kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sumu: Kyl neukku sitten puuttuu asiaan jos putoaa liikaa. Mul itel oli vähän ylipainoa ennen raskautta niin oli kuulemma vain hyvä että putosi. Ja antoi vielä ymmärtää että olis parempi laihduttaa lisää... Siis olen 171cm ja painan 76 nyt.. Ja tuohon on tullu vaan 1 kilo lisää..
 
hej

tänää oli neuvola ja onneks löyty sydämen lyönnit mitä pelänny kauheesti jos ei sitten olekkaan enää elossa. kun en liikkeitä ole sen erikoisemmin edes tuntenut.mut nyt onneksi helpotti.. [:)]

mulla on kans nyt kauhea poikaolo.. ja uskon vahvasti et toinen poika tulee. ja sellanen tunne et jos tulen viel myöhemmin tulevaisuudessa raskaaksi poikia sieltä tulee.no ainakin oma jalkapallo tiimi on valmiina ja isukki tyytyväinen [:D] vaikka varmasti tytöstäkin olisi hän tyytyväinen...

ja sitte meill on vasta rakenne ultra 11.2.ja tosiaan neuvolas eivät merkinneet sykkeen määrää korttiin? merkitäänkö muillla? kun itsellä aiemmas kyl merkattii,tosin asuin silloin eripaikkakunnallakin.. mut tympäsee tommonen..[:@]

ja tosiaan aika monelle on jo poikaa lupailtu,mä kans varmaan yhdyn siihen porukkaa..[:D] ja eipähä tosiaa tarvii ostaa mitää vaatteita yms. kun poika pienoinen on jo ennästää..

joku oli jo rattaat ostanu.näpsäkän oloiset kyllä [:)][:)]

onko muuten paljon teillä ollut vauvan syke joille poikaa povettu?
 
Suloisia kuvia mellellä pikku tyttärestä!!

Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli kunnossa. En vois olla onnellisempi!! Tytärtä veikkasivat myös meille, mut ihan varmaks ei uskaltanut sanoa... :) [:)] Mennään myös 4d ultraan ihailemaan vauvaa.
 
Meille on näemmä tulossa tyttö, puolitoista viikkoa sitten käytiin siellä rakenneultrassa. Tosin lääkäri totesi ennenkuin katsoi, että voi joskus mennä pieleen tuo ennakkoon tsekattu sukupuoli... mut kyllä hän sit totesi, et tyttö näyttäis olevan [:)]

Mä olen myös miettinyt tuota vaunujen ja turvakaukaloiden hankintaa, ajattelimme kyllä jos vuokraisimme turvakaukalon. Ja yhdistelmävaunut käytettyinä jos vaan siistit ja tukevat löytyis.

Painoa ei mulle ihan hirveästi olekaan joulusta tullut, ajattelin kun jouluna tuli herkuteltua ja kaikkea... joulukuun puolestavälistä tähän päivään noin 500g tullut lisää, onneksi ei enempää. Ehtiihän sitä vielä kiloja kerätä monta kuukautta.[:D] Mut yhteensä kiloja tullut n.3,5 kg raskauden alkamisesta.

Ja supistuksetkin ovat vähentyneet ja olen pystynyt taas olemaan töissä, mukavaa.[:)]
 
Tyttö Koo: olimme siis rakenneultrassa Brunon luona ja saimme mukaan DVD:n (se kuului hintaan).

Esikoista odottaessa v. 2007 kävimme rakenneultrassa Kätilöopistolla ja vielä erikseen 4D-ultrassa Brunolla (rv 26).
Mutta nyt kun saimme jo rakenneultrasta (rv 20) hienoja 4D-kuvia, emme varmaankaan mene enää uudestaan 4D-ultraan, ellei siihen ilmaannu jotain terveydellisiä syitä.
 
ALKUPERÄINEN: memuli

Suloisia kuvia mellellä pikku tyttärestä!!

Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli kunnossa. En vois olla onnellisempi!! Tytärtä veikkasivat myös meille, mut ihan varmaks ei uskaltanut sanoa... :) [:)] Mennään myös 4d ultraan ihailemaan vauvaa.



memuli, minne ootte menossa 4d ultraamaan jos saan udella[:)]? mä netistä koitin kattoa mutta en löytäny ko terveystalon ja siitäki luki ettei pääsis sinne kun vaan lääkärin lähetteellä [8|] ja tiedätkö yhtään hintoja [:D]?
 
summerwine, en ole vielä aikaa varannut mut Terveystalolla sitä ainakin tehdään. Siis täh, miks ei muka pääse kuin lääkärin lähetteellä?? Enpä ole ennen kuullut moisesta käytännöstä enkä löydä niitten sivuiltakaan sellasesta.. Menen sinne rahat kourassa niin on kumma jos en pääse..
Olisin luullut et Mehiläisessä tehtäis mut en löytäny netistä tietoa. 
 
Meillä olis rakenneultraan vielä 2 viikkoo aikaa. Kovasti oottelen että pääsee taas näkemään pikkusen ja kahtomaan onko kaikki kunnossa... Olishan se mukava jos pikkunen näyttäisi meille että kumpiko sieltä on tulossa. [:)]
Minulla on tullu panoa lisää yhteensä n. 3kiloa. Olin ennen raskautta hieman alipainon puolella, mutta minuun kun ei ole tuo ruoka koskaan pahemmin tarttunu. Nyt olenkin jo normaali painon puolella. Neuvolassa sanottiinkin alussa painostani, että ei ole mitää hätää että kyllä sitä painoa matkan varrella kerkee tulla, kun kuitenkin syön normaalisti ja monipuolisesti... Minulla on kauhee himo ollu kiiveihin ja muitakin hedelmiä on tullu syötyä aika paljon. [:)]

Minä olen myös jo vähän katellu nuita vaunuja ja kaukaloita, meinatiin käytettynä ostaa, mutta jos sopivia ei tule vastaan niin ostetaan sitten uudet. Mutta hankinnat taidan kuitenkin jättää vielä tuonnemmaksi, koska meillä on vielä muutto edessä ennen kesää..
 
Mä otin viime yönä ensimmäisen obsidan-rautakapselin ja voi luoja sentään! Hyvä että aamulla kerkes ees pytylle istahtaa niin tavaraa tuli... [:'(] Ajattelin ottaa vielä nyt tulevana yönä, mutta jos käy samanlailla niin tuskinpa tota rautalisää on mulle suotu. Onko muilla kokemuksia ko. raudasta? 
 
mulla ainakin toi obsidan veti mahan ihan sekaisin niin en ole sitä enää syöny. Nyt syön tota ladyvita-tabletteja.. Vaikka onkin ravintolisä niin hyvin on rauta arvot pysyny kohdillaan :)
 
mohomaha, mulla ihan päinvastaisia reaktioita Obsidanista... eli mulla se aiheuttaa lähinnä ummetusta... ei kuitenkaan niin pahaa, että pitäis koittaa jotain toista merkkiä. Voithan sä sanoa neuvolassa noista oireista ja varmasti voit vaihtaa ja testata jotain muuta?
 
Eiköhän nuo oireet ole melko yksilöllisiä, mitä kenenkin vatsa sanoo millekin lisälle. Ite en halua syödä lady vitaa tai muitakaan vastaavia, kun kuitenkin syön monipuolisesti, niin kaikki hivenaineet ja muut tulee kyllä sitä kautta tyydytettyä. Yliannostuskaan kun ei kuitenkaan ole hyvä asia (sekään, mikä täällä olis [:D]). No vetelen sitä D-vitamiina ja rautaa. Jonkin verran ummetusta oon todennut, mutta oon saanut sen helpottumaan syömällä esim. appelsiineja ja muita hedelmiä sekä täysjyvätuotteita. Ai niin, se mitä mä käytän, on merkiltään retafer.
 
Onnittelut uusista ultrauutisista [:)]. Tuleehan sieltä niitä tyttöjäkin .
 
Omaa: Mulla on huomenna ultra ja sitä innolla odotan. Tänään tuli myös 20 viikkoa täyteen joten puoliväli on nyt sitten tässä. Olo on mitä parhain ja kauhukseni olen huomannut että SYÖMINEN on paras harrastus ikinä, erityisesti jäätelöä voisin syödä vaikka kuinka paljon... Täytyy varmaan koittaa hieman rajoittaa.
 
Katsoiko kukaan maanataina ykköseltä ohjelman perheistä joissa pieni vauva oli menetetty? Mä menin sen katsomaan... Ei olisi kannattanut. Itkin lähes koko ohjelman ajan ja tietysti mietin että mitä jos itselle käy niin.
Ja tajusin kuinka moni asia vielä voi mennä pieleen... Voi tätä huolta tulevasta!
 
 
Mä katsoin sen ohjelman. Oli kieltämättä aika kamala, ja just kun mietti sitä että se voi käydä omalle kohdalle.
 
Itse olen näin muuten voinut hyvin, paitsi tuo selkä.....
Ens to on aika fysioon testaamaan tukivöitä. Tosiaan selälleni kun menen, ylös en pääse[:@]
Nyt on ruvennut kävelyssäkin vihlasemaan tuonne vasempaan pakaraan, ei kiva. Vasta puolen välin paremmalla puolen, ja nyt jo tälläista..mitä se sitten on kun maha tästä kasvaa, ja selkä menee enemmän notkolle....En halua edes kuvitella.
 
onks teillä muilla ilmennyt orgasmin jälkeen
supistuksia? mulla menee maha ihan tosi
kovaksi ja tuntuu, että se pysyykin sellasena
kovana ja pinkeenä tosi pitkään orgasmin
jälkeen.
 
Sumu, mullakin tuli supistuksia alkuun aina orgasmin saatuani, mutta viimeksi ei tullut. Kuulemma supistukset harjoittelee tulevaan, mut en tiedä jos supistus kestää hirveän kauan onko enää 'terveellistä'??

Mulla tuli muuten noita pitkiä supistuksia (kävelylenkin jälkeen ja töissä työskennellessä) silloin jäin sairaslomalle, nyt niitä on harvemmin tai ovat lyhentyneet. Ja töissäkin olen jo taas ollut.
 
Obsidanista sen verran että mulle terkka suositteli sitä nimen omaan sen takia että se on mahaystävällinen ja hyvin siedetty. En oo kyllä vielä itelle hakenu ku ei ollu hB kuitenkaan vielä niin alhanen että ois pakko syyä rautalisää.
 
Mä lueskelin netistä siitä paljon, ja aika monella on ollut joko ripulia tai ummetusta. Jollakin oli tullut aftoja suuhun paljon siitä... Aika harva sano, että se sopii hyvin. Mutta katsellaan nyt, sain 10 kapselia neuvolasta kokeiluksi joten ne nyt ainakin pitää syödä kokeiluksi [:D]
 
Jippii puolet takana ja puolet vielä edessä [:D] 
 
Torstaina rakenneultra, en malta odottaa että näen vaavin taas [:)]
 
Noista obsidanteista. Mullekin niitä määrättiin mutta en tod. aio aloittaa niiden syömistä koska ne aiheuttavat ummetusta + kaikkia muita vaivoja. Granaattiomenista/mehusta saa saman raudan ilman mitään lisävalmisteita ja sivuvaikutuksia. Myös linssejä ja kikherneitä suositellaan syömään kun on raudanpuutos. Näitä kannattaa syödä päivittäin jos ei halua rautatabletteja ottaa, suosittelen [;)]
 
Takaisin
Top