!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

TYKSissä ylimääräisessä tarkistuksessa käyty. Kaikki hyvin. Mua vaan huolettaa edelleen liikkeideen vähyys tai se etten tunne liikkeitä. Ultrattiin ja käyränkin perusteella vauva liikkuu vilkkaasti, mä en vaan tunne niitä liikkeitä hyvin. Pääalespäin ja selkä oikealla puolella. Painoarvio nyt rv 33+3 noin 2kg

Se Ensimmäinen, sinuna mie oidin kyllä käyny tarkastuksessa äitipolilla, ettei vaan oo mitään yllätystä sit :/ tietty ite tiiät parhaiten mikä fiilis, paha foorumin kautta sanoo :)

mä nyt sit tänään soitin varmuuden vuoksi ku alkoi painaa mieltä, ei tarvinnut mennä näytille kun vauva on liikkunut mutta pitää ny tarkkailla itse että vauvan liikkeet ei lopu (tässä tunnin verran ollut hiljaista mahassa ja minä ihan helisemässä että no nyt se ei liiku!!! toinen nukkuu perkules :P ) ja jos vuotoja tms ilmaantuu ni sit pitää soittaa ja mennä..

En millään malttais odottaa että jo synnyttäneet jakaisivat meille synnytyskokemuksensa :smiley-ashamed005

Kävin lukemassa kesäkuisien synnytyskertomuksia pahimpaan uteliaisuuteen :P nihkeesti oli sielläkin, ehkä käyttävät salaista puolta ahkerammin :) on vaan ihan todella mukava lukea niitä ja oppia niistä kaikkea uutta ! Huomata että ne synnytykset on OIKEESTI jokainen erilaisia :)

Kävin Lidlissä tavoittelemassa eilen myyntiin tullutta pyykkitelinettä, niin eihän siellä niitä tietenkään ollu. Ostin kuitenkin lisää pyykättävää eli maximekon ja pellavashortsit. :D parasta on se että ne shortsit menee jalkaan jopa tämän mahan kanssa.. Tosin meneehän mulla niitä viime kesäsiäkin, mutta kuitenkin :) nuo on vähän pidempää mallia ku minun minishortseissa..
Noita maximekkojakin minulla alkaa olemaan kohta kaappi täynnä ku ostan niitä joka kesä pari :P ja ehkä jopa talvellakin..

Pellavasortit kuulostaa mahtavalta! Pitääks sitä lähtee liidelissä käymään :P
Hitoksee o huonosti nukuttu yö takana, nukkumaan menin vasta puolen yön jälkeen ja ennen kolmee vessatauko, uni ei tullukkaan sen jälkeen ja ukon herätessä töihin käväsin hereillä. Sit 9ltä herään taas aivan infernaaliseen pissahätään ku yöllä lipitin pari desia vettä pahimpaan janoon.. :I rennietäki on jossain vaiheessa näyttävästi vetäny :D

Ei kyl kirjotettuna kuulosta yhtään niin surkeelta yöltä ku joillain teillä muilla.. :P

Mieki sain ärsytykseltäni unta vissii puol kaks ja sit tietenkii tuli heräiltyy

Blaaa mies kun tulikin nyt niin pikaisesti kotiin, niin meinaa vielä lähteä maanantaina pariksi viikoksi.. Eihän se tietysti ole kun 20.6. Saakka noin suunnilleen, eli reilu 2 vko ennen la:ta. Mutta vähän jännittää. Ne rahat me kyllä tarvitaan, että näillä nyt mennään. Toivottavasti ei tule mitään väärää hälytystä, kun se on pakko soittaa heti jos alkaa supistelemaan.. 5-6 tuntia kun sieltä tulevat takasin. Siitä hetkestä, kun tavoittaa.

Ja kukas se hankintoja pohti, niin tuolla on sille oma ketju ihan minkä perusteella aika monilla on kyllä hyvin tavarat hankittuna.. Vielä ehtii ;)

Hohoo.. Tämä hormoonihuurumamma kuuntelee miehen työpuheluita ja se kun naurahtaa silleen jännästi, niin käypi sellasen mustasukkaisuuden pisto "tuo naurahdus on tarkoitettu vaan mulle". Ja samassa hetkessä melkee ite hörähdän omalle ajatukselle. :D

Aubrey mitä sun mies tekikään työkseen? Munkin mies on lomalla vasta la:n jälkeen ja tottakai sitä miettii että taksikuskin kanssako sitä sitten koetaan ne ikimuistoiset sairaalaan lähdön hetket jos sattuu päivällä syntymään :arghh:

Täällä kanssa mies painaa vielä pitkää päivää ja aivan varmasti tekee töitä niin pitkään kun soitan että lähdetään synnyttämään ellei sitten satu olemaan kotona. Yrittäjä kun on niin töitä on tehtävä silloin kun niitä on tarjolla. Tosin saa myös sitten helposti vapaata halutessaan. Eikä yleensä ole kaukana hommissa, että nopeasti pääsee paikalle :) Nyt kyllä sattuu juuri olemaan työmatkalla ja kotiutui vasta ens viikolla. Mutta eipä tässä olla vielä synnyttämäänkään lähdössä.

Minä vein viikonlopuksi miehen reissuu. Harmitti kun toisen piti lähteä taas, mutta onneksi laskettuun aikaan on vielä reilusti.

Kalastaa merellä, eli sillä purkilla ei todella tulla sen nopeempaa sitte :/ Ei mua tavan hommat haittais lainkaan, ollaan puhuttukin että tulevasta saaliista riippuen menis kyllä vielä sitte maalaileen päivisin. Lisää ropoja kiitos, heh :) Saa sitten vauvan synnyttyä lomailla niin paljon kun tahtoo :)

Miten teillä on mietitty isyyslomien pitämiset? Minun mieheni työskentelee kotoa käsin omalle yritykselle ja pystyy hyvin joustavasti pitämään lyhyempiä päiviä tarvittaessa. Ns. isyyslomaa (eihän yrittäjillä kunnollisia ole, jos ei halua mittavia tulonmenetyksiä) hänellä oli ajatuksena pitää heti vauvan syntymän jälkeen. Kuitenkin kokeneemmilta olemme kuulleet, että vauvat nukkuu vastasyntyneinä niin paljon, että heti alussa pidetty isyysloma valuu lapsenhoidon kannalta hukkaan. Myöhemmin pidetystä on enemmän hyötyä äidin jaksamisen ja vapaa-ajan kannalta, mutta tästä varmasti voi olla niin montaa eri mieltä kuin on vauvoja ja perheitä.

Takaisin