Kesäkuun Tuulahdukset

Moikkaus!

LIIKKEISTÄ: Hyvä, että siellä on menty tarkistukselle! Sitä vartenhan meillä veroja maksetaan[;)]
Ja muilla toivottavasti liikkeet ovat taas tuntuneet!

Äitiyspakkauksiakin on jo saatu- kertokaas heti, onko 2009 vai 2010!
Mä en ottanutkaan sitä sitten...on toi anoppi sen verran ostellu tavaroita vauvelille, joten otan sen rahan sitten. Sillä saa mainiosti turvakaukalon ja jotain muuta päälle[:)]

Huh Hah hei- huomenna olisi synttäribileet kuopuksella ja valmistelut loistavassa vaiheessa. Itseasiassa niin hyvässä, että ajattelin vetästä tässä seuraavaksi kuntopyörällä treenit, kun pojat juoksi naapuriin hyppimään trampalla.
Illemmalla ajattelin, että mentäisi uimaan poikien kanssa ja sitten ansaitusti päivällinen haetaan grilliltä. En todellakaan jaksa ruokaa enää laittaa illalla. Ja mun tekee mieli jotain ananashampparia[:D][:D][:D]

Mutta että..palaillaanhan asiaan! NII- sitä piti, että voitteko tajuta; taas on perjantai!! Minne nää viikot hujahtaa??!!
 
Voi kun Kaika on taas leiponut vaikka mitä! Pitää itsekin viikonloppuna vääntää taas jotain. [:)]

Ja osa on jo saanut äitisypakkauksen. Minä sain silloin tiistaina neuvolasta ne paperit, mutta en ole vielä ehtinyt niitä täyttelemään. Tarkoitus olisi viikonlopun aikana saada ne kuntoon ja sitten eteenpäin. Tai ilmeisesti ne pitää esteksi tuoda töihin ja sitten vasta voi mennä Kelaan asti.

Mamma_76: Aivan samoilla linjoilla olen kanssasi lasten juhlatilaisuuskäyttäytymisestä, että kyllä siellä pitää kuri olla, tai lapset pitää opettaa kunnioittamaan muita ja olemaan rauhassa silloin kuin muut esiintyvät. Niin ja vielä kun ne aikuisetkin osaisivat... [:@]

PojanÄiti: Voi olitko katsomassa sitä 4-viikkoista vauvaa? Oliko se miten pieni?

Milamariaa: Miten sen työpaikan kanssa kävi, saitko sen??

Vauvan liikkeistä: Täällä on itse asiassa ollut myös todella hiljaista eilen ja tänään! Kyllähän sitä heti istuu piru olkapäällä ja pelko on läsnä, mutta yritän vain rauhoitella itseäni. Välillä kuitenkin tuntuu vähän liiketta, mutta minulla noita liikkeitä on muutenkin tuntunut vasta niin vähän aikaa, joten en ole vielä oikein hyvä niitä tunnsitamaan.

Aika tosiaan liitää eteenpäin ja viikot vilisee silmissä!! Siis oikeasti, vauva tulee kokoajan lähemmäksi!!! Apua!!! [:D][&:][:)]
 
Heissuli vaan!

Suunnilleen ensimmäisiä kertoja tällä viikolla, kun pääsen koneelle ja ensimmäistä kertaa katson telkkaria[:-] On tää muuttaminen niin ihunaa, että. Kaikkeen ei nyt ehdi kommentoida, kun kamalasti on tullut tekstiä[:D]

Tiistaina tulin helsinkiin ja sain asunnon avaimen 1 vrk myöhässä, kun entinen vuokralainen heittäyty hankalaksi[>:]. Onneksi meidän tavaroiden oli tarkoistuksin tulla päivän myöhemmin, niin ei tullut niiden kanssa ongelmaa. Sitten meni seinien maalauksessa ym. pienessä pintaremontissa päivä, ja nyt on sitten purettu tavaroita, enkä jaksaisi enää yhtään. Nilkkoja ei ole näkynyt koko viikolla, kun on jalat niin kipeet ja turvoksissa. Tänään entinen vuokranantaja soitti, että oli tänään tilannut siivoojan meidän vanhaan asuntoon, jonka sanoi tiistain muuttotarkastuksen yhteydessä olevan kunnossa ja siisti, mutta nyt likainen, kun uusi vuokralainen on siellä asunut, että meidän pitäisi maksaa siivooja meidän vanhasta takuuvuokrasta. Laitettiin vähän kapuloita rattaisiin, ettei suostuta maksaan, mutta saapi nähdä. Ärsyttää suunnattomasti. Muutenkin huomaa, että muutto lisää masennusoireita, kun kuitenkin se normaali arki menee ihan palasiksi, mutta kaippa se taas tästä tasaantuu tää elämä.

Liikkeistä: Kysyin neuvolassa, että miten usein pitäisi tuntea, niin sanoi, että ei vielä päivittäin välttämättä tunnu, riippuen vaavin asennosta, että sitten vasta, kun mennään yli 30rv, taisi olla rv34, että pitäisi pystyä liikelaskentaan. En oo ollut nyt huolissani, vaikka muuton aikana ei ole pahemmin liikuskeltu, kun neuvolantäti sanoi kanssa, että myös äidin väsymys vaikuttaa vauvan liikkeisiin, niin haluan noihin uskoa. Ja samanlaista täälläkin liikeet kuin Purrilla, että miehen jutellessa alkaa yleensä potkimaan, mutta miehen koittaessa mahaa rauhoittuu..

Äitiyspakkausanomuksen laitoin postiin eilen, nyt jännäilen koska sen saan. Ja ensi viikolla meen kyllä Ikeaan, vaikkei olisikaan rahaa. nih.[:D]

Mies lähti jo bilettään ja jätti tänne tavaroiden keskelle. Mutta mie meenkin sitten huomenna katsoon Sinkkuelämää 2[:D] Ihanaa olla täällä etelässä, niin näkee kavereitakin.

Ainiin, sain sen opiskelupaikan, minkä pääsykokeissa kävin tuossa aiemmin keväällä. Nyt on sitten äippäloman jälkeiset kuviotkin jo varmistussa.

Mukavaa viikonloppua ja kait se kesäkin nyt sitten virallisesti alkaa, kun koulut loppuu[:)]
 
Ihanaa iltaa !

Ajattelin poiketa kertomaan että Valtakunnassa Kaikki Hyvin [:D][:D][:D][:)][:)][:)]

Eli tänään aamusta äippäpolille ultraan/ sikiön sydänkäyrään, puolitoista tuntia sai venailla sit että sinne pääsi, hoitaja kävi tekemässä peruskysymyksiä ja pläräiri papereitaan todeten "Sikiön rytmihäiriöt ovat siis syy tänne tuloosi" Kyllä se kuullosti kamalalta, siis vaikka oli tienny miksi menee mut jotenki tuntu vaan et itku pääsee ja oli vaikea vastailla kysymyksiin... No sitten piiiitkältä tuntuneen odottelun jälkeen pääsin sisälle, siellä toinen nukkui rauhassa ja juuri sellaisessa asennossa että kylkiluut oli kuvassa kokoajan joka suunnalta sydämen edessä eikä tarkkaa kuvaa saatu, myöskään sydänkäyrää ei näin pieniltä oteta kun sitä on vaikea saada ja jotkai kaiutr sekoittaa sitä tai jotain.. No, sydän löi ihan tasaisesti, sitä sieltä kylkiluiden välistä yritettiin kurkkia 20min kunnes lekuri menetti toivonsa ja soitti paikalle toisen lekurin ja yhdessä tökkivät muksua joka oli vakaasti päättänyt että tää on hyvä asento enkä aio kääntyä [;)] Se toinen lekuri kuitenkiin sai katsottua suurinpiirtein sydämen rakenteet ja totesi ettei toiseen käyntiin ole syytä; nyt vaan normaalisti jatkaa eteenpäin. Niin juu ja sanoivat että tässä vaiheessa kun shydän kehittyy ei yleensä epätasaisesta syklkeestä ole huolta mikäli raskaus on muuten sujunut normaalisti (eli ei kovia kipuja, vuotoja tms.)

Liikkeistä; Kyllä täällä tuntuu jokapäivä, ja säännöllisesti samoihin aikoihin. Muutaman viikon ajan olen herännyt 5:00 aamulla muutaman minuutin tarkkuudella armottomaan riehumispyrähdykseen masussa, tänään ultrassa naureskeli hoitajakin kun vaavi monotti sitä laitetta millä ne ultraa tosta mahan päältä, heilu vähä väliä se koko systeemi ja muutenki liikkeet alkanu voimistua niin että mahan läpi jo näkee jotain potkuja. Mieskin sai osansa vajaa kuukausi sitten kun makoilin hänen vatsan päällä ja katsoimme tv:tä, yllättäen alkoi nauraa et on tässäkin ensikosketus vauvaan kun alkoi saamaan vattasta monoa suoraa munille [:D] äitinsä lapsi [:D]

Milamariaa Kameli minäkin! en enää suotu lähtemään mihinkään ilman vesipulloani, sängyn vieressä oltava tuoppi kokoajan ja nemenomaan vettä saatava, mehu alkaa vain janottaan lisää.

Ruoka, herkut: Mulla välillä kovia mielitekoja, just ne sipsit[:-] voi että vois melkein sen pussin välistä vetää kerrallaa ja sit päälle jäätelöä, salmiakkia...mmm... Sit taas taukoja et ei pysty ajatteleenkaan muutaku ihania salaatteja. Paistettua kananmunaa söin ykspäivä ja tipahti lautaselle jugurttia nii söin sen palan siitä ja oli niin hyvää et tuli kananmunalle jugurttikastike, mies yökki vieressä ja minä nautiskelin.. muuitakin makea suolainen normaalisti ajatuksenakin ällötysmässyjä tullu nautittua.

Niinjuu ja sain tänään ilmotettua töissäki lomalle jäännistä...vähän pääsi venähtämään tuo ilmottaminen ku ei näe henkilöä ikinä kelle piti ilmottaa, niin sit tajusin et hups taitaa olla aikalailla viimene pv millon pitäis viim ilmottaa ja sain sähköpostin raapustettua, saa nähä joko pomo alkais asiasta jotai puhumaan ku aina sen luona käydessäni ku oon puhunu sille/ se mulle, se ei oo ees yrittäny katsoa mua silmiin niinku normaalisti vaan puhuessaki tuijottaa suoraa mun masua mitä ei sillon työhaastattelussa vissiin oo huomannu.. Tiettäkö niin ärsyttävää kun häpilemättä tuijottaa mut ei voi kysyä suoraan[:@][:@] sillä en oo sille sit mitää sanonukkaa ku ajattelin et jos noi vaivaa nii kysykööt itte..

Anteeki´s tuli taas kierrettyä omaa napaa, luin kyllä taas teiän jutut mut niiton Niiiiin palio et unohtuu mihin piti vastata aina ku pääsee loppuun saakka, nyt pitäis ryhdistäytyä ja alkaa käymään täällä useammin et pysyis teän messissä :) Pääasiassa kaikille näyttäää kuitenkin kuuluvan hyvää pikkumurheita ja hormoonipeikkoja lukuunottamatta, ihana lukea iloisia kuulumisia[;)] Nyt soffalle et jaksaa taas huomenna töihin!
 
jännä, ootko kokeillu dippaa sipsejä jogurttiin? Mä joskus teininä kokeilin, ku kaverit yllytti ja väitti etten muka pystyis sillee sipsei syömää [:D] (siis joo, ikää oli joku 13-14, mut kuitenki) ja mähän sit vetelin sipsejä ja banaanijogurttia [:D] Ja sipsitki tais olla vielä jotain sourcream&onion-makusia, et ei mitää peruskamaa[;)] Mut oli hyvää kyllä[:)]

HaniMami, miten ihmeessä teiä pitäis maksaa se asunnon siivous, jos se on kertaalleen todettu olevan siisti? Ei mee mun jakeluun, ei sitte millään.. salee se uus asukki on sotkenu ja väittää nyt teiä tekosiks.. ton takia mä otan aina kuvat kämpästä ennen ku tuodaa tavarat sisälle ja sit ku muutetaan pois ni sen jälkee ku tavarat on viety pois. Onpahan jotain sit millä todistaa et kämppä oli tämän näköinen, eikä tartte sit maksella muiden sotkuja/rei'ittämiä seiniä.

Mut nyt nukkumaan, et jaksan palloilla töissä huomenna [:D]
 
Huomenta!

Hanimami: Aika naurettavaa kyllä! Ja kun vielä sanonut, että asunto on siisti? IDIOOTTI! [:@] Alkoi itsellänikin täällä kiehumaan, kun jos tuollaista turhaa joutuu vieläpä muuton keskellä kuunnella..
Kuitenkin, iloisia muuttohetkiä sinne! [:)]

Omien tilanteiden vuodatusta:
Täällä vielä mies roudaa tavaroitaan ja aarrgh, kun eilen oli taas kovin, kovin dramaattinen mieli itselläni.. Pakkailin vähän miehen tavaroita ja siinä sitten jonkun aikaa itkeskelin ja typerästi muistelin vanhoja [:D] Nyt näinä aikoina minulle alkanut tulla inhottavia ajatuksia siintä, kuinka hän tulisi minua vastaan jonkun toisen naisen kanssa kaupungilla. Ihan etoo ja ahdistaa se ajatus [X(] Tekisi mieli juosta pakoon tätä tilannetta vaihtamalla paikkakuntaa mutta kokemuksesta tiedän, että tulisin yhtäkkiä takaisin kuin mitä läksinkin..
Siskoni sanoi etten edes voi/si rakastaa häntä.. Mutta silti vieläkin minulla on tunteita häntä kohtaan.
Eihän ihminen ole mikään robotti, joka voi itse yhtäkkiä unohtaa kaiken ja nollata ja pakastaa tunteet, tai jos kuvittelee niin, niin varmasti valehtelisi itselleen. Ajan kanssa nämä haalenevat.. Ja odottavan aika on pitkä.

Mitäs muuta.. Tekisi mieli mätystää ja mässäillä jatkuvasti. Johtunee varmaan tästä seisovasta elämäntilanteesta.
Tänään olisi sitten se työhaastattelu.. Mietin vaan, että onkohan ne laittaneet työkkärissä minun hakuprofiiliin, että "Jää äitiyslomalle silloin ja silloin..".. Muistaakseni jotakin siellä luki, mutten tiedä näkyykö se työnantajille. No jonkun ajan päästä selviää sekin!
 
Heipsankeikkaa!!!

Onpas taas ihana päivä!!!
Lähetään kokeilemaan pojan uutta potkulautaa ja minigolffaamaan [:D]
Illalla sitten kamala savotta kun tyhjennetään varasto, kaivelen sieltä kaikki vauvanvaatteet ja heitän raakalla käellä kaiken pois mitä ei ole kaivattu sen jälkeen kun sinne ollaan viety! Sitten siivotaan kodin kaikki kaapit ja viedään Roskiin/varastoon.... JasitJasit voinkin laitella vauvalle juttuja paikoilleen :)

Eilen leikin prinsessaa ja kattelin et jos rahaa tulis miljoona tolkulla niin minkälaisen kodin ostaisin... pahamielihän siitä jäi...[:@] Miks pitää itteesä kiusata!

Milamariaa En tiedä kokotarinaa teidän suhteesta, mutta ymmärrän täysin!!! Nuo tunteet ovat täysin luonnollisia, hankalat käsitellä, mutta luonnollisia. Vaikka kliseeltä ehkä tuntuu niin se aika parantaa, et varmaan neuvoja kaipaa, mutta itselläni auttoi meditointi edellisessä erossa, pääsin kosketuksiin itseni kanssa, sain käsiteltyä vihan ja rakkauden tunteet ja pikkuhiljaa rakensin oman itsenäisen itseni pitkän ja myrskyisän suhteen jälkeen. Kirsikkana kakun päällä löysin ensikertaa elämässäni aidon rakkauden ja terveen suhteen nykyisen mieheni kanssa.
Mutta ihanaa että voit edes hieman suunnata ajatuksia muualle tulevan työhaastattelun myötä!
Tsemppiä repullinen!!!

Hanimami Täälläkin kiehutaan!!! Hyvähyvä, kapuloita rattaisiin ja barrikaadeille moisesta käytöksestä!!!
Ja ONNEA UUTEEN KOTIIN!!!!

Napa VOOOOOIIII helllanlettas!!! Oli niiiiiin suloinen vauva! Ja sydän suli viimeistään kun äiti alkoi imettämään, sitä tissituhinaa oli niin ihana kuunnellla :) Tahtoo samanlaisen pian!!!

Sitten jatketaan viikonloppuja!!!
Kuulemiin ja aurinkoiset halaukset teille joka maailman kolkkaan
[:D][:D][:D]
 
Milamariaalle tsemppiä uuden elämän alkuun. Aika inhottavaltahan tuo tuntuu ajatus, että se oma entinen rakas ja muksun isä kävelee kartsalla vastaan uuden muijan kanssa. Ei kai tuota auta ajatella. *hali*
 
HaniMamille tervetuloa kulmille, onnea uuteen kotiin ja onnittelut opiskelupaikasta. [:)]
 
Jännälle kanssa halusin sanoa, että ihana kuulla, että teillä kanssa on tilanne kunnossa. Ei ole enää pitkä aika, niin sitten saakin jo jännitellä ihan muita asioita... [:)]
 
Pikaomat ennen kaverin tupareihin poistumista: Käytiin miehen kanssa tänään ostoksilla. Nyt on sitten hankittuna vaunut (Brio Sing), turvaistuin (Brio), rintareppu (BabyBjörn), hoitolaukku yms pientä mukavaa. Koko satsi käydään hakemassa parin viikon päästä, kunhan vaunut tulee maahantuojalta. Aika hauskaahan tuo oli, ja mieheltä tuli tosi hyvää inputtia muun muassa tuon rintarepun kanssa. Lisäksi hänen pohdintojensa ansiosta tuo vaunuosiokin meni vähän eri tavalla, kun oltiin aluksi ajateltu. Nyt ei tartte miettiä erikseen mitään matkarattaita tai muita härdellejä. Nuo menee niin pieneen tilaan ja noihin saa vielä turvaistuimenkin klikattua kiinni, jos/kun tarve vaatii. Oikein tyytyväinen olen... [:)]
 
Ja jos ketä kiinnostaa, niin liike on Pikkuhurmuri (Keravalla). Palvelu oli tosi hyvää ja liikkeessä näytti olevan paljon tarjouksia yhdestä jos toisestakin tuotteesta. Suosittelen.
 
Njooh, jos tämä lähtisi tästä valoistumaan.. Nyt saa rauhassa nauttia raskaudesta ja lässyttää mahaan vauvalle..[:)Mies kun ei ole moneen kuukauteen edes halunnut koskea vatsaani, eikä häntä tunnu kiinnostavan koko lapsi edelleenkään skitsofrenian tuomien harhakuvitelmien takia. Mutta ei siintä sen enempää, tätä on vaan tullut jauhettua täällä hirmuisesti ja varmasti ärsyttää muitakin kohta [:o]

Työhaastattelu meni hyvin, eikä ainakaan haastattelija vaikuttanut olevan mitenkään raskauden vastainen : "Niin, raskaus ei olekkaan mikään este työnteolle! [:)]" Mutta uskoisin sen silti ehkä, ehkääää vaikuttavan heidän valintaansa. Seuraavalla viikolla saan tietää, kun on vielä pari muuta haastateltavaa (kertoo kenties jo sen ettei valittu minua? ;D)..

Maanantaina pitäisi lähteä etsimään digiboxia, minulla on nyt kaksi ja kummatkin antenniboxeja, vaikka tarvisin kaapeliboxin. Muurrrmurr, minä sitten yritän katsella netti-tv:tä.. Se vaan aina pätkii.
Oma kannettavakin tutulla tarkastuksessa ja tänään ilmoitti, että tarii asentaa koko windows vista uudelleen.
Onneksi sain äipän kannettavan lainaksi... Muuten menisi eläminen kivikaudelle melkein, minulla ei siis ole mikroakaan ja lämmitän liedellä kunnes saan uuden [:D]

Jep, tämä taitaa mennä popsimaan lihapullia.. Vai olikohan ne kanannahkapullia [:D]
 
Milamariaa, mun puolesta pura vaan tänne aina ku siltä tuntuu [:D] Se kuitenki useimmiten auttaa järjestämään niitä asioita omassa päässään. Ja jos joku kyllästyy, ni eihän sen ole pakko sun kommenttias niin tarkkaan lukea [;)] Eikä noista työhaastatteluista koskaan ota selvää, joskus ne sanoo, että on monta eri haastateltavaa vielä ja silti soittavat et "valittiin sut" tai sit sanovat et "vaikutat pätevältä tähän työhön" ja silti eivät valitse. Mut tietty mun mielestä aina parempi varautua siihen, että ei valita, ni ei ainakaa pety [;)]

Tällä mammalla ois ihan kauhee nälkä, mut ei tee mieli syödä mitää, mitä kaapista löytyis... Eli pitää usuttaa tota miestä tekee ruokaa [:D] Jotain kanankoipia ja ranskalaisia, mut se on hyyyyyväääää [;)]

HaniMamille onnea uuteen kotiin! Toivottavasti saatte sen siivousmaksujupakanki vielä järjestymään teille parhainpäin [:)]
 
Huh hah hei!

Nyt on bileet ohi!! Täällä ruokittu (ainakin) 15 lasta ja siihen kymmenkunta aikuista päälle[:D][:D][:D]
Kaikki meni loistavasti, sankarilla hyvä mieli ja väsyneet silmät[;)]

Milamariaa purkaa pinnalla olevia asioita niin paljon kuin haluaa- eipä ole pakko lukea, jos joltain siltä tuntuu[;)][:D]..

HaniMamille tuplaonnittelut!

Celinakin on ryhdistäytynyt hankintojen suhteen- nyt on varmasti kivaa?[:D]

Mitäs ihme pillereitä PojanÄiti on napsinut, kun noin touhussa?

jännälle onnittelut helpottavista uutisista!

No nyt kakarat maate ja sitten otan ISON, kylmän (alkoholittoman)kaljan, pizzaa ja salaattia!
Aion istua sohvalla siihen saakka, että nukahdan siihen ja huomenna en aio tehdä ennen klo 12 yhtään mitään. Piste.

Mukavaa lauantain jatkoa kaikille teille!
 
Huomenta kaikille!

Milamariaa: Oon ihan samoilla linjoilla Kaikan ja Purrin kanssa et tänne palstalle voi purkaa sydäntään niin paljon ku haluaa (monesti se helpottaaki kummasti), jos joku ei jaksa lukea niin ne voi sitten hypätä yli. Jaksamista kovasti ex-ukkos kanssa ja toivotaan et työpaikka tärppää!

Hanimami: Tosi törkeetä tommonen et aletaan muka vaatiin siivouksesta maksua jälkikäteen ku on jo todettu siistiksi. Sellasta ei tosiaan pidä hyväksyä! Onnea opiskelupaikasta ja uudesta kodista! [:D]

Liikkeistä: Minulla myös alkaneet liikkeet tuntumaan melko säännöllisesti. Pari päivää sitten olinkin sen vuoksi jo todella huolestunut kun liikkeitä ei tuntunut kun ihan harvakseltaan tai ei ollenkaan. Ajattelin sitten, että varmaankin vielä vaikuttaa se että vauva pääsee liikkumaan vielä niin paljon ettei kaikki liikkeet tunnu. Nyt sitten on ollut taas pari päivää sellaista elämää etten aikaisemminkaan ole niin selvästi tuntenut liikkeitä. Ekaa kertaa sain potkun tuntumaan omaa kättä vasten. Mies ei ole vielä liikkeitä tuntenut ja se häntä harmittaakin kovasti. Pikkuinen vaan aina rauhottuu ku iskän käsi tulee vatsalle. [:)] Nuista potkuista ja liikkeistä on vielä pakko sanoa sen verran ettei ne aina tunnu kovin kivoilta. Se on ihanaa kun vauva liikkuu niin tietää kaiken olevan kunnossa, mutta kun siellä innostutaan kunnolla möyrimään niin alkaa tuntumaan epämiellyttävältä.

Omaa: Olen viimeiset pari viikkoa ollut ihan älyttömän väsynyt. Töitten jälkeen ei jaksa kuin lösähtää sohvalle ja nukkua. Viimeksi neuvolassa ei mitattu hemppareita ja ajattelinkin että onkohan ne päässeet laskemaan ja johtuisikohan väsymys siitä? Seuraavaan neuvolaan on vielä 1,5 viikkoa niin ajattelin että uskaltaisikohan tässä omatoimisesti kokeilla rautakuuria muutaman päivän ajan jos se auttaisi väsymykseen. Ärsyttää todella paljon kun ei saa mitään aikaiseksi kotona kun ei yksinkertaisesti jaksa.

Pitkästä jutusta huolimatta pakko vielä mainita raskausarvista, voi olla että tästä aiheesta on jo keskusteltu aijemminki, mutta joko teille niitä on ilmestynyt. Minä huomasin yksi päivä molemmissa kyljissä (jenkkakahvoissa [:D]) ihan hirmuiset raskausarvet ja sen myötä rasvailut saivat kyllä taas uutta pontta.
 
sapattia!

Taas uusi ihana päivä!
Ärsyttää oikein olla näin kuplivan pirskahteleva[8D][:D]

Puurot on kiehumassa ja pieni hetki ennen taas kun touhupylly alkaa heilumaan.
Pojilla on tänään pelipvä, saavat nyt hakata wiitä niin että raajat hajoaa,
itse ajattelin siivota nuo kaapit kun eilen loppui tunnit kesken,
kellarin raivaus kestikin melkein 5h[:D], mutta tuli valmista.

Voisin myös voidella itseni ja ottaa partsilla torkut jos vaikka kanan koipiini saisin väriä[:D]

Ei kummempaa, puurolleeeee!!!!
 
WoW!!
Ja Huomenta sunnuntaihin!!

Täällä on pulistu niin ahkeraan, että tovi meni ennen kuin selvisin tuosta litaniasta[;)]

Liikkeet: Valtakunnassa kaikki hyvin! Ilmeisesti oli vain rauhallisempia päiviä välissä, ja kun tuo isi saapui pikavisiitille kotio, alkoi meno ja meininki.
Perjantaina viuhdottiin ja kieputettiin niin, että olin jo aivan puhinoissani. Illasta sitten kun kaivauduin isännän kainaloon, ja käsi tuli massun päälle ipanakin rauhoittui. Tuntuu monella olevan se iskän kämmen se rauhoittava tekijä[:D] Sen oikein huomasi... heti kun kuuli isänsä äänen alkoi toiminta yksiössä[:)]

Jännä: Tulipas valtavan suuri huokaisu, hienoa että kaikki on hyvin!!

HaniMami: Kylläpäs kuulosti hanurista ja tekaistulta jutulta. Älä vaan anna periks tuossa maksuhommassa!

Millamariaa: Anna tulla vaan, helpottaa kummasti oloa. Yksin ei ole hyvä asioita mietiskellä, ja kun noista kirjoittelee, saattaa loksahdella palat paikalleen kuin itsestään. Tsemppiä!

PojanÄiti: Sullakin ihme virtapiikkejä! Mulla on samantyylistä, eka saatan pari päivää riehua ympäriinsä, ja touhata ja puunata. Sitten tulee yliväsy, ja makaan vuorokauden, hyvä kun jaksan ruuan valmistaa[:D]
Tänään tuntuu olevan taas energiaa, joten taidan lähteä fillaroimaan kaupungille. Tuleepahan samalla hyötyliikuntaa[;)]

Pikatsu: Syötkö noita raskausajan vitamiineja? (kannattaa) Ulkoileminen päivittäin auttaa väsymykseen.Ja ihan helposti voit aloittaa raudan syömisen, sanot vaan neukussa, että olet aloittanut raudan.PISTE [:D]

Raskausarvista: Ehhehee! Niitä nyt jo on ollut ihan ennestäänkin, mutta kankkuun on nyt repsahtanut lisää, ja jenkkakahvoihin [:D] Napareikää ei ole ollut mulla muutomaan kuukauteen, ja mustelmia on alkanut tulemaan jalkoihin, ja veri ei kierrä...(eli kylmät varpaat) villasukkia koitan öisin käyttää, jossain vaiheessa kyllä potkin ne jalasta pois.
Mun pitäs käydä ostaan ens viikolla tukisukat, joudun istumaan autossa monta tuntia, kun lähdeme pikavisiitille 370km päähän. Ettei pahene nuo jalat.
Tukivyö helpottaa myös varsinkin loppua kohden, ei vauva pääse painamaan niin kovasti isoihin verisuoniin alapäässä [;)]

Jaahas! Ja nyt laitan itseni siihen kondikseen,että kehtaan lähteä tuonne ihmisten ilmoille [8D]

Pst.Meitin vekarat sai hyvät torkat, mamman sydäntä lämmittää <3
 
Huomenta päivää!

Mulla ei vielä raskausarpia näy [:-] Mä oisin kyllä jotenki olettanu, että niitä ois tullu jo kaaaaauuuuuuaan aikaa sitten... mutta ei.. siis mähän en rasvaile mahaa muuta ku sillon, jos alkaa ihan kauheasti kutiamaan. En oo vieläkää löytäny sellasta rasvaa/öljyä jolle en ois allerginen.. siis baby oilin lisäks, mut toi baby oil ei vaan tahdo imeytyä, ni en siks tykkää sitä pahemmin käyttää [:o] Ja luulin aiemmin, et kykenen käyttä tota samaa mitä mieski (jotain laitoksissa käytettävää Soft Care rasvaa) mut ei, silleki nykysin reagoin. Joten oon tullu siihen tulokseen, että otan ne arvet, jos niitä nyt tulee, mieluummin kuin vereslihalla olevat kämmenet.

Meiä mukula päätti sitte viime yönä, että äitihän ei nuku. Herätti vähintää kahden tunnin välein ja piti hereillä vartin kerrallaan. Mut en sentää valutellu maitoa yöllä [;)] Mut muuten näky kyllä sellasta filmiä, että ei oo tosikaan... näin unta et joku Screamin naamariukon ja terminaattorin sekotus jahtas mua ympäri maapalloa, koska mulla oli jotain mitä ne halus (en tiiä mitä).. sit mä jouduin ajaa autolla valtameressä ja pomppii ulos ikkunoista, ettei se tyyppi saa mua kiinni. Sil oli toisessa kädessään puukko ja toinen käsi oli moottorisaha... Mut heräsin, ennen ku se sai mut kii [:D] Hauskaa siinä unessa oli se, et mua vaa ärsytti ku en saanu olla rauhassa ollenkaan, ku koko aika piti muuttaa muualle ja juosta karkuun...
 
Huomenet kaikille!

Täällä sain siivoukset päätökseen, melkein kasista asti hinkannu ja muuta sellaista :D Huh.. Vielä olisi illemmalla varaston siivoaminen, kun siellä on kaikkea turhaa rojua mitä olisi hyvä heitellä pois ennen vauvan tuloa.

Eilen oli ensimmäinen yö ilman ukkelia, enpä hirveästi nukkunut.. Ja heräsin-nukahdin-heräsin. Eilen myös unohdin juoda, ei oikein ollut fiilistä tarkkailla omaa oloa eilen. Niin, yöllä sitten meinasi myös alkaa suonenvedot mutta kun kunnolla kulautteli vettä pullosta niin loppui heti. Olen muuten huomannut, että jos en juo 1,5 l:n pullosta vettä, niin ei tule juotua oikeastaan ollenkaan. Tuolla tavoin tulee myös varmistettua, että vettä tulee juotua hyvä määrä päivässä. Jotenkin mukista tulee helposti otettua vain pari kulausta vettä ja kaadettua loppu pois..

Raskausarvista: Minulla repesi tissit kolme kuukautta sitten. Nyt vähän helpottanut ja pahimmat arvet haalenneet. Pepussa taitaa olla pari huomaamatonta mutta eiköhän nekin jossakin vaiheessa lisäänny ;D Muualta olen säästynyt, vielä.

Purrilla ollut vauhdikkaat unet [:D] Minä aina jaksan nauraa omille ja muiden unille [:D] <3

Pikatsun kannattaisi joo kokeilla ihan oma-aloitteisesti sitä rautakuuria!

Nyt mysliä ja sitten pyörällä uimahalliin rentoutumaan [:)]
 
Sunnuntaita [:)]

Raskausarvista täällä ollut puhetta, olen onnekas vielä kun en ole niitä saanut. Ennestään on kyl reisissä pari tosi typerän näköistä kun joskus tullut pullahdettua ilmeisesti [:D] Toivotaan nyt ettei tulis mut oon aika varma et saan osani niistä, mulle näköjään tulee herkästi.

Liikkeistä: Mä saatan välillä tunninkin vaan maata selältääni sängyssä ja katsella masun pomppimista ja muljuamista. Must se on vaan niin ihanaa. Todella paljon on liikkeitä ja tuntee kädelle ja näkee ulospäin paidan päältäkin [:)] Onko teillä muilla väliin maha ihan toispuoleinen tai muodoton? Mul on jokapäivä muutamaan kertaan ja sekös vasta hassua. Sit vauva on peppu pystyssä liikkumatta samassa kohtaa ja muljahtaa sitten takas uiskentelemaan. Ihana toinen. Ja joo, sen ollaan mekin huomattu et kun isi laittaa kättä masulle ni jo poika rauhottuu, ihan pientä monotusta mut ei lähelläkään mitä mulle [:D]

Oletteko huomanneet vauvoillanne jo hikkaa? meillä sitä on alkanut esiintymään jo melkein päivittäin ja pariinkin otteeseen. Tuntuu vaan ikävältä kun yhes kohtaa vauva tasaisesti hytkyy, ikäänkun syke mut hitaampi. Luulisin sen olevan juurikin hikkaa, tiedä sitten?

Mä alan oikeesti tulla mökkihöperöks kun olen supistusten ja kohdunsuun kypsymisen takia vuodelevossa, onneks kuitenkin himassa etten osastolla. Jos kohdunkaula olis ollut ultralla katsottuna vielä vähän lyhyempi, oisvat ottanut mut sinne osastolle vuodelepoon. Oisin kyl vastustellu viimeseen asti. Olkaa onnellisia te jotka pystytte liikkumaan ja jopa vielä urheilemaan, kyllä tää huolta tuottaa. Tiettenkin ajattelen vaan vauvan parasta! Eilenkin olisi ollut ystävän polttarit ja itte olen vielä kaasona, vähän harmitti kun en saanut lupaa lähteä [:(] Mutta häihin jotka ovat 19.6 kyllä menen, se on varma. Vaikka pyörätuolissa istuen jos ei muuta. Lääkäri vaan hokee että muista et istuminen ei ole lepäämistä vaan täys lepo. Lääkäri sanoi että viikolle 30+ olen levossa ja sen jälkeen pikkuhiljaa voin alkaa tekemään normaaleja askareita ja liikkumaan pikkuhiljaa. En tiedä meinasko että sit ois kriittisemmät ajat ohi. Uskotaan mut häissä kyl käyn! [:)] Anteeksi omanapainen purkaukseni, on vaan niin paljon ajatuksia mitä tässä sängyssä maatessa pätkähtelee mieleen.
 
Ehtoota naiset!

Pilpa: Juu, kyllä tuota hikkaa aina välitä tuntuu olevan..
Ja voi kurjuus tota sun vuodelepo-tilannetta[&o] Vauvan parastahan siinä ajatellaan..että ei liian aikaisin synny (=liian pieni/kehittymätön), mutta varmasti ahdistaa olla vaan.
kybällä , että kaikki sujuu mallikkaasti jatkossa kuitenkin!

Milamariaa on ollut ahkerana siellä! Hyvä hyvä! Ajan kanssa toi eron jälkeinen elämä asettuu omiin uomiinsa...ja nukkuminen siinä samalla[;)]

Voi kääk, Purri, noita sun unia!

Mammalla onnittelut poikien hyvistä spettareista!

Saitko, PojanÄiti, väriä kinttuihin?

Pikatsu onkin jo aikaisempien postausten innoittamana käynyt ostamassa rautalisää itselleen[;)]?

ON: Olipas tämä nopea sunnuntai. Johtuu ehkä siitä, että meidän koko perhe heräsi vasta klo 10.15[8D][8D]
Pikkasen veti synttärijuhlat mehut...
Mutta sittemmin olenkin jo ehtinyt parin tunnin treenit tehdä, tuhota synttärikakku loppuun, pari litraa raparperimehua mehustaa, kiisselit odottaa huomista aamupuuroa jne...
Ja tänään muistutti kroppa yhdestä raskausoireesta; voimat saattavat loppua kuin seinään- ihan totaalisesti..[:D][:D] piti ottaa välikuolema...
Ja huomenna sitten ei saisi syödä klo 20.00 jälkeen- mulla on jo nyt nälkä, kun ajattelen ettei saa syödä..
Jaaha- illan leffan pariin..nukun jo alkutekstien aikana[;)]
 
moks!

Illaksi se muuttui taas ja huomenna maanantai, sovin heti treffit aamuksi puistoon 4viikkosen ja 9kuisen kanssa[:D]
en saa noista vauvoista tarpeekseni[:D][:)][8D].

Kaika koivet on edelleen yhtä valkoiset kuin ilta maito[8D] meni päivä ensin raivotessa noille kaapeille, sitten perheelle ja lopuksi ittelle. Lienen jotain hormooneita popsinut vitamiinien sijaan[8D].

Juu olipas päivä, mamma on ihan puhki, henkisesti ja fyysisesti.
Sain kaappeihin tilaa ja jonkun sortin järkevän systeemin järjestettyä niin että kun vauva tulee niin kaikki sujuu vaatteiden ja lakanoiden osalta kuin rasvattu.
Mutta, iso MUTTA, sitten räjähdin täysillä ukolleni (taas ties mistä, mutta silloin jostain tooooosi tärkeestä) Huusin niin lujaa että aloin näkemään valopilkkuja, NIIINKUIN IHAN OIKEASTI!!! Säikähdin itsekin ja hillitön parkuminen siihen päälle!
Hääsin pojat pois kotoa, join ison mukin teetä ja heitin kaiken mahdollisen ylimääräisen roskiin. Nyt on kämppä täynnä pussukoita ja nyysyköitä kirpparille, roskiin ja varastoon vietäväksi.
Ei tää pesänrakentaminen ollukkaan niin kivaa kun kuvittelin... Poika hangoittelee nukkumaan menon kanssa ja ukko on niin varpaillaan ettei uskalla edes hengittää...

MutMut huomasin kellarissa touhutessani, ettei minulla ole juuri lainkaan 62:n vaatteita mikä tarkoittaa, kyllä!!! SHOPPAILEMAAN!!!![:D][:D][:D]

Justiinsa mietin ettei h1987:sta ole kuulunut mitään? Mitenköhän siellä sujuu? Toivottavasti kaikki on hyvin kun viimeksi oli niin kovasti kuviot meneillään...

Pilpa tsemppejä sinne sängyn pohjalle!!! Kurjuuttakin kurjempaa, toivottavasti aika menee nopsaan ja pääset taas normaalin elämän kimppuun!

milamariaa voimia varaston kanssa [:D] täällä saatiin tuta varaston voima, se voi yllättää[8D]. Ja muutenkin uuden elämän aloitteluun voimia!!! (tulipas paljon voima-sanoja[;)])

Purrille rauhaisampaa tulevaa yötä[:D][8D]

nyt lisää rauhoittavaa teetä ja samalla yritän tuon pojan tainnuttaa... isännästä en vielä tiedä mitä sen kanssa teen, vieläkin olen siitä jostain tärkeästä, maailman kaatavasta asiasta näreissäni!!![:@][8|]

öit
 
Takaisin
Top