kotona :)
 
Ihanaa kuulla että Tyttö Koo ja vauva voi nyt paremmin!! [:)] Huh, kyllä täällä jo jännitettiinkin.. Mä kans mun miehelle tilitin et yks palstalainen joutui Kättärille, eikä siitä kuulu mitään... [X(] Nyt ne sun ihanat miehet hoitaa ja pitää susta huolta että kaikki päättyy vielä hyvin ja ajallaan. Äläkä pidä meitä enää jännityksessä!! [:D]

Hani: Päästääkö se lentoyhtiö sut vielä reissuun?? Entäs takaisin Suomeen jos olet yhtenä kappaleena silloin?? Mulle sanoi lääkäri 3 viikkoa sitten että osa lentoyhtiöistä ei piittaa lääkärin lausunnoista, vaan rankkaa ulos lennolta vaikka luvat lääkäriltä olisikin kunnossa. Eivät halua ottaa vastuuta itselleen että kukaan synnyttää koneessa. Mulla olisi ollut ihan vaan kotimaanlento mutta kertoi silti kun työn puolesta jouduin tosi paljon lentämään.

mohomaha: Me lomaillaan kaikki! mies pitää isyyslomat ja kesäloman putkeen. Ihanaa kun voidaan yhdessä ihmetellä ja hypistellä uutta tulokasta.

Mun vatsalla on taas hikka! [:)]
 
Nostan kyllä hanille hattua jos meinaa ulkomaille lähteä vielä[:)][:)]Itse en uskaltaisi,enkä kyllä lupiakaan lääkäreiltä siihen saisi,sen verran noita suppareita yms. "tilanteita" tässä päällänsä[:D]
Vois olla jopa pelottavaa ensi kertaa synnyttää ja jos vielä sattuis siellä ulkomaan reisulla synnytys yllättämään[&:][:D]
Kylläpäs on ollu kiva päivä! Mies teki ruokaa, Imuroitti tuossa äsken ja illalla lupasi paistaa lettuja :P Hassua ite vaan olla möllöttää kun toinen ahertaa[:D] Ihan kivaa välillä,minä se yleensä imuroin ja siivoan meillä muutenkin,vaan olosuhteiden pakosta on ollu miehen pakko tarttuu luudan varteen[;)]lääkärin määräyksestä kun en sais oikein tehdä juuri mitään[8|]
Eilis yö meni taas,hmm..Heppu kääntyili ja vääntyili jatkuvasti masussa[>:]Sain onneks nukahdettua aina sillon tällön vaan havahduin taas vähän ajan päästä kauheeseen mylläkkään.Kissatkin alko yöllä leikkimään ja isäntä korotti melkosesti ääntänsä niille kun ei enää muu tepsiny,sen jälkeen oli erittäin hiljasta ja vieläkin tuntuvat mököttävän[:D][:D]herkkiä nuo kaks[;)][:D]

isyyslomasta piti vielä. Meillä ei oo vielä mietitty sen tarkemmin,mutta luultavasti mies tulee olemaan kotosalla jonkin aikaa meidän kanssa sitten kun vauvan kanssa ollaan kotiuduttu. Päästään sitten kaikki kolme yhdessä totuttautumaan siihen uuteen arkeen[:)][:)]
 
Henniv, täällä myös meidän perheen miehet on ottaneet kodinhoidon tehtäväkseen ja ihan kiva on sohvalta huudella ohjeita, kerrankin! [:D]

Käytiin tänään autolla Jumbossa ostamassa pojille kevätvaatteita, ihan tosi hissukseen käveltiin ja se riittikin sit tälle päivälle. Nyt oon vaan pötköttänyt ja nauttinut tästä suht kivuttomasta olotilasta.
Viime yönä sain nukuttua tosi hyvin, tipuin kuin eno veneestä illalla miehen silittäessä mun tukkaa. Vasta kuuden jälkeen heräsin ekan kerran pissalle. Jospa tää nyt tästä... mutta pakko se on kyllä silti myöntää, että pikkunen huoli tuonne takaraivoon jäi ja kun ei voi itse hirveesti vaikuttaa nyt tähän tilanteeseen... mutta hissukseen mennään ja nautitaan jokaisesta päivästä kun pieni matkalainen (1,8kg [:)]) pysyy kyydissä. En pistäis yhtään pahakseni jos tää raskaus menisi sinne laskettuun aikaan asti. Vauva muuten istuu inkkariasennossa tuolla masussa ja tosi outoa oli että kun pojalla on selkä tossa vasemmalla puolella, niin ainut paikka, mistä sydänäänet kuului käyrällä, oli oikealla alhaalla eli JALOISSA [:)] se herätti pientä hilpeyttä kätilöissä...

Meillä mies pitää isyysloman heti kokonaan kun tää pieni syntyy, 3 viikkoa putkeen. Kesäloma on sitten vasta syyskuun alkupuolella. Mutta mies kun tekee 2-osaista päivää töissä, niin on päivisin monta tuntia aina kotona joten saadaan olla yhdessä vauvan kanssa isyysloman jälkeenkin ja kun muu jälkikasvu on päivisin koulussa ja eskarissa niin on rauhallistakin siltä osin.
 
Tyttö Koo hienoa kuulla että kaikki hyvin sielläpäin [:)]

Ihan mahtavat ilmat kyllä ollut nyt tänä viikonloppuna, tai no nyt näyttäisi menevän aurinko pilveen mutta muuten kyllä ollut ihanan lämmintä ja keväistä. Ollaan esikoisen kanssa oltu paljon ulkona ja äsken huomasin että kivat pisamat olen saanut naamaani [:D] Olen meidän sisarusparvesta ollut aina ainoa jolla pisamia vähiten on kesäisin ilmestynyt mutta näköjään sekään ei enää näin vanhempana päde. Nauroinkin äidilleni että olen muuttumassa veljekseni jolla naama joka kesä täynnä pisamia [:D]

Alan olemaan tähän jatkuvaan närästykseen jo niin kypsänä. Mikään ei tunnu auttavan. Renniekin auttaa hyvällä tuurilla 10min. Tulisi nyt se kesä nopeaan niin pääsisi tositoimiin, esikoiseltakin närästys loppui kuin seinään heti kun poika oli ulkona masusta [:)]
 
Oi että on ihana ilma [:)].
Eilen bongasin ensimmäiset leskenlehdet kun olin koirien kanssa lenkillä. Tytöt, kyllä se kesä vaan tulee ja vauhdilla!!
Sormia syyhyttää ja kohta pääsen myllämään tuon takapihan, saan sinne kauan halutun, oman pikkuisen ryytimaankin [:)].

Aikaisemmin en ollut vauvan hikkaa huomannut mutta nyt olen kaksi kertaa hikan havainnut.
Isä kuulee myös vauvan sydämen sykkeen hyvin masun päältä [:D]. Niitä siiten kuunnellaakin joka ilta. Kuuluuko muilla hyvin syke masun läpi?

Olikos jollain suunnitelmissa pitää jonkunlaiset vauvakutsut?
Mulla on vajaan 2 viikon päästä kutsut. Sellainen iloinen illanvietto naisten kesken ja tarjoilen syötävää ja juotavaa (oikeen alkoholipitoistaboolia meinaan muille laittaa), teemaväri on vihreä. Mitään lahjoja ei ole tarkoitus haalia vaan vinkkejä ja viisaita sanoja enemmän kokeneilta.

Huomenna sitten täytyisi vääntäytyä töihin vaikka flunssa ei ota talttuakseen. Ja tiistaina sitten onkin neuvola. Eikös niitä nyt tule olemaan joka toinen viikko?
 
Jostain rv 29-30 alkaa täälläpäin neuvolat olemaan 2 viikon välein rv 36 asti, jolloin on lääkäri ja siitä lähtien neuvolat viikon välein aina synnytykseen asti. 
 
voi apua! katoin oman äitini neuvolakorttia minusta, niin oon ultraäänen mukaisesti laskettuna syntyny viikoilla 38+2 eli jos ite synnyttäisin oman lapseni samoilla viikoilla niin se tulis mulle ja mun mummulle synttärilahjaks [:D] (2.6) Ja sitten taas meidän kolmas vuosipäivä olis 7.6 ja kun taas miehen synttärit 15.6... Laskettu aikahan oli se 14.6. Kyllä jännäks menee, melkein tekis mieli lyödä vetoo jonkun kans sattuuko näihin kolmeen mahdollisuuteen [:D]

Viime yönä heräsin taas siihen tunteeseen että nyt pitää lähtee oksentaan, se on kauheeta kun pitää tosi nopeesti nousta sängystä oksennus kurkussa [:'(] En sitten kuitenkaan oksentanu..
Pikku-V on alkanu liikkuu enemmän nyt, ja kun tökkäsee vähän sormilla tosta navan oikeelta puolen, hieman ylempää, niin se pökkii sieltä takasin päin jos sattuu hereillä olemaan [:)] Mies on tästä leikistä innoissaan, ei nyt sentään koko ajan tökkimässä [:D] Mutta ilmeisesti vauvan jalat on siinä kohti.
Meillä neuvola keskiviikkona 31+2 ja siitä lähtien 2 viikon välein.
 
Hieno homma Tyttö Koo että poju kuitenkin jäi vielä kasvattelemaan itseään masun suojiin! [:)]

Me ollaan just kotiuduttu hääpäiväreissulta ja ihanaa oli! Jumbossa käytiin ostoksilla ja illalla sit syömässä ja elokuvissa, yö hotellissa jä tänään hotelli aamupalan jälkeen käytiin siellä flamingon kylpylässä. Tää mamma on nyt oikeen rentoutunut kokovartalo ja kasvohoidosta [:)] Tosi ihana ilmakin vielä ollut, yhtä hyvä kun tasan vuosi sitten meidän hääpäivänä!

Nyt en viitsi jäähä tähän koneelle asumaan, joten tässä kuulumiset kaikessa lyhykäisyydessään! Tämä ensimmäinen hääpäivä kun on vielä kesken [;)]
 
Onpa helpotus kuulla, että Tyttö Koo selvisi tässä vaiheessa säikähdyksellä!! On toi kyllä hurjaa, koittaa sitten pötkötellä sängyssä ja ajatella kauniita ja rasittaa itseään mahd. vähän.

Tuossa mielessä oon ihan jälkijunassa, koska puolet hankinnoista on vielä tekemättä, pyykit pesemättä jne. ja töitäkin vielä jäljellä. Nyt jos joutuis vuodelepoon, sukulaiset joutuis jeesaamaan, kun mies lähtee pidemmälle työmatkalle. Mutta toivotaan parasta Tyttö Koon jatkoon ja muillekin, että hyvin menee jatkossa.

Hikottelu alkaa välillä häiritsemään, se jatkuu niin hemmetin kauan kerrallaan ja tulee aika usien. Muuten pienet supparit ei pahemmin häiritse ja närästys on ihan siedettävää. Lirahtanut on myös housuun kerran kun olin varomaton aivastaessa... Jep, tää just tätä! Nyt alkaa myös vaatevarasto vähenemään, koska omia tavishousuja ei saa enää millään pysyy päällä, tarttis henkselit.

Ootteko muuten lueskelleet vauvanhoito-oppaita, muut ensikertalaiset siis? Mä lukaisin Suuren Vauvakirjan ja siitä tuli kyl jotain uuttakin ja saapahan varmuutta itselleen.

Hirvittää hiukkasen, et tässä on enää 5X päivää jäljellä, kääks!
 
Jaaha, ihana aurinkohan se siellä paistaa täyttä häkää ja ainakin tässä omalla terassilla on TOSI LÄMMIN! [:D] Mies laittoi viikonloppuna terassia kuntoon, niin pääsen edes vähän "ulos". Kun tänään käytettiin poikaa oikomishoidossa, jo pelkkä parkkipaikalle kävely tuotti mulla kiroilua, meinaa alkaa supistelut uudestaan [:@] Haettiin eilen mulle 7 leffaa viikoksi ja muutama kaveri on luvannut tulla viikolla viihdyttämään mua, ettei aika käy ihan liian tylsäks täällä. Yöt on onneks menneet suht ok, viime yönä heräsin kai pari kertaa kun supisti tosi kipeesti, onneks sitten kuitenkin rauhottui. Mies on aikalailla huolissaan edelleenkin, soittelee töistä ja kyselee vointia, vannottaa että soitan jos supistukset muuttuvat taas säännöllisiksi. Niin muuten, silloin tuolla sairaalassa se supistusväli käyrällä oli 5-8 min ja meinas käyräkin loppua kesken... huh...

Lauantaina olis sitten meikäläisen synttäripäiväkin ja JOS jaksan/pystyn, niin mennään koko perheen voimin syömään. Jos en, niin sitten miehet on luvanneet järjestää syömingit kotiin [:)]

Jospa menisin taas sohvalle katsomaan leffaa... hitto, toivottavasti musta ei tule ihan kokonaan mitään sohvaperunaa... pakon sanelemaa kylläkin... no, näillä mennään eikä muuta voida! Aurinkoista päivää kaikille!!!!
 
Täällä kans aurinko paistaa ja tossa pihalla terassilla on lämmintä varmaan ainakin 15 astetta! [:)]

Neuvola takana ja kaikki oli oikeen hyvin. Nyt oli mukana myös terkkaopiskelija joka tuntu tosi mukavalta ja oli tosi kiinnostunut kaikesta :)

Tässä vähän niitä kuulumisia:
rv 29+5
paino +595/vko
verenpaineet 118/62
hemppa 111
Sf 29
Lapsiveden määrä normaali
Raivotarjonta edelleen
sydämen syke + ja liikkeet ++

Meidän Jemppa se oikeen hermostu ja alko kunnolla riehuu kun terkka tälle opiskelijalle näytti että miten sen pään löytää tuolta lantiosta. Ei tainnut oikeen pitää siitä kun hänen päätään joku tunnusteli koko ajan [:D] Ja sydän ääniä kun kuunneltiin niin kauhea rempominen alko kun alko se jumputus kuulumaan! Terkka sit sanoi että hyvä juttu vaan että reagoi tunnusteluun ja ääniin niin tietää että kaikki kunnossa ja vauva on terve [:)]

Seuraava neuvola sit kolmen viikon päästä kun terkalla on joku loma tossa välissä ja sijaista ei ole. Toisaalta ihan hyvä juttu niin ei ole sit vierasta tätiä vastassa, kivempi käydä ihan omalla terkalla :)

Viime viikon torstaina mun isällä meni pohjeluu poikki työmatkalla ja hän oli sit leikattavana ja sairaalassa hoidossa muutaman päivän. Tuli tänään meille mun seuraksi kun ei tuo oikeen pärjää yksin kotonaan. Mieskin kun lähti taas tänään aamulla tuonne metsän siimekseen kouluttamaan meille lisää kelpo sotilaita ja tulee takas kotiin vasta perjantaina.. Onpahan joku mulla täällä kotona jolle tehdä joka päivä ruokaa ja jonka kanssa katsella iltasella telkkaria [:)]
 
Voi että on ollut ihana päivä!!! Pitkän työputken jälkeen 2 vapaapäivää peräkkäin. Eilinen meni toipumiseen työputkesta, mutta tänään taas jaksaa. Aurinko paistaa, on reilusti yli 10 astetta! Grillattiin, pelattiin terassilla kortteja, rakennettiin vähän autokatosta, ostin kevätkukkia ja istutin ne.. On ihan voittajafiilis! :) Ja täytyy vielä kehua, että supistelut on vähentynyt, enkä oikeastaan ole koko raskauden aikana voinut niin hyvin kuin nyt! [:D] Iloa ei mitenkään vähentänyt myöskään se, että sain yllättäväin ison palkan ja tänään tuli ilmoitus veronpalautuksesta - on ylimääräinen tonni tulossa, eikä ole vielä edes matkakulut mukana.
 
Tulipa hehkutettua..
 
Ihania ja aurinkoisia päiviä kaikille odottajille! [:D]
 
Nuori äiti: Muakvaa, että teidän ensimmäinen hääpäivä oli onnistunut ja reissu mukava[:)]

Nyt se kesä tosiaan tekee tuloaan.[:)] Kevättä ja kesää kohti aika menee aina niin nopeaa.
 
Täällä on taas neuvolalääkäri takana päin. kaulakanavan mitta oli pysyny samoissa lukemissa,eli siellä 2.9 cm - 3 cm, joten lepäily ja rauhallisesti ottaminen jatkuu.Kohdunsuu oli kuitenkin kiinteä ja kiinni. Saa liikkua ja touhuta,mutta niin ettei ala supisteleen tai muuten tunnu ikävältä,Jee!![:)][:)][:)][:)] Ei tarvii onneks ihan sänkypotilaaksi ruveta,vähän sitä pelkäsin,kun viimeksi oli tuo mitta laskenut sen verran paljon..

juups,
13.4.2010
rv 30+2
paino: +700g/vko
turvotus: -
RR: 127/73
u-prot: -
u-gluk: -
b-hb: -
sf: 28
l.vesi: Normaali
painoarvio: 1480g
Tarjonta: RT
Syke: 140+
liikkeet: ++

Vaavi kasvaa kuulemma hyvästi keskiviivalla,ei oo liian pieni eikä iso[:)][:)]jospa olis sitten niin ettei ihan mitään 4 kiloista tarvii alkaa synnyttämään[8|][:D][:D] Meinas ruveta vaan riehumaan kun lääkäri paineli mahaa ja ultras..Ei ollu vissiin kivaa kun joku tökkii koko ajan[:D]

20.5 onkin meillä sitten tutustuminen synnäriin ja osastoon..Mielenkiinnolla ootan[:)][:)]

noniin,tää mamma lähtee valmistelemaan simaa :P :P Jos kerrankin tekis ajoissa niin se sit kans ehtii vapuksi tekeytyä[:D][:D] Ja kohtahan saa munkkejakin leipoo ihan luvan kanssa[;)][;)]

AURINKOISTA PÄIVÄÄ MAMMAT [;)][:)][:)]!!
 
oi, ihanaa simaa:)- jospa itekin selviäsi valmistamaan, kunhan saisi ensin muutettua:) Kaamee flunssa päällä mut jospa tästä selviäisi ilman mitään lääkitystä.
Meillä mennään alakäyrillä, mutta en ole itsekään mitään isoa tekoa ja neuvolatäti sanoi myös, että vauva on vähän niin kuin sivuittan niin vaikuttaa myös sf-mittaan alentavasti.
Neuvolalääkärillä kävin pariviikkoa sitten ja kysyin tuosta painoarviosta niin sanoit ettei sitä vielä tässä vaiheessa aleta arvioimaan, on kyllä niin paikkakuntakohtaisia eroja vähän kaikessa.

Ihanaa kevät päivää mammat ja nauttikaa ulkoilmasta jotka kykenette:)
 
[:)] kyllä tässä olis tämän mamman tarkoitus kovasti lähtee reissuun. kun varasin lentoja otin selvää lentoyhtiöltä ja saan lentää lääkärin luvan kanssa viikolle 36 asti. ja mullahan viikot on menomatkalla 31+6 ja tullessa 34 muistaakseni. mulla on pari päivää ennen lentoa se lääkärin tarkastus mutta viime viikolla vielä lääkäri oli sitä mieltä että ei mitään estettä oo lentämiseen. ainut mikä tympii on se että joutuu ittekseen siellä kentällä viettää aikaa kun mies ei lähe mukaan vaan menen ittekseni äitini ja isäni luokse. ja lentohan ei kestä kuin sen 4h joten luvatkin vähän löysemmät kuin esim 14h kestäville lennoille. onneksi toi espanja on kuin toinen koti kun siellä on tullut 90luvun alkupuolelta asti ravattua melkein joka vuosi pari kertaa pitempiä jaksoja ja aupairinakin olin samoissa maisemissa..... joten kaikki palvelut suomeksi löytyy silmät kiinni............. että en sillain ressaa reissusta muuta ku just lentokentällä venailua. mies jännää että tulen vauvan kanssa kotio sieltä mutta itse melkein varmana että tulen vaan extramatkalaukun kanssa takaisin joka on pakattu täyteen ihania vauvan vaatteita.. siellä ne nimittäin on aivan ihania....

kyllä harmittais jos ei enään saiskaan lupaa lentää. on nimittäin virtaa tässä mammassa ihan liikaakin nyt sitten. koko viikonloppu meni pihahommissa kukkapenkkejä kuopsutellessa, haravoidessa ja lakastessa. pihakalusteetkin pesin ja auton siivosin eilen ihan kokonaan. oli kivaa tän mahan ja imurin kaa ahtautua autoon.. [:D] tänään olin sitten noiden kauheiden lumikinosten rippeiden kimpussa ja levittelin ne pitkin pihaa että päästäis niistäkin vihdoin eroon. ei täällä etelessä muuten enään ookkaan lunta. kukkapenkeistä puskee jo tulppaaneja <3
iltaisin saan kauheita leipomis/kokkaamis puuskia,.. joita ei oo kyllä ollut koko raskauden aikana.... [;)]

täällä on vähän sama fiilis kuin lennu g:llä että koko raskauden aikana en oo voinut niin hyvin kuin nyt... tosin poskiontelotulehdus vaivaa mutta se kun on kroonisena niin siihen on tottunut.. se vaan tympii että oulussa asuessa pääsin punkteeraukseen aina kun tunsin siihen tarvetta niin täällä ei millään.. vaikka kuinka haluan ja selitän että n10v kokemuksella ja parikymmentä kertaa punkteerattuna tiedän milloin siitä on apua ja milloin ei... täällä vaan annetaan antibiootteja.. mutta siis muuten virtaa riittää ja olo on ihana. maha on kasvanut tosi kauniiksi ja ihanaa että ei tarvii enää ahtautua talvivaatteisiin vaan saa iloiten näytellä mahaani.. tosin pikkulapset jaksaa aina ihmetellä sen kokoa... [8|]

että tälläistä kevät huumaa.. [;)] tää mamma kaivo pakasteesta marjojen jämiä ja alkaa leipoo piirakkaa ja keittelee kiisseliä.... mukavia kevät päiviä mammoille [:)]

ainiin piti hehkuttaman vielä että meillä tulee miehen kaa 5v ensitapaamisesta (joka oli sitten heti jalat alta ja 2kk päästä asuttiin jo yhdessä....) juuri vauvan laskettunapäivänä 21.6... eli mallikkaasti tähdätty.... [;)][;)]
 
Takaisin
Top