Kesäkuun sekalaiset pulinat

Sun pitää pyytää liittymistä salaiseen ryhmään. Ohjeet löytyy tämän osion alusta otsikolla "helmikuisten salainen ryhmä on avattu, näin pääset mukaan " tjsp. Yksinkertaisuudessaan laitat Vargynjalle yksityisviestiä että haluat liittyä helmikuisten salaiseen ryhmään.
Aa se liittyy siihen. Ei mulla riitä viestit sinne, mutta pitää koittaa jotenkin keräillä.
 
Minä meinasin pysyä ihan täällä julkisella puolella. En kirjottele tänne muutenkaan niin paljoa, ettö tarvitseisin salaista puolta. :)
 
Lallastiina, seuraile tilannetta. Jos vuoto loppuu niin hyvä. Mulla on nyt kolmena päivänä viikon sisään tiputellut, viimeisellä kerralla tuli aika paljon verta kerralla, mutta se loppui samantien. Kätilö sanoi että se on ihan normaalia
 
Mä en pysty katsoon tuolla tavalla, kun oon niin moneen ketjuun eri puolilla kommentoinut jo pitkään. Siellä varmaan yli 200 viestiä. Et kai mä vaan arvioin koska vois olla täällä se 30 täynnä. Jos sinne salaiselle edes päätän mennä.
 
Mä en pysty katsoon tuolla tavalla, kun oon niin moneen ketjuun eri puolilla kommentoinut jo pitkään. Siellä varmaan yli 200 viestiä. Et kai mä vaan arvioin koska vois olla täällä se 30 täynnä. Jos sinne salaiselle edes päätän mennä.
Mun mielestä sen näki omasta profiilista myös jotenkin...
 
Mustakin sieltä pystyy erottelemaan että mistä osiosta katsoo omia viestimääriä
 
Kännykän sovelluksella ei taida pystyä erotella mutta profiilista voi katsoa omat vastaukset. Selaimella voi hakea tarkemmin.
 
Muokattu viimeksi:
Helmikuisten salainen ryhmä on avattu! Lue täältä kuinka pääset mukaan. :)
Tuon otsikon alta löytyy ohjeet miten ne viestit pääsee tarkistamaan :)
 
En tajuu miten vois saada syötyä ja juotua 8dl maitotuotteit päivässä.. :D neuvolassa oli eilen puhe et ton verran pitäs päivässä.. pitää mennä ostaa jotain tablettei et saan kalsiumannokset täyteen.
 
Joo varmasti saa mutta mä en tollassia syö :D haen suosiolla purkin apteekista
 
Tai joo, syön mä parsakaalia mutta varmastikkaan ei tuu mun päivän syömisistä tarpeeks. Viime raskaudes ei musta ollu puhetta tosta määrästä ollenkaan.
 
Takaisin
Top