kesäkuun vaavit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä ne Memma sano sulle sillon 12viikon ultrassa? Muistatkos? Sillon kuulemma ei vaikuta vielä äidin/isän geenit sikiön kehitykseen ja tyyliin kaikki kehittyy suht samaan tahtiin, joten sillon voidaan todella tarkkaan arvioida tuo LA... [8|]

Kamala kun meillä kaikilla on tylsää. Tulee ihan jumalattomasti luettavaa [:D]
 
Kamala kun meillä kaikilla on tylsää. Tulee ihan jumalattomasti luettavaa



totta ! ja täälä vielä extra tylsää kun mies on iltavuorossa.
 
tää mamma marssi sitten tänään neuvolaan lääkäriin niin th oli vähän vinkeenä että oot sitten aikasessa... mulla ois ollut se lääkäri ja neuvola vasta huomena. noh onneksi pääsin th:n luo ja huomena sitten lääkärin luo.
mutta tässäpä näitä terveisiä:
rvk 36+1
paino -174g (yhteensä alkupainosta tullut lisää 7kg)
rr 110/78
pissa puhdas
hemoa ei otettu
sf ei otettu
tarjonta rt
syke 170 vaihteli.
liikkeet ++
ei turvotusta

mä en kans oikein osaa sanoa noista SUPPAREISTA mitään kun ennen viikkoja 20 ne oli ihan erilaisia ja kipeitä. nyt oon ollut kahesti neuvolassa (esim tänään.. [8|]) just kun hoitsun mielestä niitä ois tullut useempikin siinä köllötellessä. eikä muhun oo sattunut , eikä tuntunut ees tympeeltä...oo vaan tuntenut että maha kovettuu ja tuntuu että ipana vaan punnaa[8|].. ja intin hoitsulle että eihän toi oo suppari. [:-]noitahan mulla tullee pitkin päivää monta ja ipana se vaan punnaa.. intä siinä sitten hoitsun kaa.
NOOOOH [8|]tänään sitten iltapäivällä sain kokea sitten kunnon supparin. ja oli meinaan aika tuju. tuntu varpaissa asti kirvelynä ja kipu oli tosi rävähtävän voimakas koko lantiossa. piti huohottaa jo ihan kunnolla ja sitten tuntu että maha meni ihan sekaisin ja sai juosta vessaan...oo siinä sitten pöntöllä[&:] kun maha on ihan pinkee ja kivikova ja sitten maha kuitenki ihan sekaisin.. ja repi niin kauheesti selässä ja lantiossa ja reidet meni taas ihan kummalliseksi.[&:][&:] kai toi sitten oli suppari. edelleen ihan erilainen ku alkuraskaudessa oli. mutta nyt ehkä sai mamma pikkasen osviittaa millaisia ne supparit sitten ehkä on......[8|]
 
JENNI90 mulla verotti varmaan se 24/7 pahoinvointi ekat 19 viikkoa ja sitten ku tippu hemot sataan enkä saanut nostettua niitä kuukauteen niin sekin varmaan teki sen että en saanut syötyä oikein ku oli kurja olo.
nyt kyllä syön, mutta edelleen multa jää iltapala väliin ellei ukkeli mua muistuta ja melkein istuta mua tohon keittiön pöytään ja tee mulle iltapalaa..[;)] mun pitäisi kyllä oikeesti syödä paljon useemmin ku aamupala (kuuden ja 10 välillä) ja lämminruoka 15-19 välillä.. riippuen siitä milloin ukkeli tulee kotiin töistä ku teen sille aina ruuan valmiiksi. ja viikonloppusin grillaillaan yhessä tai ukkeli kokkaa jotain pravuureitaan.. ja viikonloppuisinkin syödään se yks lämmin ateria päivässä... kai mä vaan unohan syyä. kyllä mä vedän jotain hedelmää ja vettä tietysti pitkin päivää ja se tekeekin sen että muuta ei sitten kaipaakkaan.
 
toivon kyllä tosiaan että noi "aidot" supistukset sitten tunnistaa... mullakun kesti kauan erottaa nää harjottelusupparit vauvan liikkeistä --> luulin että vauva siellä vain "pönnää" itseään kunnolla [:D] sanoinkin miehelle että jos ne h-hetken supparit on yhtä vaikea tunnistaa ni tämä lapsi taitaa syntyä kotona tai matkalla synnärille [:D]
 
Mullakin on tullut niitä harjotussupistuksia mitkä tosiaan tuntuu muunakin kun vatsan kovettumisena. Eilen juurikin jouduttiin lähteen kesken kaiken kaupasta kun teki niin kipeetä. Siinä kohtaa jo ajattelin että tuleeko lähtö. No ei tullut [:@]

Tosin neuvolan terkka ei olis tyytyväinen että jäätiin kotiin, noista kun neuvottiin lähteen tarkistuskäynnille. Esikoisen synnytys alko juurikin noilla "harjotuksilla" kunnes jo ponnistettiin tyllerö kotiin [:D]
Ja meikä ja meikän luonne taitaa tosiaan olla viimeseen asti kotona, vaikka kuinka käskettäisiin ajoissa lähteä...
 
Hani; Aivan.[&:]
Mulla ei ole kyllä sitä ongelmaa, että unohtaisin syödä[:D][:D][:D][:D]



Noko; Mä oon samanlainen; viimeiseen asti kotosalla[:D]
 
Nopsasti tulin kertomaan että kipeitä supistuksia tullut nyt parin tunnin ajan aika hyvää tahtia.. Nyt mennään saunaan jospa sais vähän rentouduttua!
 
Paljon oli taas tullut tekstiä, meni koko iltapäivä lukiessa...[:D] 
 
Mä en oo myöskään tuntenu supistuksia vielä ja vähän tulee tyhmä olo aina neuvolassa kun hoitaja kysyy onko tullu supistuksia nii mä oon vaan ett ei kai kun en oikeen tiiä miltä ne tuntuu..[:-] Jotenki toivon ett meillä vauvis syntyis ihan ajallaan ja toisaalta on ollu sellanen olo ett se vois tulla myös viikoa ennen laskettua kun meillä se ihan eka la oli 12. päivä... Mut sit toisaalta äiti ja sisko on koko ajan sanonu ett kyllä se menee sullakin yli kun ensimmäistä ootat. Siskolla jouduttiin ensimmäinen käynnistämään kun meni sen pari viikkoa yli la:n. Noh aika näyttää kuin käy.
 
Häissä oltiin lauantaina ja kauniit oli häät ja morsian. Itellä vaan jäi hieman paskamaku sit loppu illasta kun sulhanen haukku meijän tulevaa vauvista äpäräksi. Menin hieman hämilleen enkä osannu sanoa mitään siinä tilanteessa ja kiukku kasvoi sit vähitellen kun tajusin mitä oli tapahtunu... Enpä tosin olis ehkä kehdannukaan alkaa sulhaselle kiukkuaan sen omissa häissä ja pilaamaan kaikkien iltaa mut luulen että kunhan tulevat häämatkaltaan aion ottaa asian puheeksi. Vaikka kuinka hyviä ystäviä oltais nii mielestäni se raja mitä toisille voi sanoa kulkee jossain ja nyt mentiin sen rajan yli. Alkoi kyllä suututtaa niin pirusti ett meni siinä sit yöunetkin ja välillä on ihan kyyneleet tullu kun oon miettiny miten rumasti voidaan pienestä vauvasta sanoa vaikka toinen ei oo vielä edes syntyny.
 
Viikon päästä se olis sitte vihdoin kesäkuu! Alkaa kyllä tosissaan jännittää missä järjestyksessä täällä aletaan poksahtelemaan. [:D] 
 
 
 
Voi onpa jännittävää! Saahaankohan tänne pian jo eka synnytyskertomus [:)]
 
Juu kyllä musta kans tuntuu ett asia pitää selvittää kun aika pahamieli on jääny siitä kommentista. Vaikka toisaalta en haluis alkaa mitään riitaa haastamaan mut anteeksi pyynnön haluaisin.
 
Tekstii pukkaa ennenku ehtii lukeeka... Kirjautues katoin tot sivumäärää mikä oli tullu eilisen kirjautumisen jälkee ni aattelin jo et nyt on joku lähteny varmast synnyttää kerta tullu sivukaupal tekstii. Eipä nyt hirveen kaukaan taida olla, vast valiteltu ku kaikki taitaa ootella sinne kesäkuun puolelle ni joha on monel tehny kipeetä viime yönä ja tänää.. wau! Tääl ei onneks viel mitää, muuttokamojen pakkailun alotin [:)]

Hani meinasin käydä poraa ku luin ton sun tarinan miten sun mies oli huolissaa ettiny sinuu [:(][:D][:(][:D] NIIN SULOSTA! Ku vaa kuvittelin toisen pyöräl hädissää ettimäs ni voih....
 
6 yötä [:D] Vähintäänkin lievää paniikkia ilmassa. Sektio ei pelota, mutta kaikki muu kylläkin. No pelota ja pelota, lähinnä tulee stressattua kaikkea typerää.

Ja nuori äiti ilmottelee sitten heti itestään, jos lähetkin kyläilemään päksissä. Kaikki ollaan varmaankin hengessä mukana [:)]
 
Sulla on katusutariina siitä ihana juttu että tiedät etukäteen! [:)]
Mua rassaa kun ei tiedä synnytänkö huomenna vai 4 viikon päästä.. [8D]

Hengessä ollaan mukana ja Nuoren äidin kuulumisia odotellaan!
 
Takaisin
Top