Kesäkuun Tuulahdukset

Ugh,
Täällä on ollut aika omituisten olojen ilta. Päivä meni ihan mukavasti, en ehtiny olemaan paljoa rempassa mukana kun treffailin vanhoja kavereita ja käytiin Jumbossa vähän shoppailemassa. Siellä jo jotenkin käveleminen teki tiukkaa. Nyt illasta kökin hetken leikkaamassa heiniä kukkapenkin reunasta ja grillasin pojille vähän remppamakkaraa.. Ja nyt en sit meinaakkaan enää päästä sohvalta ylös. Onni potkii ihan pirusti ja alhaalla häpyluun kohdalla on sellaista viiltokipua. Ei mitenkään jatkuvana mutta silti. Nousin tovi sitten vessaan ja persiissä tuntui ihme viiltokipua myös. Toivottavasti tää ihme kipuilu menis yön aikana ohi tai huomenna on soitettava neuvolaan et mitä ihmettä tää on..
 
Huomenta!

Aikanen hylje se fisun nappaa, vai menikös se noin? [:D] No aika hylje olo on.
Yksi karvakamuistani päätti klo.6.00 että nyt ei mamma enään nuku, ja niin krapattiin roskakaapin ovi auki, kolisteltiin limukkapullot ja tölkit pitkin lattiaa, ja sukellettiin roskapussiin.Tietenkin sinne mustaan, eihän tässä muuten mitään hauskaa olisi. Sinne kun kippasin eilen illasta loput makaroonilaatikkoa(joka oli jo sen verran kauan ollut jääkaapissa,etten syö[:'(]) ja vanhaksi menneen punajuurisalaatin. Arvatkaapas tai pystyttekö kuvittelemaan minkä näköinen tuo karvainen pötkylä oli????!!! Ei Naurattanu Sillon Aamu Klo.6!!! EI!![>:][&:]

Noh, mutta nyt olen saanut kupilisen kahvia, ja voin aloittaa ompelu puuhat. Löysin nääs kirpparilta taanoin hoitolaukun (2e), jossa on vähäsen sauma auki. Kursin sen kasaan ja samalla ompelen siihen silityskuvan. Niin tulee tuunattua omanlainen [;)]
Eilen sain naputeltua tauluja seinään, ja illasta olin kaverilla istuskelemassa iltaa.Ja nauroin niin paljon,että nyt on oikeasti vatsa sen vuoksi kipea.
(Lähinnä tuo nahka ja napa jota ei ole ollut kuukausiin [:D])

Purri: Jeps, hoksasin asian myöhemmin itsekkin, ja sitten tuli mieleeni että Pr-lelussakin taitaa olla [;)] Mulla on jo (10-12cm) Tikru,Puh ja Möhköfantti. Nasu on ihan ehdoton vielä, eikä se haittaa vaikka olisi vähän isompikin, mun mielestä se pikku possu on aivan ihana [:)] Olen jo monta vuotta ollut Puh-fani, ja mun mielestä siinä filosofiassa on sitä jotakin. Tällä hetkellä tuntuu olevan tuo Puh-fiilis, pyöreä ulkomuoto ja herneen kokoiset aivot [:D][;)] Niin ja koko ajan tekee mieli jotakin...*tirsk*

Juu-u! Aina omaa kivaa. net [:D]

jännä: Voi hemskatti sua! Mullahan ei ole pyöräkieltoa (vielä) joten olisinhan voinut... Mukava kuulla,että kirpparilla käynti piristi, taidan tietää missä kävit kun katsoin samaa kirjaa, mutta mun mielestä pyysi ylihintaa siittä sillon, joten jätin hyllyyn. *dääm!*

Purri: On kanssa nykyään sellanen olo,että yksin ei ole kiva olla. Jotenkin tulee hakeuduttua ainakin jonnekkin kauppoihin jossa on ihmisiä...Tänäänkin olen taas menossa. Noh, kesäloma alkaa miehellä ens viikosta, ja sitten voi rauhoittua [:)] Vaikka tuo vanhin mukelo on kotosalla (aina välillä ja kamujen kera)
En Kuitenkaan jaksa kuunnella murrosikäisten laumaa kovin kauan, se kielenkäyttö ottaa jo niin korviin,että tekis mieli mennä koivun oksan kanssa ja antaa vanhanaikaiset [:-][8|]

Minzkuli: Vauva taitaa painaa päätään asemiin, mulla tuntuu tuolta aina välillä. Voit kuitenkin soitella neuvolaan ja kysyä, niin ei sitten jää vaivaamaan mieltä [:)]

Jahas, jos sitten aamupalaa ja ompelujuttuja... Ja näköjään hellevaatteet päälle, kun tuntuu tulevan taas aurinkoinen päivä [8D][;)]
(uusi ystäväni vesipullo saa taas käyttöä)
 
Huomenia!

Jee.. sokerimittaus meni tältäkin aamulta sallituissa rajoissa, vaikka juhannuksesta ja sen herkuista vaan vähän aikaa vasta.

Minzkuli: Täällä kanssa sellaista viiltely kipua häpykummussa+ välillä tuntuu, että häntäluu repeää, kun tulee sellainen paine alapäähän. En oo vielä aatellut soitella neuvolaan, kun lääkärissa vähän aikaa sitten oli kaikki ihan kunnossa. Aattelin ensi viikolla kysyä neuvolasta, että onko vakavaakin. Kertoilehan, jos soitat, että mistä saattaisi johtua.

Eilen taisin kokea ensimmäiset kipeät supistukset, kun olin kävelyllä tuolla helteessä, niin yhtäkkiä nipisti aivan järkyttävästi kaksi kertaa. Onneksi oli penkki lähellä, niin siinä istuskelin hetken ja pääsin kotiin asti käveleen, mutta maha oli ihan kova ja kipeä illan. Nyt on taas parempi.

Voi Mamma ja teidän karvaiset kumppanit[:D] En edes halua tietää, millaisia jälkiä sellainen punajuurella värjätty otus jättää. Toivottavasti ei hirvittävää sotkua saanut aikaan. Hylje olo täälläkin vaivaa..

Juu.. Helle näyttäisi olevan tännekin tulossa. Uutisissa äsken sanoi, että tämän jälkeen alka epävakaat ilmat, että nautitaan vielä, vaikka pikkuisen ahdistavaa ja väsyttävää tämä ylenmääräinen lämpö alkaa oleen.

Hellettä kaikille!
 
Hahhhah, mutta eikö Mamma_76 jälkeen päin naurattanut? [:D] Minulla on ihan hirveä koirakuume, kissakuume, kanikuume <3.. Ehkä sitten joskus 2-3 vuoden päästä.

Hanimami: Joo-oh, täällä myös noita ollut ja siksi harvoin teen enää kävelyjä. Nauratti kun tuossa vau.fi:n raskausviikkotiedotteissa oli jonkun 30 rv:n jälkeen "Tee kävelyretkiä..". Taisi olla täällä rv 18 kun ensimmäisen kerran otti kipeästi mahasta kävellessä ja sen jälkeen kävelyt vähentyneet ja vähentyneet että joo, taitaa jäädä se kävely muille onnekkaille [:D] Eilen katselin hölkkäilijää ja mietin miten pyörtyisin kivusta, jos edes yrittäisin hölkätä nyt.

Helteistä: On se kyllä hyvä kun alkaa vaihtumaan taas hetkeksi. Autossa, jossa on huono ilmastointi voi olla lämpöhalvaus jo lähellä [:D]

Nyt uimakassin pakkausta..
 
Hih hei!

Mamma_76: Mä olisin tehny hanskat niistä karvaisista, josta meillä tekis noin...tai ainakin uhannut[;)][:D]
Niinkuin monet kerrat, kun häviän kissojen kanssa kukka-sodassa. (= ovi jäänyt makkariin auki ja aina ne ehtii mun lempikukkaa syömään[:@]).
Mutta sitten se ilme, minkä vain lapset ja elukat osaa ottaa...voih- heltyyhän siinä tiukempikin[:)].

Minzkuli: Ihan noita samoja tuntemuksia on mullakin alkanut olemaan.
Tänään neuvola, jossa kysäsen asiasta.

SUPISTUKSISTA
: Ja eilen koettiin täälläkin ekat kivuliaat supistukset[&:][&:]. Hitto, heti muistui mieleen synnytyksen ihanuus...kyllä se aika on kullannut muistot todella tehokkaasti[:D][:D]
Mulla itseasiassa tuli puolen tunnin sisään jo ihan muutama supistus ja siihen kun yhdistää noi samanlaiset tuntemukset, mitä Minzkulilla on ollut...mä ihan ehdin jo huolestua[:o][:o]..ONNEKSI tänään on neuvola!

Tänään aion nauttia auringosta, mutta ennen sitä mulla on neuvola ja intialainen päähieronta, jonka sain äippienpäivänä. Taivaallista- tuskin maltan odotaa, että pääsen hieronnasta kotipihalle nauttimaan auringosta.
Nyt ripustamaan vauvan vaatteita kuivumaan, aamupalaa ja suihkuun pesemään aamujumppahiet pois!

Moikka!
 
Heipsansaa!!!

Möksältä tuoreena, tai eilen jo tultiin, mutta oli lomalta paluu päivä joten aivot oli narikassa.
Juurikin tässä lueskelin viikon viestitarjontaa ja alan taas olemaan kärryillä, tosin teetä meni kuppi jos toinenkin [:D]
Damaget: Painoa:hui!!! nenä palanut. Turvotus tuhat. Hyttysten puremia tuhat. rahaa nolla...
Mut oli nasta reissu!!!
Ystävä pariskuntaan pitää pitää pieni hajurako kun samoja naamoja katteli melkein viikon, ja vaikka maailman kaunein paikka oli niin neljälle aikuiselle välillä liian pieni...
Päre paloi pari kertaa kun en pysynyt tahdissa ja "normaalit" ihmiset eivät sitä ihan tajunneet.
Onneksi ukkeli oli ihanistakin ihanin ja hoiti tuon pojan viihdytyksen suurimmaksi osaksi, käviät ahkeraan kalassa ja soutelemassa, saunomassa ja uimassa.
Mun uimiset jäi nyt sitten kuitenkin, ranta oli mainio uimataidotonta lasta ajatellen, kahlata sai vaikka kuinka pitkälle ennenkuin syvä alkoi, mutta se olikin sitten äkkisyvä, melkein polvisyvyydestä piti molskauttaa mahapläts ja huomasin että vatsalihasten puute tuli huomatuksi joten en sitten enämpää uskaltanut kokeilla, kahlailuiksi jäi...

Pippulalle ja tikolle ältsisti tsemppiä!!! Ja varmaan kaikki täällä "nettiperheessä" odottelevat uutisia, Toivotaan parasta ja että pikkuiset pitäisivät pintansa vielä hetken aikaa. Mutta kuten moni muukin on sanonut niin onneksi viikkoja alkaa olemaan jo niin paljon että prosentit on jo vauvojen puolella!!! Halauksia kummallekin!!

Muut jätän nyt kommentoimatta ja painun oman mamman ja pojan kanssa shoppailemaan sekä viettämään eväsretkeä paikalliseen liikennepuistoon :)
 
Mamma_76: Voi teidän koiraa!! Ja koira oli tietenkin aivan, että mitä minä mukamas olen tehnyt väärin... [:D]

Jännä: Lepäile nyt, että kohdunsuu ei aukeaisi enää lisää! Ihana ihminen tuo teidän tuttu, joka tosiaan toi ruokaa sun muuta noin pitkän matkan takaa. Aivan niin kuin ruokaa ei tosiaan lähempää saisi, mutta toisaalta niin hellyyttävää huolenpitoa... [:)] Vielä tuosta miehesi viestittelystä. Olen kyllä myös sitä mieltä, että tuo juttu kuulostaa tosi epäilyttävältä. Mielestäni sinulla on täysi oikeus pyytää miestäsi näyttämään kyseiset viestit. Hän voi ne kyllä sinulle näyttää, jos niissä ei ole mitään "kiellettyä". Salailu kyllä laittaa epäilemään jotain ihan muuta. Kerro tämä miehellesi ja jos hän suuttuu, niin suutu sitten itse enemmän. Voit sitten myöhemmin syyttää raskaushormoneja, mikäli huolesi oli turhaa...

Eilisen päivän nautin kyllä niin kovasti tuosta ilmasta vain ulkona. Huomaa vain, että tuo kuumuus ja raskaus ei niin hyvin sovi yhteen. Aikaisemmin olen aina tykännyt kovasti maata ottamassa aurinkoa, mutta nyt jo aina sellaisen 15min. jälkeen piti siirtyä varjoon. Sydämen syke nousee itsellä ja varmaan vauvallakin jonkin verran ja olo on tosi tukala. Muutenkin ollut sellainen outo olo. Selkä on tosi kipeä ja en meinaa saada nukuttua sen takia. Yleensä tykkään nukkua selälläni, mutta nyt enää kolmeen yöhön en ole pystynyt olemaan siinä asennossa. Se, että yöunet kärsii, rassaa kyllä tosi paljon. [:@] No onneksi on loma, että voi sitten aamulla nukkua myöhempään. Yleensä nukunkin sitten hyvin vasta aamulla, enkä meinaa päästä millään ylös.
 
Milamariaa: Kyllähän tuo nyt naurattaa, mutta oli siinä aikamoinen hinkkaaminen suihkun alla heti aamutuimaan. Ja juu-u, karvakintaat olen uhannut monet kerrat tehdä noista [:D] Katse on kuin Shrekissä sillä kissalla, niin... [;)][:)]

Sainpahan eläinlekurin kiinni, ja aikaa rokotukseen. Tunti siinä taas meni, kun on niin suosittu pieneläinlääkäri. Ainoa tällä suunnalla joka tietää ja on perehtynyt meidän exsoottisiin karvakamuihin [;)]

Kaika: Ilmottelehan mitä siellä neukussa sanottiin niistä ihme kivuista. Mulla on vasta aika ens viikolla, ja hirvittää jo valmiiksi mitä sanovat. On nuo supparit ollu jo aika kivuliaita, mutta onneks ei kovinkaan usein tule.

Kävelystä: Riippuu kengistä ja maastosta, mutta ei kovinkaan pitkästi kykene enään. Painon tunne tulee aika nopsaan, ja sitten ei kävelystä enään tule mitään. Saatika kun napero päättää ottaa nyrkkeilymatsin,vaikka ei pissattas niin... [&o]

Helteistä: Mua ei oikeesti häiritse, johtuiskohan siittä että olen normistikkin sellainen vilukissa, ja nautin kesän lämmöstä. Hellevaatteet päälle, aurinkorasvaa ja vesipullo [8D] Menoxs! Niin kohta lähden taas kaupungille ystävän kanssa, joten heips! Ja hyvät päivän jatkeet!!

Muoks!
PojanÄiti: Tervetuloa takaisin..ja niinpä,niin tuttu tunne tuo "ulkopuoliseksi" jääminen. Jussina tuo tunne tuli erittäin tutuksi [>:]
*napa*: Meillä on frettejä 4 [:D] Yksi jääräpäisesti koittaa krapata päivittäin roskakaapin ovea auki, olen teipannut sen jeesusteipillä(kaikki muut keinot on jo testailtu) nyt oli vaan liimaukset huonossa hapessa, joten... Arg!

 
Heissan!

Lomarahat pärähti tilille, nyt sit ku sais vielä tietää, että mitä rahaa mä saan heinäkuun lopussa, vai saanko mä rahaa ollenkaan [8|] Tietäis vähä uskaltaako käyttää tota rahaa miten lystää vaiko eikö... ja siis säästöönki pitäis siitä jäädä jotain.. Mut ku ei posti oo tuonu palkkakuittia vieläkään, ni en tiiä sitäkään, et onko duunin ruokatili vähennetty noista rahoista vaiko eikö... ei oo helppoo taas.. no tänää saan selvitettyä noi asiat, mut kuitenki. Vaunut pitää kuitenki tässä kuussa ostaa ja jotain vaatetta ja kenkiä ittelleniki. Johan tässä on taas melkee puol vuotta hurahtanu, etten oo mitää uutta saanu ittelleni hommattua rahatilanteen takia.

Helteet ei häiritse, kuhan on vettä mukana. Muuten tulee kyl semmonen huippaus ja huono-olo ettei tosikaan.

Kävellä voi vaikka koko päivän, kunhan on hyvät kengät jalassa... koroilla ei kyl koko päivää enää kävele yhteen menoon, et pitää kyllä olla taukoja välissä, ja se juomapuoli kunnossa. Tuli eilen testattua tämä.

Supistuksista.. eipä oo näkyny mitää sellasta mitä suppareiks osaisin mieltää... maha on joo ollu pariinki otteeseen ihan piukeena, mut ei mitää kipuja oo ollu. Ja toi mukula kyllä on päättäny etten hengitä sitten pätkääkään tai syö yhtää ylimääräistä. Hengailee sen verran korkealla taas.
 
hellou taas! Lämmintä piisaa, minä tykkään vaikka onhan tämä rankaa. Saas nähdä kuin töissä tänään käy, pysyykö pystyssä. [X(]

Purri -> Tiedän tuon tunteen kun teen vuorotyötä ja monet ystvätkin niin silloinkun itsellä olisi aikaa ja ei halua olla yksin niin ei ketään saa seuraksi mihinkään. Kuinkahan sitä sitten mammalomalla kaipaa seuraa kun muut on töissä ja itse päivät kotona?!

Minzkuli -> eikö ne neuvolat ole juuri sitä varten, että aina saa soittaa jos joku vaivaa mieltä.

Mamma-76 -> minua kyllä alkoi naurrattamaan tuo teidän karvaturrin touhut, mutta uskon että aamulla se ei varmasti oli itseäkään naurattanut. Kaikkea ne keksiikin [:D]

Kaika -> Voi ihanuus kun pääset päähierontaan, tekis kyllä hyvää. [;)]

*napa* -> juu yöunet on täälläkin todella huonontuneet, eli tiedän tunteen. Aamuyöstä saa vasta kunnolla nukuttua ja aamulla ei millään meinaa herätä. Tätä tämä taitaa olla loppuaika, valmistelee kaiketi meitä tuleviin yö valvomisiin vauvan kanssa. [;)]

Itsellä olo on kuin taavi ankalla kun kävelee, välillä naurattaakin. [:D]
Sormustesteistä olisin kysäissyt teiltä, oletteko tehneet, uskotteko niihin ja millaisia versioita olette tehneet? Itse kokeilin laittaa kihlasormuksen hiukseen ja vasemman ranteen päällä sitä pidin ja näytti ensin tyttöä, sitten kaksi kertaa poikaa ja taas tyttöä. Yhtä keskenmenoa en vaan mielestäni huomannut ensimmäisen ja tämän odotuksen välillä. Tuli vähän tunne että taitaa sormus pyöriä niin kuin itse ajattelee/haluaa.

Mutta jos vähän söis ja suuntais töihin... päivän jatkoja kaikille, muistakaa juoda riittävästi(kunhan vain itsekkin muistaisi) [8D]
 
Kirsikka, mä oon päättäny mennä ihan ensin lomalla ostamaan ittelleni parit sortsit ja ballerinat, ehkä jopa muutaman tunikan tai vastaavan (vallan hurjaks ryhdyn).. sitten mä otan mun huopani, kutimeni/kirjani/jotain vastaavaa ja vetäsen itteni levyks tohon läheiseen puistoon ja kaverit saavat tulla sinne, jos mua kaipaavat. En oo vielä onnistunu saamaan rusketusta ku yläkroppaan, et jalat on kyl semmoset raa'an kanankoivennäköset ettei tosikaan. Mut onneks toi kyseinen puisto on aidattu, että sinne ei kyllä näe muualta ku yläpuolella olevalta Hämeentieltä, jos joku autoilija nyt ees tajuaa sinne kattella [:D] Toinen vaihtoehto ois tietty toi läheisen kirkon puisto, mut siellä nyt on muutenki nurtsit täynnä kaiken maailman porukkaa, et tää ykkösvaihtoehto on parempi, ku saa olla omassa rauhassaan. Tartte miettiä saako pallosta päähänsä vaiko eikö.

En oo kyl mitää testejä tehny.. siellä periaatteessa pitäis ainaki yks keskenmeno näkyä (siis jos ne on näkyäkseen).. tosin eihän mulla ole lekurissa niitä todettu, mut oman fiiliksen pohjalta veikattuna. Mitenkä päin sen sormuksen pitää sit heilua? Voisin tota miettiä sit mun babyshoweriini ohjelmaks, jos muistan [:D] Tai siis kun en tiiä mitä ohjelmaa sinne on suunniteltu jo, kun en saanut osallistua järjestämiseen...
 
Heyy!

Täällä kirjan kanssa aamupäivä väijytty millon arska alkais paistaa partsille niin pääsis tämä valkoinen hylje sinne makoileen [:D] Oikein ottaa päästä kun ranta on niin lähellä - mutta niin kaukana, mulle joka ei saa fillaroida ja kävellä sinne nyt viimeksi pystyis.. Taitaa jäädä tämän kesän rannalla makoilut haaveeksi ja tyydyttävä tuohon omaan partsiin.

Mamma: Juu saattoipa olla sama kirjanen, mun oli vaan pakko saada se vaikka hintaa olikin vielä, tosin ei se loppujenlopuks ollu juuri mitään ku miettii mitä noista yleensä pyydetään.. [;)] Minä itseasiassa kiroilin siellä kirpussa kun en omista kamerapuhelinta, törmättiin niiiiiiin ihaniin puh-juttuihin joista ois pitäny saada sulle kuvat näytille ku rahaakaan ei taas ollut mukana juuri yhtään, tietenki vaikka mitä ois löytynyt. Siellä oli sellasia ihan disney merkkisiä nallepuh bodyja jotka oli tosi siistejä, ihanat kuvat ja ja....[:)][:)]
 
Heissan kaikille! Piipulalle ja Tikolle paljon jaksamista! Ei voi sanoa, että itselläkään menee kovin hyvin. Olen vielä jaksanut töissä olla, mutta alkaa tämä työstä käymään. Olo on kamalan väsynyt, uupunut ja nukun huonosti. Sitten käveleminen on todella vaikeaa, kun liitoskohtia särkee kamalasti. Verenpaineet on todella matalalla ja välillä pyörryttää kamalasti. Vesipulloa saa kantaa koko ajan mukana, muuten olotila on aivan kamala, jos ei muista juoda. Onneksi on huomenna neuvola aika, täytyy kysellä miten kannattaa menetellä. Kuumuus alkaa vaikuttaa koko jaksamiseen.
No täytyy katsoa täytyykö kohta hakea saikkua, että sais levättyä.
 
Ugh ugh..
Aamulla Onni herätti klo 6 ja en meinannu päästä sängystä ylös kun tuntuu et paikat ratkee.. Pari tuntii sinnittelin hereillä ja sit kävin uudestaan tunniksi pötkölle.. 11 aikaan soitin neuvolaan ja sieltä annettiin aika yleislääkärille kun neuvolalääkärit oli kaikki varattuina.
No ei muuta kun lekuriin, ensiksi labraan pissikokeisiin ja ottivat varuiksi viel verikokeenki. Mul oli nuorehko naislääkäri ja voi jestas ku se teki sisätutkimuksen niin tuntu häjylle. Tais olla joku nakkisorminen lekuri kun tuntui että sehän tunkee koko käden mun sisään..Kaikki oli onneksi sisäosastollakin kunnossa. Lääkäri sanoi että liitoskipuja ovat ja jos ne nyt kovemmiksi muuttuu niin uudestaan lekuriin... Kirjotti kuitenkin loppuviikon saikkua ni ei tartte mennä la duuniin revittään.. Musta ei nyt sit tälläviikolla paljoa remppa-apua ole.. pitää tehä köykäsiä hommia vaan.. [:'(]
 
Ja kesäkuun viimeisiä viedään. *huokaus*
 
Jopas te muut ootte jaksanu olla ahkerana ja juosta paikasta a paikkaan b ja puuhata ainakin 1000 ja 1 asiaa. Itellä tuntuu, että ei meinaa energiaa riittää mihinkään ylimääräiseen... ja sitten oman luonteeni mukaan stressaan jossain aivokopan takana sitä, että tekemättömien asioiden lista on - ja se on pitkä. [&:] ..ja nyt kun pysähdyin asiaa ajattelemaan, tulin lisänneeksi listaan 5 uutta hoidettavaa asiaa. [>:]
 
Kävin maanantaina Jumbossa ostoksilla. Ostin yhdet mammafarkut lisää ja löysin H&M:ltä valkoisen äitiysmekon... ja Lindexille piti suunnatta kun alet on luokkaa 50%. Käteen jäi vaatteita meidän pikkuiselle. Enimmäkseen Tähtien Sota paitoja (juu - toivoton nörtti & aihealueen fani ilmoittautuu) ja pari koleeta bodyä. Vaikka nuo paidat onkin ajallisesti otollisia ja sopivan kokoisia ehken vasta ensi kesänä, muta menköön talvella tahi keväällä pikku-hopparina. [:D]
 
Sen verran oon kyenny tässä kuumuudessa liikkumaan, että jotain ihan minimaalisia himajuttuja oon tehnyt ja eilen illalla kävin koiran kanssa kävelyllä. Voi luoja kun en muistanut, että lääni voi olla noion täys idiootteja sarjassamme: pikkukoiria ja flexihelvettejä, sekä äiti ulkoiluttaa kolmen lapsensa kanssa pikkuvillistä irrallaan --> kato kun et koko katrasta heitä auton alle kun annat tiellä juosta. [:@] Jos olis muistanut, niin kävely olis suoritettu huomattavasti myöhempään ajankohtaan. [8|]
 
Hmm.. ei kai täällä kummosempia kuulumisia. UÄ-treffit siirsin ensi viikkoon, niin tuo mieskin pääsee mukaan. Ja kovasti mieli halajaa tuoreita mansikoita ja kirsikoita. Ja tietty lauantaita odottelen kun kuuta nousevaa... [:)]
 
Heippa!

Äitiyspaketin vaatteet kohta pesty ja pienet ja isommat lajiteltu pinoihin, jes! Vielä kun saisin varmuuden hoitopöydästä niin olisi kivempi [:)]

Kirjoitin tänne hurjan pitkää tekstiä ja sitten netti pätkäisi [:D] Ehkei siinä sitten ollutkaan mitään lukemisen arvoista [;)] Oma napa ja
mielipiteet saavat siis suurimmalta osin jäädä ainakin tältä päivältä ;D

Jännä: On kyllä harmi jos/kun et pääse, mutta hyvä asenne auttaa ja sinulla sitä taitaakin olla :) Kerkeäähän niitä kesiä vielä tulemaan.

Jousimies äiti: Jaksamista sinne!

Minzkuli: Oioi, kumpa ei ihan älyttömän kivuliaaksi menisi!

Celina: Juuri samaisesta syystä kirjoitan itselleni lappuja, joita kirjoittaessani mukamas lupaan ja toivon "Nyt kun tämä lukee paperilla voin unohtaa sen ja palata siihen vasta sitten kun pitää palata!" [:D] Kai se vähän auttaa hetkellisesti.

Jalkojen turpoamisesta: Tänään erehdyin laittamaan mukavimmat pienikorkoiset avokkaani ja meni jonkun aikaa kun alkoi jaloissa jo jyskyttää ja katsahdin niin aaauts, alkoi turpoaminen. Onneksi nyt muistaa uskoa ettei tarvi ainakaan tämän raskauden aikana yrittää enää samaa ;D Kävinkin sitten Anttilassa ostamassa varvassandaalit ja nyt kelpaa hyvin [:)]
 
Iltaa!!

Siis voi jumankekka ku Vantaalla asustaa idiootteja miehiä!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Tulin kahvitauolta takas kassalle, ni tää valopää päättää sanoo ku tauottaja lähti pois, et "ai et tulee tuhdimpi kassa ku on tuhdimmat ostoksetkin" Katoin himppasen pahalla sitä riemuidioottia!!! [:@][:@][:@][:@][:@] Totesin sit vaa et "no kaipa sen sit voi noinkin ilmaista" ja sit ku se ihmetteli et "miten se sit pitäis ilmaista" ni minä taasen et "no en oo kyllä läski, et kyllä se ihan vauva siellä mun mahassani on ja sen takia maha pömpöttää" Sit se meni ihan vaikeeks ja yritti ilmeisesti pelastaa kasvojansa kysymällä viisaana miehenä et "Nii että ootko sä siis just synnyttäny vai vieläkö odotetaan tätä.. tätä.. iloista perhetapahtumaa?" Katoin sitä just sen näkösenä et turpa umpee tai se turpoo umpeen mut totesin vaa et "vielä odotetaan vähän aikaa, 50e kiitos". Mä olin ihan vaa piiiikkasen vihanen. Mun esimies pisti mun sit pinoo koreja, ku näki et otti päähän nii pahasti. Sit ku selitin sille mitä oli käyny ni seki suuttu. Hitto ku oisin ollu tarpeeks nopeeälynen sillä hetkellä ni ois kyllä kuullu kunniansa se ukko! Mut ei, tietty mä just sillon olin ihan jumissa [:@][:@]

*Vetää henkeä* huh, näin. Kiitos [:D]
 
Takaisin
Top