Kesäkuun Tuulahdukset

Perjantai huomenet.

Milamariaalla kuulostaa eilisen menuu aika täydelliseltä. Mmm... pitsaa... ja keksejä.... gahagagaaa... *kuolaa näppikselle* [:D] Kiva kuulla, että painonnousu on noin vähentynyt siellä noin paljon.

Kaika aikasta rauhoittavaa lukea tuota sun viestiä. Hyvä, että kirjoitit tuon rauhoittumisasian. Kun sen oikeasti lukee omin silmin, niin varmaan jää mieleen täälläkin. [:)]

*napa* Löytyikö tuolta eiliseltä kirppiskierrokselta mitään lisää? [:)] Ja kuten sanoit aiemmin, myös musta on mahtavaa, että täällä saa puhua suoraan asioista niin kun ne on. Oikein kammolla mietin, että mitä tämä elämä olisi, jos ei teille voisi puhua? Aika paljon kurjempaa, veikkaan minä. [:o]

Ihosta: Mulla on selkään ja rintaan tullut finnejä. Välillä oli naama aika hurjassa kunnossa, mutta nyt taas parempaan päin. Tuo selkä on siitä hankala, että ei oikein yllä kunnolla itse pesemään kaikkialta, joten kerta viikossa saa ukko kuurata. Asiaa auttaa mulla lakanoiden tiheämpi vaihto ja muutenkin lisääntynyt veden juonti.

Isyyslomista: Meillä on alustavasti keskusteltu niin (omasta puolesta puhun, kun ei koskaan voi olla varma, että mies itse muistaa [;)] ), että mies pitää kaksi viikkoa kesälomaa nyt heinäkuuussa ja sitten lasketun ajan tienoilla on lomalla. Käsitin näin, että heillä on mahdollista katkaista loma ja pitää isyyslomaa, jolloin jäljelle jäävä loma-aika voidaan sijoittaa myöhemmin vuodelle. En tiedä ottaako siihen sitten 12 tai 18 päivän putken kotona. Isäkuukauden pitää kuitenkin sitten ensi kesänä. Mutta, meidän taloudessa suunnitelmat tapaa muuttua ihan lennosta ja pessimisti ei pety koskaan kovin pahasti... [>:]

Painonnoususta: Kiinnostaisi tietää kootusti miten teillä muilla tuo paino on kehittynyt raskauden aikana. Jos viitsitte/uskallatte/kehtaatte laittaa näkyviin, mukavaa olisi. Ja myös verrokkia, jos teillä on aiempia raskauksia ollut ja mitä veikkaatte loppupainon olevan.

Ennen raskautta: 74,5 kg
Ensimmäinen neuvola: 76,8 kg
Paino nyt: 80,5 kg
Loppupaino: 86 - 88 kg <- ja arvio (tai toive) perustuu siihen normi(?) 12 - 15 kilon nousuun... [&:]

Minulla lähtöpaino oli n. 65 kg..
Toisella neuvolareissulla oli tullut jo neljä kiloa! ;O (lopetin tupakoinnin, viimeksi kun yritin lopettaa lihoin kahdessa kuukaudessa 8 kiloa [&:])
Jeps, siintä sitten se hieman tasaantui.

Elin tuossa pari viikkoa vähän liian tarkalla ruokavaliolla, koska minulta tippuikin paino kaksi kiloa.. (mutta jatkuvasti paleli jne, joten oli parhainta elää ei niin tarkasti).
Jeps, nyt siis paino minulla 76 kg, eli nyt tullut 11 kiloa yhteensä. Toivottavasti ei ihan kahtakymmenta kiloa tule. Mutta olen yrittänyt ajatella lohduttavasti toivoen, että tulisi tässä kolmen kuukauden sisällä kolme kiloa ;--D Olisi nimittäin kiva olla fyysisesti suht hyvässä kunnossa, koska joudun kaiken tekemään lapsen kanssa yksin. Ulkonäöllisesti ei niinkään paineita, vaan todellakin se että olisi kuntoa hoitaa asioita.

Niin, tietenkin lopussa saattaa tulla turvotusta ja sen myötä painoa, joten toiveeni varmaankin murskautuvat [:D] Ähh, se painosta! Sittenhän sen näkee [:)]

huomenta päivää!!!

Mulla kanssa painoa tullut nyt ihan kivasti[:@]

Alkupaino oli 66 ja nyt 77, eli samat 11 kg, tosin nyt joku kumma pyrähdys kun kolmessa viikossa tuli 3kg ja sf mitta oli hypänny skyhigh, katellaan nyt vielä tilanteita, turvotusta ainakin on, välillä tuntuu kuin pakkasella yrittäis puhua kun naamakin niin turpeena...
Viimeksi mulla tuli myös nestettä ihan kamalasti ja synnärille jäi 14kg, kun ne läks heti liikkeelle synnytyksen jälkeen.
Ruokahalu on kasvanut sen myötä kun jäin pojan kanssa kotiin, mutta on sitä enemmän touhuttukin. Iltasyöminen on nyt ollut päivän sana. Kun tekee mieli ihan kunnon lämmintä ateriaa joskus vielä 10jälkeenkin iltasella... Vaikka olisikin syönyt jo kaksi ateriaa ja kaikki palat päivällä?

Kovasti mullakin oli mielessä ettei 80 raja menis rikki ja nousu pysyis rajoissa, mut jos tää tätä on niin haaveeksi kyllä jää...

Kaika onnittelut klitoriksen löytymisestä oman ja vauvan ([:D][8D]) Ja eksän töpöilyihin voin vaan toivottaa voimia, Vastasiko se sun meiliin jotenkin?

Celina hienosti sulla pysynyt paino kurissa, peukut siitä!

napa Kirpparit rulaa!!![:D] Niihin jää koukkuun, me lähetään sunnuntaina myymään jopa, tosin mulla kaikki voitot yleensä jo menee siellä[:D]

Ihanaista viikonloppua (taas[:D]) !!!

Muoks* käsi olikin aivoa nopeampi ja napautti viestin ilmoille ennenkuin kerkesin kaikkeni siihen antamaan :)

Kaikalta tuli todellakin hyvää juttua. On varmasti tärkeää yrittää osata olla rauhallinen ja uskoa vain siihen, että kyllä sitä selviää ja pärjää ja oppii ja osaa. Ja olen itse asiassa lukenut jostain vauva-lehdestä tuota samaa, että vauva tunnistaa hoitajan kireyden/paniikin ja hermostuu lisää siitä.

Celina ja PojanÄiti: Todellakin kirppareihin jää koukkuun! En ehtinyt käymään eilen kuin yhdellä kirpputorilla kun se olikin niin suuri kokoinen ja siellä kiertäessä meni niin kauan aikaa! Nyt ostin kyllä niin jätkämäisiä vaatteita, että. Ihanat farkkulappuhaalarit ja sellainen kauluspaita ja sitten vielä toiset "ureheilutyyliset" housut ja sellainen hauska koirapaita. Toivottavasti poika nyt sitten tosiaan on poika, koska muuten tyttö joutuu pitämään kyllä tosi poikamaisia vaatteita... [:)]

Kävin myös Eurokankaassa. Siellä oli muovitettu frotee jotain vajaa 10€/m, joten sehän tulee niin ostettuna paljon halvemmaksi kuin suoraan valmiina kaupasta. Jo pelkästään 50cm:n palastahan saa kaksi palasta ja tuolla 10€ saa 4 palasta. No en nyt vielä sitten sitä ostanut, kun siinä luki, että PVC-muovia... Tyhmä kysymys, mutta onko se aivan turvallista?? Siis onko niitä alustoja ylipäätään olemassa jonkinlaisia muita kuin PVC-muovisia?

No sitten ostin vähän harsoakin. Se oli valmiiksi sellaista 70cm leveää ja hinta oli 2,90€/m mutta havaitsin sitten myöhemmin, että kaupan valmisharsot ovat halvempia. Ostin NameIt-merkkisiä harsoja pojalle sopivan värisen pakkauksen (ihania värejä, sinisiä, limen vihreitä ja valkoisia) 14.90€ ja siinä oli 10 kpl, joten se tuli tosiaan halvemmaksi (lisäksi minulla oli 25% alennuskuponki).

Sitten ostin froteekangasta. Se oli sellasita 70cm leveää, joten ei tarvitse kuin päät ommella. Ostin muutaman sopivan kokoisen palan sitten tuohon hoitoalustan päälle, kun se on sellaista kovaa muovia, niin pehmentää vähän sitä.

Huomenta kaikille!

Painosta: Itselläni on tullut ~4,5 kg rv 27+.
Olen todella tyytyväinen, koska otin ennen raskautta +10kg pelkästään hyviä ruokia ja viinejä nauttimalla[8|][8|]
Aikaisemmissa raskauksissa painoni oli synnytyslaitoksella ~75kg, joten nyt tähtään maksimissaan 80kg synnärille mentäessä..ei ole sitten niin ylivoimaista pudottaa takas siihen n. 58kg:aan. (55kg ihanteeni)
Olen kyllä todella tyytyväinen itseeni, että olen löytänyt liikunnan ilon taas parin vuoden ja 10 kilon löysäilyn jälkeen ja uskon, että (jos kaikki menee normaalista l. hyvin) tällä draivilla eipä tule kovinkaan paljon ongelmia mittoihin pääsemisessä.
Niin siis vielä saisi nousta paino ~6 kg. Tosin jos se lopputurvotus iskee pahastikkin, niin sitten mennään huolella yli..sen näkee sitten!
Vaa'an ostan vasta raskauden jälkeen painonpudotuksen tueksi, nyt olen joka päivä kirjannut http://kiloklubi.fi syömiset ja urheilut- ja toi on todella auttanut, motivoinut ja tukenut syömisseurantaani[:)]

PojanÄiti: Eipä ole mulkvisti vastannut..en tosin odottanutkaan, että vastaisi..miehet[8|]- toivottavasti kuitenkin jotain ajattelua tapahtuu siellä päässä jatkossa.

Ja tänään jatkuu sokeriseuranta, maanantaina saan tietää insuliinimääräni.
Mutta parasta tällä hetkellä on: sain nukutuksi täydet yöunet!!![:D][:D][:D]

Nyt olis kikherneet valmiit, joten meikä taitaa mennä pihalle pörräämään!

Moikka!

Täällä painoasiaan. ekaan neuvolaan mentäessä painoa tais olla sellaset 74,6. tänään kävin aamulla vaa'alla suihkuun mennessä ja näytti 77,4, eli toistaseksi ei oo tullunna hirveesti, kyllähän se vielä tässä nousee ja ootanki että millon alkaa tapahtumaan! Tietenki toivon että ihan älyttömiä ei kuitenkaan nousis kun on tuota elopainoa valmiiksikin omasta takaa...

Mulla on painoa siunaantunut ekasta neuvolasta n. 6kg. Toivottavasti ei enää ihan hirveesti nousis [8|] Tänään käytyäni vaa`alla se näytti reilun kilon vähemmän kun viime neuvolan aikaan. Mitenkähän on päässy kilo tippumaan. Mut jotenkin en usko ihan tuohon meidän vaa`an ja neukun yhteistyöhön [:)] Mut samapa tuo kunhan kaikki on kunnossa ja vauva kasvaa.

Tänään tuli sit kelalta äippäraha päätökset ja eipähän niillä hirveenä hurrata mitä jää käteen verojen jälkeen [:(] mut aivan sama, kylläpä me ainakin pärjätään, miehellä onneks ihan kohtuu hyvät tulot. Kurja vaan olla toisen elätettävänä täysin melkeinpä. Huoh. Ootteko jo muutkin saaneet päätöksiä rahoista? Oletteko olleet tyytyväisiä tulokseen?

Kelan päätökseen olen todella tyytyväinen koska viimisen vuoden oon ollu opiskelijana joten tulot nousee kolminkertaisesti siitä. Mutta en siltikään miljonääriksi voi alkaa[:)]

Painoa on mulla tullu kivasti... (pituuteni 170cm)
ennen raskautta   70
eka neuvola         71.4
toka                    71
3.                       71.4
4.                      75.6
ja viimisin neuvala 75.8
eilen paino oli omalla vaakalla 77. Eli tuosta kun nopeesti laskee niin ihanasti on seitsemän kiloa tullu. Eipä haittaa ku aina voi sitten laihduttaa raskauden jälkeen. Olen suunnitellut ettei painoa tulis kun sen max 12kg, HAHAHAHAHAAA salli mun nauraa mut siis teoriassa vois olla mahdollista.

Rauhallisuutta pitää sitten muistutella kun meillä on ne vauvat kainaloissa kun muuten unohtuu [:D] Eli kiitos vinkistä.

Mitäs vielä, niin töitä ei oo ku kolme viikkoa jäljellä joten eiköhän sen ajan vielä jaksa, vaikka tyhmä työ onkin... Ja noita vaunuja voin katella tuossa nyt loppuajan ku halusin hakea ne kotiin jo koska pitää ne muutenkin tänne mahtua sitten jatkossa.

Ai niiin ja siitä äitiyspakkauksesta mun on pitäny sanoa kun moni on sanonu että heidän mielestä se on poikien värinen. No ei musta oo mut sit oon pohtinu että on niitä makuja niin monenlaisia ettei voi kaikkia miellyttää mut sit kekkkasin että kun siinä on harmaita juttuja ni ne sopii tytöille kun siihen laittaa vaaleen punasta vaatetta lisäks. Harmaa ja v.punanen sopii hyvin yhteen, on sitten muotitietoinen vauveli. Tällasia sitä sit pohtii ettei muut sitten hauku ihanaa pakkausta [:)]

On ollu jotenki ihan tylsää kotona. En oo keksiny mitään kivaa tekemistä, sit roikun täällä netissä ja odottelen josko joku kirjottelis jotain.... Olishan noita hommia mut kivaa tekemistä...

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Ehtoota Ladyt!

Mulla sama tilanne kuin Jänöllä, että tulot vähintään kolminkertaistuvat, kun olen ollut pelkällä opintorahalla viime syyskuusta lähtien.
En siis valita[:D]

Mulla on ollut kaikkea muuta kuin tylsää tänään- kaikkien kanssa vääntöä, niin miehen kuin molempien poikienkin kanssa. Bonuksena poikien parin frendin kanssa neuvonpitoa viime aikojen tekemisistä.
Just niitä päiviä, että ei toivo mitään niin paljon kuin tätä käsillä olevaan hetkeä alkavaksi (= lapset sängyissään, ukko hiljaa fudista katsomassa, paikat siistinä ja järkässä ja puhelimet kiinni).
Mulla meni kuppi nurin ihan huolella päivällispöydässä ja poistuin meidän makkariin ja itkuhan se tuli.
Äiti oli pikkasen loppu. Ja tää raskaus vaan pahentaa fiiliksiä, kun väsyttää iltapäivästä jo aikalailla...tiedätte kyllä[;)]
Onneksi näitä päiviä on äärimmäisen harvoin.
Ja onneksi se on nyt ohi.

Onko teillä muilla sellaisia kelailuja joskus niinä synkkinä hetkinä, kun kaikki tökkii, että nyt mä heitän hanskat tiskiin ja sanon moikka ja painuis vaikka hotelliin yhdeksi yöksi?

Mut tätähän tää on- tää lapsiperhe-elämä.[:D]

Mistäs sitä valittais vielä..no, ainakin liitoskivuista vois mainita- häpyluukin on jo ihan helevetin kipiä.
Ja ajoittain on jo raskasta tän mahan kanssa- kasvimaalla kykkiminen on aikas tuskaa jo.

No nyt on parempi mieli[:)][:)][:)]
Eiku iltapalaa kehiin!

Se on sitten siinä kohta...

Eli isäntä lähtee jo tänään röihin, ja makkari on nyt siinä kunnossa että saatiin viime yö nukkua aivan ikiomassa sängyssä.(Lopultakin)
Tuo remppa on stressannut meitä molempia, ja itse olisin varmana jo kaiken tehnyt mutta tämä kumpu ei tee sitä mahdolliseksi.(raksamiehen tytär [;)]) Vielä jäi muutoma lista laittamatta kattoon, kun emme omista sellaista pyöriöpäistä vasaraa, ja taviksella kolhii uuteen tapettiin. Mutta muuten...jippiii!! Vielä Uusi lamppu, matot ja verhot. Ja se on siinä.
Tuosta korisängystä nyt varppina tulee vääntöä,(suku) mutta oltiin kuitenkin sitä mieltä ukon kanssa, että aivan turhaa vie tilaa, kun pinnasänkykin pitäisi sinne saada mahtumaan. Ja kun nyt vissiinkin ostetaan se hoitotasojutska siihen pinniksen päälle.(Mun selän vuoksi)niin eihän se tuohon rottinkihäkkyrään... sen verhotelineen sain hommattua[:D]

Tuonne neuvola/lekuri kuulumisiin jo kirjoittelinkin, onneksi ihan normaaleissa puitteissa mennään suppareitten kanssa. Minä, joka olen ikiliikkuja, ja väsymys/uupumus saa pois tolaltaan, kunnei kykene tekemään mitään...saatika että olisi tullut pakkolepo[&:]

Painosta: Ennen raskautta n.60kg,joulun kinkku yms sapuskat tekee mun painoon lisäystä,
 koska ekassa neukussa painoa olikin sitten jo 66kg
ja nyt paino oli 73kg, kaikki arvot yms. on kaikki ollut hyviä.
Ainoa syy sokerirasitukseen on tuon esikoisen suuri kokoisuus. Hyvähän se on että ollaan pilkun tarkkoja raskauden aikana, mutta turhaa mun tapauksessa, ja kuten neuvolatäti sanoi:"Lääkäri on vähän ehkä turhankin tarkka kaikkien juttujen kanssa."

Isyyslomasta: Kyllä meillä ollaan kotona heti kun vauva syntyy, eilen vielä juteltiin asiasta, ja kyllä se isille oli tärkee juttu olla kotosalla hoitamassa vauvaa ja tukemassa alkuun arjen pyörityksen kanssa. Ja nimenomaan tutustumassa omaan lapsoseen <3

Kirpputorit: Jiihaa!! Jos huomenna vain ei sada, tämä mamma käväsee taas kirppurilla. (jos jaksan [:-]) Mulle on kirpputoreista tullut se mielenrauhan tyysija, kun saan yksin kaikessa rauhassa penkoa ja shoppailla.[:D]

Hermoista: Kaika, kuulostipas niin tutulta. Eilen mulla oli kanssa sellainen päivä että oksat pois, ja lopulta parkusin vessassa, ja kirosin kaikki saamattomat kakkanaamat. Tuo remontti meinas kyllä viedä viimeisetkin järjen hivenet.
Ja kyllä, on tullut mieleen lähteä/paeta koko hullunmyllyä. Ihanaa olis just edes yks hotelliyö, kasvonaamiot,jalkahoito ym. ja illallinen ja tukeva aamupala. Palais uutena äiteenä arkeen[:)]
Nyt just ei ole helppoa olla rakastava puoliso ja ihana äiti. Kun vatsakumpu kasvaa, ahdistaa,yöunet on katkonaisia, nivuset on tulessa, tissejä pakottaa ja siinä sitten pitäis hymyillä ja vielä "hoitaa parisuhdetta"[;)]

Jahas, jos sitten lähtis pyörittämään tätä ihanata arkea.
Jaksuja mammat!! Heips!

Mamma_76: Onnea makkarin valmistumisesta! Eikä mitään huonoa omaatuntoa korisängyn käyttämättä jättämisestä. Itse tiedätte sen, mikä on teille paras ratkaisu! Suku vaan usein on se pahin...

Minun paino ekassa neuvolassa oli 71,8. Kaksi viikkoa sitten raskausviikolla 23 se oli 77,8, joten yhteensä oli tullut 6kg. Eipä sitä oikein osaa ajatella, että mihin asti paino nousee kun ainakin minun viikkokertymä on noussut joka kerta aivan exponentiaalisesti... Olen myös aika surutta ja ajattelematta syönyt kaikkea mahdollista ja erityisesti kaikkea hyvää, mikä ei tietenkään ole mitenkään järkevää ja lisäksi liikunta on loppunut lähes kokonaan... No olen päättänyt, että en tuota painoasiaa murehdi, että sitten sitä puotetaan imetysaikana...

Minulla on tiedossa mukava naistenilta. Mies on vielä työmatkalla ja tänään meille tuleekin aivan yökylään kolme ystävääni. Menemme illalla katsomaan sinkkuelämää elokuvan ja huomenna sitten kaupungille kauppoihin ja valmiiseen pöytään ravintolaan syömään hyvin!! Oikein ihanaa naisten hömppää ja juttelua yms.!! [:D][:D]

Onnittelut, Mamma, makkarista!
Meillä on toi vasta edessä kahden vuoden sisällä..pitännee kaataa seiniä, jotta saadaan yksi makkari mahtumaan lisää..tai sitten joku muuttaa asumaan alakertaan..pitännee katsella...

Voi ku kuulostaa ihanalta, *napa*, noi sun suunnitelmat.
Tekee varmasti terää kavereiden kanssa hömppääminen.

Täällä sataa kunnolla vettä.
Taidanpa chillailla koko päivän, koska olen jo aamusella päivän treenit hoitanut ja kaupassakin on käyty...
Ihanaa löhöillä ja kuunnella sadetta.

Kaikille vointeja ja jaksamista!

Sateista iltaa!

Painosta.. mulla on jo se 10kg tainnu tulla [8|] lähtöpaino tais olla 74,5kg ja nyt 83kg.... Mut eipä oo onneks mies mitää valitellu [;)] Se yleensä heti reagoi mun painonnousuun. Eikä mulle neuvolassakaan mitää oo sanottu tosta painonnoususta, että kaipa se on ihan hyvä sitten... Itteäni nyt tietty kauhistuttaa se, et kuinka mä saan ne kilot pois, mut sen näkee sitten.

Nyt alkaa tuntumaan noi työpäivät ja ainainen istuminen, mut onneks enää 3 viikkoa töitä ja sit se loma. Ja tämä tyttö lähtee käymää taas Tallinnassa [:D][:D][:D][:D]

Illalla tuleeki sit varmaa aika mielenkiintonen futismatsi, vaikka mä en yleensä noita matseja kattelekaan.. Tuppaan nukahtamaan kesken ottelun aina.. mut ton vois ehkä jopa kattoa, ku on kaks lähes tasavahvaa jengiä vastakkain [:)]

Minäkin täällä odottelen matsin alkua!

Muutenkin päivä meni nopsaan ja herkkujakin on syöty- nam!

Mutta oletteko ikinä katsonut ohjelmaa Bändärille sulhanen- voi kääääk! Ei ole todellista, mistä noista ihmisiä oikein löytyy??

No mutta pikanen tarkistus verensokereiden kanssa ja eiku hyvä asento ja vatsan ja rakkaiden (mies ja vauva) viereen!

Kaika, niitä ihmisiä löytyy jenkeistä [;)] Salee on vielä valittu ÄO:n perusteella, mitä vähemmän sitä on sitä paremmat mahikset päästä mukaan [;)]

Mä voisin istuttaa itteni kans tohon sohvalle ja jatkaa ton peiton kutomista [:D] Hauskaa tehä sitä, ku tietää, et jos vaa viittis säännöllisesti sitä tehä, ni se ois jo valmis [:D] Mut pakko se on kutoa se mahd. nopeaa, ni ehdin tehdä ne ristiäiskorttien kuvatki vielä ihan itte, eikä tartte mitää tarroja tms. liimailla korttipohjiin[;)]

Tulinpahan kiekumaan vielä minäkin...huomenna kun näköjään tänne foorumille ei pääse [>:]
Olen pyykänyt,puunannu,tuunannu, ja koittanu saada laitettua vauvan juttuja omille paikoilleen, mutta miten tuntuu aina vaan sekasorrolta koko homma[&o]
Vettä on sadellut het aivan tolkuttomasti, ja sivusilmällä katselin prinsessan häitä tippa linssissä.

Ompelukonetta tässä haaveilen lainaan, mutta hän jolla olisi lainata kone, tietenkin on just nyt vatsataudissa joten odotellaan parantumista. Ajattelin ommella vaihtopäällisiä muutomat tuohon hoitopöydän alustaan, muutomat lakanat ja reunapehmusteen koppaan.

Pitäkäähän peukut,että huomenna ei satais vettä...*kohti kirpparia*[:D]
Vielä pitäis 60-65cm potkupukuja saada muutomat, pikkareita ja paitoja muutomat. Ja pari yökkäriasua ja ja ja [;)] Jeps! Ja nyt Iso Kokoinen MOI!

Heissan kaikille! 29-raskausviikko menossa. Kovasti vauva potkii ja liikuskelee. Mä en ole vielä vauvalle mitään hankkinut. Ainoastaan tuo äitiyspakkaus tuli jo. Ehkä kohta pitäisi jotain asialle tehdä. Käytiin muiden lasten kanssa Ekyptissä ja oltiin viikko siellä. Siellä on todella kuuma näin kesällä. 35-astetta joka päivä. Kun tultiin kotiin, niin täällä satoi vettä kaatamalla, niin tyypillistä kesäkuuta. Mulla oli tossa neuvola ja lääkäri torstaina ja sai käydä verikokeissakin. Jostain syystä virtsassa on sokeria. Yrittävät selvittää syytä. Ensi viikon tiistaina olisi sokerirasituskoe heti aamulla ja saa samalla viedä aamuvirtsanäytteenkin. Saa nähä mitä selviää.

Sunnuntaista iltaa tyttölöille.

jousimies äiti: Kuulostipa tuo tein loma okein ihanalta. Kävittekö kovasti kattelemassa nähtävyyksiä vai menikö aika enimmäkseen rantsussa ja basaareissa? [:)]

Mammalle onnittelut makkarin valmistumisesta. Viimeinkin viedään niitä viimeisiä. [:)]

Purrilla käy vähiin kanssa ennen kun loppuu. Mulla on vielä neljä työaamua ennen kesälomaa. Elokuussa pitäis käydä pyörähtämässä pari viikkoa, jos vaan kykenee. Kivasti mieli kevenee, kun se yks riippa (työ) jää taka-alalle. [;)]

*napa* tuo järjestämäsi ladies night kuulostaa tosi kivalta! [:)] Ajattelin tuossa heinäkuun lopulla ennen töihin paluuta yrittää puhaltaa kasaan kanssa jotain vastaavaa. Ollaan kavereiden kanssa pyritty aina näin kesällä viettämään iltaa ruoan, saunan ja lautapelien merkeissä. Saa nähdä kuin tänä kesänä jaksaa hääriä.

Kaika: Musta ihan ok välillä menettää hermonsa. Parempi säännöllisesti tuprautella raivoja ilmoille, kun että vetäis ihan himmeet kaikki paskaks kilarit kerta vuoteen.

Snadisti omaa: Hirveesti olis kaikkea mitä pitäis säätää ja tehdä tässä himassa. Osa hommista on kyllä ihan tuon ukon tehtävänä, mutta kummiskin. Kun itse on semmonen laita tehtävät paperille listalle tyyppiä, niin olis mukavaa, että se lista ei ole yhtä A4:sta kahdessa sarakkeessa. Tässä pitäis maalailla autokatosta ja ajattelin, että voisin ensi viikolla vaikka taipua kyseiseen taskiin edes vähän, mutta kun miehen pitäis käydä ostamassa maalit. Saa nähdä tuleeko maalattua - lainkaan. [;)]

Eilen haettiin yhdistelmävaunut, turvaistuin, hoitolaukku ja rintareppu. Tuossa pihalla vähän testasin koiruuden kanssa vaunuilua. Ja aiettä, tosi hienostihan tuo osasi tulla mukana! Seuraavalla kerralla pitää kokeilla hihnassa liikkumista... [:)]

Jos tässä ottaisi iltapalaksi vähän jädeä ja menis sitten lukemaan loppuun Charlaine Harrisin Dead in the Familyn. Illan jatkoja. [:)]

ehtoota[:D]

mulla huomenna se toinen rasitus ja kypsyttää jo nyt kun tietää ettei mitään saa syödä mielihän tottakai tekis vaikka ja mitä! no, onneksi se aika on jo 7.10 niin ompa sitte nopeempaa ohitte koko touhunen. jussin jälkeen tiistaina onki sitte taas neuvola, ja siitä kaksi viikkoa niin äippäpolilla lääkärikäynti (oon tässä kovasti haaveillu että tuollon 16.7 voisin jäädä sairaslomalle pariksi viikkoa, niin että kesäloma alkais [:)]

Takaisin