LauraElina
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Just_Pam: Mulla supistuksia tulee ihan kevyesti yli 10 päivässä, pienen rasituksen jälkeen saattaa tulla 5-6 tunnissa. Eivätkä nuo mitään täysin kivuttomia ole, mutta huomattavasti kivuttomampia kuin oikeet supistukset. Me käytiin eilen miehen kanssa raksa messuilla kiertelemässä ja siellä oli niin paljon porukkaa että hyvä et saatiin auto edes siihen kauimpaiseen parkkiin. Autolta messuille ja takas plus se mitä siellä messukeskuksessa tuli käveltyä tais olla liikaa minulle. Autoon kun päästiin takas niin ei oikeen tienny miten päin siinä penkillä olis istunu kun jatkuvasti supisti ja oli tukala olo. [&:] En tiedä pitäiskö sitä soittaa sit neuvolaan ja vähän kysästä. Meillä olis kyllä viikon päästä tiistaina neuvola lääkäri ja se tekee myös gynekologisen tutkimuksen.. Itse olen ajatellut ettei tartteis huolestua kun vasta sit jos kivut yltyy tai tulee lapsivettä...? Tiedä häntä..
ann84: tsemppiä diapeteksen kanssa! Mulla on kans alkanu särkemään päätä melko usein ja pahaa oloa ja närästystä on ihan hirveesti.. Ja uskon että töissä on raskasta! Koita pärjätä! [:)]
ann84: tsemppiä diapeteksen kanssa! Mulla on kans alkanu särkemään päätä melko usein ja pahaa oloa ja närästystä on ihan hirveesti.. Ja uskon että töissä on raskasta! Koita pärjätä! [:)]