Kesäkuun Tuulahdukset

Milamariaa: Taisin kirjoittaa vähän epäselvästi edellisessä viestissäni. Koira on edelleen miehelläni, ja koiran takia asumme erillämme. Koira on yli 50-kiloinen eikä ole tottunut lapsiin eikä tule toimeen kissojeni kanssa ja lisäksi mulla ei ole mitään valtaa koiraan vaan tottelee vain miestäni ja on muutenkin vähän turhan kuriton pidettäväksi perheessä, johon tulee pieni vauva. Nähdään mieheni kanssa vain sen pari tuntia päivässä yleensä, jos hän ehtii luokseni tai toisinpäin. Hänellä hankala 3-vuorotyökin ja tietysti iso koira vaatii pitkät, liikunnalliset  lenkit ja paljon seuraa.

Siis koira oli kokeilemassa asumista yli yön noiden tyyppien luona ja sen takia ajoimme toiselle puolelle Suomea ja asuimme hotellissa. He ilmoittivat sen koeyön jälkeen, että haluavat sen koiran, mutta pystyvät ottamaan sen työjuttujen takia vasta kesäkuussa, josta alkaen aikovat pitää pitkän kesäloman, jolloin koira saa rauhassa aikaa sopeutua heidän luoksensa. Mies halusi tuon pienen käsirahan ikäänkuin panttina ja varmuudeksi, että hän pitää koiraa varattuna heille ja että he myös ottaisivat sen kesäkuussa. Heillä ei kuulemma ollut siinä kohtaa käteistä ja siksi heidän piti maksaa se pankkitilille. Ja muuta korvausta ei sitten olisi ollutkaan, eli vain tuo pieni käsiraha olisi ollut se koko hintakin.

Ollaan siis lähtokuopissa etsimässä koiralle kotia. Mies soitteli monen koiraihmisen kehumaan järjestöön, joka etsii uusi koteja koirille ja lupasivat pistää asian heti vireille, mutta sanoivat, että lopettaminen on ihan hyvä ratkaisu terveellekin koiralle, jos uutta kotia ei löydy. Pahalta tuo tuntui kuulla, ja molemmat halutaan, että se löytäisi tietysti uuden kodin eikä mitään piikkiä! Nyt vaan on entistä kiireempi, kun synnytykseen on pahimmillaan pari, kolme kuukautta. Ja noiden urpojen takia menetimme yli kaksi kuukautta etsimisaikaa, kun pitivät meitä odottamassa.
 
ChildishFear: Mulla on välillä tuollaista samanlaista suonenvedon tapaista kipua kohdussa, varsinkin jos herään niin että rakko on täynnä. Liikkeelle lähtiessä repii aika lailla. En osaa sanoa mitä se on, mutta olen arvellut sen kuuluvan asiaan, kun kaikenlaisia venytyskipuja, kasvukipuja ja ennakoivia supistuksia kuitenkin voi olla. Samaan aikaan mulla kohtu kovettuu eli supistaa, joten oon liittänyt sen jotenkin tuohon supistusilmiöön. Usein myös supistaa ilman tuota kipuakin eli maha pelkästään kovettuu ja jotenkin pistää hidastamaan menoa.
 
Aarrrrggghh... meillä on kämppä täys jotain hiton lentäviä öttömönkiäisiä!!!!!! Jotai miniyökköjä tai vastaavia [:@] Oon onnistunu jo neljä tappamaan..Kaks tapoin samalla, ku ne oli hommaamassa jälkeläisiä, niitähän mun kämppääni ei tule miltään ötöiltä!! ja toi yks nyt pörräilee täällä.. selkeesti kettuilee ku en sitä oo onnistunu vielä nistimään.. odottakoon vaan.. kyllä mä senkin vielä nistin.. Ei viime kesänä vaa mitää örkkejä kotiin tullu vaikka nukuttiinki pikkuikkunat auki, mut nyt sitten!!! Pitää alkaa väijymään...

Pippula, toivottavasti saatte pian koiralle kodin. Luulis et joku sen kyllä huolii, säälihän se ois tervettä koiraa piikille pistää.

HaniMami, meillä ei ainakaa tule mitää isyyspakkausta olemaan.. mies kyl tykkäs äitiyspaketista ja naureskeli ku näki ne kortsut siellä, et "mitä me tollasilla tehdään?" [:D] Onneks mies osaa kyllä olla selibaatissa, ihan ilman valittamistakin [;)]

*napa* mä en ois yhtää ihmetelly vaikka ne oiski töissä kieltäny omat housut.. on siellä nimittäi semmosta porukkaa töissä ja työmenetelmätki on välillä vähä niin ja näin... Mut onneks sain kuinteki [:)] Välillä nimittäi tuntuu, et mun kohdallani ei jousteta milliäkään olin raskaana tahi en.

Milamariaalle tuleeki sit rauhallinen kesä [:)] Eipä tartte stressata paljoa.. tosin varmaa sossujen ja kelan kanssa saat tapella, ku ne osaa olla idiootteja, mut töiden suhteen ei tartte päätä rasittaa.. melkein voisin kadehtia sua.
 
Aaaahaaah Pippula :D Minä yritin sitä lukea ja lukea mutta pääni on kai jotenkin jumissa.
 
Raskausdementia ja väsymys jylläävät tällä hetkellä. Jouduin soittamaan äidilleni 3 kertaa monelta hänellä leikkaus ja meinasin nukahtaa kun olin vahtimassa lapsia. Huh.
 
 
Minun pitäisi alkaa peittelemään miehen sairautta isäni naiselta yms:
Isäni kävi tänään naisensa kanssa, eikä hän ollut kertonut tälle naiselle että hänestä tulee pappa [:@]. Isäni ei myöskään ollut kertonut oikeastaan mitään minun tilanteista. Loukkaannuin, koska en ole valmis elämään missään kulisseissa vaan oman mielenterveyden kannalta olisi kiva saada puhua avoimesti tilanteestani ja muusta.. Mutta niin, isäni nainen kysyi "Joo, lapsen isä varmaan innoissaan.." Jne kysymyksiä joihin vaan mumisin jotakin. Olisi voinut isäni edes ilmoittaa: "En ole kertonut mitään naiselle, enkä halua että kerrot mitään miehen tilasta". Tai voisin veikata, että olisi sanonut noin.. Isänihän ehdotti ensimmäiseksi aborttia ja kun sanoin tehneeni päätöksen jo ajat sitten hän sanoi "Olisin toivonut toisenlaista elämäntilannetta..". Eli hänkin on sitä mieltä, ettei tästä voi iloita.. Koska elämäni ei mene tällä hetkellä kuin pumpulissa ja kauniissa unelmakuvissa. Ainoat jotka tästä ovat tuntuneet iloitsevan minä, miehen vanhemmat ja äitini ja hänen miehensä. Puhuin äitini kanssa puhelimessa kun he olivat kylässä ja isäni ryki ja yski kun puhuin puhelimessa exästäni, jotta nainen ei kuulisi. USKOMATONTA! Missä vitun salatuissa elämissä minun pitäisi elää? Että aikuista ihmistä nolottaa, jos hänen tytärtänsä elämä heittelee.. En minä ala mitään peittelemään, ei ole edes energiaa sellaiseen! Ja ainahan ne pirut jostakin myöhemmin paljastuisi. Haha, jos häntä niin hävettää niin olkoot sitten käymättä.
 
Minä taas vuodatin..
 
 
 
 
Milamariaa: Olipas isäsi inhottava! Aika loukkaavaa tuollainen, että ei ole naiselleen kertonut edes raskaudestasi!! Olen samaa mieltä, että kerrot vaan suoraan miten asiat on, etkä ala elämään missään kulisseissa! Se vain rasittaa sinua itseäsi ja estää sinua menemästä eteenpäin!!

Pippula: Voi kun inhottavasti kävi teillä tuon koiran kanssa. Rasittavia tuollaiset ihmiset. Mikseivät he voineet vain ilmoittaa, että he eivät haluakaan ottaa koiraa, niin olisitte ehtineet etsimään sille uutta kotia. Toivottavasti koiralle löytyy koti nopeasti!

Purri: Epäoikeudenmukaisuuden tunne töissä on sietämätöntä!!! [:@][&:][>:]  Jotenkin se on niin, että jos jotain kohdellaan huonosti niin kohdeltaisiin sitten edes kaikkia niin, mutta kun aina on ne tietyt pomon suosikit/lellikit... [:'(][:'(][:'(]

Huh, taas on viikko lopuillaan! Kävin vihdoin eilen viemässä Kelaan paperit. Jouduin jonottamaan yli puoli tuntia ja autosta oli jo mennyt parkkiaikakin, mutta virkailija oli kyllä erittäin ystävällinen. Kävi heti paperit läpi ja katsoi, että kaikki on ok. Tosin en töistä vielä saanut sitä Y17 lomaketta, mutta lupasivat toimittaa sen eteenpäin Kelaan heti kun ovat saaneet virkavapaushakemukseni. Yksi asia siis edes hoidettu, kun tuntuu että kaikki asiat vauvaan liittyen vain venyy ja mitään päätöksiä/hankintoja ei olla saatu tehtyä. Vakuutusasiakin on vielä aivan auki ja kohtahan tässä jo menee se 3 kk umpeen...

Suoritin muuten eilen aikamoisia akrobatialiikkeitä kun lakkasin varpaitten kynnet!! [8|][:D]  Mieskin nauroi vierestä, että oho! Jalka mahan sivulle lipaston päälle ja erittäin voimakas etukeno siitä... [:D][&:][:@][8D]  Meinasi olla vaikeaa, mutta kyllä se jotenkin onnistui eivätkä varpaatkaan muuten ole kovin lakassa.

Huomenna päästään juhlimaan ystävien häitä! Nam, siis tämä mamma pääsee syömään kaikkea hyvää... [:)]
 
Uh, täällä nyt sitten ollaan menossa heti aamutuimaan käymään näytillä lääkärillä. soitin neuvolaan kun on ollut niin ihmeellisiä tuntemuksia, juuri niitä (nätisti sanottuna) pyllynsilmän repeämisiä ja eilen vielä pitkään makuullani ollessa maha oli kipeä [:(] noita oloja tuli taas pari päivää ja parhaillaan ihan levossa ollessa niin ajattelin ettei tästä voi enää enempää levätä ja ottaa rennommin! ja päätin tehdä soiton ihanaiselle neuvolantätille... saas nähä nyt sitten kun ei oma lääkäri ota vastaan vaan sijainen, että mitä tästäkin tulee. Tähän tulin aikaani hetkeksi kuluttelemaan kun yleensä tässä tuolissa istuessani liikkeetkin tuntee hyvästi vaan eipä vielä ole niitäkään tuntunut oikein, eilen illalla tosi vaimeasti sängyssä ollessa ja silloin päivälläkään en tuntenut...  lepoahan se määrää, tiedän jo varmasti mutta on NIIN vittumaista soittaa siitä töihin vain paria tuntia ennen työvuoron alkua!

äh, miepä lähen laittamaan kengät jalkaa jos se toimis telepatiana miehelle että tajuais sen auton tuoda jo pikkuhiljaa
 
Kiire,kiire,kiire!

Vielä pitää ehtiä tekemään 100 ja yksi asiaa, ennen huomista aamua.
Piha on nyt suht koht kunnossa, ja sinne sitten haetaan ens viikolla niitä kukkasia vihdoja viimein. Miten muka on tuota,kin homma tullut pitkitettyä, noh onhan tässä ollut hallaa öisin joten ihan hyvä vaan [;)]

Nyt mun pitäis saada itseni sen näköiseen kuntoon,että kehtaa lähteä ihmisten ilmoille. Elukoille hakemaan ruokaa Musti&Mirristä, ja sitten ruokakauppaan ja sitten kotiin pika siivousta ym. Musta vaan tuntuu että aika loppuu kesken, vaikka pojat siivookin omat huoneensa kunnolla. *puhkuu*

Pippula: Voi haukku parkaa! Ja piru perikööt tuommoiset ihmiset, kunnei viitsi edes tekstiviestillä itsestään ilmoitella. Oletko kysellyt ihan Suomen Eläinsuojelun kautta kotia? Kannattaa sinnekkin ilmoittaa, ja sitten on noita keskustelupalstoja laidasta laitaan.

Milamariaa: Todella loukkaavaa käytöstä sun isältäs, ja vielä omaa tytärtä kohtaan [&o][>:]

isyyspakkauksesta: Eipä meillä taideta... iskä oli ihan tyytyväinen jo tuohon äippäpakettiin, ja omiin shoppailuihinsa [;)] Kortsut siinä paketissa ovat liian pieniä ja ne voi kuulemma antaa tuolle meijän rippikouluikäiselle [:D][:)][:-]


Nyt on pakko lähteä liitämään,että ehtii kaikki asiat tälle päivälle hoitamaan mitä olen suunitellut.
[font="trebuchet ms"]
Hyvää Viikonloppua Kaikille!!!




 
Noniin, lepoja 20.6 saakka ja sitten katsellaan uudelleen[8|] kohdun suu kiinni ja kanavata jälellä. Ja täytyy kyllä sanoa että oli aivan mahtava mieslääkäri sijaisena, siis kohteli todella hyvin ja otti asian hoitaakseen (kun on näitä kokemuksia että "ota buranaa ja tuu kolmen päivän päästä uudelleen).

Mie oon ruvennu kokoomaan isyyspakkausta [:)] oon ostanu jo vaimentimen, ruokalapun, jossa lukee että: isän näköinen, silti onnellinen! sitte vauvan käyttöoppaan, aikomuksena hankkia vielä ainakin sikareita ja iso litran karhu olut tölkki, jotain isä-poika juttuja on vielä mietinnässä ja jokuhan täällä tais puhuakkin tuosta vauvan aammeesta pakkauksena? se ois kyllä mahtava juttu!
 
Heissan!

Milamariaa, pakko sanoa, että tiiän ton tunteen. Meillä lähes sama tilanne, tosin vanhemmat edelleen yhdessä.. Isää vaan ei tunnu kiinnostavan pätkääkään mun raskauteni ( on mm. kysyny 3 kertaa jo koska on LA, vaikka yleensä muistaa kaiken kerta sanomisella), koska ei tykkää mun miehestäni. Mieheni on siis sekä väärää väriä että puhuu väärää kieltä.. kaiken muun "pahan" lisäksi. Kaverini kyllä kaikki väittää, että kyllä se siitä vielä rauhottuu ja alkaa ottamaan enempikin yhteyttä yms... Mutta harmi, että sulla on samankaltainen tilanne. Jotenkin vaan välillä tuntuu, että tyttäret on aina niitä isän pikku prinsessoja, joiden kuuluis elää isiensä kuvittelemaa unelmaelämää ja missä isät saa päättää koska tytär menee naimisiin tai saa lapsia. Toivon todella, että sulla isä rauhottuu tosta ja alkaa olla iloinen sun puolestas.

Piia84, ei tainnu olla mitää vakavampaa kyseessä kuitenkaan? Hyvä, et sait hyvän sijaisen!! Mullaki tuppaa aina olee näitä "jos sun päätäs särkee, ni ota tosta vähän mobilaattia, ei särje enää sen jälkeen" -sijaislekureita/hoitsuja. (Meillä muuten oli lukiossa oikeasti tollanen kouluterkkari [:D] Tarjos kaikkiin vaivoihin mobilaattia[:D][:D])

Mä olen edelleen jalkavammanen... mulla on jotenki tooodella hassusti akillesjänne kipeänä [>:] On jo kolmatta päivää kipeänä.. Tänää laitoin sit sideharsoa jalan ympärille tukemaan, että pystyy vähän paremmin sentää kävelee.. tosin ei siitä tainnu olla ku henkistä apua, mutta kuitenkin. Duunissaki totesivat et oon vihdoin alkanu vaappumaan ja ku totesin, että johtuu luultavimmin kipeästä nilkasta toi mun vaappumiseni, ni olivat ihan ihmeissään... Kaipa ne kuvittelee, ettei raskaana voi tulla mitää nilkkakipuja tai muita[:D][:D]
 
Heippa vaan!

Piia84: Onneksi kaikki kuitenkin kohtuullisen hyvin, vaikka eihän se kiva oo vaan lepäillä, mutta toisaalta voihan siitäkin nauttia. Isyyspakkaus tosiaan alkaa oleen valmis. En siihen mitään niin kauhean miesmäistä ole ostanut, vaan pääasiassa sellaisia, mitä pitäisi muutenkin hankkia vaaville. Oon kanssa tuota sikaria vielä miettinyt lisäykseksi, kun mies ei alkoholista kauheammin perusta, niin kuitenkin olisi sellainen mukava varpajaisjuttu kuitenkin.

Mamma76: Mitä eläimiä teillä on? En ainakaan muista, että olisit aikaisemmin puhunut muista kuin naapurin kissoista.

Pippula: toivottavasti saatte koiralle kodin ja pääsette aloittamaan yhteiselon. On aina ikävä joutua muokkaamaan budjettia[:'(] Ja tsemppiä noiden sokerimittailujen kanssa. Aika hurjalta kuulostaa se, että joudut sellaisen laitteen kanssa olemaan, mutta tosiaan hyvähän se vaan on, että tutkitaan ja hoidetaan. Eikös sulla ollut sitä pahoinvointiakin? Aika paljon oot joutunut raskauden aikana kokemaan.

Milamariaa: ei isäsi voi kuitenkaan päättää mistä asioista puhut ja mistä et, sinä sen päätät. Toki tuollainen käytös on inhottavaa ja vaivaannuttavaa, mutta jos haluat olla avoin ja puhua asioistasi, niin sitten puhut. Se on oikeasti tosi terapeuttista, jos pystyy puhumaan vaikeista asioista, joillekin ihmisille niistä on helppo puhua ja toisille taas ei, mutta päätös on joka tapauksessa sinun.

Napa: toivottavasti pääsette kesälomareissulle, pienikin irtiotto arjesta tekee kuitenkin aina hyvää.

Purri: tuo suklaakahvila kuulostaa melkoisen houkuttelevalta. Saas nähdä mihin kahvilaan sitä päätyy..

Nyt kaalikääryleitä syömään ja jälkkäriksi mansikoita[8D] Kelan tätyli tänään soitteli äippärahasta muutamaa tarkentavaa kysymystä ja sanoi, että on jo myöntänyt äitiyspakkauksen. Sitä siis odotellessa aikas pian jo[:)]

Mukavaa viikonloppua!
 
Hanimami, mä tosta mun laittamastani linkistä yritin selailla, että mikähän se ois ollu se suklaakahvila.. niin luulen, että ois joko se Chocolaterie Pierre tai Kehrwieder Chocolaterie... Ainaki kuvista päätellen molemmat ois oikean tyylisiä [:)] Mut siitä, ku oon ollu siellä kahvilassa viimeks, on varmaa pari vuotta et en kyllä tarkalleen muista [:D][:D] Ainut mitä siitä kahvilasta jäi mieleen oli ne kaikki ihanat suklaakonvehdit ja kakut...mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......
 
Piia84: Kiva, kun ei ollut mitään vakavaa [:)]
 
Purri: Joo, kyllä varmaan sinunkin isäsi siintä sitten muuttuu! Onko hän miten käyttäytynyt miehesi seurassa? Kuitenkin ollut asiallinen jne? :o
 
Täällä olen tänään viettänyt rentoilupäivää. Tuli kuitenkin käytyä aamulla uimassa ja pesukonetta olen puhdistanut (sain vanhan pesukoneen, jota ei ilmeisesti olla kertaakaan putsattu sisältä. Hyi!), mutta muuten olen katsellut elokuvaa ja yrittänyt etten olisi jatkuvasti kiillottamassa ja järjestelemässä paikkoja [:D] En tiedä miten minusta on tulossa tällainen siivousintoilija.
 
Maha kasvaa kyllä niin hurjaa vauhtia, ettei pysy perässä. Minusta tuntuu, että se on jo nyt ihan tooosi iso vaikkei vielä olekkaan [:D][:D]
 
Ja toivotan nyt kaikille hyvää viikonloppua ja menen toisen leffan pariin, kiitos filmtown ja euron ensi-illat [:)]
 
Milamariaa Oli mun isäni alunperin ihan asiallinen ja kovasti yritti tulla toimeen, mut sit tapahtu sitä sun tätä ja isä päätti, että tämä oli tässä kiitos ja näkemiin. Yhtenä asiana oli siis meidän avioituminen, joka oli isän mielestä aivan liian aikasin.. okei, myönnän itsekin, että se oli ehkä himppasen liian pian (9kk kuluttua ensitreffeistä), mut toisaalta... mistäs sitä koskaan tietää... Ja mulle avioliitto ei koskaan oo ollu niiiiin iso juttu, lähinnä pala paperia.. Tää lapsi sen sijaan vaati multa sen kolmen vuoden mietintäajan [:D] Ku siitä ei sillä tavalla pääse eroon, ku avioliitosta, vaan sen kanssa sit kanssa ollaan se 18v. Mutta mä oon tullu siihen tulokseen, että en puhu isälle mitään mun miehestä enkä miehellekään kauheasti kerro mun isästä ja sen tekemisistä tai sanomisista, niin kaikki on paljon rennompia sen jälkeen. Tai siis muut paitsi minä, mut jos me muutetaan sinne Kanadaan ens vuonna, ni sit ei tartte sitäkään enää stressata.. että siinä mielessä muuttoa odotellessa [;)]

Mulla alkaa toi rentoutuminen vasta ylihuomenna... sit on 4pvää vapaata, tosin jos soittavat töistä, että tarttevat niin oon menossa, koska mulla ei ole varaa noin moneen vapaapäivään.. mut kuhan 2 saan pidettyä putkeen, ni hyvä on [:)] Maanantaina saa vauva sit sänkynsä [;)]
 
Pikaseen vielä [:D]

Suonenvetoon/kramppeihin jaloissa
:Ottakaa ihmeessä magnesiumia vitamiinien lisänä, taivas mikä autuus!! Jo 10min. jälkeen helpottaa [:)]

piia84: Nyt sitten oikeasti lepäät = Makuuasento,ei istumista [;)]

HaniMami: 4 frettiä [:)]

Irtiotoista: Huomenna starttaamme aamulla kohti satakuntaa, kahden isännän kanssa päivän reissuun ja nautitaan täysillä siittäkin pienestä ajasta.[;)] Suosittelen lämpimästi. Niin ja tukisukatkin tuli ostettua tänään matkaa ajatellen.

Heips!!
 
Iltaa,
Pakko käydä veilä morjestelemassa ennen viikon hiljaisuutta...
Käytiin jo laukut heittämässä kentälle ja aamulla koneeseen. Ihana virkailija laittoi meidät istumaan niin että siihen riville jäi yksi paikka vapaaksi, saa leväyttää ittensä kahdelle paikalle.. Onneksi ei ollut täysi kone =)
Kävin eilen luontaistuotekaupasta hakemassa rautalitkua, nappeja en uskalla matkalle mukaan ottaa kun jos ne ei käy mun mahan kaa ni kiva siellä pää punaisena kikistellä tai sit vaihtoestoisesti paskantaa bikineihin =) Ferronolia ostin, katsotaan miten toimii.. hankalaa vaan kun toi pitää säilyttää kylmässä avaamisen jälkeen mut muistaakseni se on huoneistohotelli mihin mennään =)

Onni potkii taas niin julmetusti että taidan siirtyä punkan puolelle, mukavaa viikonloppua ja ensiviikkoa kaikille.

Olé ja Adios [:D]
 
Nyt ois asuntoo maalailtu ja kyl tuo rennie tulee aika tutuks ainut vaa mut ei meinaa oikei auttaa tähä yökkäilyy.. Kyl on ollu masus joku ihme ralli kausi täs muutaman päivän.. [:D] 
 
Sataa sataa ropisee..

Kirsikka: kuinkas pääsykokeissa meni?
Minzkuli: lämpöistä matkaa!

Purri: tuota ravintolalistaa oon kanssa selaillut, täytyypi katsoa millainen ilma ensi viikonlopulle sattuu, jos on tällainen kuin tänään, niin sitten otetaan suunnaksi se ostoskeskus ja seikkaillaan siellä päivä.

Mamma76: siitä vuodekatoksesta tai uudinverhoista tuossa kyselit. Tuli nyt tällainen vastaan, ei välttämättä ihan sitä mitä oot hakenut:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20130878  Fretit on aika suloisia mönkijöitä[:)] tai aika nopeita taitavat olla oikeasti. Mukavaa minilomaa!
 
HaniMami, siellä ostoskeskuksessa on ihan hyvä bistro, missä ei hinnat päätä huimannu.. oisko ollu joku täytetty munakas, ku makso sen 45 eek... ja yks eurohan on about 15 eekkiä... Ja oli varmaa nopeinta palvelua, mitä oon ikuna Virossa saanu...

Huuu... 9,5h töitä takana ja vauva muistuttaa äitiään, että ei sais tehdä noin pitkiä päiviä! Alko tosiaan alaselkää juilii vikan tunnin aikana ja mahaa kiristää [&:] Oli kiva sit kävellä se 20min bussipysäkille, ku tuntu et maha lähtee irti kropasta... No, onneks bussimatka sentää kestää sen 30min kotiin, ni sai taas hetken huilia, ennen ku kotiin pääs ja kohta vedän itteni leveeks tonne sohvalle ja jään sinne makoilee kunnes mies ilmottaa, et ruoka ois valmista [:D]
 
Öitä kaikille [:)]

Mä vielä sinnittelen hereillä ja popsin pirkan raesekotusta [:D] Mies lähti hunningolle ja palaa huomenissa, eli nyt saan ihan rauhassa mutustella noita nameja, ku ei oo ukko vieressä mulkoilemassa ja kysymässä, että mitä ihmettä mä oikeen vauvalle syötän [:D][:D] Ja jotta mulla ei tulis yhtää etova olo noista nameista, ni katon vielä Pieni Suklaapuoti -leffaa.. ja kuolaan Johnnya [;)][;)] Ja sit opetan facebookissa serkulleni turmiollisia tapoja [:D][:D] Tätini varmaan kiittää suuresti, ku saa kuulla keltä on mitäki oppinu [;)] mutta lakkaan jaarittelemasta turhia ja jatkan serkkuni "pilaamista"..
 
Juu, ei onneksi sen isompia, kunhan nyt tosiaan osaisin lepäillä[8|] oikeestaan eilen olotila jo siihen ajo että piti pistää ittesä ja jalat sohvalle[:D] tuohon lepäämiseenki joutuu opettelemaan...

Tänään sitten käytin koiria kuitenkin aamulla ulkona ja voihan prkl, enköhän mennyt kaatumaan!! oikein mellevästi silleen luisuin polvet mudassa, käsillä vähän maata vastaan ja sitten oikealle kyljelleen [>:] kyllä vieläki kiukuttaa, eikä asiaa auta se ollenkaan että polvi on pipi. Katoin vielä että pitää varovasti mennä kun siinä oli hiekkatiellä/soratiellä semmosta mutapaskaa sateen jäliltä. Mutta mikäs oli aivan ensimmäinen reaktio? "äkkiä ylös, ei koske mihkään(tai koskee mutta en sitä näytä!) ja kuka näki???? sitte äkkkiä hävitä paikalta....
 
Takaisin
Top