kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hahhah,Jenni90,mulla on ihan sama ongelma..ois niin kiva lakata kesävarpaat vaan kun ei pysty[:D][:D]
 
Enää ei kannata pahemmin kauppoja kierrellä, ei nää jalat paljoa tykkää [:@]. Ostin yhen äitiyspaidan, ku oli niiiiiin kiva, eikä ollu ees kallis. Siinä kaupasta ulos kävellessä mietin kyllä et mitä järkeä tässäkään oli, kun ei sitäkään montaa kertaa ehdi päälle laittaa. Sainpahan iloisen mielen [:D]

Jenni90, mä lakkasin varpaankynnet viime viikolla [;)]. Lopputulos ei nyt ollut kovin kaksinen, mutta ainakin sain hyvän mielen ja kivan väriset kynnet. Ja useampaa asentoa sai kokeilla, että löytyi se sopiva jossa vielä näki nuo varpaankynnet. Lopulta istuin terassin reunalla...

Mä tein kans viikonloppuna raparperipiirakkaa (kyytipojaks tietty vaniljakastiketta), on se vaan niin hyvää [:D]
 
Mun ukko lakkas mun varpaankynnet perjantaina [:D] Lopputulos ei ollu yhtään hullumpi. Ja joo väsymystä on vaikka nukun melkeen kellon ympäri... Oikeastaan ainut mitä on jaksanu päivän aikana tekemään on ollu noi vauvan vaatteiden pesu ja ruuanlaitto. Poikkeuksena eilen illalla käytiin koiran kans käveleen puolen tunnin lenkki. [;)]
 
Jännittää kyllä miten sielä synnytys etenee Pulinalla...
 
pian saadaan lukea ensimmäinen kesäkuinen synnytystarina <3[;)]

ja pian saadaan varmaan tietää mohomahan kuulumisia. [:)] Niitäkin täälä jo odotellaan !
 
Nonniin! täällä oltu taas reippaita.. ja ekat poksahtamaisillaan..ou jee![:D]

Sais ny itelläki jotain merkkejä olla tulevasta ku ei mitään kipuja ja energiaa ku duracellpupulla [8D] Tosin tehtiin pikkusen kans diili et syntyy vasta palkkapäivän jälkeen ku ei oo viä turvakaukaloa keretty hankkimaan, ni jos se siä nyt sit vaa köllii ja odottelee nätisti [;)]

On se vaan kiva ku täällä tulee juttua näin tiheään ni eipä pääse tääkä pallero tylsistyyn..[:)] ukko on töissä joka päivä 10-19 (työajat[:@]) ja ite meinaan kuolla tylsyyteen..koira on seurana mut siitäkin tullu ihan sekopää..vaistoo vissiin jotain..puistoon ei voi sitä viedä ku kököttää vaan mun vieressä ja häätää kaikki koirat jotka tulee parin metrin säteelle..[&:] ja juoksutkin sillä alkamassa..hormoneja kerrakseen tässä perheessä! [:D]
 
Jänskättää pulinan puolesta! Aivan ihanaa! [:)][:)][:)]
Kumpa olis itselläkin "lähtö lähellä". Olen niin kateellinen..

Mä olen kans ollut tänään tosi väsynyt ja voimaton.. Tänään kun käytiin ostoksilla Prismassa ja oltiin pakattu kassit ja menossa autolle, niin aloin vaan vollottaa siellä Prisman käytävällä!! Voi jessus miten noloa!! [:@] Vartija meni ohi ja kysyi, et onko kaikki hyvin ja voiko auttaa, pitääkö päästä sairaalaan.. Huh huh. Kotimatkalla mies sai sitten lohdutella et ei se mitään. Kaikkee sekin joutuu kestämään!

Mulla ei ole katsottu kohdunkaulan tilannetta viikon 33 jälkeen! [8|] Neuvolalääkärin tarkastus peruttiin viikolta 36 (siellä se olis normaalisti katsottu) koska mulla oli aika äippäpolille kääntöön. No kääntää ei sit tarvinutkaan jotein eivät vilkaisseetkaan mun jalkojen väliin. Himpunverran noloa yrittää sit neuvolassa et eikö nyt joku vois vilkaista!! [8D] Suorastaan epätoivoista.. Mutta ei niin ei. Pitäköön tunkkinsa.

Arvatkaas muuten mitä mä kekkasin! Aion laittaa jalkaan kaikkein rumimmat ja suurimmat alkkarit mitä kaappien kätköistä löydän niin synnytys alkaa ihan salettiin kun lähtee julkisille paikoille!!! [:D][:D][:D]

Yrittänyttä ei laiteta. Kerron kyllä jos onnistuu.

Vointeja ja supistuksia kaikille tasapuolisesti!
 
[:D][:D][:D][:D][:D]memuli[:D][:D][:D] On sulla hyvä ulosanti, ja sitäkin paremmat ajatukset!!!!!!! Pidä kiinni noista!!!!!!!!! Saanpahan kerrankin nauraa kunnolla[:D][:D] Ja kerro sitten synnytyksen jälkeen, kuinka kävi, oliko sulla ne kauheimmat housut jalassa[:D][:D]
 
repeilyä täälläkin.. Ei kyllä mikään huonompi idea [:D] Mulla olis sellaset mamma-malliset kalsarit missä lukee söpösti että "wanna play" Miehen kanssa niitä monet kerrat naurettu, kun oon ne kalsongit päällä täällä himassa pomppinut. Ei välttämättä tulis meikän mieleen minkäänlaiset pelit, kun kattoo tota mahaa peilistä [:D][:D]

Mohomaha vois ilmotella jo itestään.. [8|]
 
Väliaikatietona voisin kertoa et supparit ei ole alkanut vieläkään, nyt olen sairaalasta, mut siellä ei ole mikään kiirettä saada hommaa eteenpäin..Eli joudun osastolle odottelemaan ja huomenna aamulla laittavat tabletin pehmentämään kohdunsuuta ( joka nyt pehmentynyt, lyhentynyt, vain 2 cm ja auki sormelle)..Tabletteja voi mennä useampi ennenkuin mitään tapahtuu...Mies joutuu yöksi kotiin ja huomenna saa tulla vast ku jotain tapahtuu, eli joudun yksin olemaan, mikä todella ärsyttää.. Sit jossain vaiheessa toivottavasti supparit alkaa ja päästään asiaan, ennen ku tulehdusarvot alkavat nousta...
Todella turhauttavaa, luulin et lapsivesien meno tarkottaa et muksu on noin vuorokaudessa maailmassa, viimeistään 36h alusta, mut tosiaan täs voi mennä päiviä!! Mut ei auta..
 
Jaksamista ja voimia tulevaan koitokseen Pulina82:lle!! Yritä vaikka saada vielä levättyä! Kiva kun ilmoitit! [:)]
 
Kiva kun pystyin sariania ja katusutariinaa näin piristämään! [:D]

Ei ole vielä tehonnut, täällä toimii vain suoli!! Varmaan viis kertaa olen tänään tyhjentynyt. Ja nyt tietenkin ihan tohkeissani kuullostelen et oliskos se nyt sit joku merkki!! Mutta olenkin vaan kotona, auta armias jos lähtisin ihmisten ilmoille!
Jalassa ihan sairaan rumat kukalliset jumbot!!! [:D] Ne on löytö jostain Kuukkeli-marketista erämaasta Lapinreissulta. Puhtaat alkkarit loppui ja se oli ainut kauppa varmaan kahdensadan kilometrin säteellä.. Ja arvatkaapa vaan, että oliko vielä häämatka! Siinä oli tuoreella aviomiehellä vitsit vähissä kun vaimo oli niin hehkeänä reissussa. Jos jotkut pöksyt tepsii niin kyllä ne on nämä!! Uskon myös että katusutariinan wanna playt vois toimia! [:D]

Palataan asiaan! [;)]
 
memuli: jostakin luin, että suolentoiminta vilkastuu ennen synnytystä, et ehkä se on merkki
Ylimääräisessä neuvolassa kävin tänään, kun oli edellisellä kerralla vähän raskausmyrkytyksen oireita, mut nyt ainakin kaikki oli ihan hyvin. VIime viikon neuvolalääkärissä lääkäri sanoi et synnytys voi alkaa ihan milloin vain (kohdunkaulaa 0,5cm jäljellä ja pehmeä)  ja voi mennä myös kolmekin viikkoa. Ja tänään sanoi terkkakin, et ei varmaan kauan mene, kun tulee supistuksia tiheesti (kivuttomia kylläkin).
Kyllä tässä tosiaan "tyhjentymistä" toivoo, kun oli jo maha laskeutunu, mutta kun olen niin lyhyt niin vauva yhä edelleen vaan painaa oikean rinnan alla, ettei voi istua..ärstyttäväää. No ei jokatapauksessa olisi enää kauaa kestettävää.

Nyt kun miettii mitä ihmiset mulle hehkutti et miten ihanaa aikaa raskaus on ja et nauti siitä..niin kyllä mietityttää mitä ihanaa tässä nyt oikein on
 
Pulinalle Tsemppiä !! Ei taatusti ole mukavaa tuo odottelu,mutta koita jaksaa!!

Repesin kyllä kanssa aivan täysin tuosta memulin mummokalsarikommentista[:D][:D]Pitäisköhän itekin kokeilla[:D][:D]
Tsih,memuli on ollut ihanan seksikkäänä häämatkalla[:D][:D][;)][:D][:D]

Mulla on muuttunut valkovuoto ihan sellaseksi kirkkaaksi ja venyväksi limaksi..kenelläkään tälläisestä kokemuksia[8|][8|] Ollut jo usemman päivän ajan..Olispa sekin merkki jostakin[:D][:D][:D]

Mohomahasta ootellaan kovasti kuulumisia!! [8|]Jäiköhän tyttö sille tielleen,kun kuulosti kipujen olleen yöllä jo jonkin moiset..
 
Kiitos kiitos, kyllä ilo on ihan kokonaan minun puolellani!! [:D] Kannattaahan tätä kalsonkikikkaa nyt muidenkin tosiaan ainakin koittaa!

Ja ripulinko mulle nyt sit pukkas vai mitä halvattua!!?? Tavaraa tulee ku Esterin pers*estä! [:'(]
AinoL mä olen kans lukenut et luonto hoitaa suolentyhjennyksen ennen synnytystä. Oliskohan nyt niin et nää hanimuun pöksyt toimii?? [:D]

Kävispä se helposti näinkin. Siivota en nimittäin jaksa, seksiä voisin harkita jos vatsa ei olis näin sekaisin ja saunan lämmitän vasta illalla...

Aika kuulemma kultaa muistot raskausajasta. Niinköhän sitä jouluna jo itse muistelee miten ihanaa tää oli ja yrittää ukkokullalle vakuuttaa miten ihana pikkukakkonen olis? Kuinkahan nopeasti noi miehet unohtaa millaisia naiset voi raskaana olla? Huoh..

Mut palaan taas pitämään teitä ajan tasalla! [:)]
 
miuku__ Joo mua kans ottaa päähän kun en voi koirapuistoon mennä noiden meidän neitien kanssa. Meillä kans isommalla neidillä juoksut ja kun sillä loppuu niin pienemmällä pitäis pian pian alkaa. [:'(] Että täälä on kolme hormooni naista[:D]


Meillä mies kans tämän viikon iltatuurissa; 14.30-23.00 mutta joutuu jäämään lakkojen ja juhannuksen takia tänään ylitöihin ja pääsee vasta 04.00 kotia.[:@][:D] Atrialla on töissä. Noh, tuleepas parempaa tiliä, mutta voi mies olla hiukan poikki kun töistä pääsee.

Mä en voisi antaa mieheni tai kennekään muunkaan lakata mun varpaan kynsiä[:D][:D][:D][:D]


memuli; seksikästä ![:D][:D][:D] Ja voi raasu ! Pahamieli tulee missä tulee, sille ai vaan vo mitään.[&:][:D]


Pulina; Tsemppiä ja jaksamista ! odottelu senkun jatkuu[:@] Ja tosi tympeää kun yksin pitää odotella, olisi niin paljon mukavempaa jos mieskin sielä saisi mukana olla.[:-]
 
täälä on tänäänkin niin moni puhunu kaiken maailman herkuista, että ajattelin kun mieskin on aamuun asti töissä, niin meen kauppaan ja haen ittelleni herkkuja <3[:D]
Sipsiä ja mansikoita ! Ja illalla josko menis yksin saunaan rentoutuun [;)]

Täälä taloos kyllä tietää mitä tehdä jos meinaa aika käydä tylsäksi, nimittäin ; IMUROIDA !
Jumankauta että tuosta rotikasta lähtöö karva, ei tuosta perhosesta niinkään.[:-] Meillä oli ennen kevättä vaaliat lattiat, mutta tätä nykyä ne on mustat. memuli, lähtöökä teidän nalleista kuinka karva?
 
Koko päivän joutunut olemaan pois koneelta ja heti alkaa tapahtua!!!! Pulinalle kovasti tsemppiä!!! Ja hyvät naurut oon saanut teidän jutuista täällä [:D]

Suolentoiminnasta: mulla on kahden synnytyksen alussa maha alkanut toimia vauhdilla niin etten oo tarvinnut minkäänlaisia peräruiskeita enää sairaalassa. Keskimmäisen pojan kanssa olin pari vikaa viikkoa täysin ummessa ja tilanne helpottui kun yks sh-kaveri toi mulle jotain mahapillereitä. Tuli kakka ja tuli sitten poikakin vielä saman vuorokauden aikana [:)] tais olla sen verran tujua tavaraa, mutta laskettu aika oli jo mennyt niin uskalsin pillerin ottaa. Poika synty rv 40+5.

Nyt täytyy vissiin itsekin paljastaa etten ole piiiiiiiiitkään aikaan käyttänyt muita kalsareita kun semmosia...noh, seksintappokalsareita. (Ilmankos meillä on seksielämä täysin jäissä!!! [:D] ) Stringit, joita yleensä käytän, uppoaa niin mukavasti noihin persläskeihin ettei ole ollut toivoakaan käyttää niitä...

Täällä ei kyllä näy mitään pesänrakennusviettiä tms. -päinvastoin. En jaksais yhtään mitään muuta kun löhöillä vaan. Mies on ollut meillä se joka sitä pesää rakentaa, nyt on kylläkin rauhottunut. Kaikki on valmista vauvaa varten, mies on kivasti rempannut kotia pitkin kevättä ja kaikki tavarat on ostettu, mitään ei puutu, niin, paitsi vauva. Ja sekin on maailmassa tasan viikon kuluttua!!! [:)]
 
mukavat naurut on taas saanut teitien kalsarikeskusteluista. [:D]

ei täälläkään oo mitään pesänrakennusviettiä... eikä oikein huvita mikään.

memuli: meillä vois toi ukkeli olla ihan mielissään jos alkaisin puhuu heti että halluun toisenki ipanan vielä.. oon nimittäin ollut sen mielestä niin lepposa ja rauhallinen ja kiltti koko raskausajan ja mielialat ei oo heitellyt yhtään... että mielellään varmaan pitäis mut raskaana kokoajan.... mä en vaan itte halluu toista lasta heti enkä varmaan pitkään aikaan. ollut sen verran koettelemus tää raskaus,, tosin nää viimeset kuukaudet on olleet tosi ihanaa aikaa... mutta sitä vajaata 30 ekaa viikkoo tuskin ihan heti unohtaa[:'(].... enkä usko että jouluunkaan mennessä aika on kullannut mitään. mies voi vaan haikailla kyllä entistä enemmän että olisin raskaana... saa nähä muutunko mä tästä vielä yhtä tyypilliseksi neitsyeksi ku olin ennen raskautta vai jatkuuko tää mun tyyneys ja lepposuus..??
pulinalle tsemppiä ja voimia.
 
juu ei tääläkään aivan heti haluta toista.[:D]

haluaisin sellaisein ehkä 3-4 vuotta ikäeroa, ja perustelen sen sillä, että haluan muistaa sen vauva ja pienuus ajan.[:)] ja haluan olla siinä rauhassa läsnä. ja sitten kun tämä esikoisemme on sen 3-4 vuotias, olisi hänestäkin apua jo jos vielä toisen lapsen saamme.
Mutta en halua kun kaksi lasta. toivottavasti toisenki sitte joskus saamme ![:)]


mohomahaa edelleen kaipailen....
 
Takaisin
Top