Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa se liittyy siihen. Ei mulla riitä viestit sinne, mutta pitää koittaa jotenkin keräillä.Sun pitää pyytää liittymistä salaiseen ryhmään. Ohjeet löytyy tämän osion alusta otsikolla "helmikuisten salainen ryhmä on avattu, näin pääset mukaan " tjsp. Yksinkertaisuudessaan laitat Vargynjalle yksityisviestiä että haluat liittyä helmikuisten salaiseen ryhmään.
Kun klikkaat omaa nimimerkkiä jossain keskustelussa niin näät sun lähettämät viestit. Tällähetkellä niitä on 11, ei muuta ku vastailemaan joka ketjuunMistä sen näkee paljon on viestejä?
Mun mielestä sen näki omasta profiilista myös jotenkin...Mä en pysty katsoon tuolla tavalla, kun oon niin moneen ketjuun eri puolilla kommentoinut jo pitkään. Siellä varmaan yli 200 viestiä. Et kai mä vaan arvioin koska vois olla täällä se 30 täynnä. Jos sinne salaiselle edes päätän mennä.
Kalsiumia saa muualtakin kun maitotuotteista, muistaakseni ainakin lehti- ja parsakaalissa on reippaasti ja valkoisissa pavuissa.Joo niin tossa lapussa on. 8dl maitotuotteita.