Kesäkuun sekalaiset pulinat

En tajuu miten vois saada syötyä ja juotua 8dl maitotuotteit päivässä.. :D neuvolassa oli eilen puhe et ton verran pitäs päivässä.. pitää mennä ostaa jotain tablettei et saan kalsiumannokset täyteen.

Ja sitt jos tulee radi, niin niitäkin rajoitetaan... Huoh.
Lasi maitoa aterioilla + juustoa leivän päällä niin siinähän se tulee.
 
Mä en voi juua maitoo ruualla.. :"D siks mä sitä pohdinki ku siitä sais hyvin mutten tykkää yhtään vaan maidosta.
 
Mä en voi juua maitoo ruualla.. :"D siks mä sitä pohdinki ku siitä sais hyvin mutten tykkää yhtään vaan maidosta.

Mäkää en tykkää maidosta. Muute kyllä syön maitotuotteita. Otan 500mg kalsiumia lisänä ku ei maitotuotteiden määrä muute täyty.
 
Mä en voi juua maitoo ruualla.. :"D siks mä sitä pohdinki ku siitä sais hyvin mutten tykkää yhtään vaan maidosta.

Mäkää en tykkää maidosta. Muute kyllä syön maitotuotteita. Otan 500mg kalsiumia lisänä ku ei maitotuotteiden määrä muute täyty.
 
Muistaakseni 4v sitten neuvola ohjeisti et 9dl maitotuotteita ja 1 viipale juustoa vastais 2dl vai miten se meni? Olen syönyt ennen raskautta urtikalsinia joka siis nokkostabletteja mutta nyt pohdin että voikohan niitä vetää raskaana. Nyt oon ottanu kalkkimagnesium-jauhetta lisänä mutta maitotuotteitakin käytän vähän. Tänään vaan mietin pitäiskö nokkostabletit ottaa takas kun tänään ja eilen kynnet katkeillu kovasti. Vai tietääkö kukaan mistä toi kynsien katkeilu vois johtua? Eli onko kalkin puutetta vai mitä?
 
Kysyisin noista luontaistuotteista neuvolasta. Pääsääntöisestihän niitä ei suositella, koska niitä ei ole tutkittu tarpeeksi ja saattavat sisältää joitakin haitallisia aineita.
Noihin kynsiin kokeilisin kalkin lisäksi E-vitamiinia. Mutta jos käytät jo raskausajan monivitamiinia esim. Minisun Mama:a niin siinä on jo tuo päivän E-vitamiiniannos. Tuo katkeilu voi johtua myös raskauden myötä muuttuneesta hormoonitoiminnasta.
 
No joo, meikäläisen saa poistaa listoilta :sad001. Tänään käyty päivystyksessä, ultrassa ei löytynyt yhtään mitään paitsi kuukautisverta ja hcg oli 67. Verikokeen tuloksia odotellessa alkoi kivut ja vuoto runsastua, ja taksissa kotiin alkoi jo olla aika tukala olo. Varmaan puolen tunnin sisällä kotiin pääsystä tulikin ulos semmoinen n. viisisenttinen kudosmöykky, ja vuoto ja kivut hävisi melkein kokonaan saman tien. Mitään sikiötä en nähnyt, taisi olla tuulimuna taas. Kolmas kerta toden sanoi... eipä tule meille luomulasta. Kiva alku lomalle...

Parempaa onnea kaikille muille!
 
Muokattu viimeksi:
Olen niin pahoillani Lallastiina, paljon voimia suruun :Heartred
 
Takaisin
Top