kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, Katjuskainen on saanut kesätytön! Varmaan ihana yllätys, vauhdilla oli sitten tullut! [:D]

Hienoa että AnAnAtsin vaari voi jo paremmin! [:)]

TyttöKoolla ihanaa laatuaikaa tiedossa, pian onkin vähän enemmän taas aktivitteettiä!

Meillä on kyllä tosiaan pysyny kesävauvat hyville viikoille asti, mitä ihmettä ne siellä KaksPlussassa on hätäilly?? [:D]

Ja kyllä tää on niin koukuttavaa.. Hirveetä tosiaan jos ei pääse katsomaan muiden kuulumisia ja jakamaan omia tuntemuksia.

Mä tein eilen illalla ihanaa mansikkamarenkitorttua! Tuoreita mansikoita, pikkasen hyviä oli! Taidankin keitellä kahvit ja syödä siivun.

Ihanaista viikonvaihdetta kaikille kesäkuisille!
 
tuli vaan mieleen, että eikös katjuskaisella ollut muutto tässä edessä?? Jos näin, niin ei todellakaan käy kateeks. Pienen vauvan kanssa muuttamaan.. huh huh..

Mutta juu, täälläkin nähty unia siitä, että synnytänkin tytön sijaan pojan. Mä olisin kyllä niin pulassa [:o] Suurin osa vaatteista hommattu tytön mukaan, joten .. [8|]

No mutta heiiii.. ei oo enää ku pari päivää [:)][:)][:)]
 
memuli:joo, olin eilen ihan hermot riekaleina kun en nettiin päässyt ja piti tottakai siitä kiukutella pojillekin [:D] Pojat onneks vaan pyöritteli silmiään ja naurskeli mulle... illalla sit pyysinkin anteeks. Ja sitten yks mihin oon jäänyt ihan koukkuun on Bubble Shooter-peli... sitä tulee pelattua joka ikinen päivä ja ihan liikaa... sitten mä yritä rajoittaa omien poikieni pelaamista pleikkarilla... vanhin tossa huokailikin että "tasan ei käy onnen lahjat" [:D] juu, ei käy!!

Käytiin kaupassa ja matkaan tarttui (miehen ja poikien toiveesta) mutakakku. Mun ei tehnyt yhtään mitään hyvyyksiä mieli kaupassa mutta nyt odottelen jo kakkua ihan vesi kielellä [8D] Täällä nimittäin alkaa ens viikolla sitten semmonen pienimuotoinen kuuri, että jätän pois turhat herkut, perunan ja vaalean leivän. Yritän päästä eroon näistä raskauskiloista, eiköhän imettäminen, vaunulenkit (kunhan onnistuu leikkauksen jälkeen) ja herkkujen ym. poisjättäminen tehoa. Mitään liian rankkaa kuuria en ajatellut vetää, tuun vaan vihaseks jos kaikki kiva on kielletty. Mutta nyt on vielä muutama päivä aikaa joten mutakakku kehiin illalla!!!
 
Tyttö Koo Tää olis menossa kätilöopistolle [:)]

Tuolla kaksplussan sivuilla myös käynyt kurkkimassa ja siellä kesäkuisissa myös pari hieman surullisempaa tarinaa joten ehkä ihan hyvä että nämä meidän vauvat on pysyneet masussa näinkin pitkään [&:] [:)]
 
niin... siellä on tosiaan ollut myös surua matkassa [:(] ... saadaan jokainen olla onnellisia että vauvat on pysyneet kyydissä ihan loppuun asti!

Olitko kättärillä ekankin kanssa Petupapu? Mä olen kaikki 3 saanut siellä ja hyväksi havainnut paikan joten tää vikakin syntyy siellä [:)]
 
Juu siellä oon ensimmäisenkin punnertanut ja on hyvät muistot jääny paikasta niin se tuntuu tutulta ja turvalliselta joten miksi vaihtaa [:D] Ja se taitaa olla meitä lähimpänäkin kun Pukinmäessä asutaan.
 
Täällä ollaan jo niiiiiiin malttamattomina.. ei jaksais enää yhtään tätä jännitystä ja odotusta.. kauhee masennus päällä ku eilen illalla iski ensimmäinen oikeen kunnon supistus eikä ollu epäilystäkää etteikö se suppari ois ollu, niin kipeetä teki...mut siihen yhteen se si jäi [:@] monta tuntia kesti nukahtaa ku jännäsin ja oottelin seuraavaa mutta ei.. ja sit aamulla heräsin taas ilman mitään kipuja..kyllä vaavi nyt kiusaa äiteensä [&:]
 
Pieni ensimmäinen prinsessakin on saatu maailmaan [:)] Onnea Katjuskaiselle siitä!![:)]

Tyttö Koo: Mä oon menossa synnyttämään Haikaranpesään Kättärille [:D]

Mies lähti tänään viettämään aikasin aamulla työpaikan kanssa Rent päiviä Vierumäelle ... ja tulee vasta huomenna päivällä takaisin ... Olen jo veikkaillut että synnytys tietenkin käynnistyy kun olen yksin kotona [:D][;)] Noh, ei hätää onneksi pikkusisko tulee yöseuraksi [:)] Eilen muuten systeri sano mulle että et sit ala synnyttää ku mä oon teillä, kun en osaa tehdä mitään, hahaaa [:D][;)] voi toista! Pitää tosiaan kuitenkin pakata se sairaalakassi valmiiksi [:)] Just in case [:D]

Mutta nyt aamupalalle --->
 
Kävin tutustuus tohon kaksplussan sivustoon, mut oli musta tooosi epäselvä... Pitäsköhän mennä ajelemaan nurtsia, jos vaikka sais vauhtia asioihin[;)]
 
Tämäkin palsta "hiljenee" viikonloppuisin. Huomaa, että miehet on luultavasti kotona seurana[:D] TOki ei meillä. Töissähän tuo. Pääsee kuudelta ja sitten meidän pitääki samantien lähteä miehen pikkusiskon valmistujaisiin.[:)]


Mä laitan pian ilmotuksen, että kadoksissa MOHOMAHA ! Toivottavasti on edes vauveli jo syykyssä ![:)]

Täälä selkää jomottaaa ja poju treenailee[:D] Masu muljuu siihen malliin.
 
Täällä ajettu nurmikko, leivottu raparperipiirakoita ja vaniljapullia, ja sit vielä jatkettu pihahommia siirtelemällä maata paikasta A paikkaan B ja kasaamalla kivikkopuutarhaa! Hiki valuu! Kaiken lisäks yritys viettää "laatu-aikaa" tyttären kanssa, kun pojat läks tätin kanssa humputtelemaan (tuo toivottavasti äidille tuliaisina kirsikoita, NAM), mut äiti-tytär aika meni sit hommia tehden ja nukkuen!! Tyttö siis nukahti viereen sänkyyn kun tulin hetkeks huilaamaan [;)]...ei kyl normaalisti nuku päikkäreitä enään typykkä!

Mutta meneehän se näinkin! nyt lähdetään jäätelön ostoon!!
 
Kävi kateeksi kun lueskelin mitä kaikkea Ylpeä mamma on tänään tehnyt!!! Prkl kun on määrätty pakkolepo!
Mä oon sitten silittänyt vauvan lakanoita yms., laittanut sängyn valmiiksi (kuva löytyy toisesta topikista ;) ).. Mutta aika ei kulu! Ja - niin kuin tuntuu monella muullakin olevan - mies on töissä iltaan saakka. Höh!!! Tekisi niin mieli mennä laittamaan pihaa, laittamaan polttopuut pinoon, maalaamaan autokatosta tms - hommia kun olisi ihan riittävästi! (<-- = avautuminen)
 
Gibsoni: Järvenpäähän on ihan kivenheiton päässä! Voitais nähdä joku päivä? Ensi viikolla esim. ma, ke ja to mulla ei ole mitään suunnitelmia. Mitään rasittavaa en saa tehdä, mutta voihan sitä nähdä, vaikka ottaakin rennosti :) Pistä vaikka yksityisviestiä tulemaan, jos mun ehdotus kuulostaa hyvältä, niin ei tukita tätä palstaa.
 
Täällä on niin paljon puhuttu leipomisesta, niin sainhan mäkin aikaseks leivottua, en kylläkäään raparperipiirakkaa[;)] mut mokkapaloja!!! En oo maistanu vielä, mut tuoksu on hyvä!! Mies just laitto grillin lämpeemään, mä laitoin uudet perunat kiehuu, ja teen uusista sipuleista kastiketta, NAM!! Loppuilta meneekin syödessä, kun ei täs muutakaan oo..... Muuta kun Odottamista isolla OO:lla!!
 
oiii ihanaa! eka kesätyttökin saatu jo maailmaan [:D]

meillä on kans mun vanhemmilla ja mun miehellä tosi hyvät välit. ja oon tosi onnellinen siitä. eilen iskä ja ukkeli grillaili tuolla pitkälle yöhön ku mä ja äitee simahdettiin.... tänään mun vanhemmat sitten lähtivätkin ouluun kattoo onko niiden koti vielä pystyssä kun mun pikkuveli on siellä asutellut sen ajan ku ovat olleet espanjassa.. [8|][:-]

mä sain eilen myytyä mun prätkän ja nyt sitten tänään ei mennyt ku 5h shoppailemassa....... mukaan tarttu vauvalle loputkin tavarat ja sattu vielä niin kivasti että hyvinkään lastentarvikkeessa oli 20-30% muuttoale. [:)][8|]
sit vein ukkelin syömään oikein kunnolla ja nyt nakkasin sen riksuun sen yläasteen luokkakokkoukseen.... se ei normisti tollasista välitä mutta tälläkertaa sen pändiläiset on kaikki olleet samalla luokalla joten päättivät mennä porukassa sinne aiheuttaa hämminkiä-...[8|][8|][8|]
nyt täällä sitten ihmettelen kissojen kaa mille alkais.......... ilmakin tollanen päljä ettei tiijä sattaakko siellä vai paistaakko.. vai kumpaaki....
 
Täällä onkin näköjään muitakin joita tulossa kättärille. Katotaan jos ollaan samaan aikaan siellä [:D]
 
Nöyrimmästi hyvää iltaa! Vieläköhän joukkoon mahtuu? Nimimerkkini kertoo, miksi liityn keskusteluun mukaan, oon nimittäin onnistunut koukuttamaan itseni tänne! Ja jotenkin tyhmältä ja nololtakin tuntuu vaan seurata sivusta. Monesti on jotain kommentoitavaa ja jännitän muiden mukana hurjasti esim. mohomahan tilannetta. En vaan ole tottunut kirjoittelemaan näin, mutta kai tämänkin oppii.

Olen siis Koukku. Odotan kolmatta lasta, todennäköisesti taas pitkään ja hartaasti. Laskettu aika olis 4.6., mutta en odota jakautuvani ihan pian. Edelliset on nimittäin käynnistetty yliaikakontrolleissa 41+5 ja 41+3... Hyvinkäälle minäkin menen synnyttämään, asustelemme tässä Hyvinkään ja Järvenpään puolessa välissä. Poikaa meille on lupailtu kolmessa ultrassa, mutta viime viikolla kun kävin tarkistuttamassa tarjonnan ja kysyin pippelistä, niin ultraaja totesi ettei täällä kyllä mitään näy!? Kääk. Sinänsä ihan sama kumpi tulee (molemmat löytyy jo), mutta olen tainnut ihan vahingossa ostaa aikamoisen kasan pikkupoikien vaatteita...

Onnea kaikille ensimmäisten kesävauvojen onnellisille vanhemmille!
 
tervetuloa mukaan koukku [:)] itsekin pitkään taustailin ennenkuin uskaltauduin mukaan... 
 
Takaisin
Top