kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vinkkinä kaikille joilla on tylsää: tän päivän yhteishyvä-lehdes on arvostelu
alkoholittomista siidereistä. mä olin raadissa mukana, oli jännää! arvatkaa
vaan kuinka paljon mun nyt tekis mieli alkoholitonta päärynäsiideriä.. :)
 
HenniV: Heh minäkin olen liikaa viettäny tällä palstalla aikaa [:D] [:D] [:D] tuli uniin käymään että katusutariinalle olisi syntynyt tyttö ja sit oli joku jolle oli luvattu poikaa niin tulikin tyttö...Kohta joutuu pitää taukoa kun uniinkiin ilmestyy kaikki mahdolliset tapahtumat. [:)] Ja kumpa kumpa tänään saatais edes jotain aikaiseksi. Ainakaan äsken kävely lenkki ei antanut mitään.... Ei suppareita ei mittää.. Vaikken edes alateitse pääse synnyttämään niin olisi mahtavaa jos syntyisi aikaisemmin.. Toive unta taitaa olla
 
Mun aamutoimet meni ihan persilleen kun en ensimmäisenä tänne pääsy luurailemaaan[:D]


hani; hah, aivan [:)] On se mukava kun miehen kanssa saa yhdessä tehdä asioita, ei jää kotityöt vain naisen kontolle.[:)]


Kauniit ja Rohkeat on niin pölvästi sarja, mutta jos sitä kattoo ja/tai rupeaa kattomaan niin siihen jää koukkuun[:D] Näin oon kuullu. Sama oikeestaan, että oon aina kattonu Salatut ELämät ja musta se on suomenkielinen versio kaunareista; silti oon siihen sarjaan niin koukussa ![:D] Aina mun pitää ne nähä ja vielä uusinnatki[:D][:D][:D] AIka pimeetä. Siihen vaan koukuttuu niin pahoin.[:D]


Meillä kans mies on ihan uskomattoman hyvä kokki ! LEipoo paremmin kun minä ! Mä en edes osaa leipoa[:D] Paitsi jotain yksinkertaisia juttuja[:D]


HEnniv; -->meillä mies tekee innolla ruokaa ja käy kaupoilla,vaan tuo kodin hoito ei sitten kiinnosta kun vaan pakotettuna ---> Juurikin näin ! Samoin meillä.


Viirukhan; Hyvä, että jo parempi mieli[;)]

summerwine;[:D][:D]


Voi ei, monella ollut taas huonoja öitä...[>:]


Aivan ihania uutisia Cira ! Pääasia, että poika on nyt turvallisesti maailmassa ![:)] Jo toinen poika kesäkuisiin ![:)][:)][:)]
Tuleekohan poika voittoinen ? Sais niitä tyttöjäkin jo tulla ![:D]

Missähän mohomaha ja mitähän hänelle kuuluu....[:-] Mä alan jo pian huolestua jos ei mitään kuulu...[:D][:'(]


Varpahaisista sen verran; että musta on ok, että mies pitää ne, onhan se iso ja ihana juttu kun oma lapsi tulee maailmaan ![:)] Ja mä taas vaadin,että mies pitäis ne sinä aikana kun sairaalassa olen. Jos mahdollista. Kun sairaalassa mun ei tarvii olla yksin, vaan jos tulee jokin hätä tai ongelma, saan kysyttyä neuvoa henkilökunnalta. JOten haluan kun kotiin päästää, että mies on mun kanssani kotona.[:)][:)] Miehelläni on nyt lauantaina juurikin yhdet varpahaiset; ystävänsä. [:)]


mimosa;Isäntä ei mitenkään kovin tarkka oo siivouspuuhissa, toisin sanoen se ei siivoa ollenkaan, koska meillä on aina niin siistiä, kuulemma.... Minä sen kyllä oon passannu pilalle, että ihteeni saan syyttää! ---> taas tuttua tekstiä ![:D]


Sumari; Tervetuloa ! Sulla onkin sama laskettuaika kun mulla. [;)]
 
Ihanaa saada lisää vauvoja tänne palstalle!! [:)]

Joo, pitää munkin miestä vähän puolustaa. Hoitaa meillä ruoanlaiton ja on joka kerta mun työmatkojen aikana siivonnut kämpän ja ostanut kaapin täyteen ruokaa. Ja jos siivotaan niin aina molemmat on mukana, en ole vissiin kuin kerran pari siivonnu ihan yksin... eli vikaa itessäkin. [8D] Se hoitaa imuroinnit ja mä huiskin pölyjä. Näiden viikkojen aikana tosin oon hoitanut kaiken, kun en raaski töissä käyvää miestä rassata enää kotihommilla. Ite saan nukkua puoleen päivään, joten kyllä sitä vähän jaksaa siivotakin ja laittaa ruokaa. [;)] Mutta en aio ripittää vaikka olis sama kaaos kun lähtiessä synnärille.

Mahtavaa, että on perjantai. En edes ehtis nyt synnyttämän kun on useammat juhlat tiedossa viikonlopuksi eli ens viikolla sit aikaisintaan, eiks niin vauva? [:)]
 
Lennu_G miten meni Hyvinkään reissu???
 
Olin tänään käymässä Lennu_G:n luona, ja hän paistoi meille lettuja, NAM!!!!!! kiitos vielä, oli sairaan hyviä!!![:D]
 
Sarian näköjään lukee mun ajatuksia [;)] 
Oli tosi kiva kun kävit! Ja kyllähän letut aina maistuu [:D]
 
Onnea Ciralle uudesta perheenjäsenestä!!! [:D]

Mulle soitettiin aamulla äippäpolilta, että lääkäri haluaa nähdä mut heti tänään.
No, ensin makasin 45 min - seurattiin sydän- ja supistuskäyriä. Sitten otettiin pissakoe ja verenpaineet. Pissa oli yllättäen puhdas, mutta paineet nyt jo 142/87. Sitten oli vuorossa sisätutkimus ja ultra sekä verikokeet.
Papu voi hienosti. Mulla labrat ok ja sisätutkimuksessa selvisi, että kohdunsuu on täysin pehmeä ja sentille auki. Raskausmyrkytyksen riski on olemassa, mutta pääsin nyt kotiin lepäilemään. Tiistaina on sitten kontrollikäynti, jolla tehdään samat hommat ja katsotaan, mihin suuntaan vointi kehittyy. Onneksi Papu voi hyvin ja mä en joutunut osastolle!!! Eikä kuulemma tarvitse olla edes vuodelevossa, kunhan ei tee mitään raskasta [:)] 
 
Lennu_G voi miten hieno homma että pääsit kotia, mietinkin jo täällä kotona kun susta ei ole kuulunut että hitto jos jouduit jäämään sinne!! Mut hyvä näin!!! Koita nyt vaan pysyä rauhassa, (vaikka tiedän että se touhu-tädille vaikeeta onkin[:D])niin kaikki menee hyvin!!!!
 
Oi ihanaa kun poksahtelu on alkanut [:D][;)] Mun serkkukin synnytti aamulla tänään tytön [;)] Ja tosiaan sillä oli laskettuaika mun jälkeen kolme päivää ettäs näin JA sille lupaili lähes jokainen lääkäri poikaa MUTTA syntyikin tyttö [:D][:)][;)] Anything can happen [;)]

Mulla oli neuvola tänään, toivon mukaan toka vika tai pikemminkin VIIMEINEN [:D]

Raskausviikkoja: 37+3
Paino: 77,7 kg
Verenpaine: 130/86
Hemoglobiini: 132
Sf: 32

Ajattelin jopa pakata sairaalakassin valmiiksi jos vaikka jotain alkaisi tapahtumaan [:D] Täällä siis yksi taikauskoon hurahtanut tuleva mamma [:D][;)]

http://karinanblogi.blogspot.com/
 
Lennu_G: Meillä on ilmeisesti sama synnytyssairaala ja vielä LA päivätkin aika lähekkäin... [:)]

Toisaalta olisin niin valmis jo luopumaan tästä vatsakummusta, mutta mieheni sanoi, että ei saa tulla vielä ens viikolla. [:D] On niin paljon töitä. Joo, huomattu... Mies ei tullut kotiin ollenkaan viime yönä, koska meni töissä niin myöhään ja päätti jäädä muutamaksi tunniksi nukkumaan työpaikalle kun taas piti tänä aamuna olla jo aikaisin liikkeellä.

Joo... Asiat tietty tärkeysjärjestykseen. Sitte se nukkuu synnytyksen ohi eikä jaksa yhtään olla minun ja vauvan kans. Välillä tuntuu että mä vain tosiaan unohdun niiden töiden takia.. [:(]
Ja ihan turha toivoa, että hän kotona tekisi jotain. Kyllä se olen minä kuka siivoa, laittaa ruuan, pesee pyykit yms...
Kehtas vielä eilen aamulla kun lähti töihin niin kysyä, että etkö sä ole pessy mun työhousuja. Mistäs mä voin sen tietää, että ne on pesuun menossa jos ne on sängyn vieressä lattialla omalla puolella...

Anteeksi avautumiseni. Ei vain ole kivaa olla yksin täällä kotona. Nytkin koko viikko on mennyt sillee, että mies on lähtenyt töihin ennen klo 9 aamulla ja ei ole yhtenäkään iltana tullut kotiin ennen klo 22... [:(]
Joo, muuten niin ihana mies. Luotan häneen täysin, ei varmasti petä, huumorintajuinen ja välillä tosiaan järjestää kaikenlaisia ihania yllätyksiä (niin kuin se kylpyläviikonloppu).
 
Huomenta!

Vihdoinkin mun nettipimento on ohi ja tietysti just sillon on taas täällä tapahtunut!!! Ciralle siis onnittelut!

Eilen meillä koko netti tilttas ja oli kyllä TOSI vaikeeta olla kokonainen päivä ihan ilman nettiä! Nyt huomaa miten riippuvaiseks sitä onkaan tullut tästä koneesta... [;)]

Isäni tuli eilen illalla meille viettämään miehen kanssa iltaa, hörppäsivät muutaman kaljan ja pari viskilasia, istuivat ja rupattelivat terassilla puolille öin. Oon niin onnellinen, että mun vanhemmilla on niin äärimmäisen hyvät välit miehen kanssa, se kun ei ole mikään itsestäänselvyys koskaan. Isä ja mies tekee aina pari kertaa vuodessa semmosen poikien reissun meidän mökille koiran kanssa. Tilanne on ihan erilainen mitä silloin kun poikien isä oli vielä kuvioissa, exällä ei ollut ollenkaan noin läheisiä välejä mun vanhempiin.

Se olis sitten viimeinen viikonloppu 5-henkisenä perheenä!!! [:D] Ajateltiin viettää leppoisaa aikaa perheen kesken, varmaan haetaan pojille vuokraamosta muutama leffa ja syödään jotain hyvää ruokaa, illalla sitten koko perheen yhteinen Wii-turnaus [:)] Ainakaan vielä ei sada vaikka vissiin lupasivat sadetta koko viikonlopuks, ehkä noi ukkelit pääsee vähän uloskin purkamaan energiaansa.
 
Pikaiset terkut Jorvista. Meille syntyi eilen illalla pikkuinen tyttö, 2915 gr ja 47 cm. Vedet meni 11.30 aamulla, Jorviin tultiin ehden aikaan, kipeet supistukset alko 16:30, pikkunen oli maailmassa ennen klo 20. Pelkän ilokaasun voimalla, rv 36 tasan. Että hiukan pääsi yllättämään!! Kaikki ok kuitenkin!:)
 
Gibsoni; Tiedän tuntee; on se raastavaa olla yksin kotona. Meillä mies pääsi eilen töistä 11 jälkeen ja meni raasu tänää vapaaehtoisesti ylitöihin jo aamu puoli kuudeksi.[&:] Ja kun hän tulee kuuden jälkeen kotiin; meidän pitää lähteä valmistujais juhliiin. Meinaa miekkonen varmaan olla pikkusen poikki... No, huomenna lepo päivä[:)]
JA mies on sanonut, että haluaa tehdä nyt ennen vauvan syntymää ylitöitä niin paljon kun suinkin, mutta ei sitten tee[:)][:)] Töitäkin on vaan pakko tehdä[&:][:D]


Tyttö Koo; Joo kun ei se ole itsestään selvyys että omalla puolisolla ja vanhemmilla synkkaa. Mä olen kans onnellinen, että mun avokilla ja vanhemmilla sujuu erittäin hyvin yhteis elo[:)] Siitä nauttii itekkin.


Herranjumala ! Taas yksi syntynyt ![:)] <3 Ihanaa ja paljon onnea ensimmäisestä kesä tytöstä Katjuskainen !Mä jo kans haluan ! Meillä kun oli KAtjuskaisen kanssa melkein sama LA.


Missä ihmeessä on MOHOMAHA!!!!!!
 
Ihanaa, onneksi olkoon Katjuskainen!!!!! Kyllä käy vähän synnytys kateeksi [:)] Tuli lähtö varmaan vähän yllätyksenä kun kuitenkin laskettuun oli vielä jonkin aikaa..
 
Onnea Katjuskaiselle!!! Ensimmäinen kesäkuun tyttö on nyt saatettu maailmaan [:)]
 
Gibsoni: En tiennytkään, että kesäkuisista muut kuin mä ja Sarian ollaan menossa Hyvinkäälle. Kiva kuulla! Asutko ehkä täällä jossain lähellä? Olisi kyllä tosi kiva treffata ihan livenä, jos niin on! Eihän sitä tiedä, jos vaikka ollaan kaikki samassa huoneessa synnytystä odottamassa / siitä toipumassa [:D]
 
Lennu_G: Tässä Järvenpäässä minä asustelen.. [:D]

Eli ihan lähellä...

Teillä vain on ne lasketut jo niin lähellä. Mulla kuitenkin vielä 2 viikkoa [:D]
 
Iik, ihanaa! Onnea kaikille vauvautuneille[:)]
Täällä vaari on päässyt teholta, tulehdusarvot vielä koholla mutta muuten näyttäis elämä voittavan[:D] Jospas toi vanhus olis taas kerran vaan pelästytellyt... Mutta nyt en oikeesti valita yhtään mistään, ainakin tää taas muistutti, että aina voi asiat olla huonomminkin. Nyt pitää vaan osata nauttia jokaisesta päivästä raskaana, jokainen päivä voi olla viiminen[:)] Ei sitä tiedä vaikka jo ens yönä vauvautuis, tuskin täällä kuitenkaan.
Vähän olis kyllä kummallista, jos meille tuliskin luvatun pojan tilalle tyttö[8|] On ollut niin poika olo koko ajan, ja ultran haarus kuvasta ei voi kyllä erehtyä[:D] Mutta jos täältä tyttö tulis, niin eihän se ois yhtään sama kuin tää mikä on mun mahassa, koska tää on kyllä poika[:)] Muuten on kyllä ihan sama kumpi tulee, mutta varmaan hetki menis siihen että tottuis ajatukseen, että meille tulikin tyttö[;)]
 
AnAnAts, kiva kuulla että vaari on jo paremmassa kunnossa! Mun äidinäiti, 87v, on jo kolmesti parin vuoden sisällä ollut siinä kunnossa että ollaan oltu jokainen aivan varmoja ettei hän enää kauaa jaksa, mutta niin vaan on mummo aina noussut. Nyt tällä hetkellä hän on Töölön sairaalassa leikattuna kun kaatui kotonaan ja reisiluu meni jo kolmannen kerran poikki. Itse olen tehnyt asian pääni sisällä jo kauan aikaa sitten selväksi, ettei välttämättä jaksa kuntoutua tai ei pääse enää kotiin, mutta nyt vaan odotellaan ja katsotaan miten tällä kertaa käy. Maanantaina on tarkoitus mennä mummia moikkaamaan, ellei ole aivan pihalla. Siirtävät hänet myös varmasti jatkohoitoon Malmin sairaalaan nyt viikonlopun aikana.

Mietin AnAnAts tossa ihan samaa että nyt jos tulokas oliskin tyttö!!! Olis kyllä tosi iso ylläri kun jokaisessa ultrassa on pojaksi sanottu ja itsekin on vehkeet nähty ja jopa se hieno kuvakin saatu... Ehkä eniten luotan siihen 4D-ultraan kun Bruno sanoi ettei pippeli ole mihinkään kadonnut. Mutta JOS pikkunen oliskin tyttö... [:D] Olisin ihanan iloisesti yllättynyt!!!! NO, pianhan sen sitten näkee...

Kävin muuten vakoilemassa Kaksplussan sivuilla ja siellä on jo 11 mammaa saanut kesäkuisensa maailmaan! Meillä täällä on kyllä vauvat pysyneet yllättävän pitkään yksiöissään vaikka välillä näyttikin siltä että muutamat syntyy ennen aikojaan.

Ketkäs täällä on menossa synnyttämään Kätilöopistolle/ Naistenklinikalle/ Jorviin??? Eli ketkä on pääkaupunkiseutulaisia???

Ja missä on mohomaha????????
 
Takaisin
Top