!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Tänne voi laittaa wallabin poikasen tulemaan kyllä, minä hoidan! :love7 Näin joskus jonkun ohjelman niistä kun saaren asukkaat myrkyttivät wallabeita ruoka-ansoilla, tuhoeläimiksi kun luetaan. Oisin ollu NIIIIN valmis kuristamaan ne ihmiset jotka niitä ansoja teki. Raukat kitui kuoliaaksi:crybaby2
 
Huomenna aika äippäpolille kontrolliin, ku poitsu perätilassa vielä.. nyt siis rv 35+5. Jännittää, että mitö ne sit meinaa siellä, yritetäänkö kääntöä vai joutuuko sitä lopulta sektioon, jota en haluis...
 
Hahaa.. Kierrätin miestä tänään Oulun Stockmannilla ja Ideaparkissa kaikki lastenvaateosastot/ -kaupat läpi muttei me mitään saatu ostettua :) ne mitä olisin halunnu ni oli joko liian isoa, liian kallista tai pientä tai jotain... Ärsytti. En sitten vieläkään saanu sellasta kevyttä haalaria pienelle, mitä oon ettiny.. Siis ihan sisäkäyttöön tai kesällä ulos..
Hieman alko kyllä olen paikat kipeät loppupäivästä ja miehen perässä verkkokaupassa oli tuskaa. Välillä jo pelkäsin että lirahtaa jotain enemmälti housuun ku pistelikin kävely älyttömästi. Ja autoon istuessa tuntu että nivuset on tulessa. No selvisin kuitenkin, eikä nyt mitään erikoisempia tunnu. Tai no on nuo nivuset kipeät muttei pahasti..
 
Tänne voi laittaa wallabin poikasen tulemaan kyllä, minä hoidan! :love7 Näin joskus jonkun ohjelman niistä kun saaren asukkaat myrkyttivät wallabeita ruoka-ansoilla, tuhoeläimiksi kun luetaan. Oisin ollu NIIIIN valmis kuristamaan ne ihmiset jotka niitä ansoja teki. Raukat kitui kuoliaaksi:crybaby2
Niinhän ne on, sama kun puput Suomessa. Puput on muuten laittomia tässä osavaltiossa missä asutaan :p Oisin halunnu lemmikiks, mut se sit jäi siihen..:D just kun ovat tuhoeläimiä.

Eipä mitään tapahtunu yön yli, harmittaa ku olin niin toiveikas jo :shifty: :sad001 Vaikka arvashan sen, ku ei mitää oiretta enää illalla ollu. Hiton vau appikin onnitteli vauvasta, eikö ne muka tiedä, että harvat ne laskettuna syntyy.. Ärsyttää.
 
Takaisin
Top