!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Oiiii, Paljon Onnea Zeni ja koko perheelle pienestä rinsessasta <3 <3

Minä pääsin kotia oottelemaan :) Mahavaavi on perätilassa ja todennäköisesti ei tule itse kääntymään lapsiveden vähyyden takia. Mutta eivät uskalla ruveta kääntämäänkään ettei synnytys käynnisty. Kohdunsuu pehmentynyt jo niin että varovasti pitää mennä :oops:
Ihan pientä ressiä pukkaa kun ois lapsukaisen rippijuhlat sunnuntaina ja kaikki män nyt uusiin puihin !! Vieraat totnäk saa vesirinkeleitä ja raanavettä :grin

Suuret onnittelut kaikille, kenellä on jo vaavit syntyneet! Kovin on kiireellistä tää heinäkuun ryhmä, mut kohtapa se on meillä kaikilla edessä.... Kovasti odotamme vauvaa täälläkin, mutta toivottavasti viel malttaa olla masussa. Remontti sen verran viel vaiheessa eikä oo ees vaatteita pesty eikä ees kaikkia tarpeellista ostettu. LA 9.7.

Jeee onnea Zeni ja hela familjen!!! :) :) :)

Paljon onnea Zeni :) <3

Se Ensimmäinen, sinuna mie oidin kyllä käyny tarkastuksessa äitipolilla, ettei vaan oo mitään yllätystä sit :/ tietty ite tiiät parhaiten mikä fiilis, paha foorumin kautta sanoo :)

Oi, ihanaa Zeni. Paljon onnea koko perheelle❤ tosta raskausmahasta vielä sen verran että nyt olen saanut kohdata kummatkin mielipiteet. Ensimmäisestä kuulin aina et onpa iso ootko varma ettei ole kahta.. Ja nyt taas et onpa pieni, ei kukaan uskoisi että ensi kuussa on jo laskettu aika :D

Onnea Zeni! :)

Ootteko hommanneet jo kaikki vauvakamat valmiiksi?

Mitä kaikkea sitä edes pitäisi olla...? :O

Itse olen hommannut hieman vaatteita, mutta ainakin vaunut puuttuu, hoitoalusta puuttuu, hoitolaukku puuttuu, sänky puuttuu... Ajatukset pyörii vain asunnon hankinnassa, että voi olla että jää nämä viime tippaan tai jälkikäteen! :S 35 päivää laskettuun...jaiks

Takaisin