Kesäkuun Tuulahdukset

Moikka moikka!

Täällä ollaan leivotti 2 pellillistä pizzaa, saman verran mokkapaloja ja illaksi mulle yksi suolainen piirakka..
HUH! Sitten pitäis lähteä poikien kanssa uimahallia kohti- itse otan lilluttelun kannalta..pitää noita välipäiviäkin pitää ainakin kaksi viikossa..

Mä olen kanssa syönyt pidemmän aikaa noita maitohappokapseleita..
Ja olen tässä raskaudessa syöny selvästi vähemmän sokeriakin, joten ei ole onneksi tarvinnu hiivastakaan kärsiä.. hiiva[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja sellainen tuli mieleen, että meistä jo osa on VIIMEISELLÄ KOLMANNEKSELLA!!!
Älytöntä! Justhan me stressattiin np-ultraa[:D][:D][:D]

Pitää mennä taas!
 
HipHei!

Ensimmäinen erä äippälaatikon vaatteista kuivumassa. Nyt pitäs puunata ja tuunata juhlatamineet päälle, ja lähteä sinne Kevät hömpötykseen. (varautunut nameilla ja vesipullolla ja tietty kameralla[;)])

Kaika: Sullakin kiirettä pittää ja just ajattelin samaa, että Minä ja moni muukin on jo vimpalla kolmanneksella!!! Kylläpäs aika menee loppujen lopuks aikalailla nopsaan.[:D]

*Nyt puoli juoksua vaatteet päälle ja menoks* HEIPS!
 
Ihana idea noi mokkapalat, olen pari päivää miettinyt että mitä herkkua tekisin ni taidan huomenna tehdä sitä sitten!! Muutenkin on nyt tullu teiltä mammoilta aikas kivoja vinkkejä [:D]

Se uus lista oli kiva koska mietin kovasti että mitä tulee hommata, täällä netissä on paljon sivustoja mutta kiva kuulla semmoselta jolla on kokemusta oikeasti näistä asioista.

Olen kanssa sitä maitohappobakteeria popsinu säännöllisesti joka päivä, olisko joku joskus tienny kertoa että se on hyväksi vauvalle ihan alkuvaiheessakin jo, johonki vauvan tulevaan fiksuuteen liittyvää... tiiä ja muista näitä :)

Ihanaa lukea tein kevätjuhla tohinoita kun itellä ei oo mitään juhlia [:)] Juhannusta vaan odotan että pääsen mökille ja herkuttelemaan grillin ääreen :)

Tuntuu kyllä että aika on menny liianki nopeesti. Tosiaan alussa ooteltiin nt-ultria ja nyt jo melko viimisiä viedään... On ollu kyllä ihanaa aikaa!!

Nyt pitää kömpiä nukkumaan että jaksaa taas herätä :)

Aurinkoista illan jatkoa kaikille [:)]
 
Torstaita!

Kevätjuhlat on juhlittu, ja selvisin hengissä istumasessiosta vaikka nilkat kyllä turpos. Järjestelyt oli hanurista, ja aikuiset ihmiset ei osanneet käyttäytyä, vaan takimmaiset höpöttivät ja mölisivät keskenään, joten esityksistä ei kuullut puhetta ollenkaan. Ja sitten sillä oli näitä vanhmpia, jotka antoivat 3-4vuotiaden juosta edes-takas pitkin käytävää. Eihän mukelot koskaan opi olemaan ihmisiksi tilaisuuksissa, jos ei pienestä pitäen opeteta!!
   Rehtori kävi jopa puhuttamassa noita pikkuisia asiasta...Itse olisin hävennyt silmät päästäni, jos omani olisi siellä mesonnut esitysten aikana, mutta jos aikuisetkin käyttäytyivät idioottimaisesti, mitä voi odottaa lasten käytökseltä...
*murisen ja puhisen vapaankasvatuksen suohon*Sori vaan, jos astuin jonkun varpaille/aatteille/arvoille! "kohtuus kaikessa ja kaikki kohtuudessa"!!

Rehtorin puhe oli taas joka vuotiseen tapaansa mahtava, herkistelyltä en välttynyt, saatika kun ex-hoitolapsoseni sai hymypatsaan minä repesin totaalisesti. Onneksi olin varautunut nessu-paketilla [;)][:(][:)]

Muutomasta päivästä kun vielä selviäis, kun on niin poikkeuksellisia päiviä mukeloilla on itsekkin aivan sekaisin ja väsyneempi, kuin jos olisi normirytmi.

Tänään koitan selvitä tuon pyykkirumpan kanssa, kauppareissusta ja ruuanlaitosta. Siinä tarpeeksi tälle päivälle [:)] vaikka neuvotaan tekemään hommat ja hoitamaan asiat ennen vauvan syntymää valmiiksi, eihän se tarkoita että äiteet riehuu itsensä loppuun. Ja kun vauva syntyy, niin äitee on aivan väsynyt.
Kohtuudella kaikkea,eikös?

Nyt nostan ahterini tästä netin syövereistä, ja Teen Oikeasti Jotakin Järkevää [:D] Päivän Jatkeita! (ja sorge oma-napaisuuteni)
 
torstaita täältäkin[:D]

Täällä on pilvinen sää, mikä on IIIIIIIHANNAAAAAA!!! Jo heti aamusta hieman virkeempi olo!
Nukuttiin kunnolla "pommiin" jos nyt lomalla voi pommiin nukkua...[8D] herättiin vasta 9ltä[:D].
Touhukas pvä edessä, sekin on kivaa.
Onpas nyt kivaakivaakivaa...

Mamma_76 niisk* Kevätjuhlat on jotenkin niin ihania, ja ne muksut on niin liikkiksiä :) Vaik joo GRRRR[:@] jos ei vanhemmat yhtään tajua ojentaa jälkikasvuaan edes juhlatilaisuuksissa. Vaikkakin vaikea sitä on ojentaa jos ei itselle sitä kukaan ole opettanut...
Piti kysymäni et minkä ikäsiä sulla on lapset?

Viimeinen kolmannes, WAU!!! JO!!!! Mistä se niinkun lasketaan, vkko 26->???
Nyt tuli hätä, kohta tää loppuu ja sit onkin nyssykkä sykyssä...
Siis kaikki ihan positiivisessa mielessä, mut kun just on päässy raskuden makuun enkä vielä ole hirveästi tätä pesääkään rakennellu, tai hankitoja tehnyt... Teoria tasolla vielä olen!

No jospa asiaa auttaisi se että mennään 4vkkoa vanhaa vauvvaa katselemaan, Sain houkuteltua tuoreen äireen lounaalle :) Kuulin ettei edes mummot ole päässy vielä katteemaan nin mietin jos siellä on vaikka mieli vähän maassa tai jotain (kun on siihen ystävällä kovasti taipumusta), toisaalta tuore mummo on ollu lastensairaalan päähoitsu viim 20vee ennen eläköitymistä, että voisi olla mullakin pikkanen kynnys päästää sellaista hirmua kotiini vielä kun itse haparoi arjen kanssa.

Mut nyt on jo pakko vääntää kevyt aamiainen nin ollaan sit luonas aikaankin nälkäisiä :)
 
Huomentapäivää!

Täällä on saikkuiltu kohta viikko ja huomenna alkaa elämäni ensimmäinen palkallinen neljän viikon loma!! [:)]

PojanÄiti mäkin tykkäisin nukkua pitkään kun kerrankin saa, mutta ei!! Tänäänkin herätty seiskan jälkeen, huh.. No onhan se pitkään siihen verrattuna, että lähen töihin aina 6.20..

Ihanaa kun ei tartte työmatkoista ja töistä stressata! Oon ihan superhyvällä tuulella[:)] Kaija Koo pauhaa ja kotityötkin sujuu [:D][:D]
 
Annie meillläkin nukuttiin pitkään vasta nyt viidentenä päivänä[:D][:D], sitä ennen ollaan aina herätty normiaikaan 7lta. Onnea loman johdosta, kohta koisailet jo puolille päivin[8D][:D][;)][:)]!!!!

Poika ehdotti juuri että jos pikkuveljen nimeksi laitettaiskin hevisaurus[&:][8D][8|]
 
Aaah, ihanaa torstaita vaan!
Tänään alkoi silmät loistamaan, kun sain puhelun ehkä mahdollisista töistä! Minä niiiin toivon pääseväni sinne! <3 Olen ollut viimeksi ööh, tammikuussa töissä ja olisi enemmän kuin kiva päästä jotakin puuhamaan. Tuntuu, että identiteetti ja kaikki kärsii, jos aina vaan kotona istuu :/

Aika moni on varmaan äippäpaketin saanut jo.. Minä sitä vielä odottelen.

Njuup, kokkailun pariin!
 
HeviSaurus! *Tirsk*

Meillä on kuulemma rokkivauva [;)]
Oli muutern aivan piiiiikkuinen (arvio villisti 1-2viikkonen) vauva siellä juhlassa eilen, äiti istui nyytin kanssa mun edessä, ja mä olin ihan "Love"<3

Öööhm! Mitenköhän tuo muuten alkaa viimeinen kolmannes? Jossain on viikot:29-42
ja toisaalla sitten taas...
Nuo kuukaudet menis vissiinki näin:
6.kk =21-24  viikot
7.Kk =25-28  viikot
8.Kk =29-32  viikot
9.Kk =33-36  viikot
10.Kk=37-40 viikot

Ja taas löysin ihanat sivut: http://www.miajoki.com/vauva.htm
 
Miltä liitoskivut tuntuu ja pitääkö niistä olla huolissaan rv 25+?

Eilen tuntui useampaan otteeseen kuin lantion luut hajoais pieniksi palasiksi, ei mitenkään kivaa. Pohdiskelin vain, että mistähän tässä mahtaa olla kyse.
 
Liitoskivut eivät ole mitenkään vaarallisia. Minullakin on niitä ja paljon, välilä on vaikea kävellä. Tuntuu, että mitä enemmän lapsia tekee, niin sitä enemmään kipuja esiintyy.

Minulla alkoi kesäloma tossa kesäkuun alusta ja olen vain nauttinut ihanista ilmoista.

Väsyttääkin kaiken aikaa ja olen nukkunut paljon.

Sokerirasituskoe on tossa kesäkuun lopussa ja se vähän kammottaa, juoda sitä kamalaa litkua ja muutenkin.

Tämä vauva on kova liikkumaan mahassa ja minusta se on merkki, että kaikki on hyvin siellä.

Ei ole vielä tullut ostettua vauvalle mitään, ehkä alan kesäloman jälkeen. Olen lähdössä lauantaina lastenkanssa Ekyptiin ja ollaan siellä viikko. Sitten loppuukin kesäloma ja äitiyslomalle jään näillä näkymin elokuun kymmenes päivä, jos vain jaksan niin kauan olla töissä.
meillä meinaan täytyy paljon liikkua paikasta toiseen ja portaita mennä ylös ja alas. No aika näyttää sen.

Jaksamista kaikille kuuman kesän kynnyksellä!
 
Kivaa, kun täällä näin ahkerasti pulistaan!

Mä en ny tiiä, mikä on virallinen tapa laskea kolmannekset, mutta jonkun tavan mukaan 27. viikolta etiä päin..
no samapa tuo, pitkällä jo ollaan[:D]
Olin kiva tosta viikko viikolta osiosta lukasta, että nyt alkaa olla selviytymismahkuja, jos syntyis..ja joka päivä selviytymistodennäköisyys kasvaa!

Täällä on taas menty pää kolmantena jalkana: nurmikkoleikkuuseen meni 2h 15 min (meillä on pihaa yli 1400 neliötä...), nyt kauppaan ja sulkaakakkupohjien ja feta-pinaattipiiraan tekoon.

Ja lasten osalta pääsenkin tänään helpolla, kun molemmat loppupäivän huoneissaan arestissa[;)]
Näin siis alkoi meillä kesäloma; opetellaan vastuunottoa teoistaan ja nyt meillä tiedetään, mitä tarkoittaa vahingosta vastuullinen ja mitä seuraamus on (jos rikkoo ikkunan kivellä, siirtyy trampan hankinta tältä kesältä pois[;)]) Olivat siis rikkoneet läheisen kiinteistön ikkunan kivellä, koska halusivat päästä skeittirampeille..ÄLY HOI!!!!
Jäivät rysän päältä kiinni (hyvä niin!) ja poikien ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun karautin paikan päälle selvittelemään asiaa[:D][:D][:D][:D]
Mulle tuli niiiiin täysiä omat lapsuuden hölmöilyt mieleen; se oli kamalaa odottaa isää, äitiä tai pappaa, kun tiesi tehneensä väärin.

No, mutta kauppaan siis hiiop!
 
Jaahas! Hyvää Perjataita!

Viikonloppu edessä, huomenna mukelot hakee todistuksensa ja se siittä[;)] Kesis Alkaa!!

Liitoskivuista:
Ei niitä kaikille edes tule. Oli sitten kyse ensi- tai uudelleen synnyttäjästä. Ja toisille tulee kivuliaampia, kuin toisille. Joillakin helpottaa venyttely tai lepo, ja taas toisilla ei tunnu auttavan yhtään mikään.

Vauvan liikkeistä: *Huolestus ja nippailee piruja olkapäältä* Kovin on hiljasta ollut muutoman päivän, juhlissa vähäsen jytäsi, ja muutoman kerran päivässä olen tuntenut "hipaisuja", illasta muutoman isomman muljun. Montako kertaa päivässä on se "normi"? En ole ollenkaan tottunut tähän hiljaisuuteen, kun muuten on ollut niin eloisa. Tietty kyllähän tuolla masussa alkaa ahtauttakin olemaan....[&o] Emt...

Jotakin hyvää, ukko kultani saapuu kotio viikonlopuksi. Saan siis ainakin 2 yötä tuhista kaikussa[:)]

Hyvää Viikonloppua Kaikille!
 
Huomenta ja hyvää perjantaita Jee!! (ei tarvii mennä kahteen päivää töihin)

Täällä kanssa vähän huolestunut kun vauva on ollu hiljanen. Yleensä se touhuaa pitkin päivää ja aamulla tervehtii mutta nyt ei oo mitään kuulunu. Tää on niin tätä, näitten pelkojen kanssa tiiä mihin joutuu vielä :)
Ehkä sen muutaman päivän jaksaa huolehtia ja sitten neuvolaan...

Mulla on myös niitä liitoskipuja ja ne kyllä verottaa tota kävelyä aika paljon. Ehkä puolen kilsaa pystyy kävelemään ja sitten alkaa sattua eikä auta muu kun pysähtyä..

Hyvää viikon loppua kaikille ja hyvää kesälomaa niille onnellisille joilla semmonen nyt alkaa!! (onneks itellä enää kk ni sitten lomalle!! )
 
Hyhhyyi! Taisin juoda eilen liian vähän:
- Näin aamusta unia, jossa uin jossakin kellertävän likaisessa, saasteisessa suossa sammakonkudun keskellä ja JOIN SITÄ vettä :D Minulla oli myös tikkari kädessä siinä unessa ja uitin sitä siellä vedessä ja silti söin sitä! HYI!
Noniin kun heräsin oli ihan kamala jano. Mies sanoi "Kameli".. Minä olin että "Whaaat?".. "Oot kameli ku juot noin paljon ja sitten sulla on tollanen kyttyrä tossa eessä" [:D][:D]

Vieläkin janottaa paljon ja vähän mahassa tuntuu inhottavalle. Hmm.

Liikkeistä: Joo, aika tuttua ollut tuo pelko.. Pari viikkoa sitten taisin viimeksi olla huolissani [:D] Sitten jälkeenpäin on aina sellainen vähän hölmö olo, kun on taas murehtinut..

Nyt taidankin tästä soitella Elloselle, jostakin syystä en saa tilausta tehtyä siellä..

Hyvää, huoletonta viikonloppua kaikille! [:)]
 
Mamma_76 ja Jänö: Sattuipa sopivasti teidän kirjoitukset tähän aamuun...

Mullakaan ei ole kuulunut mitään ihmeitä tuolta mahasta. Välillä tullut kovia viiltäviä kipuja, mutta kuittasin ne suppareina. Liitoskivut oon mieltänyt tunteeksi, että haaroväli ratkeaa. Noh, täällä siis kanssa ollut tosi säännöllistä elämää kakaralla, mutta nyt muutaman päivän aikana vähentynyt ja vähentynyt. Viimeeksi kunnon liikkeitä tunsin eilen illalla 16 aikaan. Sitten muutaman pikkutökkäsyn joskus 18:sta. Aamusin on ollut tuolla tapana ilmotella ittestään, mutta ei tänään. Join mehua ja söin. Lepäilin sohvalla aikani. Hiljaista. Tulin töihin. Hiljaista. Join kaakaota ja lasin sokerivettä ja odottelin. Hiljaista. Hypin tasajalkaa ja kyykkäsin ja luoja tietää mitä ja odottelin. Hiljaista. [:o]

Nyt sitten tääkin viilipytty otti ja nappasi puhelimen kouraan ja soitin Kätilöopiston päivystävälle kätilölle. Siinä jo itku kurkussa kerroin koko stoorin. Kätilö totesi, että kun noin omatoimisesti oot lastas jo häiriköinnyt ja vastakaikua ei ole kunnolla tullut, niin ihan on paree varmistaa. Tervetuloa.

Hilppasin tästä töistä tuohon opistolle ja kätilö alkoi värkkimään sillä doplerilla. Ei meinannu löytyä ääniä millään, mutta sitten alkoi jumputus - ja miulla aukes tulvaportit. Siinä sitten kellotin sängyllä dopleri mahassa ja kuuntelin sitä elämää. Meni tovi ja alkoi sitten kuulua sitä liikkumisääntäkin. Jossain välissä hävis sydänäänet hetkeksi (varmaan siirtyi taas piiloon), mutta kuitenkin kohta palasivat normaaleina. Tunnin reissu kaikkiaan.

Kätilökin totesi, että varmaan on vaan asettunut sen verran "ovelaan paikkaan" tuonne selkärangan tuntumaan ja sellaiseen asentoon, että ei niitä liikkeitä ole voinut tuntea. Liekö jotain tekoa tällä flunssalla, töihin paluulla ja väsymyksellä. Pääasia, että kaikki on kakaralla ok ja nyt voi hengittää taas normaalisti. Kohta pääsee viikonlopun viettoon... onneksi. [:)]
 
Ja muoks: Kyllä - on vähän tyhmä olo nyt. [:D] Toisaalta. Voiko sitä koskaan olla tällasessa tilanteessa, kun on ensimmäinen rakskaus, kovin huoletonkaan... [:)]
 
Huomenia,
Tän viikon lääkäriasiat hoidettu ja nyt voi keskittyä viikonlopusta nauttimiseen. Kävin eilen yksityisellä ja kaikkien kaveri hiivahan sieltä paljastui, eli ei muuta ku puikkoa kehiin. Kattoi vielä ultralla ettei kohdunkaula(?) ole kutistunut mutta 5 cm näytti. Oli muutenkin ihan mukava vanhempi miesgyne.
Tänään menin aamulla sinne sokerirasitukseen. Ai että olis eilen illalla tehny mieli syödä ja juoda kaikkea mahdollista. Aivan erityisesti ois himottanu grillikylki, mistähän tuokin tuli :D Verikokeiden ottaja oli hyvä ja litku oli aivan kamalaa. Mulle ei muutenkaan oo mikään makee oikein maistunut saatikka sitten 12 h syömättömyyden jälkeen ja aamulla ensimmäisenä. Yäh, kunnialla sain litkun kuitenkin nieltyä ja kaikki meni hyvin. Alkuarvo oli 4 ja loput selviää ke neuvolassa.
Tuo Hevisaurus oli ihana. Meilläkin tyttö harvase päivä jotain nimiä ehdottelee, useimmat niistä vaan ovat koirien nimiä :D
Kai sitä pitäis lähteä postiin, tarjoustaloon ja terraan katsomaan jos niistä jotain kivoja kukkasia löytyis istutettavaksi [:)]
 
Hips hei!

Aamupäivästä oli niiiiiiin jotenkin vetämätön olo, ei maistunu elo olleenkaan ja olisin vaan voinu köllötellä.
MUT SIT tuli postia!!!! Luukusta tipahti vauvalle huutamani kietaisupaidat, iiiiik!!!!!!
Ja uikkarit jotka tilasin pari pvää sitten
http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=3&ala=6&tuote=41
Tuo turkoosi versio, kun musta oli loppu. Oli harvinaisen nopea toimitus!!!
Heti pitänee illalla päästä hallille tyyppaamaan, ainakin näin kuivaharjoitellen istuu kivasti[:D].

Illemmalla isketään ihka uudelle kirpparille joka avasi ovansa vain muutama viikko sitten ja jos paljastuu hyväksi paikaksi nin varaan sunnuntaiksi sieltä pöydän jossa aijon myydä melkein kaikki vanhat normi vaatteet :) Jätän vaan muutaman ihan lempparin kaapin pohjalle, ni sitten kun alan päästä takasin mittoihin niin on ihanata shoppailla ihan uuusia kamppeita[:D][:D][:D].

Celina ihan oikein teit!!!! eikä tartte yhtään tyhmistellä siellä, varsinkin jos hoitsutkin ottivat asian vakavasti!!!
 
Huomenia! (okei, taitaa olla jo keskipäivä...[:)])

Heheehee, postista tuli ilmoitus, että äippäpaketti olisi haettavissa ja sormet syyhyävät jo! Odottelen kyllä ennen avaamista, että mies tulee töistä kotiin, niin voimme yhdessä intoilla ja kauhistella, kun vauvasta tuleekin yhtäkkiä taas konkreettisempi asia. Tuntuu, että viikot vaan vierii ja kohta pitäisi ihan oikeasti mennä synnyttämäänkin! Jaiks! [8|]

Liikkeistä: Täälläkin on ollut nyt selkeästi hiljaisempaa. Kuitenkin viikolla oltiin neuvolassa ja kaikki oli vatsassa ihan reerassa eli hyvin. Luultavasti vauvat alkaa tässä vaiheessa olla sen verta isompia, etteivät ne mahdu mellastamaan ihan niin kovasti. Taitavat kuperkeikkojen ajat olla jo ohitse... Ja välillä vauva on selkeästi kääntynyt, joten eipä niitä potkuja voikaan tuntea, kun menevät selkään. Ite koetan karistella pirut (oho, meinasin kirjoittaa vahingossa pirtu [;)][:D][:)]) olalta nauttimalla välillä rauhallisista hetkistä. Että onhan se välillä rentouttavaakin, kun ei ole joku koko ajan muksimassa masua sisältä päin. En tiiä onko muilla vauvat rauhallisempia näinä kuumina päivinä. Oma masuasukki ainakaan ei jaksa helteellä riehua, kun on mammakin aika väsy ja kuumissaan.

Hevisaurus [:D][:D], hihii! Lapsilta tulee aina parhaat ehdotukset... [;)]

Nyt postiin! Jepujee!
 
Päiviä kaikille! (varoitus, seuraa vaan omaa napaa)

Meilläki oli stressaava alkuviikko, lähinnä miehen työasioiden vuoksi, mut nyt sekin saatiin eilen järjestymään, ja voin rauhallisin mielin odotella tulevaa [:)] Eli ainaki 6kk on ihan lepposaa aikaa sillä saralla [;)] mun pitäis vielä yrittää nähdä pomoni ja sanoa sille, että ei laita mulle mitää ihmeen 5pvän vapaaputkia, koska kohta mulla alkaa 2kk vapaa ennen ku vauva syntyy, ellei se sitten sääli äitiään ja tule vähä etuajassa [;)] siis vaikka elokuun lopussa tai noin, mut tuskin tulee ku mäki oon ollu yliaikanen ja isänsä todennäkösesti on ollu yliaikanen [:D]

Tosta vauvan liikkumisesta, mä oon aiemminki tainnu mainita, että mun vauvani viihtyy selkä mun vatsaani kohden ja potkii siis selkärankaa... En siks osaa olla huolissani jos pariin päivään ei kuulu oikeastaan mitään. Mut nyt se on sitten potkinu ihan säännöllisesti viimeistää illalla ku mies on tullu kotiin.. yrittää ilmeisesti moikata isäänsä [:D] Ja eilen olin jo klo 6 hereillä ja ennen seitsemää ulkona ja menossa hoitamassa asioita, niin en ees ehtiny tuntee vauvan liikkeitä ennen ku vasta illalla klo 22... JOstain syystä toi ei liiku ku töissä olen, antaa mamman tehdä työnsä rauhassa[;)]

Löysin muuten ihanan sängyn Ikeasta... maksaa 50e tän kuun ajan jos on Ikea Family-kortti!! Arvatkaa vaan meenkö mä ostamaan sen heti ku mies saa palkkaa [:D][:D] Äitiyspakkauski odottaa postissa noutajaansa, ja maanantaina sitten hilpasen sinne hakemaan sen, ja värväsin kaverinki mukaan, että mies saa sitten rauhassa lähteä töihin [;)] Mokomaki ukkeli ihmetteli et enkö mä ittekseni saa sitä sieltä postista haettua.. 8,5kg paketti ja kävellen haluan mennä ku on liikunta jääny vähä vähille ku työajat on ollu kaikkea mahdollista... Mut siis lähinnä haluun vaa kaverin juttuseuraks[:D]

Ja nyt alan ihmettelemään jääkaapin sisältöä, jos vaikka saisin syötyä jotain fiksua ennen töihin lähtöä [:)]
 
Takaisin
Top