Heippa kaikki kesäkuun mammat!!
Kirjoittelin tuolla alkupuolella nimimerkillä Marsu862, joka ei nyt sitten jostain syystä halua enää toimia. Olen aina välillä käynyt lueskelemassa teidän kuulumisianne mutta en ole saanut aikaiseksi luoda itselleni uutta profiilia ( vaikka ei loppupeleissa vienyt kuin n. 5-10min [:)] ). Jos tämä nimimerkki nyt suostuisi toimimaan niin palaisin mielelläni joukkoonne keskustelemaan, jos vaan vielä kelpuutatte mukaan
?!
Eipä tässä kyllä mitään kummoisia muutoksia ole tapahtunut, masu kasvaa tasaiseen tahtiin ja vauva potkii välillä niin kovaa että tuntuu kuin kaveri olisi päättänyt tulla kyljestä läpi.
Meille ultrassa veikattiin tyttövauvaa mutta pieni oli vääntänyt itsensä ihan kummaan jooga-asentoon joten en uskalla luottaa tuohon arvioon vaan odotellaan syntymään saakka ennenkuin käyn ostamassa kaapit täyteen mekkoja [:D]
Sokerinrasituksessa kävin alkuviikosta ja tänään olisi tarkoitus soitella neuvolasta tuloksia. Piti soittaa jo eilen mutta enpä taas tietenkään muistanut, "lievää" raskausdementiaa siis täälläpäin [8|]
Voisin yrittää jos vaikka osaisin lisäillä masukuvia tuonne teidän masukuvapinkkaan, en kylläkään ole mikään tekniikan ihmelapsi joten saa nähdä onnistuuko..
Äitiyspakkausta en ottanut tällä kertaa. Esikoiselta on kaikki tallessa ja muutenkin esikoisen aikaan sukulaisilta ja ystäviltä tuota vaatetta tullut niin paljon ettei enempää kaapintäytettä kyllä tarvita. Otin siis rahana ja tuolla rahalla hankittiin pinnasänkyyn uusi patja, kangasta josta ompelen kantoliinan, pieniä täydennyksiä vaatteisiin ( mm. kaikki sukat ja housut on esikoinen saanut aika hyvin kulutettua kun oli vauvana niin liikkuvainen [:D] ) ja muuta pientä kuten tutteja ja tuttipulloja. Ja ostinpa itselleni valmiiksi jo pari rintakumia koska ne osoittautuivat hyvinkin käytännöllisiksi esikoisen imetyksen alussa, mulla kun meni paikat niin kipeiksi ja rikki että ilman kumia ei olisi imetyksestä tullut mitään. Nyt siis olen siihenkin varautunut jo etukäteen.
Täällä siis hankinnat alkaa olemaan jo aika hyvin kasassa, pinnäsänky pitäisi vielä kasata sekun on vielä palasina meidän sängyn alla. Ja vauvanvaatteille pitäisi raivata kaapista tilaa, muuten ei oikeastaan enää muuta tarvita.
Tuli nyt aika omanapaista tekstiä, pitää vähän selailla taaksepäin että pääsen taas kärryille mistä olette jutelleet [:)]