kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikille uutukaisille kyllä tänne mahtuu![:)]

Nukkumatti ei sit löytäny tähän osoitteeseen..tai no miehen luo kyllä.. tua tuhisee onneissaa ja mä täällä kärvistelen ku ei uni tuu[&:]..jos noi euroviisut katsois loppuun ja koittas sit uudelleen.

Ja tosiaan..missä MOHOMAHA?
 
Huomenta ja koukku tervetuloa mukaan!

Täälläkin oli nukkumatti ihan kokonaan kateissa viime yönä. Sain nukuttua klo 24-2.30 ja sitten heräsin. Vasta joskus puoli kuuden aikaan oon nukahtanut uudestaan, nukuin koiranunta heräillen kokoajan ja ennen kymmentä nousin kun mies oli laittanut aamiaisen valmiiks.

Tänään viedään pojat toivomaansa Raxiin syömään itsensä ähkyks ja sitten alkaakin huomenna vikat päivät odotusta...

Eipä täällä muuta... mohomahaa todella kaivataan...missälie.... ja toivottavasti kaikki on ok!!!!
 
Täällä yö meni supistuksissa kärvistellen. 12 aikoihin ne alkoivat ja jatkui koko yön ja edelleen niitä tulee. 2 aikaan kun menin vessaas paperiin tuli verta. soitin sitten päivystykseen ja sanoivat, että normaalia kun alakerrassa alkaa tapahtua niin se saattaa tiputtaa vähän verta. Nyt sitten ootellaan, että päästäisiin tositoimiin. Jos nämä vielä muuttuisi säännöllisiksi ja kivuliaimmaksi. Nyt imuroimaan autoa ja äitille syömään.
 
jann: taas tapahtuu, jännää!!! toivottavasti ei mene kauaa kun teillä on pikkunen sylissä!!! Infoilehan oloja tänne jos kykenet! Tsemppiä!!!
 
.. ja kohta syntyy 4. kesäkuun mukelo [:D]

Tervetuloa vaan Koukku [:)] Mahtuuhan tänne, ja ollaanhan me toki niin pelottavia, että täytyy muutaman kuukauden ajan katella, että uskaltaako sitä vai ei [:D][:D]. Mutta koukuttavaa? KYLLÄ! Joka päivä pitää käydä kattomassa mitä muille kuuluu..

Mulle on tullu joku ihme seesteinen, rauhallinen vaihe, vaikka huomenna olis leikkaus edessä. Ei jännitä, en stressaa.. pesen täällä pyykkiä ihan normisti ja vietän taas vaihteeks tätä "muksujenvaihtopäivää", jollon mukelot menevät taas viikoksi isälleen. Oikeestaan tosi hyvä fiilis [:)]

Eilen oltiin paikallisessa kesänaloitus pippaloissa, jossa siis paikallisia bändejä ja Lord Est. No asutaan todella pienellä paikkakunnalla, keskellä ei mitään, niin ihan kiva oli vaihteeks, että täällä jotain järjestetään. Ja sattui olemaan vielä ilmainenkin. Kotiin tultiin 11 aikaan ja nukuttiin sitten koko porukka tonne 10 asti. Meillähän nuo muksut menee normaalisti aina nukkumaan 9 aikaan, mutta nyt saivat sitten valvoa. Olipahan eilen väsynyttä porukkaa, kun menivät nukkumaan [:D]
 
APUVA! Huomenna se sitten tapahtuu, toivottavasti. Käynnistykseen meno. Toivottavasti jo huomenna on pieni käärö sylissä.
 
Hyvää sunnuntaipäivää mammoille!

Niin niitä vauvoja vaan alkaa poksahtelemaan tänne kesäkuisiinkin [:D] Oliskohan jann seuraava??? [;)] JA MISSÄHÄN IHMEESSÄ ON MOHOMAHA.....? taitanee olla jääny sille tielleen sillä sairaalareissulla..

Kyllä alkaa itselläkin olo käymään malttamattomaks kun haluis jo niiiiin paljon sen pikkusen saaha syliin!! [:D] Torstai iltana kun hyppäsin sänkyyn peiton alle niin tuli oikeen kunnon puukonisku tonne alapäähän ja samaan aikaan kuulu sellanen naksahdus. Pelästyin ihan et kalvot olis menny puhki kun oon kuullu et siitä kuuluis sellanen ääni. Mitää ei kuitenkaa tullu ni menin sitten käymään pissalla ja kesken lorinan kuulu plumpsahdus. Katoin pönttöön ja limatulppahan se. Ei ollu ilmeisesti silloin ekalle kerralla sit tullu kokonaan.. Josko nyt olis? [:D] Olen tässä vaan ihmetelly et voiko siitä limatulpan irtoamisesta tulla sellanen kipu ja ääni.. [:-] Täytyy kai kysästä tiistaina neuvolasta. Supistuksiakin on tullut ihan kiitettävästi muttakun ne ei vaan ota säännöllistyäkseen ja kipeytyäkseen! Kipeetä kyllä tekee mut ei tarpeeks! [:D] Eilen kaupassa alko oikeen kunnolla tulee taas puukkoa tonne kohdunsuulle.. Ihmiset varmaan vähän ihmeissään katto kun mamma ähis kivuissaan siellä kaupan käytävällä... [:'(][:D] Mies läks just pelaamaan futista kun niillä on joku kortteliliigan peli. Sen verran kolee ilma niin en tällä kertaa lähteny kattomaan. Sit pitäis lähtee suunnistaa anoppilaan syömään ja saunomaan. Miehen veli avovaimoineen on kans tulossa. Tällästä. Kyllä odottavan aika on pitkä!! Sit viel oikeen ärsyttää kun miehen äiti jankuttaa koko ajan että ei se sieltä mihinkään oo tulossa, kaks viikkoa menee yli että pamahtaa niin se meni sillonkin kun minä Jarkkoa vartuin!! ÄH! [:@] Ihan kun se tietäis milloin tää vauva päättää syntyä! [:'(][:D] Onneks mun oma äiti on vähän kannustavampi [:D]

Asiasta kukkaruukkuun. Katsottiin eilen ukon kanssa euroviisuja ja mä oon nyt jäänyt ihan koukkuun siihen voittobiisiin!! [:D][:D] oon varmaan vähintäänkin kymmenen kertaa sen laittanut soimaan tässä koneella näpytellessä [:D]
 
Nyt lähti sitten viikonloppu vieraat kotiin päin ajelemaan[:)] Pääsee nettiin kurkkaileen[;)][;)][:D][:D][:D] heh,ei vais..Heti kun ollut päivän pois niin johan on taas tapahtunut..ja yksi ihana tyttökin saapunut sulostuttamaan <3 Ihanaa[:)]
MISSÄ MOHOMAHA LUURAA?!!?! Oon kyllä jo tosi huolissaan..toivottavasti mitään ei oo vaan sattunut[&:][&:][8|][8|][8|]
täällä oli kyllä eilen oikein tohina päivä[:D]Käytiin aamulla äipän ja kummitädin kanssa kirppikset kiertämässä ja kaupoilla..sitten käytiin hakemassa mulle puutarhalta kesäkukat pihalle,sain keittiöön uudet verhot(2€ kirpparilta!ja uudet)..Ainoastaan ärsytti kun kummitäti koko ajan varmisteli että jaksatko varmasti,ootko syöny,teenkö minä sun puolesta..[:@][:D]mukavaa mutta raivostuttavaa..piti jo kerran tokastakin,että enhän mä mikään invalidi ole!![:D][:D] Noh,touhusinkin kyllä vähän liikaa..Olin illasta aivan poikki,ja supisteli..ja jatkuvasti hirvee paine alakerrassa[8|]ei ollenkaan mukavaa..mieskin yks päivä sano,että ei oo helppoo toi loppuaika..NO EI KHYLLÄ OO[:D][:D][:D] tuntuu että tulee vaivaa vaivan perään..
nyt vois kyllä ruveta syntymään tää meidänkin kaveri..onhan se jo 37vkoa täynnäkin..[:)][:)]
 
huh, täällähän nyt on ruvennut tapahtumaan [:)]
itsekin jo aamulla elättelin toiveita että nytkö sitä mennään... eilen alkoi poltella/särkeä reisiä ja alakertaa ja jatkunut siitä asti (en sitten tiedä onko normaaliakaan tuollainen?!?!)... aamulla kävin pissattamassa koiran ja kun tulin takaisin sänkyyn alkoi supistella... ei sinänsä ollut kipeitä supistuksia, mutta salpasi hengityksen... siinä sitten puoli tuntia seurailin ja kun suppareita tuli tasaseen ni ajattelin että kai se on mies jo herätettävä... no, enpä kerennyt tuumasta toimeen kun supparit loppui kuin seinään... no, toisaalta saisi kyllä vielä hetken tämä vauva pysytelläkin kolossaan kun mies lähtee ensi viikolla ac/dc:n keikalle ni saisi rauhassa keikasta nautiskella [:)] ja odottelen vielä aikaa äippäpolille vauvan painoarvioon...äippäpolilla istukan paikan tarkistuksessa sanoivat että on melko tuhti poika ja käskivät neuvolassa seurata vauvan painoarviota... ja asiasta moneen kertaan neuvolassa jankutin ni viimein viime viikolla kertoivat neuvolassa että eivät osaa yhtään vauvan painoa arvioida...hieman meinasi savu nousta korvista kun eivät voineet sitäkään sitten aiemmin kertoa!!![:@][:@]  
 
Jos siten minäkin ilmoittaudun täältä taustalta, jos vaan osaan. Laskettu aika on 4.6, mutta käynnistetään 3.6. Raskaus on toinen ja on ollut aikamoinen koettelemus, kaikkine vaivoineen- r.hepatoosi ja r.diabetes. Samoin vauvalla havaittiin rakenneultrassa todella harvinainen sairaus ja olemme eläneet sen takia monta epätoivon ja toivonhetkeä. Nyt kuitenkin luottavaisin mielin kohti synnytystä. Isohkoa vauvelia odotellaan, viikko sitten painoarviona noin nelisen kiloa, jonka tosin sain arvioksi myös jo kolmeviikkoa sitten, joten tiedä sitten siitä koosta. Limpatulppa alkoi irtoamaan tänään ja toivon hartaasti, että vauva syntyis ennen käynnistystä. En ole ollenkaan innoissani menossa siihen...
 
Liekö Jann seuraava poksahtaja[;)]

Niijoo ! Täälä onkin joilla JO HUOMENNA h-hetki ![8D]

Nuori äiti;´mua kans ärsyttää, jos joku luulee "tietävänsä" oikeinkin hyvin ![:@]
 
EIIIIIIII... Miten kaikilla irtoilee jo jotkin limatulpat ja täällä ei tapahdu mitään [:(] [:(] Ja katusutariinallahan on huomenna vauvan hakureissu tiedossa [:)] Ääh. Pitänee lähteä kauppaan kun ukotkin laittoi päiväunille
 
Täällä kärsitään edelleen näitten kamalien kipujen kanssa, ollu jo yli viikon alamasu toooodella kipeä. Sitten välillä tuntuu että lapsivettä tihkuu, siis silleen ihan pari kertaa päivä. Mutta eikös se uusiudu kokoajan, ettei tartte huolestua että se loppuu kokonaan[8|]?? Onneks tiistaina on jo neuvola.

Sain viikolla minäki uudet verhotkin makkariin[:)] Jotenki tullu kauhee sisustusvimma muuallekki kun vaan vauvan huoneeseen[:D] Sitten mies vielä kysyi että miks kaikki raskaana olevat naiset kiipeilee kokoajan jonnekki tai tekee kaikkia muitakin semmosia raskaita hommia mitä masun kanssa on "vaarallista" tehhä[:D][:D] Oli kyllä varmaan kieltämättä naapurin miehellä hyvät näkymät kun yks päivä vaihdoin verhoja, täällä kun noi kiskot on nii korkeella ja minä nii lyhyt että joutuu kunnolla varpaillaan seisomaan ja kurottelemaan, paita nousi sitte tisseihin asti ja maha oli littanana ikkunassa kiinni ja mullakun ei mitkään pienet noi arvetkaan masussa ole[:D][:D]
 
Tervetuloa tuuliviiri! ja toivottavasti lähtis syntymään ilman käynnistystä![:)]
Äläkä suotta sure Virginia yhtä epätoivosia ollaan täälläkin.. pari päivää oli ees jonkunmoisia kipuja mutta, aina ne katoaa ku tuhka tuuleen..itekki yrittäny tota limatulppaa metsästellä mut eipä tualta tuu mitään ylimäärästä..[8|].vois ihan luovuttaa ja olla vaan ni jos sit alkas tapahtuun [:)] Neuvolan täti sanoi kuitenkin et niin pikkunen vauva tulossa ettei haittaa vaikka menis yli LA:n et sais kasvaa masussa mahdollisimman pitkään.. pitää siis ajatella siltä kantilta, mutta vaikeeta se on ku haluttas jo pidellä ihan IKIOMAA vauvaa [:)] <3
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan kuvioihin!

Tää alkaa oleen niin jännän hauskaa kun kaikki valittaa kipuja ja voivottelee. [:D] Ja tietty kuuntelee todella tarkkaan omaa kehoa. Minä kans eilen illalla ja yöllä mietein, että jokohan se lähtö lähestyy. Illalla kävely oli niin vaivanloista. Sattu joka paikkaan ja yöllä heräsin voimakkaisiin supistuksiin eikä yhtään auttanut kun kaveri vielä itse riehui oikein kunnolla.

No, tänä aamuna oli taas ihan normaali fiilis! Varmaan eilinen "stressi" purkautu sit illalla. SAIN AUTON MYYTYÄ EILEN!
Toisaalta niin haikee fiilis ja toisaalta helpottunut. Avaan siis sen verran, että olen ollut jo nuoresta pitäen autoharrastaja ja tämä auto oli ns. ensimmäinen kunnon projekti auto. Rakastin sitä! Mutta ei se mikään vauvan kuljetusauto ollut (ei ilmastointia, 3-ovinen, kovat möreät äänet, tehoa mutta ei niinkään turvallisuutta). Eli joo... vähän on haikea olo.
Mutta nyt pystytään hakea uusi perheauto pihaan!!! Niin joo... ja tässä jouduin myös luopumaan merkkiuskollisuudestani [:(]

tuuliviiri: Mielettömästi teille tsemppiä ja voimia! Toivotaan että ei tarvitse käynnistellä ja kaikki menisi varmasti hyvin. Osaan kuvitella, että teillä on varmasti ollut raskas odotusaika. Tänne vain kuule purkamaan kaikki!!

tässä mä taas kirjoittelen täällä vaikka pitäisi kovaa heilua tuon imurin kans... [:D]
 
Kiva kun uusia "kasvoja" tulee mukaan ihan loppumetreilläkin [:)].

Täälläkin saatiin eilen auto myytyä, ja nyt polttelee mitä sillä rahalla tekisi [8D]. Talvella jo päätettiin, että pärjätään yhdellä autolla. Silloin isäntä sai luvan ostaa sen kauan haaveilemansa mönkijän ja nyt vihdoin päästiin autosta eroon. Vähän haikea olo, kun nyt ekaa kertaa sitten kesän 2001 mulla ei ole omaa autoa... tuo toinen auto kun on miehen nimissä. Onneks auto on mulla käytössä päivisin ja mies kulkee työmatkansa mönkijällä.

Jännää lueskella täältä, että kenellä särkee milloin mistäkin. Ja on sitten itse jollain oudolla tavalla kateellinen, kun mulla ei juurikaan mistään satu. Kun niin odottaa, et jos tää pieni haluis jo tulla meidän päivien valoksi [:D]. Noo, onhan tuohon laskettuunkin vielä aikaa... odottavan aika on niiiiiiiiiiiiiin pitkä!
 
[&:] täällä suunnaton huoli meidän mohomahasta...[8|] toivottavasti ei oo sattunut mitään ikävää kun viime yönä torkkuessa siitä ihan unta näin...

joo mäkin tossa kattelin jonkunverran euroviisuja mutta just noi eurohumpat ei hirveesti kolahtanut. turkilla oli kiva vähän erikoisempi piisi.... saksan biisi jäi kyllä soimaan päähän vaikka siitä en tykännytkään.....
kerkesin sitten nukahtaa hetkeksi niin johan puhelin rallatteli ja hain kaksi niin iloisesti humalassa olevaa ukkelia kyliltä tänne. oli ilmeisesti ollut tosi hmm..... kosteahko luokkakokkous.... [;)][8|][:D] joku tovi niitä sai sitten kuunnella kun kummallakin oli kaaaaauheesti asiaa ja kerrottavaa ja ukkelikin tohkeili tulevasta vauvasta ja mun mahasta ja paljasti urpo vielä kaverilleen meidän miettimän ipanan nimenkin..[8|] mua vaan nauratti. [:-][8|][:D] tänään tolle onkin sitten uni kummasti maistunut.....[8|] nyt passitin sen hakkee pitsaa.. iski mulle laiskuus enkä jaksa kokata... järkkäilin tossa paikkoja tuolla kellarissa ja sauna/kodihoitotiloissa kun se välittäjän prkle tulee alku illasta tänne....[&:] ei jotenki vaan jaksais nyt just tänään sitä....
hmm.. toivottavasti kuullaan pian mohomahasta.
täälläkään ei vieläkään minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.. että hyvin pitkälle kesäkuun puoleenväliin varmaan mennään tän mahan kaa vielä............. [8|]
muutamat onneliset jo saaneet nyyttinsä ja muutamat saa ihan pian... ihanaa.
 
Takaisin
Top