!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Oon maailman onnellisin! On vaan niin ihania ihmisiä elämässä ja ympärillä.. Mut saatiin hyvällä verukkeella olemaan yön pois kotoa jonka aikana täällä meillä oli ollu ihmisiä siivoamassa ja järkkäämässä ja leipomassa. Eilen kun tulin kotiin iltapäivällä, niin täälä oli mulle pinkit ylläri babyshoverit ja kaikki tärkeimmät ihmiset paikalla! <3 lisäksi illalla sain sitte annettua ukolle mun tekemän isyyspakkauksen ja tykkäs kovasti! :)

Terkut jorvista, tuli taas käytyä siellä. Nukuin yön siellä kun en oo kunnolla nukkunut viime aikoina. Kätilö sanoi aamulla vauva voi syntyä milloin vain, kohdun kaula pienentynyt, mutta kohtu viellä kiinni. Joten saa nähdä

Hyvä homma Pörtsä79 jos olet saanut levättyä, toivottavasti sait vähän voimia kerättyä synnytystä varten. :)

Siis mä en voi enää pitää pikkuhousun suojia ku mun pikkarit on päivisin ihan litimärät hiestä. Eihän suojat märissä pöksyissä pysy paikallaan. Tääl on ollu 2pv ihan yyber ihana kesäsää mut sillä on nyt tämmönen huono puoli :D en tykkää olla ku aamulla laittaa puhtaat pögät jalkaan ni illalla sais olla jo vaihtamassa .. ja mulla ei noita mammakoon pöksyi oo rajattomiin :/ noh kai se vaan tarttee pyörittää pesukonetta vielä vähän useemmin :mad:

Mulla nyt 2x xl ja liian pienet . Siis kuljen ilman pikkareita, paitsi ulos jos lähden kotona sitten oon ilman

SeEnsimmäinen, jos sulla on ompelukone ja ylimääräistä kangasta, niin kokeile tehdä kestositeitä. Tässä on maailman helpoin ohje: http://teeitse.punomo.fi/view.php?filename=cat/haavi/www/kestoside-ohje.pdf
Noita voi tehdä eri paksuisia, pikkuhousunsuojiksi vain pari kangaskerrosta ja kuukautis- tai jälkivuotoon paksumpia. Minä käytän vanhoja lakanoita ja t-paitoja kestositeiden tekoon, ainut mikä pitää hankkia, on PUL-kangas (: Pesukin on helppoa, kunhan muistaa laittaa ajoissa likoamaan vähän niin kuin kestovaippojen kanssa on tehtävä.

Aiarana , ei oo ompelukonetta eikä käsityötaitoa :(

Ulkona +15 ja kotona 25 astetta lämmintä...en kestä, mitään ei voi tehä ku on niin kuuma ja mä siis rakastan kuumuutta ja kesää mut nä ylimääräiset kilot + vauva + huonot raskausvaatteet ei tee tästä kuumuudesta kivaa:-D taitaa tää loppuaika mennä tuulettimen edessä löhöämiseen:D 41 päivää laskettuun aikaan ja todellakin toivon, että tää tulis siinä rv 39-40:D

Mulla kans alapään hikoilua. Teen pikkupesuja monesti päiväs ja vaihan alkkareita useemman kerran pväs vaikka suojaakin käytän. Urheilusuoritusten jälkeen eniten hiessä tuntuukin olevan vaatteista haarovälialueet :D

mua ketuttaa ihan suunnattomasti kun ei asuntoa ostettaessa hoksattu et tässä kämpässä ei ole bideesuihkua ollenkaan! kauhee homma sit jatkuvasti käydä suihkun puolella virkistäytymässä noin synnytyksen jälkeenkin -.-

SeEnsimmäinen, saisko siihen asennettua? on aika helppo homma lopulta.

Uskon kans et onnistuis jälkiasennuksena siihe altaan yhteytee tms. Tietenki vaatii et vesipiste on pöntön lähellä.

Oon miettiny et tartteeks wc tehdä märkätilaks jos asentaa bideen? Meinaan meil ei oo ja jos se sen tarvii ni ei myöskää tuu :D mut jos ei tartte ni käsky käy ukolle ja apille ! :P

Takaisin