kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kun tulitikku ikävää.[:(] En osaa kuvitella miten pahalta tuntuu kun joutuu monta kertaa kokemaan jotain vastaavaa. [:(]
Itse tulin juuri ensimmäiseltä neuvolakäynniltä, ultrassa näkyi viikkoja vastaava erittäin aktiivinen sikiö ja syke oikein mallikkaasti. Tottakai riski on vielä olemassa, mutta kaikki näyttää nyt hyvältä. [:)] Nyt on sitten neuvola kuukauden välein viikolle 30 asti ja siitä eteenpäin kahden viikon välein, eli ihan hyvin näyttää kertoja olevan. Lääkärineuvola on nyt siis seuraavana 22.12. Tämän jälkeen tavallinen neuvola 21.01, niin se vuosi taas vaihtuu.. Np-ultrakin tulee todennäköisesti 21. tai 22.12 koska sitten ollaan matkalla joulu niin että se 13+6 ehtisi jo ylittyä, eli paljon kaikkea mukavaa sattuu samalla viikolle, ja mukavasti juuri ennen joulua.[:)] Oli ihanaa nähdä kuinka toinen siellä heilui ja kuinka syke pomputti, oli tulevalla isälläkin tunteet selvästi pinnassa.[:D] Nyt uskaltaa jo edes vähän rauhoittua ja toivoa, että kaikki menisi loppuun saakka hyvin.[:)]
 
kiitoksia kaikille!

ei tää hääviltä tunnut mut kait se on turha pyristellä kun paskat on jo housuissa...ei kun nokka vaan ylös ja eteenpäin!

cecilia, kiitos linkistä, pitääkin heti mennä kurkkimaan!

kyllä mä teitä tuun tänne moikkaamaan, ei täältä niin helposti irti pääse [:)]
 
Tulitikku, olen todella pahoillani menetyksestäsi. Lohdutuksen sanoja on tosi vaikea löytää... Muistan vaan oman keskenmenon viime toukokuulta joka tuli myös 7. viikolla, tuska oli suuri![:(]

Yritä nyt huolehtia itsestäsi ja itkeä riittävästi - surun ja pahanmielen pois.

Ja niin kuin sanoit, nokka ylös ja eteenpäin - niinhän se menee, jaksamisia ja halauksia sinne!
 
Voi Tulitikku, sä olit koko eilisillan ja tämän päivän mun ajatuksissa... edelleen niin paska olo tuon sun jutun takia [&o] Ja siksikin, kun ehdittiin miettiä niitä meidän treffejä...

Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 30.12. että kuulisin sydänäänet. En tiedä mistä taas moinen ajatus, mutta oon nyt ihan kamalan skeptinen ja pelkään, ettei kaikki ole hyvin... Ultrassa oli kaikki niinkuin pitikin, sydän löi ja sikiön koko vastasi täysin viikkoja. Onneks terkkari oli tosi ihana ja sanoi että ottaa mut sinne niin kuulen sydänäänet ekaa kertaa ja toivottavasti silloin saan rauhan. Mutta siihenkin on vielä monta viikkoa... Hassua, koskaan aiemmissa raskauksissa ei ollut mitään tämmöisiä tunteita, mutta nyt on jo monta kertaa epätoivo vallannut mielen...mistä lie johtuu...

Tämmösiä täällä...
 
Löysin itseni tänne!!! Itselläni on LA 3.6. Eli rv 13+6 Ensinmäistä odotan, ja en oikeen vieläkään usko tätä todeksi... Viime viikolla käytiin ultrassa ja kaikki oli kunnossa, ja eilen sain kuulla vauvan sydänäänet, mut silti se tuntuu niin kaukaa haetulta että minun mahassani on uusi elämä... Varmasti sitten on erinlaista kun tuntee liikkeet..En tiedä?? Millaisia kokemuksia teillä??
 
Käy eka tekemässä se, jos et ole jo tehnyt. Kun tuo stikkeri on valmis, saat erilaisia koodeja, joista kopioit sen, jonka alussa on jotain tämän ([url=http://www) tyylistä. Sitten meet omaan käyttäjätiliin ja liität sen kohtaan allekirjoitus.

Näin se käy [:)]
 
Moikka kaikki! Ihanaa lukea täältä muiden kokemuksia, niin iloisia kuin niitä surullisempiakin...
Tässä kuukauden päivät jo suunnittelin tänne kirjautumista, mutta pieni pelko esti minua. Taikauskoista tai jotain, mutta nyt kun viikkoja on jo se 12 uskaltauduin mukaan juttuihin.

Eilinen neuvola reissu vähän pelästytti, lääkäri ei saanu vauvan sydänääniä kuulumaan... Lopulta 1,5 tuntia myöhemmin ja kahden eri ultran jälkeen terkkari sai pikkuisen näkymään ultrassa, ja kovasti sydän siellä pamppaili [:)]

Ja tänään kävin ostaa ekat mammahousut, kun verkkareissa ei viitti ihan joka paikkaan lähteä... niin mullahan tuo vatsa alkoi pömpöttää jo viikolla 7 [;)]
 
Hei taasen

onkos kellään sellaista oloa että pää on ihan purukumia?

En tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta töissä olo on ihan kaameaa kun tuntuu ettei pää ole yhtään mukana. Luulin että tämä olisi vasta loppuraskauden juttuja (siis että ei oikein keskity ja että on ihan jossain omissa maailmoissa eikä arkijutut pysy päässä), mutta ainakin mulla on välillä ihan "utuinen" olo, mikä ei ole kovin hyvä juttu kun töissä pitäisi tehdä päätöksiä ja määrätietoisesti ajaa juttuja eteenpäin...
 
hahaahah.. Joku viisas on joskus tutkinut, että raskaus pienentää naisen aivoja. Uskoisin tämän pitävän täysin paikkansa, ainakin näillä oireilla. Samaa vikaa siis myös täälläpäin [:D]
 
Nyt on ensimmäinen ultra takana ja vaikutti uusi tulokas olevan varsin eloisaa sorttia ainakin potkimisen ja huitomisen määrästä päätellen. Ei malttanut pieni pysyä hetkeäkään paikoillaan, mikä oli kyllä varsin piristävää nähtävää kun oli jo alkanut hieman epäilyttää onko siellä edes ketään.
Jonkin asteista pään "pehmenemistä" on ollut tälläkin suunnalla havaittavissa kun tulee jo turhan usein mietittyä jotain yksinkertaista ja tuttua asiaa että mites tämä nyt pitikään tehdä...
 
Mirela, onnittelut ultran hyvistä uutisista. Mulla oli sama olo ennen ultraa, eli onkohan siellä nyt mitään. Kummasti raskaus muuttui sen jälkeen konkreettisemmaksi!

Kiva kuulla etten ole ainoa jota vaivaa tämä pään pehmeneminen [:)]
Onneksi tänään on vähän selkeämpi olo, aloin jo miettiä että miten ihmeessä sitä selviää mammalomaan asti jos taantumisen tahti on tällainen... [:D]
 
Heippa tulevat mammat!
 
Oli ihan muuten vaan pakko tulla päivittelee tänne hyvänolon tunnetta [:D] Oon tutkinu ultrakuvia joka päivä ultran jälkeen ja tää raskaus alkaa vihdoin tuntua todelliselta [:)] Jotenkin elämä tuntuu juuri nyt oikeanlaiselta.
 
Tulitikulle: Jos saatat pyörähtää tällä palstalla, niin olen erittäin pahoillani että raskautesi meni kesken. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Lähetän sinulle kuitenkin voimia [:)] Muista olla lannistumatta, kaikki kääntyy vielä parhain päin! [;)]
 
 
Muille oikein hyvää viikonloppua ja itsenäisyyspäivää! [;)]
 
Päivää ja Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Niin se on taas viikonloppu kohta vierähtänyt ja mulla on huomenna viimeinen työpäivä edessä! Jään viettämään lomia ja piipahdan vielä välillä koulunpenkilläkin. Sitten vasta tammikuun alussa on viimeinen harjoittelu ja maaliskuussa näyttö, sen jälkeen pillit lopullisesti pussiin ja kesäloman kautta äitiyslomille [:D]  Olo on nyt aika haikea, kun jätän työkaverit huomenna, toivottavasti selviän lähdöstä itkemättä!

Meillä harrastettiin tänä aamuna seksiä oikein pitkän kaavan mukaan ja huomasin, sen, minkä jo aiemmin pistin merkille: en saa enää orgasmia niinkuin ennen. Hyvältä kyllä tuntui ja aikaa käytettiin, mutta loppuhuipennus jäi kokematta taas [:o]  Mulla vissiin tämä raskaus jotenkin vaikuttaa siihen koska normitilassa saan orgasmin. Mitään kipuja yhdyntä ei aiheuta ja jännityksestä ei ole kyse. No, ihanaa oli silti ja läheisyys oli se mitä pääasiassa halusin, mutta kuitenkin... Oletteko te muut huomanneet mitään eroa tossa asiassa?

Alan nyt leipomishommiin, että saan huomenna vietyä jotain omatekoista töihin. Huh, vika työpäivä on ovella... [8|] Ihan hassu fiilis... Päivänjatkoja tänne!!!
 
hmm mä en oo saanu yhdyssännässä kun tasan kerran orgasmin koko elämäni aikana.

Mä pelästyin eilen ihan kun katoin itteeni peilistä, mullahan on jo ihan hillitön maha [:-] Perjantaina vasta ultraan, kovasti jo odotan mitä siellä tapahtuu. Ja kun on pakko kohta kertoa sukulaisille, mun maha paljastaa mut ennen [:-] Huomenna 13+0  [:)]
 
Heippa hei.

Mulla on huomenna ultra, ja alkaa tuo jännitys hiipimään mieleen... onneks se on heti aamusta 8:30, eipähän tarvii koko päivää hermoilla! Toivon niin kovin että masussa on kaikki hyvin, että pääsis sitte jouluna kertomaan porukoille... menin jo tilaamaan vanhemmille t-paidat, joista toisessa lukee "Minusta tulee ISOISÄ!" ja toisessa "Minusta tulee ISOÄITI!" :) Joten toivottavasti en manannut itselleni epäonnea... vaikka en kyllä sellaiseen uskokaan... ja voihan ne paidat sitten antaa myöhemmin, jos nyt ei kaikki sujukaan suunnitelmien mukaan... olisi vaan niin ihana joululahja vanhemmille:)

Ei auta kun odotella aamuun... en tiedä tuleeko uni!
 
Heippa!
Kuokin tuolta heinäkuun puolelta tänne kysymään, kun moni varmaan tässä ketjussa käynyt jo sen np-ultran, että millä varoitusajalla saitte ajan siihen? Tarkoitan tällä nyt sitä, että oma np-ultran ajankohta sattunee jonnekin joulun välipäiville tai uudeksi vuodeksi, ja olimme pientä reissua suunnitelleet... nyt en tiedä uskaltaako mihinkään mennä jos se himputin kutsu tuleekin ihan puskasta ja tutkimus onkin jo esim. seuraavana päivänä![8|]
 
Helsingin kättärin toiminta etenkin syynissä mulla...
 
Mukavaa odotusta tälle ketjulle...[:)]
 
Eka ultra takana, ja kaikki hyvin! Niin helpottavaa nähdä että ihan oikeesti siellä pieni ihmisen alku köllötteli, ja sydänkin hakkas hienosti:) Nyt viimein kai uskaltaa ihan oikeesti sanoa että olen raskaana! Huh! Niskaturvotus oli vaan 0,6, eli hyvä. Pituutta päästä peppuun oli tyypillä 48 mm. Nyt sitten verikokeiden tuloksia odotellaan, kävin samalla labrassa ja otettiin neljä putkea verta...

Laskettu aika muuttui päivällä, eli on nyt 25.6.2010. Eli juhannusaatto:) Hirveesti ei taideta ensi juhannuksena grillailla ja riehua!:D Jännää!

TyhjäSyli Meillä varattiin ultra-aika ihan puhelimitse itse, joten en osaa sanoa miten se tuolla kutsumeiningillä hoituu. Varasin ultran samana päivänä kun varasin ensimmäisen neuvolankin, eli ihan raskauden alussa. Sieltä sai sitten itse valita sopivimman ajan. Ja nyt samalla ultran yhteydessä laitettiin kalenteriin jo seuraava ultra.
 
Onnea Katjuskainen hyvistä ultrauutisista [:)] oli varmaan upeeta!
ite olin ainakin ihan täpinöissä sillon ku kävin omaani kattomassa.
 
Meillä varas neuvola ekalla kerralla np-ulrtan ja kai seuraavankin sit ku meen sinne käymään, toki oisin kai saanu itekin soitella ja varailla, mutta jotenkin en vaan saanu aikaseks.
 
Meillä oksennetaan edelleen melkein kaikki ja olo on ku ekoilla viikoilla raskaudessa [;)], mutta eiköhän se tästä viikossa parissa, toivotaan ainakin... jouluna ois kiva olla oksentamatta ku tietää, miten muut on siihen panostanu...
 
Mukavaa alkanutta viikkoa ja hyviä odotuksen jatkoja kaikille
 
Hei kaikille!

Viime keväästä saakka olen ollut taustajoukoissa, ehkä vois olla aika ilmoittautua messiin! Pieni pessimisti on estänyt kirjoittelun.... Nyt raskaus no. 4. Synnytyksiä 0. Jospa se tästä ja kaikki menis nyt hyvin! :) Onnea kaikille muillekin raskautuneille!
Nyt 13+4.
 
Takaisin
Top