!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Mun mies ei oo sympatiapaksuna mutta oon huomannu että se on alkanu "lässyttämään"!! :D mä oon aina lässyttäny koirille ja pussannu ne iltasin läpi ja toivottanu hyvät yöt , eilen ukko toivotti hauvoille hyvää yötä myös !!! :o :o se on aina ollu tommonen suomiurpo-jörö, nykyään se kyselee tekemisetki sen mukaan miten mulle sopii (esim voiko hän lähtee kavereita moikkaamaan, ajamaan prätkää tms) ja ku sanon et joo mee ni se kysyy vielä että onks ihan varma?? o.O Välillä joudun ajamaan sen pihalle täältä että menee poikien kans hengaileen, ainoa että känni päälle vain sovitusti etukäteen kerrottuna ni en odota siltä mitään seuraavana päivänä (siivoamista tms) :P

Ja !!! Hän ITSE ehdotti että rv 36 -> hän ei ota alkoholia vauvan syntymään asti :o !!

Kyllä niissä isi-miehissäkin vaan muutoksia tapahtuu, ja ihanaahan se on, kun huomioivat elämän muuttuvan jo tässä vaiheessa :) :Heartred

Pakko laittaa tähän väliin yks ihana Quote:

"I never knew how much I loved your father until I saw how much he loved you":Heartbigred

Minä en oo huomannut tuossa kai oikeen mitään muutosta, mitä nyt katselee ehkä välillä tarkempaa kun ähkin. Kait sitä on sen synnärille tutustumisen jälkeen alkanu jännittämään että millon lähetään.
Eiku kyllä se tässä yksi päivä tais sanoa minua mammaksi ku kissalle puhu. Aiemmin en kyllä oo mun tietääkseni ollu ku vaan se tai tuo tms kun kissalle tai koiralle on puhuttu :D

SeEnsimmäinen ihan terve ja hyvä idea häneltä :'D Vaikka tosiaan tulihan tuo todistettuu, että näköjään tuo mun mies olis oikein hyvä synnärillä pienessä sievässäkin.. :D

Monia minusta positiivisia muutoksia isyyttä kohti on miehessäni tapahtunut. Tänään kaupan parkkipaikalla ajaessa sanoi, että tulee useita asioita mietittyä eri tavalla nykyisin, kuten tarkkailtua tarkemmin, ettei pieniä lapsia ole autojen välistä juoksemassa alle parkkipaikalla (: Kaikki muutokset ovat olleet isyyteen kasvattavia ja ilolla olen seurannut tätä muutosta ja tulen seuraamaan lapsen synnyttyä.

Karjalaisessa oli pari vuotta sitten tutkimustuloksesta artikkeli, jossa kerrottiin kuinka herkemmissä miehissä voi tapahtua hormonaalisia muutoksia, kuten testosteronin vähenemistä ja heillä voi siksi olla ns. raskausoireita. Näitä oireita oli pitkä lista, mutta mieleenpainuvin oli, että miehilläkin voi tulla nänneistä 'maitoa' tai äidinmaitoon verrattavaa ainetta! :D Jos jotakuta tämä lista kiinnostaa enemmän, niin äidilläni on kyseinen artikkeli tallessa ja voin kysäistä häneltä, mikä tutkimus oli kyseessä ja tarkempia tietoja.

owen' kiitti vaan sait mut herkistelemään , toi quote .. :sad010:Heartred

Meillä on isäntä kerännyt sympatiakiloja. ;) Kovasti ihmetteli mistä on mahan seudulle ylimääräistä tullut kun ei ole edes olutta juonut. Veikkaan sitä jokailtaista jätskiä :D

Mies ei oo tosiaan muutamaan viikkoon olutta juonut, korkeintaan sen yhden saunan jälkeen. Ihan itse asian päätti ja ilmoitti, tosin näillä viikoilla alkaa varmaan olla ihan hyvä asia olla ajokuntoinen.

Tuli oltua sitten jorvissa tarkkailussa. Epäilys oli se raskaus myrkytys, mutta paljastu mega luokan migreeniksi. Viikkoja 36 tänään ja painoarvip 2,8 kg. Pituus tais olla 38cm. Kohdun kaulaa jäljellä 2 cm. Kohtu kiinni vielä. Lääkäri sanoi voi syntyä milloin vain

haha meillä jaetaan antisympatiaa raskauden osalta :D se on miehen luonteessakin ja oon siihen tässä kahdeksan vuoden aikana tottunut jo eikä se yleensä haittaa jos ei oo kiukkunen fiilis valmiiksi. hänen empatiansa on tätä laatua, että jos esimerkiksi valittelen että voi kauhee kun särkee mahaa kun vauva jyskää jaloilla, kuuluu vastaus: joo, mullakin vähän maha kipee, söin varmaan liikaa. Tai kun hermopinne oikeen sattuu: "sun pitäis kuule liikkua enemmän, sillä minunkin iskiasvaiva sillon vuonna pipo loppu, ei siinä makaamalla". hän on juuri tätä tyyppiä jonka mielestä raskaudesta ja synnytyksestä on tehty aivan liian iso juttu kipujen osalta, huoh :shifty: mutta siis se nyt on hänen tapansa ja aina ensimmäinen suhtautuminen, sitten jos huomaa että nyt on oikeesti paha olla niin on kyllä tukemassa ja auttamassa. ja on tehny kyllä enemmän kun oman osansa valmisteluissa. taitaa olla enemmän innoissaan noihin synnytysvalmennuksiinkin menossa kuin minä :D

Nyt menee taas vähän asian vierestä mutta tietääkö joku oliko täällä joku mihin voi linkata bloginsa? Vai oliko se kokonaan kielletty. Sain nimittäin vihdoin aikaseksi ensimmäisen "vauvapostauksen" blogiini :D

Raskauskiloja on omakin siippa kerännyt. Se on kyllä ottanu olusta sillon tällön ja nytkin oli menoa parille vlopulle. Kyllä se vähän säikähti, kun muistuttelin, et juhannus on tosiaan ensi viikolla. Meillä on ollu tapana polkea juhannuksen viettoon 140 km päähän. Ilmoitin, et taijan ite passata tänä vuonna :D sanoin, et tuukko sitte taksilla, jos oon synnyttämässä, mutta mieheni vastasi "mut sehän on sitten vasta kuukauden päästä".. jepjep, niin on la 19.7. mutta mistä sitä kukaan tietää millä viikoilla se ulos tulee. Mulla kans haaveena et jäpykkä tulis mualimaan etuajassa, saahan sitä haaveilla. Nyt on kyllä niiiin hirmuna hommaa, mm. se kylppäriremppa ihan kesken, et ei oo vauvalla vielä kiirus tulla ulos.

-elmeri- Varmaa allekirjoitukseen voi laittaa linkin, ReginaVeritaksellakin oli? Ja sit olikohan jollain yleisellä puolella ihan oma topikkinsakin niille...?

Täällä ei ole nyt mies kerännyt raskauskiloja, ennemminkin päin vastoin. Ensimmäisestä taisi miehelle tulla lopulta enemmän kiloja kun mulle, ainakin synnäriltä lähdettäessä oli sillä enemmän jäljellä. Nyt ilmoittikin heti että ei aio niitä tällä kertaa hankkia ja jättää sen puolen kokonaan vain mulle. :grin

Nyt menee taas vähän asian vierestä mutta tietääkö joku oliko täällä joku mihin voi linkata bloginsa? Vai oliko se kokonaan kielletty. Sain nimittäin vihdoin aikaseksi ensimmäisen "vauvapostauksen" blogiini :D

Allekirjoitukseen saa laittaa. :) Blogista saa kylllä muutenkin puhua, mutta suoranaista mainostusta ei hyväksytä (tyylillä: ''Hei mun blogissa on nyt arvonta! Käykää sielä!''). Blogimainostusketjut löytyvät täältä:

http://forum.vau.fi/threads/blogeja.1502597/

http://forum.vau.fi/threads/kirjoitatko-blogia.1442392/

Blogimainostuksen säännöt: http://forum.vau.fi/threads/voinko-mainostaa-blogiani-foorumilla.1579982/

Ja sitten pieni vinkki: Blogia voi pitää myös Vaun puolella, jolloin blogimainostukselle ollaan avoimempia (koska Vaulla on yksinoikeus mainostaa Vaufoorumilla :P ), toki tällöinkin suositellaan pysymään erossa spämmäyksestä ja räikeästä mainonnasta (etenkin, koska se on todella ärsyttävää ja vie kaikilta lukunautintoa foorumilla).

Laskettu aika 2015 otsakkeen alta kun haki blogi sanalla löyty se topikki missä joku kyseli raskausblogeja :) (ainakii tässä foorumi sovelluksessa) ja yläpuolellahan oli jo hyvät vinkit :)

Monia minusta positiivisia muutoksia isyyttä kohti on miehessäni tapahtunut. Tänään kaupan parkkipaikalla ajaessa sanoi, että tulee useita asioita mietittyä eri tavalla nykyisin, kuten tarkkailtua tarkemmin, ettei pieniä lapsia ole autojen välistä juoksemassa alle parkkipaikalla :) Kaikki muutokset ovat olleet isyyteen kasvattavia ja ilolla olen seurannut tätä muutosta ja tulen seuraamaan lapsen synnyttyä.

Karjalaisessa oli pari vuotta sitten tutkimustuloksesta artikkeli, jossa kerrottiin kuinka herkemmissä miehissä voi tapahtua hormonaalisia muutoksia, kuten testosteronin vähenemistä ja heillä voi siksi olla ns. raskausoireita. Näitä oireita oli pitkä lista, mutta mieleenpainuvin oli, että miehilläkin voi tulla nänneistä 'maitoa' tai äidinmaitoon verrattavaa ainetta! :D Jos jotakuta tämä lista kiinnostaa enemmän, niin äidilläni on kyseinen artikkeli tallessa ja voin kysäistä häneltä, mikä tutkimus oli kyseessä ja tarkempia tietoja.
Jos törmäät siihen artikkeliin niin huikkase toki, ei nyt tarvii hakemalla hakea kuitenkaan :)

Owenin quote osuu ja uppoaa, musta on aivan ihana huomata, kuinka tämä syntyvä lapsi ihan oikeesti on kaiken tekemisen keskipiste miehelle. Ja minä toki myös, hän näkee kyllä niin paljon vaivaa, että meillä on kaikki hyvin. Varsinkin hänen vaikeilla taustoilla ei sitä voi kun ihailla ja todeta olevansa niin kovin onnekas ..:)

Kiitos vinkeistä. Kävin tonne blogiketjuun lisäämässä :) Käykää muutkin heinäkuiset heittämässä linkkiä sinne jos kirjoitatte blogia, olis kiva käydä lueskelemassa.

Takaisin