kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitokset kaikille voimahaleista ja tsempityksistä, tulivat tarpeeseen. Nyt vaan ootellaan uutisia, pikkasen toi puhelimen soiminen saanut sydämen kurkkuun joka kerta[&:] Jos jotain hyvää etsii, niin saanu ainakin toi saamattomuus kyytiä, kun on pitänyt saada jotain muuta ajateltavaa. Sairaalakassi olis nyt pakattuna ja pullot keitettynä.
Voi, siellä on iitsu saanut huonoja uutisia[&o] Voimia sinne loppu odotukseen! Yritä pitää kuitenkin mieli positiivisena, vaikka vaikeetahan se on. Auttaa varmasti vauvaakin.
Voih, ensimmäinen kesäkuinen maailmassa Jotain hyvääkin tässä päivässä[:)] Oikein paljon onnea pulinan perheelle pojasta!
 
kauniit ja rohkeat mikäs sen parempaa unilääkettä istekin eilen sain hyvin päikkärit nukuttua niiden voimalla
 
[:D] mä en itte voi sietää sitä sarjaa ja oli alussa pikkasen ihmeissäni kun tollanen karu partasuu prätkäjätkä tohkeilee että pittää alakaa kattoo kauniita ja rohkeita....[:-][8|] noh tapansa jokkaisella.. [;)] mutta kyllä välillä ottaa päähän että kauppareissukin pittää lykätä sen sarjan takia......
ja kyllä mää oon tosta niin ylypiä että... [;)][:D]
 
Huomenta!

Jälleen kerran takana tosi huonosti nukuttu yö, mutta näihin on jo aikalailla tottunut.
jann, mulla on jokaisessa raskaudessa lonkat löystyneet tosi pahasti ja kivut on aivan karseet. Lonkat paukkuu ja tuntuu että menisivät posi paikoiltaan, joten tuttu tunne tuo sun kuvailema vika on myös täällä. Nämä vaivat on aina alkaneet mulla n. 10 viikkoa ennen laskettua aikaa. Just yöllä miehelle sanoin että luojan kiitos nää kivut loppuu ens viikolla!!

Miehellä on tänään vika työpäivä! Eilenillalla sanoi että nyt alkaa oikeesti kolahtaa se fakta, että hän on ens keskiviikkona ISÄ!
Maanantaina mennään ostamaan vielä varmuuden vuoks uus kamera, kun toi nykyinen on alkanut temppuilemaan... just meidän tuurilla se tilttaa kun vauva syntyy, ihan varmasti.

Jaaha, jos menis laittamaan nuorinta poikaa valmiiks vikaa tarhapäivää varten, lähtevät retkelle ja haen pojan jo klo 12 kotiin niin saa hänkin aloittaa kesälomansa.

EDIT: Meillä mies on ihan superhyvä siivoamaan jos vaan tahtoo, kun tavattiin ja kävin ekan kerran hänen luonaan, olin ihan varma että taloudessa on joku nainen! Niin siistiä hänen kodissaan oli! Nyt tuo taipumus on vähän hiipunut kun itse olen kotona siivoillut ja mies hoitaa ruuanlaiton (on toiselta ammatiltaan ravintolakokki). Mutta myös meillä on luvattu että koti on siistinä ja kaupat käyty kun tullaan vauvan kanssa sairaalasta.
Voi hani; aivan ihana toi Kauniit ja rohkeat!!! [:D]
 
Hahh[:D][:D]Vai kattelee Hanin mies Kauniita ja rohkeita[:D][:D] hassua [:)][:)] Muutenkin kuulostaa kyllä melko täydelliseltä tuo miehesi,huolehtii ruuista,siivoilee ja huolehtii vielä ittensä kipeeksi sun vuokses[:)] [;)][:D]
meillä mies tekee innolla ruokaa ja käy kaupoilla,vaan tuo kodin hoito ei sitten kiinnosta kun vaan pakotettuna[:D][:D]
 
Huoh,nää päivät rupeaa tuntumaan päivä päivältä pidemmiltä[8|] Taas ylös huonosti nukutun jälkeen jo seittemältä[:D] Onpahan ainakin saanut vihdoinkin aikaseks pestä pyykkiä ja tiskata tiskivuori pois.

Tänään olis laskettuun aikaan tasan 2 viikkoa[:D][:D] Eilen kävi sellanen hassu juttu illalla vessassa käydessäni että kun nousin pois niin katoin että multa olis tullu se veritulppa kun oli paperissa verta, menin ihan sekasin, sydän hakkas kolmeasataa ja vapisin[:D] Sen jälkeen vasta tajusin ja muistin että ennenkuin menin vessaan heitin pönttöön veripaperin sormesta kun olin mittaillu verensokereita,joten eihän se siis tuolta alhaalta tullut[:D][:D] Kyllä olin tavallaan helpottunukki. Mut sitte jäi miettimään että kun oikeasti alkaa tapahtumaan niin siinä on kyllä varmaan ihan sekasin ja shokissa[:D]
 
Täällä myös on yö nukuttu heikosti. Heräilty vähän väliä. Jännä miten oma keho ja mieli alkaa valmistautumaan niihin yö heräämisiin... [:D] Äitini vain tuumasi minulle, että no, eipä tule sitten shokkina ne vähäiset yö unet.

Jaaha... Tää päivä meneekin sitten auton siivouspuuhissa. Huomenna tulee joku kattomaan tuota minun autoani. Kumpa se nyt saataisiin myytyä pois niin voidaan hakea uusi farmari tilalle [:D]
 
No niin, tänään alotettu päivä pienellä remppa tuokiolla. Saa ainakin muuta ajateltavaa. [:)]

Alkaa kyllä olla ihan semmonen olo että sais syntyä, niin ei tarvis enää jännittää kaikkea. Aikasemmin mulla oli kauhee huoli että pitää siivota yms ennen vauvan syntymää, ettei mies kuitenkaan osaa siivota "kunnolla". Mut nyt oon alkanu aatteleen et ihan sama kuinka sotkusta täällä on, tuskinpa se vauva siihen kuitenkaan kuolee [:D]

Toivottavast ei tulis kelleen lisää huolia, eiköhän yhessä synnytyksessä oo meille kaikille ihan tarpeeks huolehdittavaa ja stressattavaa. Itse en yleensä stressaa mistään, mut nyt oon melkeen "paniikissa".[:-][8|][&o]

Täälläkin mietitty auton vaihtoa tilavampaan, ei vaan oikeen raaskis, kun ei tuosta edellisestä varmaan paljoa rahaa sais. ...Näkyy vähän koiran ja "elämän" jäljet... [:D] Katotaan nyt eka miten sinne sovitaan.
 
Yö meni jälleen huonosti. Heräsin kipeään supistukseen ja siinä sitten tuhisin ja ähisin kun mies nukkui vaivattomasti vieressä [;)]
Odottelin seuraavaa kun kuuta nousevaa, että jos nyt lähtö tulisi. Sieltä se sitten tuli ja 10min päästä vielä kolmaskin. Mutta sitten ne jäivät! Nyt ollut hereillä 6 lähtien. Kohta lähen kynsihuoltoon ja saan taas upeat kynnet! Edes vähän piristystä tähän päivään. Niin ja sitten menemme valitsemaan maalit uuteen asuntoon ja keittiön kaapit. Kun miehelläni on vapaapäivä 2 kuukauteen. Jeij!!

Huoh! Odottavan aika on pitkä... Tule jo pikkuinen sinua odotetaan kovasti[:D]
 
On tullu niin paljo tekstii et luen myöhemmin mitä tääl on tapahtunu, tulin vaa pikasee kertoo et meijän poika synty 26.5. kiireellisellä sektiolla yllätysperätilan takii.
Ite en joo sillo ois ollu ees lähös sairaalaa viel, mut mies soitti ite neuvolaa ja sielt ohjas soittaa sairaalaa siks et epäilin sit lapsiveden menoo. Olihan se sitä ja sit ultrates selvis et on poika perätilas, ei ollu muuta vaihtoehtoo ku sektio, koska vedet menny. Suretti hirveesti, oisin halunnu niin paljo synnyttää ihan alateitse, mut aina ei mee niinku haluis.
Nyt on vointi jo hyvä. Poika syö hyvin eikä turhii kiukuttele :)
 
Neuvola takana [:)]
RR 119/77
Pissa: Puhdas ( Hyvä ettei ollutkaan mitään enää :) )
SF-mitta 33
Ja kiloja vaan tulee... 1,170kg tullut nytten
 
Toinenkin kesävauva syntynyt!! [:)] Ihanaa, nyt taitaa alkaa tulemaan päivittäin näitä uutisia!

ONNEA CIRALLE JA KOKO PERHEELLE POJAN JOHDOSTA!


Kiva, että Viirukhanilla on jo parempi mieli!

Me lähdetään miehen kanssa pian käymään kaupoilla. (Mummojumbot jalassa tietenkin!! [:D]) Yritän löytää sellaisen imetystopin jos sellaisesta olis iloa silloin sairaala-aikana jo. Siinä ei varmaan oikea koko ole ihan niin justiinsa kuin liiveissä. Kunnon liivejä pitääkin sit alkaa metsästää kun tietää meijereiden koon. Huoh... Se ei tule olee ihan helppo homma. Ennen raskautta liivit oli jo kokoa F/75. Alusvaateliikkeistä on pitänyt aikaisemmatkin hakea ja ne on ihan halvatun kalliita!!! [:@]

Milläköhän sais ajan kulumaan eikä vain koko ajan miettis et kauanko vielä menee?? Onneks tosiaan toi mies aloitti lomailun, niin en ole yksin ajatuksineni. Ja vaan läppärillä!! [:D]

Me myytiin just meidän toinen auto ja nyt on jäljellä toi toinen farmari. Ihmettelen vaan et millä siihenkään mahdutaan kahden ison koiran, vaunujen, turvakaukalon ja vauvan kans... Varmaan joku hippibussi ostettava!! [:D]
 
Täälläkin luultiin viimeyönä et ois lähtö mut mitä vielä.. tai siis koko eilinen päivä oli todella kovat alaselkäkivut mitä ei aikasemmin oo ollu yhtään ja ne kesti koko päivän ja sit satunnaisesti supisteli myös vattan puolelta..menin sit jännittyneenä lepään et jaksaa sit ponnistaa ku lähtö tulee..no nyt aamulla heräsin seuraavan kerran eikä mitään kipuja enää missään.. jotenkin turhautunut olo..[&:]
haluttas jo niin paljon saada pikkunen syliin <3
 
Mulla on ollut sunnuntaista lähtien kokoajan alaselässä sellaine tunne et kuukautiset alkaa ja eilen tuli vatsaankin 3 supparia, joista ekaa kertaa ajattelin et jokohan nää alkais olla niitä mutta ei... siihen ne jäi eikä voimistunu. Odottavan aika on pitkä...[8|]
 
täällä supistellaan päivittäin useita kymmeniä kertoja.. Blaah!! Ärsyttää vaan se, kun mitään ei oikeen saa noiden takia tehtyä. Heti kun nousen seisomaan, supistelut alkaa 5min sisään. Ihan persiistä!! No mutta eiköhän tuo sisällä pysy tämän viikonlopun kun vaan jaksaa lepäillä/istua tässä koneella. Onneks tää on kohta ohi [:D]

Viimeyönä näin sellasta unta, että miehen siskolla oli yhtäkkiä sama nimi, kuin se mikä on päätetty tälle tulevalle. Tuli meille kaffelle ja jotenkin siinä sitten tajusin, että ei juma.. eihän sitä voikaan käyttää. Nauroin kun heräsin [:D]

Nyt alkaa oikeesti pikkuhiljaa mohomaha huolettamaan... [8|]
 
mohomaha täälläkin huolestuttaa... [8|]

mulla oli pikkasen repaleinen yö.. eihän sitä malttanut nukkuu ja puol kolme pitikin jo olla kentällä.... ja kun taas kottiutu vanhemmilla oli niin paljon kerrottavaa että meni pitkälle aamuun enneku pääs ottaa muutaman tunnin tirsat joita häiritsi ukkelin ja äiteen puhelimen rallattelut.. nyt sitten silmät ristissä yritän täsä pysyä hereillä...
ihania vaatteita sain tuliaisena ipanalle.. <3 vanhemmat olivat olleet alicanten vuoristossa jossain pienessä vanhassa kylässä. vuokranneet kylän kapeelta kujalta 1700 luvulla rakennetusta kapeesta mahtavasti entisöidystä talosta 4kerroksisen asunnon/kerrostalon päädyn kattoterasseineen ittelleen.. kertomus kylästä sai vaan huokailemaan. ei kuulema turisteista tietoakaan ja muutamia suomalaisia asustelee 5000hengen kylässä.. nekin meitin vanhempien lapsuudenystäviä.. kovasti houkuttelevat että meidän pitäis sinne muuttaa ja töitäkin ois valmiiksi siellä... saapa nähä. tollaseen paikkaan mä voisinkin muuttaa missä ei oo turisteja. eikä sitä kauheeta hulinata....[8|][:)]

nyt se sitten tapahtuu.. mun prätkän hakee uusi omistaja tänään pois. [&:][:(][&o][:o] voi nyyh. sitä tulee ikävä...
täällä ei vieläkään supistele jomota kolota turvota(enään) ja ipana myllää iloisesti tosin vähän vähempi ku ennen.. mutta tunne todellakin vahva että vielä saa 4vkoa ootella....[&o]
 
Ei meinoo kyllä perässä pysyä, kun tuota tekstiä tulloo niin kauhuvauhilla... Voi, minäkin halluisin tästä kummustani jo eroon ja päästä tutustumaan meidän pikkuseen poikaan. Välillä oon kyllä miettiny, että jos se onkin tyttö!?! Jos se kätilö näki vaan peukolon, mikä siellä ultrassa vilkku... Minä en nimittäin erottanu sillon mitään siitä kuvasta. Enää 18 päivää laskettuun aikaan, vaikka ei sitä pidä tuijottaa... Minun tuurilla se menee sen kaksi viikkoa yli!
 
Mulle meinaa stressi iskee siitä, kun ajattelen sitä aikaa, kun tulen joskus synnäriltä kotio. Oon tietysti ennen lähtöö laittanu kaikki paikat tiptop. Oon vähän liiankin tarkka tästä kodinhoidosta... Ja sitten, kun tullaan pikkusen kanssa kottiin, nii etteisessä on kilotolkulla hiekkaa, sänky petaamatta, vaatteita ympäri asuntoo, altaat täynnä tiskiä, ja pahimmassa tapauksessa kaljatölkkejä joka puolella, kun on varpajaisia pidetty! Ja jalat tarttuu lattiaan kiinni, kun sinne on sattunu kaatumaan ja läikkymään limpparia yms...
 
Oon kyllä sanonu, että sinä aikana ei niitä varpajaisia vietetä, kun oon sairaalassa. Kun mua ahistaa jo sekin, että joudun siellä monta päivää viettämään... Mä oon semmonen kotihiiri!
 
Isäntä ei mitenkään kovin tarkka oo siivouspuuhissa, toisin sanoen se ei siivoa ollenkaan, koska meillä on aina niin siistiä, kuulemma. Eikä laita ruokaa. Kyllä se matot kopistelee ja lakanan viikkauksissa on kaverina, kun ensin uhkailet, lahjot ja kiristät...Tosin nyt raskausaikana ei kyllä oo hirveitä mutinoita kuulunu... Minä sen kyllä oon passannu pilalle, että ihteeni saan syyttää!
 
niinpä,Mohomaha on täälläkin mielessä[&:][&:]Näin jopa unta mohomahasta viime yönä ja muutenkin teistä palstalaisista..vietän vissiin liikaa aikaa täällä[:D][:D][;)]

Jo toinen poika[:)] Nyt niitä vauvakuulumisia alkaa tulla varmasti päivittäin[:)] Kun vain alkais kuulua täältäkin jo[>:][>:] välillä särkee kyllä tosi ikävästi alavattaa ja selkää..vaan siinä se..Kävin sit eilen iltasella kävelyllä,niin alko mahottomasti alavattaa särkee,ja loppu illan jomottikin menkkamaisesti..ja tänäänkin ollu välillä tosi ahistava olo..

Oi,kuulostais ihanalta paikalta Hani[:)][:)]

mimosa;Isäntä ei mitenkään kovin tarkka oo siivouspuuhissa, toisin sanoen se ei siivoa ollenkaan, koska meillä on aina niin siistiä, kuulemma.... Minä sen kyllä oon passannu pilalle, että ihteeni saan syyttää! hah,kuulostaa tutulta..minä oon kanssa sen verran siivousintoinen,ettei miehen oo oikein koskaan tarvinnu siivota..Ja onneksi siivoomisesta tykkään jossakin määrin että siitä ei kolmatta maailman sotaa meillä saa aikaiseksi..Luotan ite siihen ainakin että täällä on imuroitu ja siistiä kun tullaan vauvan kanssa kotiin..En tosiaan oleta että joka nurkka olis tiptop[:D][:D][:)][:)]vaan mitä vähemmän oottaa,niin sitä enemmän saattaa yllättyä mitä täällä onkaan saatu aikaiseksi[;)][;)]
 
Liityn nyt vasta kesäkuisiin LA 27.6. Innokkaasti olen käyny lukemassa täällä, mutta olen itse tosi laiska kirjoittamaan. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan [:)]. 
 
Takaisin
Top